vanha nainen, nuori mies

  • Viestiketjun aloittaja madamX
  • Ensimmäinen viesti
nuorempi mies
Olen itse nyt 35-vuotias mies.

Muutaman vuoden ajan olen tuntenut nyt 69-vuotiaan tuttava naisen ja jotenkin asiat etenivät intiimimmälle puolelle ja päädyimme kokeilemaankin.Yhdynnässä olemme olleet kaksi kertaa.Ihan moralisoijille vain tiedoksi.

Ehkä tunteista se lähti.Ei siinä mitään"komplekseja"ollut vaan keskustellen asioista jota toinen saa ja toinen ei.

Salaisuutena on ystävättäreni halunnut sen pitää ja niin minäkin.Kelleen se kuulu.
 
sex69
Elikkä mun kaverilla on mun mielestä seksikäs äiti. joku 45-50v. ja se kähmii kokoajan mun peppua, halailee jne. Ja kaikki kaverit kyll sano sitä rumaks ja näin joten oon aina vaa hiljaa jos puhutaa siitä : D osaaks joku neuvoo mitä tehä? haluun sitä ihan helvetin paljon.
 
  • Tykkää
Reactions: Tane47
Ulla "herännyt"

Kyllä on viiskyppisenä käydä dfeillä nuoren pojan kanssa. Ja mietitääm kun missä voitais naida, yleensä mun autossa ja jossain inva vc ssä missä paljon tilaa. Jännä antaa kesällä puistossa kun ei tiedä kuka katselee kun nuori poika panee täkää hame korvissa.
 
luin tämän jo aiemmin
Kokemukseni kun olin noin 20-21v Leskirouva 43:n nurkilla. autoin hanta kaapin kotiin kuljetuksessa. Keitti kahvit ja samalla vaihtoi miltei lapinakyvaan mekkoon. Nakyi etta ei ollut rintsikoitakaan,vaan pienet alushousut.
Kahvia juodessa han alkoi kysella minulta onko minulla "morsianta", kun sanoin etta ei ole koskaan ollutkaan, han kysyi suoraan etta olenko saanut edes koskaan naida. Punaisena naamaltani vastasin etten ole sita kokenut.
Han kohta otti sangynpaadyssa olevasta kotelosta kaksi kullin nakoista esinetta.
Olinhan nahnyt niista kuvia joten tiesin mita varten ne olivat.

Han sanoi etta han se kayttaa niita pillun sisalla oleien lihasten treenaamiseen. Kysyin etta miksi niita pitaa treenata. Vastaus oli etta niilla lihaksilla on mukava puristella miehen elinta kun se on pillussa sisalla.

sitten han kysyi suoraan etta haluanko kokeilla, minulla alkoi jo olla seisokki paalla ihan housuissa kiristi. En kuitenkaan heti vastannut, nainen kaski minut seisomaan, tarttui vetoketjuun etustassani ja veti sen auki. Kaivoi kullini ulos ja naki kovan seisokin. Hei tammosella kalulla meilla on molemmilla hauskaa, han sanoi.

Kullistani kiini pitaen han taluti minut petille. Ette usko millainen kokemus nuorelle "ehtapojalle" oli kun kulliani oikein hierottiin niilla pillun lihahaksilla. Olen jalkeenpain tullut tietamaan etta sita sanotaan "ORAVAPILLUKSI" . Pidin kullia sisalla noi 6-7 senttia, jossa kohdassa tuntui naisen pudistelut parhaiten terskan kohdalla.
en tieda miksen puhaltanut mehujani hanen sisaansa vaan nautin siita tunteesta joka vallitsi koko lantioni alueella ja etenkin vatsani alaosassa, siina eturauhasen kohteilla.

Samaan aikaan nainen alkoi vapista ja huohattamaan ja sitten kiljui kuin sian porsas, ihanaa, ihanaa, han kuului sanovan kiljuntansa valissa.

