Varovaisesti katse kohti viikkoa 44......

Täällä ei ole ainakaan vielä nähty vauvaunia :D oon nukkunut jopa nyt viikon verran paremmin kun aikoihin... nyt taitaa olla dpo3? menossa, semmosta "kivun" tunnetta tuntuu mahassa välillä kokoajan ja välillä ei mitään, alaselkä kipee (oisinko vaan nukkunut huonossa asennossa) ja ihan ku olis maha turvoksissakin kun eilen teki tiukkaa saada housut jalkaan...ja vielä tarttis jaksaa ootella 1,5vko ennenko saa testailla... :headwall: oi oi oi..kuinka jaksaa ootella..
 
Huomenta,

Testit kertoivat oviksen olleen lauantai/sunnunta -akselilla. No kivut vaan jatkuivat ja jatkuivat ja aloin miettimään olisiko ovulaatio kuitenkin ollut vasta eilen, kun jotain limaakin tuli. Nyt ei enää kipuile niin paljoa, mutta vähän kuitenkin. Hulluksi tässä tulee tuntemuksiaan kyttäillessä ja ovulaatiota metsästäessä. Tulee mieleen, että miten kukaan voi tulla vahingossa raskaaksi :LOL: Vaikka eihän niitä vauvoja testitikuilla ja kalenterilla tehdä...

Minulla ei ole kuumeilu vaikuttanut uniin. Ainoastaan yhden unen näin muutama viikko sitten, jossa vauva syntyi joulukuussa. Jos nyt tärppi osuisi heinäkuulle, niin jotta uni olisi enneuni, pitäisi raskautumista odotella vielä viisi kuukautta! Saisi kyllä aikaisemmin tärpätä :) Viisi kuukautta tuntuu muuten lyhemmältä ajalta kuin ajatus siitä, että silloin olisi jo maaliskuu. Ei jaksa niin pitkään odottaa :) Onneksi oli vain uni :)
 
Noppis
Emmama olen ihan varma, että mulla ovis oli su-illalla, ja edelleen on tullut limoja silti. Tosin sellaista paksumpaa, ei enää ihan kananmunaa. :D

Oviksen jälkeenhän sen hedelmöityneen munasolun pitää matkustaa putkia pitkin kohtuun, jospa se on se mikä kipuilee sulla siellä johtimissa. :xmas: :heart:
 
kassu sulla paukkuu viikot huomenna täyteen,, kyllä se plussa sieltä tulee. Mulla tuli esikoisesta niukat menkat ja siis raskaana olin. Ja eikö sullakin tuota tuhrua oo ollu jossain raskaudessa? Jännittää ihan sun puolesta, tuut sitten heti kertoon et mitä testi näytti.

).( ristiriitaset fiilikset, aikasemmat raskaudet ovat saaneet alkunsa sen enempää asiaa ajattelematta ja mietinkin tässä että miten jatkan seuraavat kierrot mikäli ei tärppää, kun en haluis liikaa vaivata asialla päätäni ja en todellakaan halua sitä että miehen kanssa vehtaamisesta tulee vain vauvanteko puuhaa, mutta jos ei oikeaan aikaan touhua,niin ei kyllä tulostakaan saa :headwall: Sitten tässä on sellanen pikkumutta viel et tän kolmosen pitäis syntyä tai sen LA pitäs olla ennenkun kuopus täyttää kolme, etten putoa minimi-ärahalle. Joten jos ei tiettyyn aikaan mennessä ilmota tulostaan, niin vauvahaaveet siirtyy muutamalla vuodella, josko sitten enää koskaan :'( oon mäkin kun murehdin tällasia etukäteen :ashamed:
 
Jep.Huomenna olisi se 31 päivä täynnä. Pientä tuhruvuotoa edelleen ja kylläkin menkkakipuja :/ Tuhrua ei tule pikkuhousuihin asti, mutta pyyhkiessä tai ponnistaessa kyllä. Uskon kyllä että vuoto alkaa ensi yönä tai huomenaamulla.No, ompahan sitten aika tasainen kierto ainakin jos ei muuta hyvää tästä keksi :LOL:

Tulen kertomaan huomenna kuitenkin vielä.
 
huomenta, tulin kurkkii joko kassu testiä tehny :D

).( kertokaa millanen on kohtutulehdus, jos joku kokenu? Yöllä heräsin vessaan ja sen jälkee alko kaameet alavatsapoltot ja selkä ihan tulessa. Flunssa iskeny taas ja lämpöäkin on, mut ei kuumetta. Ei koskaan ollu mitään tällasta. Tilanne on hieman rauhottunu, mut edelleen masua ja selkää polttaa :'(
 
Huomanta kaikille!
Mulla toi raskaustesti on nyt alkanut kovasti polttelemaan kaapissa, malttamattomana tekis mieli jo testailla huomenna.... mutta enköhän yritä tuonne viikonloppuun selvitä ja testailla vasta sitten (jos nyt ei joku tuhruvuoto ala jo ennen sitä).

