vanha nainen, nuori mies

  • Viestiketjun aloittaja madamX
  • Ensimmäinen viesti
BD
En tiedä kuulunko kategoriaan, mutta mulla on 10 vuotta nuorempi mies. Oon 43 ja mies on 33. Toimii paremmin kuin hyvin! Mies jaksaa useamman kerran yössä ja nauttii myös mun tyydyttämisestä vaikkei ite tuliskaan. Ja päivälläkin välillä puolin ja toisin. Suosittelen!
 
pimpsloora
Olen itse 54v ja mieheni joutui puoleksi vuodeksi sairaalaan. Humalassa flirtailin nuorten kanssa ja yllätyin kun vielä lähti mukaan. Olen kokenut ihania hetkiä monen kanssa. Kotona en saanut kymmeneen vuoteen, Nyt saa kun löytää sopivan halukkaan. En ennen ajatellut nuoria poikia mutta ovat vapaampia ja halukkaita tekemään sängyssä mitä halun.

Itse samanikäinen. Eronnut pitkästä liitosta joitakin vuosia sitten. Eron jälkeen ollut pääasiassa nuorempia miehiä, muutama kollikin. En mä niitä metsästänyt ole vaan ne itse ovat vonganneet seuraani, ja ei vain yhdeksi yöksi. Haluaisin kyllä itseni ikäisen miehen, oikean parisuhteen, muutama päälle viisikymppinen on ollutkin, MUTTA: ne ei jaksa enää, saavat jonkinlaisen seisokin kun tekee kaikki temput niille. Toisesta aktista samana päivänä on turha ollut puhuakaan. Minä olen aktiivinen ja halukas, nämä nuoremmat pystyvät kyllä mutta en haluaisi elämänkumppaniksi yli kymmenen vuotta nuorempaa.
 
Viimeksi muokattu:
Heppihemmo
Itse samanikäinen. Eronnut pitkästä liitosta joitakin vuosia sitten. Eron jälkeen ollut pääasiassa nuorempia miehiä, muutama kollikin. En mä niitä metsästänyt ole vaan ne itse ovat vonganneet seuraani, ja ei vain yhdeksi yöksi. Haluaisin kyllä itseni ikäisen miehen, oikean parisuhteen, muutama päälle viisikymppinen on ollutkin, MUTTA: ne ei jaksa enää, saavat jonkinlaisen seisokin kun tekee kaikki temput niille. Toisesta aktista samana päivänä on turha ollut puhuakaan. Minä olen aktiivinen ja halukas, nämä nuoremmat pystyvät kyllä mutta en haluaisi elämänkumppaniksi yli kymmenen vuotta nuorempaa.

Ei ei ei, ei saa yleistää. Kyllä on viiskymppinen, ja vanhempikin huonossa hapessa jos ei jaksa tai pysty naimaan. On jokaisen, niin miehen kuin naisenkin asia pitää itsensä kunnossa.
Kun vaan riittävästi vetää röökiä, kaljaa ja muutenkin on naisia pelkäävä seksualisuutensa kanssa epätasapainossa oleva niin eihän siinä seksi tule mieleen.
Jos taas pitää itseään seksualisena, haluaa vastapuolta ja saa toteuttaa omaakin nautintoaan niin kyllä pelittää.
Mutta ennen kaikkea kun osaa, oivaltaa ja rohkenee heittäytyä seksiin antaen toiselle mitä toinen haluaa, saa nauttimaan niin perusteellisesti niin kyllä sitä jaksaa.
Onhan suurin osa ihmisistä koko ikänsä hyvin epäseksuaalisia, puolipakosta väännetään ne lapsetkin.
 
Viimeksi muokattu:
mummo
Olen 60 v.. En näytä ikäiseltäni (sanovat toiset). Mieleltäni olen myös ehkä (erilainen). Viikonloppuna istuin kauppareissun yhteydessä lähiterassille.
En harrasta terasseja kovin usein, enkä tätä toistakaan ole tehnyt koskaan. (siis vienyt
heti tuntematonta miestä kotiini). Näin vain kävi. Tunteet kävivät niin vahvana.

