Ei oikeutta saada seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vitunukot
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moi, kiinnostaisi tietää naisen näkökulma yhteen asiaan eli kysymyksessä on naisen orgasmi. Mielestäni on naurettavaa kirjoitella mitään peniksen mittoja, mutta ehkä selventää tilannetta. Penikseni on kaiketi melko suuri eli 22 cm pitkä ja vajaa 6 cm paksu. Melkein kaikki naisystäväni ovat sanoneet että tulevat kanssani ja monet eivät ennen olleet tulleet ollenkaan. Tarkoitan nyt sieltä sisältä. Omien kokemusteni mukaan, varsinkin jos harrastetaan seksiä pitkään, ei välttämättä tarvitse koskea naisen klitorikseen että nainen tulee. Voiko tämä johtua siis penikseni koosta? Olen lukenut, että naisilla on paljon orgasmia stimuloivia hermopäätteitä emättimen seinämissä. Kun täällä keskustelussa tuntuu olevan paljon naisia osallisena, olisi kiva kuulla teidän mielipiteitä... :)

Sanaseppo, kyllä, useimmiten naisen on helpompi saada emtinorgasti jos miehellä on iso penis, koska se yksinkertaisesti koskee useampaan paikkaan voimakkaasti emättimessä. Tämä ei tarkoita, etteikö pienemmän peniksen kanssa orgasmia saisi.

Alkuperäinen kirjoittaja vitunukot:
Olen suhteessa, jossa mies pihtaa sen takia, koska en kykene saamaan orgasmia yhdynnässä. Hän on selitellyt ties millä sanoin, minkä takia naisen pitäisi saada orgasmi yhdynnässä. Siitä tulee kuulemma jotain "hyvänolon/rakkaushormooneita" jotka saavat aikaan yhtenäisyyden tunteen tai jotain muuta vastaavaa yms ja että nainen haluaa enemmän seksiä, kun saa orkkuja ja että mies haluaa enemmän seksiä, kun nainen saa orkkuja.

Meillä on toisinpäin, eli mies ei halua seksiä, koska minä tulen seksin aikana yleensä muutaman kerran. On kuulemma epäreilua että nainen tulee monta kertaa ja mies vaan kerran. Miehelle olen sanonut, ettei seksin pitäisi mitään pisteenlaskua olla, mutta ei tunnu ymmärtävän.

Olen joutunut sysää omat haluni jonnekin piiloon sen takia, kun ukko ei halua seksiä.

Kuin myös. Tuntuu ikävältä huomata mummoutuvansa jo tässä iässä, vaikka biologisesti ajatellen pitäisi olla lastenteko mielessä viimeistään muutamien vuosien päästä. Ja mitä sitten kun sen aika tulee, ja minua ei enää haluta koko ajatus seksistä miehen kanssa? Kikkeliskokkelis, mitäs läksit?

Miten helvetin huono itsetunto pitää ukolla olla, että ei halua harrastaa seksiä sen takia kun nainen ei saa orkkua yhdynnässä. Eikö orkku ole jokaisen oma asia?

Entäs toisin päin? Eikös miehen pitäisi olla tyytyväinen että näkee naisensa nauttivan ja että tietää pystyvänsä tyydyttämään hänet? Mikä ihmeen syy se on olla kateellinen toiselle? En minäkään laske miehen käteenvetoja ja vetoa niihin sitten kun haluan seksiä "kun kerran oot ite tullut x kertaa, niin olisikohan nyt minun vuoro".

Itse en masturboimisesta niin välitä, kun se ei ole sama asia. Oma käsi kun ei korvaa sitä läheisyyttä, vaikka miehen mukaan seksillä ja käteenvedolla ei kuulemma ole kovinkaan paljoa eroa. Valitettavasti vaikka mies ei läheisyydestä niin piittaisi, minä piittaan, ja haluaisin olla lähellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kettuuntunut nainen:
Ap: "Hän lopetti aikoinaan suhteen naiseen, jonka kanssa piti harrastaa esileikkinä pitkään suuseksiä(tyyliin 15-30min) ja vasta sitten se nainen sai orkun yhdynnässä. Tämä oli herran mielestä niin kovin työlästä, ettei hän halunnut sellaista. Se kun vie seksistä kaiken impulsiivisuuden pois."

Hohhoi, miksi, oi miksi niin halvatun monille miehille on niin työlästä tai toissijaista esimerkiksi nuolla/hyväillä käsin naiselle orgasmi? Esimerkiksi muutamassa viimeisessä suhteessani, jotka ovat kestäneet 1 - 5 vuotta, miehet ovat "alkuinnostuksen" jälkeen lopettaneet minun nautinnostani huolehtrimisen, vaikka itse olen halunnut pitää mieheni tyytyväisinä ja tarjonnut ihan omasta halustani suuseksiä ja kaikkea mitä tekee mieli. Ihan kuin sitä naista ei voisi enää sen oman orgasmin jälkeen tai sitä ennen tyydyttää! Jos joku mies voisi valoittaa sitä, että mikä siinä naisen nautinnossa teitä rasittaa ja tajuatteko olevanne itsekkäitä sikoja, jos ette anna naisellenne tarpeeksi stimulaatiota??!

Monella palstalla miehet sanovat että siitä on liikaa vaivaa, helpompi sitten vaikka vedellä käteen, kuin huomioida sitä naistakin. Onko hyvän olon tuottaminen toiselle niin yhdentekevää?

Myös minulle on tärkeää, että mies nauttii, olen avoin ehdotuksille ja tykkään antaa suuseksiä miehelle. En painosta seksiin, jos toista ei haluta, enkä kiristä syrjähyppyuhkauksilla tai millään muullakaan seksiin. Ulkonäössä ei ole vikaa, en ole mikään nalkuttaja etc.

Mutta silti miestä vaan ei haluta :'(.

Kun olin 18-vuotias, mullakin oli poikaystävä, joka suuresti masentui siitä etten saanut orgasmia yhdynnässä, vaikka sainkin muutoin. Sillä ei ollut väliä, mitä mieltä itse olin seksistä ja kuinka tyytyväinen olin, vaan kysymys oli hänen itsetunnostaan. Siis mitä helvettiä, vähän itsekästä lähteä olettamuksesta, että tärkeintä on mun miehinen itsetunto ja se että olen kunnon ori! :D No, silloin oltiin 18, toivottavasti jannu tajuu jo nyt jotakin seksistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilith^:
Meillä on toisinpäin, eli mies ei halua seksiä, koska minä tulen seksin aikana yleensä muutaman kerran. On kuulemma epäreilua että nainen tulee monta kertaa ja mies vaan kerran. Miehelle olen sanonut, ettei seksin pitäisi mitään pisteenlaskua olla, mutta ei tunnu ymmärtävän.

Dumppaa tollainen pelle! Jos nainen kerrankin on halukas, niin hänen pitäisi nauttia "harvinasesta" asemastaan! Läheskään kaikki naiset eivät saavuta orgasmia yhdynnässä :'(