Varovaisesti katse kohti viikkoa 44......

Vieläkös mahtuu uusi mukaan?
Olen 29-vuotias ja naimisissa. Päätettiin miehen kanssa lopettaa ehkäisy ja tämä on meidän ensimmäinen kierto kun vauvaa yritetään :) Ensi viikon torstaina ajattelin testata, jos ei menkat sitten ole alkaneet jo ennen sitä. Huh, on tämä jännää aikaa. Kaikenlaisia epämääräisiä oireita on, tosin en tiedä kuinka paljon niistä on kuviteltuja :LOL: Tänään on siis kp 24/29
 
Kassun uutisia täälläkin odotellaan... Itsellä ollu jos vaikka millaisia oireita, mutta taidan laittaa ne tämän "kuumeen" piikkiin vielä toistaiseksi. Kylläpä nämä päivät kuluu hitaasti. Pääsis jo piinailemasta.
 
Ennustajaeukko kutsuu Kassua! :D Hieman ristiriitaista vastausta sain, mutta ennustus kuuluisi että pientä poikaa voisi odotella syntyväksi 25. heinäkuuta -09 :heart:
En viitsinyt aiemmin mitään sanoa, mutta mulla on pitempään jo ollut tuo tunne... :snotty: Toivonkin olevani taas kerran oikeassa :D Jännityksellä odottelen kuulumisia pinon ulkopuolella...
Halit sinne!
Ja paljon plussatuulia ja vauvapölyä kaikille!!
 
:wave: hello Flora!! :flower:

Eikös ole kassusta kuulunut vielä mittään?!?! :xmas:

Täällä pari kertaa kivasti (siis ei niin kovin mukavasti :eek: ) vihlaissut pari kertaa tuolla jossain alamahassa..toisella kertaa nostin tota 2v:tä syöttiksestään..ja sattu niin perkuleesti..aih..ja kylmä on kokoajan.. Nännit mulla ollu kipeet tai arat jo pari viikkoo ainakin, et ei kyl kerro mitään sekään.. Nyt ois dpo4? menossa..ja jotenkin tuntuu et olisin hieman herkempi kuin ennen..välil tuntuu et voisin vaikka ruveta itkeenkin...hmmm..
 
Alkuperäinen kirjoittaja asty:
onko Allunmamma ennustaja-eukko? :eek:

hi hii... Ei kun ennustin Kassun 4. lapsen olevan tyttö joka syntyy 5.8.07 ennen kuin edes tiedettiin että on raskaana
:D (odotettiin viimeksi samaan aikaan) Tyttöhän sieltä tuli ja L.A. oli muistaakseni 4.8.07 vaikka syntyikin sitten hieman aiemmin. Ajattelin että kokeillaan uudestaan nyt :xmas:
 
Huomenta! Valitettavasti en halua (taikauskoinenko???) että minut siirretään tyonne plussapuolelle :x Menkat ovat pysyneet toistaiseksi poissa, "tuntemuksia" on eilisen aikana ilmaantunut vahvasti ja jostain syystä minä ilmeisesti hedelmöityn aina hieman "oletettua" myöhemmin koska lähes joka raskaudessa ensimmäisen ultran jälkeen laskettu aika on siirtynyt noin viikolla eteenpäin.Joten sinänäs ei olisi uhme etti testit vielä näyttäisi plussaa. Mutta en todellakaan usko olevani raskaana, ennenkuin testi sen näyttää selkeästi. Tyhmääkin tyhmempänä tuhlasin viimeisen liuskani eilen illalla ennen saunaanmenoa:ajattelin, että jos selkeästi näyttäisi, voisin miehellenikin ilo-uutiset kertoa, mutta ei siihen plussaa tullut :| Ehkä Allunmamma osuu taas lähelle oikeaa :wave: Toivotaan niin. Jännätään nyt vielä siis pahimmassa tapauksessa pari päivää. Niinhän mun testipäivä oli alunperinkin 27.10 ja juuri siksi että tiedän oman kroppani:aiemmin ei olisi kannattanut tähän arvausleikkiin ryhtyäkkään. Malttamaton Pässi :headwall: No, vielä siis mukana muttei plussanneissa :wave:
 
Mäkin sorruin sitten jo tänään testailemaan ja negahan se oli :ashamed: Kyllä tietty masentaa, kun odotukset oli niin korkeella, mutta en mä vielä toivosta luovu, koska aika aikastahan oli vielä testata. Toivottavasti se vielä plussaksi muuttuu, huomenna lisää testejä ostamaan ellei sitä ennen täti anna merkkejä itsestään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Annemaarit:
Mäkin sorruin sitten jo tänään testailemaan ja negahan se oli :ashamed: Kyllä tietty masentaa, kun odotukset oli niin korkeella, mutta en mä vielä toivosta luovu, koska aika aikastahan oli vielä testata. Toivottavasti se vielä plussaksi muuttuu, huomenna lisää testejä ostamaan ellei sitä ennen täti anna merkkejä itsestään.

Mä sorruin eilen myös testailemaan vaikka järkikin jo sanoo ettei varmasti vielä +:saa tule. Negatiivinenhan se oli.
:ashamed:
Mutta nyt kyllä aion odotella sinne ens viikolle kun seuraavan kerran testailen.

Toiveet korkealla, vaikka pupuilut ei nyt ihan osuneetkaan oletetun oviksen kanssa yksiin. Saas nähdä, tiputaan sitten korkeelta ja kovaa... Varsinkin kun nyt olen jo kehitellyt jos vaikka millaista oiretta, vaikka esikoisesta ei tullut oireen oiretta.
 
Jännää, jännää, kun täällä pinossa alkaa kohta plussia paukkua (tai ainakin toivottavasti niin). Omalta kohdalta toiveet on vähän laskenut, koska tänä aamuna oli jo havaittavissa pientä rintojen arkuutta. Tarkoittaa minulla, että menkat alkaa noin viikon päästä. Not nice. Mutta eipä voi mitään ja tietysti toivo aina nostaa päätään ja mietin, että jos kuitenkin olisin raskautunut tästä selvästä menkkaoireesta huolimatta. Hyvä silti alkaa jo varautumaan elovauvan yritykseen.

Muilla täällä onkin ollut parempia merkkejä ilmassa,. Kauheasti peukutusta teille :)
 
Heipsan!
Punttisalilta ja kaupasta kotiuduttu ja pitihän mun ostaa valmiiksi prismasta testipaketti :ashamed: Eilen satuin löytämään kaapin päältä yhden käyttämättömän ja malttamattomana testasin ja tietäähän sen et jos paketissakin lukee et 10pv oviksesta niin eihän sinä testis voi mitään näkyäkkään mut silti, minä typerä :headwall: Eikä täälä silleen mitään ns. oireitakaan edes ole, ihan jotain pientä nippailuu rinnois mut sekin menee tuohon maidon nousemisen piikkiin kun imetän vielä tuota meidän 1v1kk neitiä useamman kerran päiväs :heart:
Jospa minä sit testailisin oikeesti vasta tuola tosrtailla jos täti ei sitä ennen ole tullut mut kun oviskin oli niin myöhään niin kaiken laskujen mukaan menkkojenkin pitäis tulla vasta siis aikaisintaan ensviikon alus mut viimeistään kuun vaihtees :/
Mukavaa perjantaita kaikille :wave:
 
kassu :hug: ja muille aikaseen testanneille, niin tilanne voi muuttua viel ++++++ :heart:

).( ei mitään,, tää mamma aikoo lähtee tänään viihteelle kaikesta huolimatta vaikka oliskin pieniinpäin. En anna liikaa sen hallita elämääni, että jos kuitenkin niin varoiks teen niin ja näin.

mukavaa viikonloppua kaikille :wave:
 
:heart: PERJANTAI 24.10.2008 :heart:





Noppis................kp23/30........................yk4................2.toiveissa
pisita..................kp22/28-38 (ka30)........yk4................3.toiveissa
Hemppu81..........kp22/23-32...................yk3................2.toiveissa
Annemaarit.........kp23/24-28...................yk2................2.toiveissa
Hempukka87......kp20/26-30..............yritystä 2v..........1.toiveissa
Käärme..............kp21/25-28...................yk8.................3.toiveissa
äiti vm70............kp27/28?......................yk1..................4.toiveissa
äiti 07.................kp23/28-30..................yk?..................3.toiveissa
E-V-A..................kp21/32.........................yk1................3.toiveissa
raparperitaivas...kp18/26...............yk3............2. (1.yht.) toiveissa
L3nen.................kp16/24-26...................yk5.................3.toiveissa
kukkaiskeiju.......kp26/30-37......................yk3..............1.toiveissa
lenan..................kp22/25-28.................yk1...................2.toiveissa
Skorppan............kp24(?)/31-37.............yk1...................1.toiveissa
Emmama.............kp22/n.30...................yk3...................3.toiveissa
asty....................kp20/?....................yritystä 2v.............1.toiveissa
Flora-79..............kp25/29......................yk1....................1.toiveissa



:hug: UUTTA KIERTOA ALOITTAVAT: :hug:

pikkumuksis
kassu


TESTIPÄIVÄT:

MA 27.10:
TI 28.10:
KE 29.10: Annemaarit
TO 30.10: lenan
PE 31.10: Käärme, Noppis
LA 1.11: Hemppu81, emmama
SU 2.11: pisita, L3nen, asty
MA 3.11:
TI 4.11:
KE 5.11: E-V-A, Skorppan, kukkaiskeiju



PLUSSANNEET:

Tän nallen alle kaikki sitten tähdätään!!!!! :heart:
[/quote]

 
:hug: kassu paljon plussa tuulia seuraavaan kiertoon!!!! :wave:

joko nyt näin sitten alkaa negapino ja tippuneet kasvamaan.... |O voi voi voi... kyl nyt kohta tarttee jonkun alkaan plussaileen tai menee koko into täällä haahuilla joka pvä :whistle: :LOL:
 
:heart: LAUANTAI 25.10.2008 :heart:





Noppis................kp24/30........................yk4................2.toiveissa
pisita..................kp23/28-38 (ka30)........yk4................3.toiveissa
Hemppu81..........kp23/23-32...................yk3................2.toiveissa
Annemaarit.........kp24/24-28...................yk2................2.toiveissa
Hempukka87......kp21/26-30..............yritystä 2v..........1.toiveissa
Käärme..............kp22/25-28...................yk8.................3.toiveissa
äiti vm70............kp28/28?......................yk1..................4.toiveissa
äiti 07.................kp24/28-30..................yk?..................3.toiveissa
E-V-A..................kp22/32.........................yk1................3.toiveissa
raparperitaivas...kp19/26...............yk3............2. (1.yht.) toiveissa
L3nen.................kp17/24-26...................yk5.................3.toiveissa
kukkaiskeiju.......kp27/30-37......................yk3..............1.toiveissa
lenan..................kp23/25-28.................yk1...................2.toiveissa
Skorppan............kp25(?)/31-37.............yk1...................1.toiveissa
Emmama.............kp23/n.30...................yk3...................3.toiveissa
asty....................kp21/?....................yritystä 2v.............1.toiveissa
Flora-79..............kp26/29......................yk1....................1.toiveissa



:hug: UUTTA KIERTOA ALOITTAVAT: :hug:

pikkumuksis
kassu


TESTIPÄIVÄT:

MA 27.10:
TI 28.10:
KE 29.10: Annemaarit
TO 30.10: lenan
PE 31.10: Käärme, Noppis
LA 1.11: Hemppu81, emmama
SU 2.11: pisita, L3nen, asty
MA 3.11:
TI 4.11:
KE 5.11: E-V-A, Skorppan, kukkaiskeiju



PLUSSANNEET:

Tän nallen alle kaikki sitten tähdätään!!!!! :heart:
 

Yhteistyössä