Tapasin nuoren miehen hän oli 30v. Ei suomalainen. Hyvin kaunis mies. Kaunis myös sisäisesti. Kuinka ollakaan siinä illan kuluessa aloimme tanssia jne.

Mies pyysi minua kotiinsa. Minä sanoin mennään meille. Tulimme ja mies oli luonani koko yön.
Hän oli kiltti hellä sekä huomaavainen. Hänellä oli myös ajatuksia. En tiedä tapaammeko enää koskaan, haluasin kyllä mutta kysymys ei yksistään ole minun halustani.

Minulle jää ainakin kaunis muisto sekä hänestä otetut valokuvat. Asuu muuten lähellä minua.
Toki tiedostan ikäeromme suuruuden ja suhteen mahdottomuuden. Joskus vain voi käydä näinkin. Ottaisin uusiksi heti jos se olisi vallassani ;) Ihanaa.

Olipa rohkea teko! Mikäs siinä, kun loppu hyvin, kaikki hyvin.
Aikanainenkin saa olla onnellinen! Älä vain takerru.
 
Viimeksi muokattu:
pika nussu
Hei, teen juuri tästä keskustelunaiheesta juttua lehteen! Kauniita tarinoita, sääli ettei nimimerkkeihin voi ottaa yhteyttä suoraan.

Jos näet tämän viestin, sinä "nuori mies" tai "vanha nainen", joka olet kokenut hienoja asioita, ota yhteyttä sähköpostitse ja jätä puhelinnumerosi: pauliina.h.seppala @ helsinki.fi
Kylla minulle oli suuri apu kun olin vanhemman naisen opissa koko kesan.

Oln 21v ja emantani farmilla oli 42v leski, mies kuollut kevaalla sokeritaudin seurauksiin.

Eraana iltana sunan jalkeen emanta ilmestyi, kylpytakki edesta auki, huoneeseeni. Hammastyin kovasti ja se kai nakyi naamastani silla han kysyi etta enko ole pillua ennen nahnyt.
Katselin kai suu auki, tietamata mita siihen vastata.
Olin kylla ollut parin-kolmen tyton kanssa "hieromassa" illan pimeassa, siihan mennessa. Seksikokemukseni olivat olemattomat.
Slloin nakyi se ihme kunnolla silla han asettui sankyni paalle selalleen ja levitti jalkansa etta nakyi kunnolla.

Hanen opastuksellaan kesan aikana opin naista kiihottamaan nonella tavalla, hiljakseen, ilman kiiretta. Opin nauttimaan naisesta itsekin hienommin kun olin koskaan runkatessani unelmoinutkaan Opin kuinka nainen nauttii "sormittamisesta" hyvailyista, muualtakin kehossa kun vain tisseista ja pillusta. Pakaroiden lapsimisesta ja joskus kunnon koivuvitsalla piiskauksestakin. Oli hieno "koulukesa" olen voinut naita oppeja kayttaa monesti elamessani.
Opetelkaa pojat "mummon kanssa" se on kivaa ja hydyllista
 
Viimeksi muokattu:
Kokeilu kannatta
Itse samanikäinen. Eronnut pitkästä liitosta joitakin vuosia sitten. Eron jälkeen ollut pääasiassa nuorempia miehiä, muutama kollikin. En mä niitä metsästänyt ole vaan ne itse ovat vonganneet seuraani, ja ei vain yhdeksi yöksi. Haluaisin kyllä itseni ikäisen miehen, oikean parisuhteen, muutama päälle viisikymppinen on ollutkin, MUTTA: ne ei jaksa enää, saavat jonkinlaisen seisokin kun tekee kaikki temput niille. Toisesta aktista samana päivänä on turha ollut puhuakaan. Minä olen aktiivinen ja halukas, nämä nuoremmat pystyvät kyllä mutta en haluaisi elämänkumppaniksi yli kymmenen vuotta nuorempaa.
Itssekkin olen erommut ja satuin tutusmaan yli kolkyt vuotta nuorempaan poikaan. Meillä menee hyvin varsinkin seksipuoli, jaksaa ainakin tosi pitkään. Tulee kun soitan kyl'ään. Molemmat tykkää järjastelysyä vaikka on liian nuori.
 
