vanha nainen, nuori mies

  • Viestiketjun aloittaja madamX
  • Ensimmäinen viesti
softcare
Kuinkahan usein tollasilla työporukan kokous ja palaverireisuilla vanhempi mainen saa nuorta miestä kun ensin päivä parannetaan työpaikan asioita ja sit ilta baarissa istutaan ja jäädään hotelliin yöks? Vaimolla usein tälläsiä reisuja.
 
Parille ystävättärelleni
Parille ystävättärelleni on kohdannut 30 vuotta nuoremman miehen yössä. Toisella oli sellainen nuori 23-vuotias tiukkapeppu, jolla oli kuulemma ollut stringitkin! En ymmärrä noita ystävättäriä, mitä tuollaisissa noin nuorissa miehissä on katsomista, itse ollaan 50 vuotta ylitetty jokin aikaa sitten. Ja stringit!? Mikä mielyttämishalu näillä nuorilla on? Kuulemma pepusta ja reisistä saa mielin määrin puristella ennen varsinaista tapahtumaa. hoaahh.
 
Joskus pitää antaa
Alkuperäinen kirjoittaja Parille ystävättärelleni;11269867:
Parille ystävättärelleni on kohdannut 30 vuotta nuoremman miehen yössä. Toisella oli sellainen nuori 23-vuotias tiukkapeppu, jolla oli kuulemma ollut stringitkin! En ymmärrä noita ystävättäriä, mitä tuollaisissa noin nuorissa miehissä on katsomista, itse ollaan 50 vuotta ylitetty jokin aikaa sitten. Ja stringit!? Mikä mielyttämishalu näillä nuorilla on? Kuulemma pepusta ja reisistä saa mielin määrin puristella ennen varsinaista tapahtumaa. hoaahh.

Sitä vaan pitää miellyttää jos haluu saada vanhempaa naista, kyllä käyvät ravintolassa loppuillasta reiteen ja munia hieromaan kun ehdottelevat sänkyyn menemistä. Kerran piti oikein näyttää housuista ennenkun suostu viemään naitavaksi ja kaikki temput piti tehdä mitä kotona ei saanut.
 
Konsultti
Kuinkahan usein tollasilla työporukan kokous ja palaverireisuilla vanhempi mainen saa nuorta miestä kun ensin päivä parannetaan työpaikan asioita ja sit ilta baarissa istutaan ja jäädään hotelliin yöks? Vaimolla usein tälläsiä reisuja.

Kokemusta on ihan omakohtaista ja mitä tiedän työkavereiden puuhista: todella yleistä! Jos nainen ja mies jäävät yli klo 23.00 baariin niin yleensä sitä myös molemmat sänkyseuraa saavat toisistaan tai muista. Tokihan niitäkin on jotka ajoissa lähtevät illallisen jälkeen pois mutta eniten meissäkin on niitä jotka naivat ristiin työkavereiden kanssa - vaikka pomo siitä aina varoitteleekin.

Hyvä yhdistelmä on kieltämättä vanhempi nainen ja nuorempi mies! Olen itse sinkku mutta sen verran näköä vissiin löytyy että nuo vanhemmat varatut naiset tuntuvat tulevan aina iholle. Ovat varmaan keskenään kertoneet toisilleen että tuossa hyvä pano ja aina valmis. En tiedä jos olisin itse naimisissa että malttaisinko tätä lopettaa, on sen verran hauskaa tämä! :)

"kovalle työlle kovat huvit"
 
Viimeksi muokattu:
softcare
Kokemusta on ihan omakohtaista ja mitä tiedän työkavereiden puuhista: todella yleistä! Jos nainen ja mies jäävät yli klo 23.00 baariin niin yleensä sitä myös molemmat sänkyseuraa saavat toisistaan tai muista. Tokihan niitäkin on jotka ajoissa lähtevät illallisen jälkeen pois mutta eniten meissäkin on niitä jotka naivat ristiin työkavereiden kanssa - vaikka pomo siitä aina varoitteleekin.

Hyvä yhdistelmä on kieltämättä vanhempi nainen ja nuorempi mies! Olen itse sinkku mutta sen verran näköä vissiin löytyy että nuo vanhemmat varatut naiset tuntuvat tulevan aina iholle. Ovat varmaan keskenään kertoneet toisilleen että tuossa hyvä pano ja aina valmis. En tiedä jos olisin itse naimisissa että malttaisinko tätä lopettaa, on sen verran hauskaa tämä! :)

"kovalle työlle kovat huvit"
JAA. kyllä minä saan lähes aina hyvänyön viestin puolenyön jälkeen,monesti jopa kahden aikaan yöllä että nyt meen nukkuu,eli aikaa on siis kulutettu ihan kivasti työkavereiden kesken ravintolan parketilla ja baaritiskillä,on ehkä sit seuraavana päivänä kokemusten vaihtoa toisten naisten kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
takijaisen nainen
Vappujuhlista lähdin poikaporukan 18 - 20 vuotiaita kanssa jatkoille, sitten seuraavana aamuna heräsin yhden pojan viersta ilman pikkareita. Olen itse hento pienikokoinen alle viiskymppinen nainen, nuorten miesten seuraa saan helposti:). Olin tälle poitsulle antanut puhelinnumeronikin, siispä hän alkoi tapauksen jälkeen pommittaa soitoilla yms.
No aattelin olkoon menneeksi ja aloimme tapailla yleensä minun luona ja kun on saanut pimppaa niin lähtee ikäistensä seuraan. Olen yrittänyt hänelle kertoa että etsisi itsellensä ikäisensä tyttöystävän ja että näin ei voisi kauan jatkua. Hän saattaa soittaa joskus aamuyöllä keskelläkin viikkoa ja pyytää päästä minun luo. Helppo tilannehan tämä minullekin, seksin takia en tarvitse tansseihin lähteä kun nuori mies käy tyydyttämässä itsensä ja minut, mutta alkuherkuttelun jälkeen olen palaamassa maanpinnalle. Onko samanlaisia kokemuksia, jos niin mitä teen, jatkanko vai en ?
 
Mies 20+
Onko täällä 40-55-vuotiasta naista Tampereelta tai lähialueelta joka haluais nuorta munaa? Haluaisin mielelläni ihan vakituisen seksisuhteen. On aika vaivalloista lähteä ravintoloista etsimään varsinkin vähän ujompana tapauksena.
 
mature lover
Itsekin harrastan vanhempia naisia ja kyllä se vain usein menee niin että kerrasta parista poikki. Puhtaasti seksistä on seikkailuissa kyse ja minulla ei ole äitikompleksia. Se vaan tuppaa olemaan niin että vanhempi nainen on se joka minua kiihottaa.
Olen pyrkinyt pitämään ikäeroa naisiini vähintään sen 20 vuotta, parhaimmat kokemukset on ollut itseäni 32 vuotta vanhemman naisen kanssa, jota tapailen edelleenkin. Hän on tällähetkellä 61 vuotias.
 
timo.s.
"Vappujuhlista lähdin poikaporukan 18 - 20 vuotiaita kanssa jatkoille, sitten seuraavana aamuna heräsin yhden pojan viersta ilman pikkareita. Olen itse hento pienikokoinen alle viiskymppinen nainen, nuorten miesten seuraa saan helposti:)."


Olis kannattanut ettiä miesseuraa.... ei varmasti kovin miehekkäitä nää sun teiniapinas ole, mutta kukin tavallaan.... kuten ei ole 20v pikkutytötkään naisekkaita.
 
ei käytössä kulu
Kokemusta on ihan omakohtaista ja mitä tiedän työkavereiden puuhista: todella yleistä! Jos nainen ja mies jäävät yli klo 23.00 baariin niin yleensä sitä myös molemmat sänkyseuraa saavat toisistaan tai muista. Tokihan niitäkin on jotka ajoissa lähtevät illallisen jälkeen pois mutta eniten meissäkin on niitä jotka naivat ristiin työkavereiden kanssa - vaikka pomo siitä aina varoitteleekin.

Hyvä yhdistelmä on kieltämättä vanhempi nainen ja nuorempi mies! Olen itse sinkku mutta sen verran näköä vissiin löytyy että nuo vanhemmat varatut naiset tuntuvat tulevan aina iholle. Ovat varmaan keskenään kertoneet toisilleen että tuossa hyvä pano ja aina valmis. En tiedä jos olisin itse naimisissa että malttaisinko tätä lopettaa, on sen verran hauskaa tämä! :)

"kovalle työlle kovat huvit"
raa

Työkaverini käy iskemässä nuoria miehiä paareista ja kehuu seuraavana päivänä minkälainen pano oli. Olemme 50+ naisia, minä en kehtaa itse mennä nuoria iskemään. Tuonut joskus näytille hyvät "panonsa" ja jos tykkään niin saan pitää kokoyön. Nyt rupee olemaan joka päivälle eri mies 16-30 ikäistä. Sitä vaan haluttaa kun vieraskin poika kunnolla laukee monta kertaa yössä että on spermassa joka paikka.
 
Viimeksi muokattu:
jänkäjoonas1943
Alkuperäinen kirjoittaja ei käytössä kulu;11416173:
raa

Työkaverini käy iskemässä nuoria miehiä paareista ja kehuu seuraavana päivänä minkälainen pano oli. Olemme 50+ naisia, minä en kehtaa itse mennä nuoria iskemään. Tuonut joskus näytille hyvät "panonsa" ja jos tykkään niin saan pitää kokoyön. Nyt rupee olemaan joka päivälle eri mies 16-30 ikäistä. Sitä vaan haluttaa kun vieraskin poika kunnolla laukee monta kertaa yössä että on spermassa joka paikka.

KUUNO KUNTOILIJA ON KUVIOISSA, KUNNOLLA!!!
 
Vanha nainen, nuori mies
Alkuperäinen kirjoittaja Parille ystävättärelleni;11269867:
Parille ystävättärelleni on kohdannut 30 vuotta nuoremman miehen yössä. Toisella oli sellainen nuori 23-vuotias tiukkapeppu, jolla oli kuulemma ollut stringitkin! En ymmärrä noita ystävättäriä, mitä tuollaisissa noin nuorissa miehissä on katsomista, itse ollaan 50 vuotta ylitetty jokin aikaa sitten. Ja stringit!? Mikä mielyttämishalu näillä nuorilla on? Kuulemma pepusta ja reisistä saa mielin määrin puristella ennen varsinaista tapahtumaa. hoaahh.
Kyllä nuoresta voi pyllystä puristella ja nauttia. Sfingit sivuun ja naintiin, nauttia pitää kunnolla.
 
softcare sinkkuna?
Lukaisin noita viestejä ja jotenkin paistoi voimakkaasti softcaren epäluottamus naisen työreissuja kohtaan. Oletteko vielä yhdessä vai miten menee?

Itse olen uskollista sorttia, enkä innostu mistään miehistä työmatkoilla. Antaa jakorasioiden jakaa tavaraansa, jos kerran siltä tuntuu. Itse saan kotona isoa sen verran usein, että työmatkat ovat tervetulleita rentoutumisen ja palautumisen paikkoja.

-N42-
 
Raksamies
etenkin maalla kaupustelijat ja kiertävät apumiehet lommittajat mökkitalkkarit ovat saamamiehii

Olin pienellä paikkakunnalla rakentamassa rivitaloa,vastapäätä oli omakotitalo sieltä tuli nainen kysyyn voisinko auttaa oven lukossa vikaa,menin taisi olla tekosyy saada mies käymään.sain lukon toimiin nainen ehdoti tule kahville töiden jälkeen.Olin 36v nainen oli varmaan lähes 70vuotias,hoikka hyvä vartalo,tukka harmaa iho ryppyinen. Menin kahville nainen oli laittanut hameen päälle ja meikannut,juotiin konjakit niin kävi oltiin naimassa sängyssä, täytyy sanoa teki kyllä hyvää olin kyllä puutteessa.Nainen oli vielä pahemmassa sanoi ettei mies ole nainut häntä pitkään aikaan,jäin yöksi kertoi että miehensä on kaukana mökillä.
 
Viimeksi muokattu:
softcare
Lukaisin noita viestejä ja jotenkin paistoi voimakkaasti softcaren epäluottamus naisen työreissuja kohtaan. Oletteko vielä yhdessä vai miten menee?

Itse olen uskollista sorttia, enkä innostu mistään miehistä työmatkoilla. Antaa jakorasioiden jakaa tavaraansa, jos kerran siltä tuntuu. Itse saan kotona isoa sen verran usein, että työmatkat ovat tervetulleita rentoutumisen ja palautumisen paikkoja.

-N42-

jatkuu edelleen samanlaisina,eli öitä hotellissa usein työporukalla. Kotona hän ei ainakaan saa isoa,en tiedä saako sit reisussa?
 
Viimeksi muokattu:
jh55
Olen 60 v.. En näytä ikäiseltäni (sanovat toiset). Mieleltäni olen myös ehkä (erilainen). Viikonloppuna istuin kauppareissun yhteydessä lähiterassille.
En harrasta terasseja kovin usein, enkä tätä toistakaan ole tehnyt koskaan. (siis vienyt
heti tuntematonta miestä kotiini). Näin vain kävi. Tunteet kävivät niin vahvana.

Tapasin nuoren miehen hän oli 30v. Ei suomalainen. Hyvin kaunis mies. Kaunis myös sisäisesti. Kuinka ollakaan siinä illan kuluessa aloimme tanssia jne.

Mies pyysi minua kotiinsa. Minä sanoin mennään meille. Tulimme ja mies oli luonani koko yön.
Hän oli kiltti hellä sekä huomaavainen. Hänellä oli myös ajatuksia. En tiedä tapaammeko enää koskaan, haluasin kyllä mutta kysymys ei yksistään ole minun halustani.

Minulle jää ainakin kaunis muisto sekä hänestä otetut valokuvat. Asuu muuten lähellä minua.
Toki tiedostan ikäeromme suuruuden ja suhteen mahdottomuuden. Joskus vain voi käydä näinkin. Ottaisin uusiksi heti jos se olisi vallassani ;) Ihanaa.
Voi kumpa olisin ollut tuo mies.
Haluaisin juuri kaltaistasi naista.
 
Viimeksi muokattu:
Slingmofo
Minä olen 32v mies. Mulla on samanikäinen vaimo joka iski portit kiinni 4v sitten. Löysin baarista vuosi sitten upean 54v naisen joka adoptoi kaluni itselleen. Saatamme helposti naida aamusta aamuun niin että kivet on rusinana ja sokeri ei sula enää suussa. Kotona on menny huomattavasti paremmin kun ei tartte kitua pillun pihtaamisen seurauksena ja tapella siitä jatkuvasti. Rakastajani tietää että olen naimisissa eikä häiritse minua laisinkaan.
 

Yhteistyössä