Varovaisesti katse kohti viikkoa 44......

Olen ollut tuolla pinossa jotka eivät halua pinoutua....ja sinne kai kuulunkin koska en laskeskele ovispäiviä jo senkään takia ,että mieheni on aina ma-pe töissä toisella paikkakunnalla :( Harmittaisi aina "tietää" että taas meni huti :x Mutta jotenkin oli paaaaakkko yrittää tällaista pinoa kun en löytänyt... :kieh:

Itsestäni sen verran, että viidettä toivomme ja kuparikierukka poistettiin vasta (KAMALA KAPINE!!!!).Menkat olivat viime viikolla ja seuraavien pitäisi alkaa tuossa sunnuntain 26.10 paikkeilla.....

Eli mukaan vaan tarkkaan ajoittelevat ja ajoittelemattomat :LOL:

Kassu.........yk 1.............5.lapsi haaveissa
 
IIIH! Ihanaa :D Toivottavasti tärppää pian!! :hug: Mä kun taas kyselin millonkas kolmatta, niin vastaus oli että "pitäsköhän sun harkita jotain anger managment-terapiaa ensin...! :LOL: Oonko mä tosiaan niin räjähdysaltis...?? :whistle:

 
Oi Hempukka87 ja Annemaarit :hug: ette varmaan olisi tuota vuotopentelettä kaivanneet. Mutta kiva kun sain teistä seuraa! Mukavampi jakaa fiiliksiä :wave:

Katsotaan miten meidän käypi tässä kierrossa :attn:


Ja Rouva Bennet:juujuu :wave: plussaa metsästetään :LOL:
 
Noppis
No minä myös sitten tänne tulen! :wave: Pikkukakkosta yritellään. Yrityskierto 4 pyörähti käyntiin eilen.

Meidän neiti taitaakin olla samaa ikäluokkaa kuin Kassun nuorimmainen, muistaakseni oltiin samassa odotuspinossa silloin?

Itse oon tähän mennessä tikutellut ovista jne, mut tässä kierrossa en enää jaksa. Ei se mitään näköjään hyödytä vaikka täsmälleen oikeaan aikaan on osunut. :kieh: Yritän nyt olla ajattelematta koko ovista, se testipäivä on sit kuitenkin 1.11. jos on, sitä ennen pitäis menkkojen tulla.

Noppis...................yk4...................kp2/30...............2. lapsi toiveissa
 
Miekin sitten tipuin tähän pinoon mukaan tuolta vko40 ja 41:stä :wave: Toivottavasti mahtuu mukaan joukkoon kuumeiseen?!? :LOL: Löytyy jo pojat 5v ja 2v, mutta nyt sitten sitä pikku-rinsessaa tässä ollaan yrittämässä... :heart:

Ite meinaan nyt kyllä sitten tähän kiertoon ne testit tilata ja kokeilla samoin greippimehut taas osteltava kaappiin ;) jospa sitten täti ei saapuiskaan marraskuussa... B) kierto kun tässä heittelee yli viikollakin niin jospa noista saisi sitten lisäinfoo yritykseen...vaikka kyllä nytkin mielestäni ov:n huomasin ja kyllä hyödynnettiin, että miksi sitten ei tärppää?!?! tarkemmin varmaan vko45 on se jollon testaillaan jos aihetta... mutta no enpähän paasaa itsestäni tämän enempää...

pisita..............kp1/28-38(ka30).........yk4................3.lapsi toiveissa
 
Noppis
pisita, niin masentaa muakin (viitaten edelliseen pinoon). :( On niin epäuskoinen olo, että tämä onnistuisi ollenkaan, vaikka järkikin sen sanoo, että jossain vaiheessa todennäköisesti kuitenkin... :snotty: Meillä on vissiin nyt kummallakin yk 4? Jospa se neljäs kerta toden sanois? =)
 
Kun olen niin kämmi tän koneen kanssa, voisiko joku tesitä yrittää jaksaa päivitellä meitä listassa......ei tartte jos ei jaksa.

Sydämellisesti tervetuloa Noppis ja pisita:tämä on hyvä pino:plussai pamahtelee kuulkaa ! Varokee vaan :LOL:


Kassu................yk 1.............kp 12/31................5.toiveissa
Noppis...............yk 4.............kp 3/30...................2.toiveissa
Pisita.................yk 4.............kp 2/28-38..............3.toiveissa


Nii ja miedän muksut on Aada 5v täytti kesällä, Nikolas täyttää marraskuussa 4v, Topias on 2 1/2-v ja Klaara täytti nyt vuoden :wave:

Mukavaa viikonloppua!
 
:heart: LAUANTAI 4.10.2008 :heart:





Kassu...............kp12/31......................yk1................5.toiveissa
Noppis..............kp3/30........................yk4................2.toiveissa
pisita................kp2/28-38 (ka30)........yk4................3.toiveissa
Hemppu81........kp2/23-32...................yk3...............2.toiveissa
Annemaarit.......kp/24-28.....................yk2...............2.toiveissa




TESTIPÄIVÄT:



Tän nallen alle kaikki sitten tähdätään!!!!! :heart:
 
Mukana! :wave:

Kp2/23-32 yk 3 ja toinen haaveissa. :)

Oon ihmetelly, miten lepposasti otin noitten menkkojen alkamisen kun vauvakuume on kova. Vaan toisaalta mietin sitä, että taitaa enemmän tämä jännäily olla mulle se kuumeilun kohe ko ite ikävä sitä raskausaikaa tai pikkuvauva-aikaa.. :D

Meillä on kohta 1,5v esikoinen, josta haluaisimme isosiskon. :)
 
Meillä yrityksessä toinen lapsi, esikoinen jo 3 v. Elokuussa oli keskenmeno :'( ja sen jälkeen nyt toinen yk. Itsellä ikää jo yli ton "kriittisen" 35 vuoden :ashamed:
Tänään kp 4 / 24-28. Ensimmäisen kerran tikuttelin ovista viime kierrossa ja taisin sen bongatakin, jaketaan harjotuksia ensi viikon loppupuolella.
 

Yhteistyössä