Viimeksi muokattu:
melkein 60v
Olen 60 v.. En näytä ikäiseltäni (sanovat toiset). Mieleltäni olen myös ehkä (erilainen). Viikonloppuna istuin kauppareissun yhteydessä lähiterassille.
En harrasta terasseja kovin usein, enkä tätä toistakaan ole tehnyt koskaan. (siis vienyt
heti tuntematonta miestä kotiini). Näin vain kävi. Tunteet kävivät niin vahvana.

Tapasin nuoren miehen hän oli 30v. Ei suomalainen. Hyvin kaunis mies. Kaunis myös sisäisesti. Kuinka ollakaan siinä illan kuluessa aloimme tanssia jne.

Mies pyysi minua kotiinsa. Minä sanoin mennään meille. Tulimme ja mies oli luonani koko yön.
Hän oli kiltti hellä sekä huomaavainen. Hänellä oli myös ajatuksia. En tiedä tapaammeko enää koskaan, haluasin kyllä mutta kysymys ei yksistään ole minun halustani.

Minulle jää ainakin kaunis muisto sekä hänestä otetut valokuvat. Asuu muuten lähellä minua.
Toki tiedostan ikäeromme suuruuden ja suhteen mahdottomuuden. Joskus vain voi käydä näinkin. Ottaisin uusiksi heti jos se olisi vallassani ;) Ihanaa.

Kun olen kohta kuuskymppinen on alkanut nuoremmat miehet kiinnosrmaan (16-30v). Tosi nuoret tuovat kivan piristyksen, ilmeisesti tykkäävät kun tulevat uudelleen ja haluavat jäädä kokoyöksi. Siinä saa välillä parikymmentä kertaa yössä ja aamullaa viellä. Hyvin varusteltu poika on tekee makiata.
 
Viimeksi muokattu:
Timmi mummo
Itse samanikäinen. Eronnut pitkästä liitosta joitakin vuosia sitten. Eron jälkeen ollut pääasiassa nuorempia miehiä, muutama kollikin. En mä niitä metsästänyt ole vaan ne itse ovat vonganneet seuraani, ja ei vain yhdeksi yöksi. Haluaisin kyllä itseni ikäisen miehen, oikean parisuhteen, muutama päälle viisikymppinen on ollutkin, MUTTA: ne ei jaksa enää, saavat jonkinlaisen seisokin kun tekee kaikki temput niille. Toisesta aktista samana päivänä on turha ollut puhuakaan. Minä olen aktiivinen ja halukas, nämä nuoremmat pystyvät kyllä mutta en haluaisi elämänkumppaniksi yli kymmenen vuotta nuorempaa.

Itekkin erosin ja olen kokeillut nuoria miehiä. Nyt on 39v nuorempi kolli joka käy viikottain tai useammin jos halun. Saan ainakin jokapaikkaan tai mitä haluankin, hyvä järjestely kun sopii monemmille. On kivaa kun nuorella on kovana pitkään ja saa kunnolla.
 
Viimeksi muokattu:
UkkoM
Itekkin erosin ja olen kokeillut nuoria miehiä. Nyt on 39v nuorempi kolli joka käy viikottain tai useammin jos halun. Saan ainakin jokapaikkaan tai mitä haluankin, hyvä järjestely kun sopii monemmille. On kivaa kun nuorella on kovana pitkään ja saa kunnolla.
39 w nuorempi kolli. Voi vittu...nuorempi kolli.
Ensinnäkin, jos käytetään vertailua, tulee ilmoittaa mihin verrattuna.
Ja mitä nuoruuteen tulee...olin tuossa iässä opiskellut itselleni ammatin, hankkinut työpaikan ja tehnyt kolma lasta.
Joopa joo: nuorempi kolli.
 
Viimeksi muokattu:
Nuorena on vitsa v......
Kyllä! Ehdottomasti vanhempi nainen/nuorempi mies! SE on parasta silloin! Nuoret miehet suorastaan jumaloivat meitä kypsiä,kokeneita,nuorekkaita,muodokkaita naisia! Nuorta seuraa on tarjolla tälläiselle kypsälle 46-vuotiaalle pilvin pimein!! Valitsee vaan aina mielialaan sopivan ja se on siinä! t. vapaa Lady

Olen nuori mies ja saanut vanhempaa ja rehevää usein kun haluavat luoksensa. Kyllä on hyviä kokemuksia himokkaista mimmeistä (toiset lahnoja), mieluimmin rehevän eukon kanssa kun nuoren luurangon kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
pano mies
On tosi panettavaa kun edessä on karvainen vittu jalat levittyneenä ylös sidottuina
ihanaa nuolla ensin kunnolla ja panna sitten aamuun asti ja nainen eikun nauttii
ei siinnä posliini pimsat kestä pitää olla ikää ja vartalo on yks hailee enemmänkin
iän tuomat muodot vain tuntuvat näyttävän paremmalta tuossa asennossa
ja korostavat naijan maskuliinisuutta ei sovellu alle 20 vuotiailta kuin ryhmässä
korkeintain voi tulla pikku poika olo kesken kaiken jos aivan alta 20 yrittää
mies jo olla pitää.
 
pano mies
39 w nuorempi kolli. Voi vittu...nuorempi kolli.
Ensinnäkin, jos käytetään vertailua, tulee ilmoittaa mihin verrattuna.
Ja mitä nuoruuteen tulee...olin tuossa iässä opiskellut itselleni ammatin, hankkinut työpaikan ja tehnyt kolma lasta.
Joopa joo: nuorempi kolli.

moi olet 39 vuotiaana ollut asenteeltasi jämäkkä mies olet sitä yhäkin
mutta mutta jos esim 58 - 68 Leidi siis Leidi olisi ollut naitavanasi muusan
asemassa sivu panona pitämässä yllä viriliteettiä olisit ollut se ihana
nuorempi kolli aisoineen suonikkaineen käsivarsineen
 
Viimeksi muokattu:
Kun kelpaa
Erosin 35v jälkeen ja nyt menee hyvin. Käyn terasseilla ja kyllä nuorempi mies läähtee mukaan, joskus toinen illaala. Joskus saanut kahta poika tuplana sammaan aikaan AUST mutta kannatti kun vielä kelpaa. Nuorelta saa uskomattomat orkut ja muut hoidot vähän joka paikkaan, kannattaa!!!! Mikä nuorempi on parempi.
 
Kysyn
Millaista on seksi vanhan naisen kanssa, ja minkä ikäinen vanha nainen on? Oma kokemus vanhimmasta naisesta on 50kymppisen naisen kanssa. Hän oli kyllä ihan nuoren naisen oloinen.
Kyllä nuoria vanhoja naisia on olemassa. Hyvä esimerkki on olemassa, Helena Lindgreen.
Ja monia muita.
 
Renee élégant
Millaista on seksi vanhan naisen kanssa, ja minkä ikäinen vanha nainen on? Oma kokemus vanhimmasta naisesta on 50kymppisen naisen kanssa. Hän oli kyllä ihan nuoren naisen oloinen.
Kyllä nuoria vanhoja naisia on olemassa. Hyvä esimerkki on olemassa, Helena Lindgreen.
Ja monia muita.
Reipas estoton ressitön naiminen , taudesta vapaasti tietenkiin ,
pitää kehon hyvin voipana , aineen vaihdunnalisesti .
Puhdas sperma , on ihon hoito ainetta (parasta).
Kleopatran ajoista , " aasin " maito kylpyinä tunnettua .
 