E-V-A enpä osaa tuohon kohtutulehdukseen sanoa, kun en onneksi ole sitä kokenut, mutta toivotaan, että joku harmiton juttu :hug:
 
pakko vie lisätä et mä en nyt ymmärrä tätä mun kroppaa :eek: pari päivää oli limoista ihan kuivaa, mut nyt taas tulee ja nuo kivutkin. oisko ov vast nyt. No se menee sitten sivusuun ellei ma illasta nuo simpat oo viel kondiksessa ja tuskin se auttaa jos tänään viel hommailee. Voi kun mä pystyisinkin siihen etten ajattelis tätä vauva hommaa :headwall:
 
Heipsan!
Oltiin ma-ti reissus eli Tampereella tuli käveltyy ja sieltä saatiin jokainen flunssa :( minä pahimman. Eilen olo oli kyllä niin nollissa ja miehellä hyrrää nyt vuorostaan hormoonit,
mulla ei tekis enää yhtään mieli ja edellisiltana sit suostuin kun olin hetken nukkunut niin tuntu jotenkin epämielyttävältä koko homma, sattukin ja just vielä muutama päivä sit kävin kuumana kuin mikäkin narttukissa maaliskuussa. Miten voikaan mennä näin
laidasta laitaan :eek:
Tänään olo hieman parempi, ei ihan niin paha flunssa kuin eilen ja kurkkukipukin hellittänyt. Selkä edelleen vihottelee hieman mut jospa sekin tuosta tokenis pian.
Nyt sitä jotenkin kuulostelee kroppaansa ihmeen tarkkaavaisesti vaik eipä kyllä vielä ole ollut oikeestaan mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen paitsi tuo selkäkipuilu :ashamed:
Ihmettelen jos täti tulee jo viikonloppuna kun ovis tosiaan oli vasta viimevkonloppuna et väkisin menee kyllä mun järjenjuoksun mukaan tuonne kuun vaihteeseen, toivottavasti jättäis siis tulematta.

E-V-A en osaa itsekkään auttaa ja sanoa mitä kipuilusi olisivat olleet mutta onneksi jo helpottaneet :hug:

Mukavaa päivää kaikille :wave:


 
Huomenta. Ensiksi vastaan kyssäriin kohtutulehduksesta:sairastin itse sellaisen nyt syksyllä.Alkoi flunssamaisilla oireilla ja kuumeilulla.Sitten olin koulutuspäivällä Tampereella jossa jumpattiin koko päivä ja tokaviimeisellä tunnilla tuntui ettei jalat enää kanna ja oksettikin kamalasti. Lopetin päivän kesken.Palelin kuin horkassa ja tärisin.Kuume nousi yli 39 asteen. Sitten astui kuvaan kova kuukautiskipumainen tunne mahassa ja selkäsärky. Lopuksi en pystynyt enää kävelemään ja minut vietiin ensiapupolille.Tulehdus oli sekä kohdussa että munasarjoissa.Kahdet antibiootit ja sillä selähti.KAMALA KOKEMUS!

Sitten......hmmm......kp 31/31, tuhruttelu loppunut. Aamun liuskatesti HYVIN kyseenalainen. Joku sanoisi haamuksi, joku viivanpaikaksi.Töihin tullessa kurvasin apteekin kautta ostamassa apteekin oman, mutten ole vielä päässyt livahtamaan työkavereiltani salaa vessaan (pieni työyhteisö meillä eikä vessaan mennä kuntoklubilla yleensä käsilaukku kainalossa :LOL: ). Polttelee tuossa tietsikkalaukussa :attn: Menkkamaiset kivut alamahassa jatkuu :/ Saas nähä tuleeko tästä lasta vai p.....kaa :kieh:
 
kuulostaa kassu kyllä lupaavalta.. odottelen uutisia sitten illemmalla lisää :heart:

Itsekkin meinasin että kohtutulehdus on senverran raju, että varmaan tekee mieli mennä polille. No seurailen tilannetta. Tosi omituisia tuntemuksia :/ saitko kassu kohtutulehduksen muuten vaan, vai km jälkeen ( jos sellaisen kokenut) Mietin että voiko se tulla tosta noin vaan..?
 
