Varovaisesti katse kohti viikkoa 44......

Huomenta!
Eipä taida mun kannattaa kohta tässä pinossa olla :ashamed:
Nyt en ymmärrä meistäni yhtään :/ Viime viikolla oli tosi virtuaali, jaksoi lähes päivittäin ja oli jopa aloitteen tekijä mut kun vaan ei sitä ovistakaan vielä ollut enpä tiedä onko nytkään vaik kp onkin jo17 niin mies on tehnyt täydellisen stopin :eek: Ei jaksa, väsyttää :eek: Kysyinkin et mikä vika muhun nyt yhtäkkiä on tullut mut on vaan väsynyt eikä aina voi haluta :$ Vaik kuinka olen yrittänyt lämmitellä niin ei mitään ja siitähän mulla meinaa tulla :'( ja hiljaksiin nyyhkytellyt et mikä mussa nyt on vikana, typerä minä :headwall: En mä pelkän vauvautumisen takia halua vaan ihan muutenkin :ashamed:

Anteeks tämä purkaus mut olis kiva tietää et onko joidenkin muiden miehillä samanlaisia väsymys jaksjoa |O :eek: :x
 
Huomenta äiti vm70 ja iso :hug:
Kyllähän muakin välillä masentaa, kun tuntuu että itse saa olla se aktiivinen osapuoli (yleensä toisinpäin) jos haluaa, että ovisaikaan jotain tapahtuu. Musta välillä tuntuu, että tää liika yrittäminen vie mieheltä intoa ja tuo vaan turhia paineita. Aika herkästi meilläkin valitellaan väsymystä (on tosin tehnytkin pitkää päivää ja ollut tavallista enemmän reissussa) eikä oikein jakseta innostua (mies siis) :ashamed:
Voisko teilläkin olla kyse jostain raskautumisen aiheuttamista paineista tms. Meillä mies ainakin tosi huono myöntämään että jotain tällaista olis, mutta uskon että osaltaan vaikuttaa.
Eilen oli jo onneksi sen verran hyvässä kunnossa, että sain tuonne peittojen alle houkuteltua/painostettua, mutta oishan toi ollut kivempi, jos olis ollut vähän innostuneempi oma-aloitteisesti :(
 
Huomasin juuri, että minähän kuulun kanssa viikon 44 jännääjiin :wave:

Eli tänään kp 7 / 24-26, yk 5 menossa ja kolmas on haaveissa. Testipäivä lienee 2.11.. pisitan kanssa jännätään samana päivänä ja kolmas molemmilla..

 
Noppis
Kyllä meilläkin välillä on ollut vaikea saada miestä vällyjen väliin, ja vaikka on saanutkin, niin vastaanotto ei oo ollut kovinkaan innostunut. :snotty: Ja välillä oon tosiaan itkenyt miksi en kiinnosta jne. Mutta kyllä mun mies ainakin on oikeastikin väsynyt (ja niin olen itsekin).

Tässä kierrossa onneksi on ollut parempi menestys vaihteeksi! =) Tosin ihmettelen, kun mun ovisviivat vaan heikkenee päivä päivältä, olen nyt siis testannut jo 4 päivää, ja ensin ne oli aika vahvoja, ja nyt heikompia?!? :eek: Mutta limoja tuli yöllä ja aamulla, et sen mukaan tässä nyt sit eletään. :heart:
 
Mulla tää ovis nyt tuntui olevan niin aikaisin, että menkat (tai tietysti siis se plussa) saattais hyvinkin alkaa jo vko 43 lopussa ja voi olla että testit ei pysy piilossa vkolle 44 asti. Kävinkin kurkkimassa tonne vkon 43 pinoon, mut en mä täältä teidän seurasta silti pois halua ja saattaahan se testailu / kierto hyvinkin venyä vkolle 44.
 
tervetuloa raparperitaivas ja pikkumuksis ja L3nen

).( Ei mitään tänään tänne, ovista odotellessa :D

Mä en miestä infoa että missä kohtaa kiertoa mennään, juuri sen takia ettei siltä lähe fiilikset ja seksi alkais tuntua vaan vauvan teolta.

äitivm70 :hug:
 
No pikaiseen teillekkin kerron, että miehet on TODELLA herkkiä psyykkisesti mitä rakasteluun tulee, vaikka useat naiset luulevat että miehet pystyy aina ja kaikkialla :LOL: Meillä meni viimekeväänä siihen pisteeseen, että minä tahdoin kovasti vauvaa ja mieheni ei silloin vielä ollut niin innokas.Lopulta hän ei pystynyt koskaan lauekeamaan kun rakasteltiin. Tunnelma läsähti ja lopulta koko touhusta meni maku.No, lopetin vauvapuheet ja asia korjaantui ajan mittaan. Nytkin vaikka vauvalla on lupa tulla,rakastelemme himosta ja halusta toista kohtaan.Eikä mieheni koskaan tiedä, milloin minulla on ovulaatio tai mikä lie aika kierrosta.
 
Kiva kuulla, että muillakin samanlaisia ongelmia ton miesväen kanssa.. tai ei siis kiva, että ongelmia, mutta... tiedätte mitä tarkotan :LOL:
Pitäs kai itekin osata ottaa vähän rennommin, mutta :headwall:
Vauva tänne mulle nyt ja heti :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Annemaarit:
Kiva kuulla, että muillakin samanlaisia ongelmia ton miesväen kanssa.. tai ei siis kiva, että ongelmia, mutta... tiedätte mitä tarkotan :LOL:
Pitäs kai itekin osata ottaa vähän rennommin, mutta :headwall:
Vauva tänne mulle nyt ja heti :kieh:
Niin täysin yhdyn Annemaaritin kirjoitukseen eli tänne heti, nopeesti :ashamed:
Ehkä todellakin olen liikaa painostanut miestäni ja siksi vetoo väsymykseen jne :( Nyt vain pitää ottaa rauhallisesti ja jos nyt ei ole tärpännyt niin ehkä ensi kierrossa kun en oikein ota tuosta oviksesta selvää kun ovistikku näytti jälleen samanlaista viivaa jota on näyttänyt jo pari viikkoo eli hieman hailakampi kuin testiviiva :eek:

Mukavaa päivänjatkoa kaikille ja toivotaan että tässä pinossa mahdollisimman moni saisi sen ihanan ja odotetun plussan :heart:




 
:heart: TORSTAI 16.10.2008 :heart:





Kassu.................kp24/31......................yk1.................5.toiveissa
Noppis................kp15/30........................yk4...............2.toiveissa
pisita..................kp14/28-38 (ka30)........yk4...............3.toiveissa
Hemppu81..........kp14/23-32...................yk3...............2.toiveissa
Annemaarit.........kp15/24-28...................yk2...............2.toiveissa
Hempukka87......kp12/26-30..............yritystä 2v..........1.toiveissa
Käärme..............kp13/25-28...................yk8................3.toiveissa
äiti vm70............kp19/28?...................yk1...................4.toiveissa
äiti 07.................kp15/28-30..................yk?.................3.toiveissa
E-V-A..................kp13/32.........................yk1...............3.toiveissa
raparperitaivas...kp10/26...............yk3..............2. (1.yht.) toiveissa
pikkumuksis........kp20/26-28............yk1........................2.toiveissa
L3nen.................kp8/24-26...................yk5...................3.toiveissa




:hug: UUTTA KIERTOA ALOITTAVAT: :hug:



TESTIPÄIVÄT:

MA 27.10: Kassu
TI 28.10:
KE 29.10: Annemaarit
TO 30.10:
PE 31.10:
LA 1.11: Hemppu81
SU 2.11: pisita, L3nen
MA 3.11:
TI 4.11:
KE 5.11: E-V-A



PLUSSANNEET:

Tän nallen alle kaikki sitten tähdätään!!!!! :heart:[/quote]

 
:wave: tervetuloo joukkoon raparperitaivas, pikkumuksis ja L3nen. Ihan mukavasti on porukkaa kasassa jo =)

Täällä varmaankin ov menossa tai ainakin lähellä...on siihen malliin lisääntynyt valkovuoto ja ollut "tuntemuksia" alamahassa..saattaapi sitten jäädä tärppi saamatta tässä kuussa kun kerta se ukko nyt reissus... :headwall: ellei sitten ov oottele su asti, niin viel ehtis kokeilla onnee... :whistle: hohhoh..

Päivittelin listan jo nyt kun kerta tässä valvotaan...aamulla menoo, joten ei sillon ehdi.. korjatkaa jos meni pvät sekasin B)
 
Huomenta

).( edelleen ovista odotellessa, tuntemuksia sen suuntaan ei viel oo. Mut odottelenkin sitä saapuvaksi ensiviikolla.

pisita, varmaan harmittaa ku mies ei paikalla :hug: Toivotaan et ois vasta sunnuntaina, kaadat sen miehen sänkyyn samantein ku ovesta astuu sisään :D Jostain olin lukevinani että ovis tapahtuis vasta limojen vikana päivänä? No jos tietää kierron pituuden tarkasti ni siitä voi vähentää 12-14 päivää jolloin on ovis. En kyl mikää expertti oo näitten juttujen kans.