Viimeksi muokattu:
Minna
Olen 42 v aika hyvännäköinen nainen ja laivalla eka kerran eksyin tosinuoren pojun kanssa sänkyyn. Upea yö!!!! En olisi uskonut nuoren pojunkalun tekevän niin ihanaa. Ensin vähän hävetti mutta sitten ajattelin että minulla on oikeus nauttia.
 
Arska_
Olen 42 v aika hyvännäköinen mies ja laivalla eka kerran eksyin tosinuoren tytön kanssa sänkyyn. Upea yö!!!! En olisi uskonut teinipillun tekevän niin ihanaa. Ensin vähän hävetti mutta sitten ajattelin että minulla on oikeus nauttia.
 
Enriko
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvännäköinen nelikymppinen;9789381:
Olen saanut valtavasti ihailua itseäni kymmenen vuotta nuoremmilta miehiltä, vaikka olen jo nelikymppinen, rouva ja monen lapsen äiti. Eräskin alta kolmikymppinen "poika" sanoi minulle, että hän haluaa minua niin paljon, että nuoret misut eivät tunnu sen halun rinnalla miltään. Minussa on kuulemma itsevarmuutta ja seksikkyyttä, ja olen siten paljon kauniimpi kuin nuoret naiset. Täytyy myöntää, että tällaiset sanat mairittelevat. En siis ihmettele yhtään, jos elämässään pettynyt nelikymppinen sortuu itseään reilusti nuoremman halutun miehen ihailuun ja haksahtaa nuoreen mieheen.
Hahhah, näin on käynyt minullekin. Kyllä kunnon nainen yleensä tietää paremmin mitä haluaa, kuin tyttöset. [linkki moderoitu]
 
Viimeksi muokattu:
Lissu
Itse samanikäinen. Eronnut pitkästä liitosta joitakin vuosia sitten. Eron jälkeen ollut pääasiassa nuorempia miehiä, muutama kollikin. En mä niitä metsästänyt ole vaan ne itse ovat vonganneet seuraani, ja ei vain yhdeksi yöksi. Haluaisin kyllä itseni ikäisen miehen, oikean parisuhteen, muutama päälle viisikymppinen on ollutkin, MUTTA: ne ei jaksa enää, saavat jonkinlaisen seisokin kun tekee kaikki temput niille. Toisesta aktista samana päivänä on turha ollut puhuakaan. Minä olen aktiivinen ja halukas, nämä nuoremmat pystyvät kyllä mutta en haluaisi elämänkumppaniksi yli kymmenen vuotta nuorempaa.

Olen eronnut ja ikäistäni 60v seuraa ole löytynyt, tanssia osaavat mutta sängyssä ei. Onneksi vielä saan nuorempia petiin vaikka toiset ovat ihan nuoria, pari yötä vielä jaksaa nuorta. Tuskin pojatkaan haluisi seuruskella vanhemman kanssa, taitaa olla monellakin kokeilun tarvetta. Kyllä toiset pojat tulee uudestaan vaikka komentelen miten pitää tehdä että saan kunnolla. Yhden tai kahden yön suhde on nuoren kanssa riittävä, sitten ei paikat kestä nuorta kiihkoa kun seisoo kovana montakertaa päivässä.
 
