Olen ehdottomasti kypsän naisen ihailija. Olen 38 vuotias mies. On ollut monia naissuhteita huomattavasti vanhempien naisten kanssa.Mikä on kestänyt pitempään, mikä taas loppunut pian.Kuitenkin jokaisesta suhteesta on jääneet miellyttävät muistot.Ensimmäinenkin naisko- kemukseni oli naapurin emännän kanssa. Olin silloin 17 vuotias poikanen, emäntä oli silloin vähän yli 40 vuotias,hyvännäköinen maalaisemäntä.Olin nähnyt hänet muutaman kerran bikineissä heidän rantalaiturilla. Heillä oli siinä rantasauna.Olin ollut silloin uimassa melko lähellä.Kerran sitten katselin taas häntä siinä laiturilla,kun hän pesi mattoja. Päivä oli tosi kuuma.Katselin kun hän oli miten päin milloinkin,isot rinnat heiluivat kun hän juuriharjalla hankasi mattoa.Meillä oli hänen kanssaan oikein hyvät välit ja juttelimme aina silloin tällöin enkä edes ujostellut emäntää.Vislasin hänelle, eikö olekin kuuma.Sinäkö siellä, tule nyt tänne niin saadaan tämä iso matto kuivumaan tuohon kaiteelle! No minähän menin, enkä edes ujostellut ,vaikka minullakin oli vain pinet uimahousut.Matto nostettiin kuivumaan, emäntä otti minut kuumaan syleilyynsä. Onko poju saanut koskaan tuntea aikuisen naisen lämpöä lähellään? En, vastasin hiljaa.Sinua olen jokus salaa katsellut tässä laiturilla. Onko sinun kalusi alkanut silloin seisomaan? On,sanoin taas hyvin hiljaa.Sehän on aivan normaalia, silloin kun katselet vähissä vaatteissa olevaa naista. Tule ,mennään tänne saunan pukuhuoneeseen.Tehdään jotakin oikein ihanaa.Haluan nyt justiin sinun ihanaa,nuorta kyrpää,olen jo aivan valmis ottamaan sinut vastaan.Siitä se lähti alkuun. Hän opasti jaohjasi minua tosi ihanasti.Kyllä minulla seisoi heti, no eihän se kestänyt tietenkään kauan ,kun siemenet lensi emännän sisään.Hän vaan rohkaisi minua, hyvin sinulla onnisti. Otetaan joskus uusiksi, joohan pojuseni.