E-V-A mulla menossa dpo 9 tai jotain siihen suuntaan, ihan varma en voi olla. Niissä kierroissa, missä olen oviksen ollut tuntevinani on menkat alkaneet noin 12 pvän päästä. Babyplussan raskaustestissä sanotaan, että positiivisen tuloksen voi saada jo 8 päivää hedelmöittymisestä....mut koitetaan nyt jaksaa vielä. Yks testi enää kotona, apteekistahan noita saa tietty lisää :kieh:

Muistin juuri, että yhdellä kaverilla oli kohtutulehdus ja se oli kyllä tullut ihan ilman mitään erityistä syytä tai siis ei ainakaan raskaudet tai keskenmenot syynä.
 
Noppis
Mä meinaan kyl sittenkin testata jo perjantaina, oliko se nyt 31.10 vai mikä. Silloin on dpo 12, tilasin 10 herkkyydellä olevia testejä. Jos ei mitään silloin näy, osaapa sitten henkisesti varautua kuukautisiin. :snotty: Noi epäherkemmät testit säästän sit siihen plussan varmisteluun, sitten joskus. :p
 
:heart: TORSTAI 23.10.2008 :heart:





Kassu.................kp31/31........................yk1................5.toiveissa
Noppis................kp22/30........................yk4................2.toiveissa
pisita..................kp21/28-38 (ka30)........yk4................3.toiveissa
Hemppu81..........kp21/23-32...................yk3................2.toiveissa
Annemaarit.........kp22/24-28...................yk2................2.toiveissa
Hempukka87......kp19/26-30..............yritystä 2v..........1.toiveissa
Käärme..............kp20/25-28...................yk8.................3.toiveissa
äiti vm70............kp26/28?......................yk1..................4.toiveissa
äiti 07.................kp22/28-30..................yk?..................3.toiveissa
E-V-A..................kp20/32.........................yk1................3.toiveissa
raparperitaivas...kp17/26...............yk3............2. (1.yht.) toiveissa
L3nen.................kp15/24-26...................yk5.................3.toiveissa
kukkaiskeiju.......kp25/30-37......................yk3..............1.toiveissa
lenan..................kp21/25-28.................yk1...................2.toiveissa
Skorppan............kp23(?)/31-37.............yk1...................1.toiveissa
Emmama.............kp21/n.30...................yk3...................3.toiveissa
asty....................kp19/?....................yritystä 2v.............1.toiveissa
Flora-79..............kp24/29......................yk1....................1.toiveissa



:hug: UUTTA KIERTOA ALOITTAVAT: :hug:

pikkumuksis


TESTIPÄIVÄT:

MA 27.10: Kassu
TI 28.10:
KE 29.10: Annemaarit
TO 30.10: lenan
PE 31.10: Käärme, Noppis
LA 1.11: Hemppu81, emmama
SU 2.11: pisita, L3nen, asty
MA 3.11:
TI 4.11:
KE 5.11: E-V-A, Skorppan, kukkaiskeiju



PLUSSANNEET:

Tän nallen alle kaikki sitten tähdätään!!!!! :heart:
 
oi oi kassu...kyl aikas lupaavalta kuulostaapi =) ilmottele heti kun olet testaillut uudestaan!!! Jos saatais heti kunnon plussa listaan :heart: ihanaa.... Ite vaan jaksettava vielä ootella...saatan kyllä kans testailla jo pe 31.pvä..luulis ees haamua tulevan sillon. Semmonen kipeen olonen on masu kokoajan ja taas tulee vähän valkovuotoakin, välissä oli 1-2 "kuivaa" päivää..en tiiä, alkaa vaan nostaan päätään fiilis että nyt vois se + pärähtääkin testiin... :saint:
 
kassu! Mua jännittää sun puolesta! Kerro heti kun olet testannut uudestaan.

Mulla edelleen nännit kipeinä.. Mut sen on pakko olla jotain muuta kun hyvä jos se munasolu olisi edes kiinnittynyt vielä. Sitten vaaleata nestettä tulee rinnoista.. Luin netistä että se voi olla joku pikkuaivojen häiriö esim. kilpirauhasen vajaatoiminta... et jos ne menkat ens kuussa tulee niin mä soitan lääkäriajan! hmm..
 
Noppis
Alkuperäinen kirjoittaja Skorppan:
kassu! Mua jännittää sun puolesta! Kerro heti kun olet testannut uudestaan.

Mulla edelleen nännit kipeinä.. Mut sen on pakko olla jotain muuta kun hyvä jos se munasolu olisi edes kiinnittynyt vielä. Sitten vaaleata nestettä tulee rinnoista.. Luin netistä että se voi olla joku pikkuaivojen häiriö esim. kilpirauhasen vajaatoiminta... et jos ne menkat ens kuussa tulee niin mä soitan lääkäriajan! hmm..
Täh, nestettä rinnoista, no sit sä oot kyllä raskaana! :D
 

Yhteistyössä