Viimeksi muokattu:
BB
Taitaa menna ihan hukkaan kun palaan tylsasti ihan alkuperaiseen aiheeseen... Mun mielesta ikaero ei oo mikaan automaattinen este, kulttuurieroihin pitais kiinnittaa ennemmankin huomiota. Mulla on 9 vuotta nuorempi mies, mina 43 mies 34. En sita varsinaisesti tiedosta, vois olla eri juttu jos oltais vaikka 20 ja 29, vaan me ollaan jo molemmat aikuisia. Mies on myos eri maasta ja kulttuurista (han katolinen, mina pakana) eli nama jutut on pitanyt puhua lapi ehkaisysta ja yhdessa asumisesta alkaen. Haat on ens elokuussa, eika ikaero oo edes kaynyt mielessa (ennen kuin aloin tahan vastaaman).
Vaan kuten sanoin, kulttuurierot voi olla se pahin kompastuskivi!
 
nuoripoika
Täällä olisi 20- vuotias sivistynyt, sporttinen ja hyvin pukeutuva nuori mies joka kaipaisi vanhemman naisen opastusta ja seuraa. Pakko myöntää, että se "poikuus" on tallella ja minulla on ollut 15 vuotiaasta asti sellainen unelma, että saan menettää poikuuteni jollekkin vahemmalle ja varttuneemmalle naiselle.

Olisin jopa päässyt poikuudestani eroon, mutta olen säästellyt sitä, että joku vanhempi ja kokeneempi nainen voisi viedä sen minulta pois. Tämä on suurin unelmani / fantasiani, nyt pyydänkin voisiko joku ystävällisesti auttaa minua tässä asiassa? Arvostan naisia todella paljon ja kohtelen heitä myös todella hyvin ja tästä syystä minusta tulisikin oiva "oppipoika". Asustelen Pohjois- Savossa. Olisi kiva jos joku kiinnostuisi niin voitaisiin jatkaa keskustelua.
 
Sain ..
Olin juhlista tulossa ja pari nuorta oli rapussa kaljalla. Pyysin mukaan ja tarjosin juotavaa, pienessä huppelissa ehdottelin että ottavat housut pois. Kiva näky kun monemmilla oli kovana, Otin molemmilta suihin. Rupesivat riisumaan rinsikoita ja housutkin lähti, sitten sain kovaa ja kunnolla. Kokoyön imivät mun riipputissejä panivat vuorollaan, en ajatellut että saan vanhana vielä niin nuoria poikia. Käyvät joskus kylässä ja saa nautiskella ihanasti.
 
perusvirtanen47
Aikuiset, varttuneet naiset ovat seksikkäitä. Heidän seksikkyytensä on kypsää ja lämmintä, elämää nähnyttä ja ymmärtävää. Se ei ole pelkkä kalun mitta tai aktin kesto, se on elämänkokemusta, ymmärrystä oman naiseutensa tuntemusta. Se ei ole kireää ja pyntättyä ylikorostettua seksiä, se voi olla pientä rehevyyttä, rintavuutta, kypsää naiseutta. Sitten kun siihen vielä yhdistyy seksuaalisuus, mikä voikaan olla miestä kiihottavampaa.

Olen varmaan sukupuolisuuteni heräämisestä asti haaveillut aikuisesta sylistä, mutta nyt kun omassa liitossa sukupuolisuuteni ei saa vastakaikua, olen huomannut haaveilevani aikuisen naisen lemmestä.

Kyllä te varttuneet naiset olette seksikkäitä ja haluttavia.
 
poikamies
Olin juhlista tulossa ja pari nuorta oli rapussa kaljalla. Pyysin mukaan ja tarjosin juotavaa, pienessä huppelissa ehdottelin että ottavat housut pois. Kiva näky kun monemmilla oli kovana, Otin molemmilta suihin. Rupesivat riisumaan rinsikoita ja housutkin lähti, sitten sain kovaa ja kunnolla. Kokoyön imivät mun riipputissejä panivat vuorollaan, en ajatellut että saan vanhana vielä niin nuoria poikia. Käyvät joskus kylässä ja saa nautiskella ihanasti.

On ihanaa saada paneskella täyteläistä, rauhallista, ihanaa mummoikäistä naista. Ei ne riipputissit tai muut löysät haittaa yhtään mitään. 50+ alkaa vasta oleen kunnon nainen.

Täällä kulli kovana!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä