P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vitunukot:Olen suhteessa, jossa mies pihtaa sen takia, koska en kykene saamaan orgasmia yhdynnässä. Hän on selitellyt ties millä sanoin, minkä takia naisen pitäisi saada orgasmi yhdynnässä. Siitä tulee kuulemma jotain "hyvänolon/rakkaushormooneita" jotka saavat aikaan yhtenäisyyden tunteen tai jotain muuta vastaavaa yms ja että nainen haluaa enemmän seksiä, kun saa orkkuja ja että mies haluaa enemmän seksiä, kun nainen saa orkkuja.
Alkuperäinen kirjoittaja vitunukot:Olen joutunut sysää omat haluni jonnekin piiloon sen takia, kun ukko ei halua seksiä.
Alkuperäinen kirjoittaja vitunukot:Miten helvetin huono itsetunto pitää ukolla olla, että ei halua harrastaa seksiä sen takia kun nainen ei saa orkkua yhdynnässä. Eikö orkku ole jokaisen oma asia?
Alkuperäinen kirjoittaja Kettuuntunut nainen:Ap: "Hän lopetti aikoinaan suhteen naiseen, jonka kanssa piti harrastaa esileikkinä pitkään suuseksiä(tyyliin 15-30min) ja vasta sitten se nainen sai orkun yhdynnässä. Tämä oli herran mielestä niin kovin työlästä, ettei hän halunnut sellaista. Se kun vie seksistä kaiken impulsiivisuuden pois."
Hohhoi, miksi, oi miksi niin halvatun monille miehille on niin työlästä tai toissijaista esimerkiksi nuolla/hyväillä käsin naiselle orgasmi? Esimerkiksi muutamassa viimeisessä suhteessani, jotka ovat kestäneet 1 - 5 vuotta, miehet ovat "alkuinnostuksen" jälkeen lopettaneet minun nautinnostani huolehtrimisen, vaikka itse olen halunnut pitää mieheni tyytyväisinä ja tarjonnut ihan omasta halustani suuseksiä ja kaikkea mitä tekee mieli. Ihan kuin sitä naista ei voisi enää sen oman orgasmin jälkeen tai sitä ennen tyydyttää! Jos joku mies voisi valoittaa sitä, että mikä siinä naisen nautinnossa teitä rasittaa ja tajuatteko olevanne itsekkäitä sikoja, jos ette anna naisellenne tarpeeksi stimulaatiota??!
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith^:Meillä on toisinpäin, eli mies ei halua seksiä, koska minä tulen seksin aikana yleensä muutaman kerran. On kuulemma epäreilua että nainen tulee monta kertaa ja mies vaan kerran. Miehelle olen sanonut, ettei seksin pitäisi mitään pisteenlaskua olla, mutta ei tunnu ymmärtävän.