:wave:
 
Huomenta!
Noppis mulla jotenkin samat fiilikset :eek:
Nyt vasta ollut lievää valkkarivuotoo et on tullut alkkareihin asti kun taas juuri ennen noita ensimmäisii menkkoja oli kunnon valkkarivuotoo et jouduin ihan suojaa käyttää ja siinä yhteydessä sain ihan tikutettua sen oviksen mut nyt en ole saanut vahvistunutta versiota vaan ovistikku näyttänyt tosiaan toista viikkoo samanlaista viivaa ja nyt kp jo 19 :eek:

 
Noppis
Ihana hauva! :heart: :D

Mä tässä just mietiskelen, oisko meidän esikko allerginen meidän koiralle. Yli kuukausi jo ollut flunssaa, ja toinen silmä vuotaa, ja öistä yskää... Ja tosi usein hieroo silmiään. Varmaan täytyis testeihin mennä. :|
 
HIPHEI......Oikein säikähdin kun katselin noita kiertopäiviäni......sitähän pääsee kohta oikeasti testaileen. TIEDÄN, etten kuitenkaan malta sinne ensi sunnuntaihin asti odottaa, kun testejä lojuu kotosalla.PÖH. No, katsotaan kuinka käy!
 
Tuot kassu sitten ekan plussan tähän pinoon ja me muut seurataan esimerkillisesti perässä :D

noppis ja äiti vm 70 jospa se hedelmöittyminen on tapahtunut ennenkun kunnon ovis oireet on ehtiny päälle ja siks tuntuu erinlaiselta.

sain siivottua, nyt tekee ruokaa :p
 
Mäkin haahuilen tässä viikkojen 43 ja 44 välillä, voi olla että sorrun testailemaan jo ensi viikon lopulla (tai sitten saattaa menkatkin jo ehtiä ensin:ashamed: ). Ainakaan tohon ke 29.10 en malta odottaa, kun oviksen tikutin niin aikaisin :whistle:
 
päivee päivee leidit!! E-V-A juu näin itekin kuullut..että kun valkovuoto loppuu niin ov ohi..nyt kyl tulee kokoajan ja välil tuntuu et oikein lurahteleepi ja jonkinlaista "vihlontaa" tuntuu tuossa ihan edessä alhaalla..ainakin nyt juuri..välil vähän myös toisella sivulla ja joskus oikein semmosta poltetta??..voi voi..kait se sieltä tulee pe tai la viim. :/ ja tuskin on uimarit enää ti asti siellä oottelemassa...voi voi..
No eipä auta kun vaan ootella ja heti jatkaa sänkypuuhia su, jospa vasta ov oliskin sillon ku laskurit sanoo..ellei taas sitten tuu jotenkin lyhyempi kierto..ärsyttää kun ei voi olla samat pvät joka kk..vaan voi yli vkollakin mulla heitellä.. :headwall: piti kans tilata niitä ov-testejä mutta en sitte taas saanutkaan aikasex ja joku täällä kirjotteli esim. mammaksin testeistä niin huonoja kokemuksia etten sitten ees uskaltanu tilatakaan.. :ashamed: jospa nyt sillä tulis tärppi että vaan hommailee tietyin päivin kuten kakkosenkin kohdalla.. =)
 
Hei, saanko minäkin liittyä joukkoon iloiseen :wave:
Mulla kp 18 vielä tunnin :D Esikoinen toiveissa ja yk 3 menossa. Ovislimat bongasin tänään ja siitä laskin että tälle viikolle pitäisi osua testailu, jos siis tarpeen. Mulle voisi laittaa testi päivän su 2.11...ajattelin varman päälle, kyllä se pitäisi tuohon mennessä alkaa...kai, vaikka kieltämättä heittänyt nuo kierrot kyllä vähän...

Mua jotenkin jänskättää ihan kuaheasti. Kun toisaalta on jo pettynyt muutaman kerran (miettinyt miksi koskaan käytti ehkäisyä kun ei edes tule heti raskaaksi :LOL: ) niin tuntuu ettei se voi nytkään tärpätä, mutta katsotaan nyt ensin ja manataan sitten :p
 
Noppis
Käärme :hug: Mikä sitä ukkoa vaivas? :|

Itseltä paukut loppu, tässä jo yksi paketti ovistestejä kulutettu ja ahkerasti rakasteltu, ja negaa näyttää vaan ja yhä haaleampaa. Ovis joko oli ja meni jo (mitä en usko), tai sitten se tulee vielä joskus, tai sitten ei edes tule, mutta MÄ EN ENÄÄ JAKSA tätä oviksen kyttäystä ja varmistelua. Tulkoon se vauveli sitten jos on tullakseen. Harmi vaan, et nyt ei sit yhtään tiedä, koska menkkoja pitäis odottaa.
 

Yhteistyössä