varattu mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anni

Vieras
Tapasin ihanan miehen. Tapahtui se, mitä voi tapahtua vain kirjoissa tai kuvitelmissa eli hänen saapuessa samaan tilaan kaikki muu ympärillä oleva katosi ja aika pysähtyi. Ei tarvinnut sanoa sanaakaan. No, jottei asia olisi liian helppo, kävi sitten ilmi, että mies onkin naimisissa. Mitä pitäisi tehdä? Unohtaa koko mies? Sinänsä tämä tilanne on minulle uusi, koska olen ollut todella kauan aikaa tuntematta yhtään mitään ketään miestä kohtaan. Siksi en haluaisi unohtaa häntä. Pelkkä ajatus saa minut kuitenkin jo kuumaksi.

Sinäpä sen itsekin sanoit: Unohtaa koko mies. Jos hän on naimisissa, ei pitäisi olla mitään merkitystä, miten sinua kuumottaa.

Pieni ajatusleikki asian tiimoilta: Jos mieskin kävisi yhtä kuumana, mitä tapahtuisi? Alkaisitko vapaaehtoisesti kakkosnaiseksi? Pyrkisitkö ykköseksi? Jos, niin eikö sinua epäilyttäisi, että mies on kevykenkäinen ja myös sinulle voi käydä samoin? Luultetko, että mies voisi unohtaa entisensä noin vain, vai olisiko teillä edessänne kolmoisdraama, jossa ex:ä näyttelisi noidan roolia ja sinä saisit mustasukkaisuudesta hermoromahduksen?

Minusta kertomuksessasi on hyvin vähän kauniin rakkaustarinan aineksia. Enemmänkin ihmisen itsekkyyttä ja ajattelemuutta romantiikaksi naamioituneena.

ihastu päiväksi ja unohda. Eikö olekkin silti ihana huomata mielenkiintoisiakin ihmisiä olevan ympärillämme.

Haaveena moni asia on kivempaa kuin livenä. Pitkän suhteen tiimoilla tulee joskus haaveiltua ja kohdettakin arvioitua jopa suuniteltuakin. Mutta entäpä jos toteuttaa ja likaläikkä jää iäksi ja toisekseen hyvä haave menisi iäksi pilalle.

Muista kuumottava tunne miehen suhteen ja anna uuden tilaisuuden tulla siteen aikanaan

Oliko mies intohimoinen? Mikäli ei ollut niin ei siitä mitään tule. Ottaako mies sinuun yhteyttä? Tulkitse homma miehen kautta, jos hän on atiivinen kyse on ehkä pikkuisen vakavammasta seikkailusta. Mies voi leikkiä kahden kanssa pitkäänkin, mutta kun homma menee hänen kannaltaaan vakavaksi pyrkii hän ensin eroon sinusta (se voi siis olla hyvä merkki) ja jos ei pysty menette lopulta yhteen. Miten sinä säilytät mielenrauhasi ja itsetuntosi tänä aikana? Vain intohimon ja todellisen yhteenkuuluvuuden kautta. Eli jos lähdet leikkiin, niin muista pelin henki. Ja kuulostele omat tunteesikin, ettet sitten hetkeäkään kadu. Mutta ennen kaikkea älä etsi vikaa vaimosta vaan katso onko mies vain leikkimielellä matkassa ja jatkaa touhujaan for ever milloin kenekin kanssa.

Totta. On hienoa huomata, että maailmassa on miehiä, jotka saavat jotain tuntemuksia aikaiseksi. Varsinkin, kun olen ollut alamaissa sen jälkeen, kun oma suhteeni loppui. Ehkä myös sen takia olen itsekäs, en jaksa ajatella muiden onnea vaan sitä, että itse olisin edes hetken onnellinen.

Mies oli yhtä lailla hullaantunut minuun kuin minä häneen. Koko huone täyttyi sähköstä, jonka muutkin kyllä huomasivat. Mies myös ilmoitti haluavansa tavata minua myöhemminkin. Mitä sitten tulee itsetuntoon, niin nimenomaan tämä sitä nostattaa, kun mies ei ole ihan kuka tahansa, tässä nyt enempää siitä kertomatta.

Onko se poliitikko?
Joku piispoista?
Jääkiekkoilija tai formulakuski?

Kerro vaan kaikki, me luvataan, että ei kerrota kenellekkään muulle.

Anna nyt edes pieni vihje :(

Pidä hauskaa niin kauan kuin kestää, mutta älä rakastu mieheen ja kuvittele yhteistä elämää ym. Tulee pian kova kolahdus ja jää paskan maku suuhun!

Parempi olla hieman pessimistinen näissä asioissa!=)

no mun itsetuntoa ei kyllä kohota myöskään mikään tv-julkkiksen huomiointi. Mutta kiitos asiallisista viesteistä. En suhtaudu asiaan vakavasti, jottei tule loppupeleissä turpaan. Nautin vain tästä tilanteesta ja hetkestä ja that's it.

No olet valmis olemaan kohta Seiskan kannessa, sinut on lehdissä haukuttu salarakkaaksi ja lumpuksi, niin jatka panosuhdetta vaan!

Oma maineesi siinä enemmän kärsii kuin miehen.
Salarakas ei ole kovin maaritteleva titteli kansan silmissä.

sen verran on vielä pakko kommentoida, että olenko koskaan väittänyt, että tämä mies olisi jollakin tavalla julkisuuden henkilö? kyllä on ajatusmalli aika pieni, jos pitää sellaisia ihmisiä ainoastaan ns. ""jonain"". omasta mielestäni julkkikset saavat olla siellä seiskoissaan ihan rauhassa.

höm, Anni, niinpä:

""Mitä sitten tulee itsetuntoon, niin nimenomaan tämä sitä nostattaa, kun mies ei ole ihan kuka tahansa, tässä nyt enempää siitä kertomatta.""

ja

""kyllä on ajatusmalli aika pieni, jos pitää sellaisia ihmisiä ainoastaan ns. ""jonain"".""

Olisko niin, että ajatusmalli on myös aika pieni, jos pitää jonain jotakuta joka ei ole kuka tahansa enemmän kuin muita, jotka taas ovat ketä tahansa.

Kuka tahansa, joka on kuka tahansa ei ole joku, vaan joku joka ei ole kuka tahansa on joku... hmm, odotas hetki.... vai mitenkä se nyt on?

Mutta apropoo, jos se ei ole kukaan aiemmin luetelluista, niin olisko se joku ns. rahapiirien edustaja?

Meidän jokaisen eteen lähetetään aina se henkilö, jota me itse tarvitaan kulloisessakin henkisen kasvun vaiheessa. Hän, on hän sit kuka hyvänsä, toimii meille itsellemme peilinä, että näkisimme omaan sisimpäämme. Ainoastaan siten me voidaan kasvaa ihmisinä omaksi itseksemme. Sä tarviit nyt tätä miestä, et tulet näkemään, mikä Sulle itselles Sun omassa elämässäs on tärkeintä. Tuut hakkaan päätäs seinään just niin monta kertaa kun on tarvis. Kylllä Sä opit. Se voi viedä aikaa jopa 10v. kuten mulle kävi.

Intohimo menee ohi valitettavasti 3-6;ssa kuukaudessa. Sit nähdään missä mennään. Yleensä mies menee. Jätetty jää koukkuun ja roikkuu. Katso huuman jälkeen, mikä suhde Sulla on ollu omaan Isääs. Häntä (Isääni) ja Häneltä ilman jäänyttä rakkautta kerjäsin tältä intohimoni kohteelta. Itse sitä silloin oivaltamatta.

Olen tälle ihmiselle ikuisesti kiitollinen, niin hullulle kun se tuntuukin; siitä, että löysin Hänen ansiostaan kadonneen suhteeni omaan Isääni. (vaikka olikin jo kuollut)

Kai tässä voi vähän vakavestallikin (vakavoitua) otsikon ""ihmissuhteet"" Kasvun paikkoja Sulle ja kovasti ;)

Kiitos noista sanoista. Uskon myös, ettei ihmisiä kohdata tässä elämässä sattumalta, vaan kaikilla, jotka pysäyttävät, on jokin tarkoitus. Mikä se on, sitä ei voi etukäteen tietää.

Ja vielä: julkkikset eivät ole minun kategoriassa yhtään mitään.

""julkkikset ....yhtään mitään"". Sekin on ajattelua ennen oman itsesi löytämistä. Sen jälkeen kun löydät (opit tuntemaan todellisen minäsi) tiedät itse olevasi arvokas. Kun se tapahtuu oivallat, että kaikki elävä tässä maailmassa on yhtä arvokas kuin oma itse. Kaikki, ihan kaikki lähtee omasta itsestä. Ne ""julkkikset"" tai härkätaistelussa kärsivät härät, me kaikki ollaan yhtä. :) Terv. se aikasemmin kirjottanu

Yhteistyössä