Paljon on puhetta siitä kuinka haluttava tai ei-haluttava on 40 täyttänyt nainen sänkykumppanina. Onko pelkkä ulkonäkö ainut tekijä vai esim. aloitteellisuus ja rohkeus, jonka tietää vasta kokeiltuaan.
Harrastaisitko itse seksiä vanhemman naisen kanssa ja millainen tämän naisen silloin pitäisi olla?Luonne, millainen? Vai vaikuttaako oma humalatila kriteereihin?
---Moi,
40v ei ole juurikaan suuri ongelma.
mä olen viittä vaille 50v (syksyllä), mutta kun toi ikä ei tunnu haittaavan. Mä pidän itseni jonkinlaisessa Kondiksessa, jumppaan ja komppaan.
Kasvot/silmät ovat sielun peilit, vähän Höpsis saa olla, muttei hölmö.
Ja kun melkein kaikki asuvat Stadissa, niin mulla kestää junamatka vaivaiset 25 min, jos junat sattuu toimimaan. Sehän ei ole mikään Helppo homma... pikkanen pakkanen ja kaikki hyytyy. Aika outoa, kun tiedetään että talvella on kylmä.
---se on kovin yhdentekevää, miltä daami näyttää, kunhan on jokseenkin Kiva Nainen. siis about Sielunkumppani.
Ikäsi ei todella ole este; mutta jos diggaat musiikkia, niin sithän meitä on ainakin kaksi.
Toisaalta: olenko mä liian wanha? Sekin ratkaisee jotakin. Ja kun mä en ole ehkä se kaunis mies, mitä pimut bongaa. Mä olen puolisotilaallinen hemmo, Oman Maan puolustaja, ei militaristi, vaan kaikki Maan puolesta.
Tämä viesti saattaa mennä harakoille, menet minne tahansa sivuille, niin joudut kirjautumaan sinne-tänne.
Olen tympiintynyt yksinoloon, ei lapsia, ei juurikaan sukulaisia, ja nekin jotenkin kummajaisia. Mitkä nyt saattaa vielä olla elossa. Mä tunnen asuvani jossain Vakuumissa ja se ei ole helppoa!
Ja lieneekö näin, että joku HV:n salasana on kiven alla.
Mutta: mun juttu on ROCK, ei mitään sekoilua, vaan hauskanpitoa. Ihminen on sosiaalinen Eläin.
Olen kaksikielinen: Engl/Suomi.
Ja nyt testataan, meneekö tämä viesti sulle perille. Joskus tuntuu tuskaiselta ja tympeältä aina kehittää joku uusi salasana, jne. Siis oikeesti aina. Mistähän toikin juttu on lähtöisin? Miksi asioista pitää tehdä liian vaikeita?
No, tosi on, että kaikenkarvaisia ääliöitä liikkuu Netissä ja varovainen pitää olla. Mä olen kumminkin suht´kondiksessa ja Tahtoo, Tahtoo, Tahtoo... Tahkoo!
Niin, toiset ovat enemmän Live, kuin toiset. Kuvia löytyy, jos kiinnostuit. Mä olen rietas Piru, helline käsineni, lähden helposti pois, jos tulee mm. sanaharkkaa. Nää on tärkeitä juttuja.
No, ehkä mä olen Positiivari, puolikuuro entinen rumpali. Kas, kun treenikämppiä ei käytännössä ole olemassakaan enää, paitsi jos iänikuista Rahaa löytyy. Maksat saman hinnan, kuin kämpän vuokran. ei oo helppoo.
Eihän mennyt överiksi? mä olen sanojeni mittainen hemmo.
No, kokeillaan meneekö tämä viesti perille. Mä en ole mikään Mul--u, vähän outo, ehkä. Mut sellaisia me ollaan, Rockareita. Luotto on 100%.
ei missään nimessä mitään typeriä Prätkäjätkiä. ADHD, pönttöjä koko touhu, aivot Juntturassa.