Olen myohemmin koittanut opettaa nussimilleni naisille sita "Oravapillu" tekniikkaa mutta sellaista kykya en ole toista tavannut. Vaimolleni olen kehoittanut etta opettelisi sen lihasten voimistelun, mutta ei han ole oikein kiinnostunut.
Vaimoni suurin nautinto tuntuu tulevan kun laimayttelen sen takamuksia kammanellani orgasmin aikana. Joskus jopa sanoo etta lyo lujempaa. Olen nyt ottanutkin siihan sankyn lahelle nahka tohvelin ja kaytan sita silla kateeni tekee aivan kipeata se latakiminen. Hanen orgasminsa kestavat hyvinkin useita minuutteja. Han o mina 15v vanhempi.

Ehdotan kaikille naisille etta alkavat pillun sisaiseten lihasten voimistelun viipymatta.
Tallaisia kokemuksia minulla on ollut.

tälläiset kypsät naiset jotka oravapillulla eikö niin? osaavat hommat hatunnosto teille.. mistä teietä löytää.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tane47
Nuori mies
Oon yli 20-vuotias nuori mies ja voin ihan rehellisesti sanoa että olen heikkona noin 40-55 vuotiasiin naisiin. Mulla on vielä poikuuskin tallella johtuen siitä että olen hyvin epävarma itsestäni. Kyllä voisin harrastaa seksiä ikäistäni jopa 30 vuotta vanhemman naisen kanssa. Miten sitä koskaan voi oppia hyväksi sängyssä jos ei naiset anna edes mahdollisuutta. Ihan mielläni harjoittelisin sitä seksiä jonkun 30 vuotta vanhemman naisen kanssa jos vaan löytyis ymmärrystä sille ettei heti osaa kaikkea tehdä hyvin. Mielelläni myös jatkaisin seksisuhdetta vanhemman naisen kanssa pidempään koska vanhemmat naiset ovat vaan mun mielestä niin seksikkäitä ja kiihottavia. Jos vaan jostain löytyis vanhempi nainen jota kiinnostais opettaa nuorta miestä seksiasioissa niin varmasti pystyisimme tuottamaan toisillemme nautintoa.
 
Viiskyt maija
Alkuperäinen kirjoittaja Ulla "herännyt";11000468:
Kyllä on viiskyppisenä käydä dfeillä nuoren pojan kanssa. Ja mietitääm kun missä voitais naida, yleensä mun autossa ja jossain inva vc ssä missä paljon tilaa. Jännä antaa kesällä puistossa kun ei tiedä kuka katselee kun nuori poika panee täkää hame korvissa.

Vanhempana naisena olen tykännyt nuorennistä miehistä, varsinkin vieraista. Kun jättää pikkarit pois hameen alta ja vilauttelee nuorelle niin käy tuuri ja saa "vierasta" pikapanon. Kapakassakaan ei naiset välitä kun vie naistenvessaan nuoren pojan koppiin pikapanolle.Parasi kokemus oli kun kesällä kun pojat tuli katselemaan kun otin alasti aurinkoa. Sanoin että ottakka tekin vaatteet pois, kyllä siinä katsellessa kiima tuli kun viisi poitsua riisu ja munat pystyssä. En tiedä katselikon muut kun naivat minua vuoronperään. Siihen on tullut joku himo että saa ajatellut välillä "vierasta kunnolla". Olen ajatellut mennä miehille kimppapanoksi mutta yllättävät seksisuhteet on kivompia.
 
antero 35 vee
Alkuperäinen kirjoittaja Ulla "herännyt";11000468:
Kyllä on viiskyppisenä käydä dfeillä nuoren pojan kanssa. Ja mietitääm kun missä voitais naida, yleensä mun autossa ja jossain inva vc ssä missä paljon tilaa. Jännä antaa kesällä puistossa kun ei tiedä kuka katselee kun nuori poika panee täkää hame korvissa.

voin kuvitella, että jo sais
 
antero 35 vee
Alkuperäinen kirjoittaja Ulla "herännyt";11000468:
Kyllä on viiskyppisenä käydä dfeillä nuoren pojan kanssa. Ja mietitääm kun missä voitais naida, yleensä mun autossa ja jossain inva vc ssä missä paljon tilaa. Jännä antaa kesällä puistossa kun ei tiedä kuka katselee kun nuori poika panee täkää hame korvissa.

oisko noin, mites nyt ois?
 
antero
Elikkä mun kaverilla on mun mielestä seksikäs äiti. joku 45-50v. ja se kähmii kokoajan mun peppua, halailee jne. Ja kaikki kaverit kyll sano sitä rumaks ja näin joten oon aina vaa hiljaa jos puhutaa siitä : D osaaks joku neuvoo mitä tehä? haluun sitä ihan helvetin paljon.

no sun täytyy koettaa et mikä ois mielessä?, oot varmaan masturboinut ko. rinnat kokeneena, ja se .
 
Viimeksi muokattu:
antero
Vanhempana naisena olen tykännyt nuorennistä miehistä, varsinkin vieraista. Kun jättää pikkarit pois hameen alta ja vilauttelee nuorelle niin käy tuuri ja saa "vierasta" pikapanon. Kapakassakaan ei naiset välitä kun vie naistenvessaan nuoren pojan koppiin pikapanolle.Parasi kokemus oli kun kesällä kun pojat tuli katselemaan kun otin alasti aurinkoa. Sanoin että ottakka tekin vaatteet pois, kyllä siinä katsellessa kiima tuli kun viisi poitsua riisu ja munat pystyssä. En tiedä katselikon muut kun naivat minua vuoronperään. Siihen on tullut joku himo että saa ajatellut välillä "vierasta kunnolla". Olen ajatellut mennä miehille kimppapanoksi mutta yllättävät seksisuhteet on kivompia.

kuin yllättäviä ne ois?, luonnossa vai etupenkillä, vai=?
 
Viimeksi muokattu:
antero
Kyllä vanhojakin,hyvinsäilyneitä naisia on.Ovat nuorekkaita ulkoisesti sekä sisäisesti.Jos 30v. aikuinen mies ja 60v.aikuinen nainen haluavat touhuta keskenään ja nauttiivat siitä,miksipä ei.Sanovat että silloin nainen on vanha kun sokeri ei enää sula suussa.Miten on miesten kohdalla joku tollanen mittari,silloin kun ei muna enää seiso?Ei se pidä paikkaansa.Taitaa olla kansan huhua.
oisko noin?, ja sex-asut ois poikaa.
 
Viimeksi muokattu:
antero
Olen 60 v.. En näytä ikäiseltäni (sanovat toiset). Mieleltäni olen myös ehkä (erilainen). Viikonloppuna istuin kauppareissun yhteydessä lähiterassille.
En harrasta terasseja kovin usein, enkä tätä toistakaan ole tehnyt koskaan. (siis vienyt
heti tuntematonta miestä kotiini). Näin vain kävi. Tunteet kävivät niin vahvana.

Tapasin nuoren miehen hän oli 30v. Ei suomalainen. Hyvin kaunis mies. Kaunis myös sisäisesti. Kuinka ollakaan siinä illan kuluessa aloimme tanssia jne.

Mies pyysi minua kotiinsa. Minä sanoin mennään meille. Tulimme ja mies oli luonani koko yön.
Hän oli kiltti hellä sekä huomaavainen. Hänellä oli myös ajatuksia. En tiedä tapaammeko enää koskaan, haluasin kyllä mutta kysymys ei yksistään ole minun halustani.

Minulle jää ainakin kaunis muisto sekä hänestä otetut valokuvat. Asuu muuten lähellä minua.
Toki tiedostan ikäeromme suuruuden ja suhteen mahdottomuuden. Joskus vain voi käydä näinkin. Ottaisin uusiksi heti jos se olisi vallassani ;) Ihanaa.

hui oisinpa lähellä
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä