vanha nainen, nuori mies

  • Viestiketjun aloittaja madamX
  • Ensimmäinen viesti
joo
No, onhan Madonnallakin nuori mies.
Kaikki lähtee siitä miten hyvin säilynyt ja itsestään huolta nainen on pitänyt.
Juu, mutta Madonna on kyllä leikellyt itseään jotta olisi hyvin säilyneen ja nuorekkaan näköinen. Kasvotkin ovat niin silotellut eikä näy paljoakaan ryppyjä. Näin joskus vuosia sitten Madonnan haastattelun jossa hänen kasvoissaan näkyi jo selvästi ikääntymisen merkit, kasvot roikkuivat ja muutenkin oli jotenkin kulahtaneen näköinen. Pian tämän jälkeen olikin käynyt laittamassa itseään uuteen uskoon ja taas oli kasvot nuorekkaat kuin kaksikymppisellä. Pitää kyllä varmaan itsestään muutenkin huolta mutta yleensä tarvitaan kyllä kirurgin veistä jos tuon ikäinen haluaa näyttää nuorelta naiselta.
 
Viimeksi muokattu:
Vanhempi mies
Kiinnostaa tietää Te vanhemmat naiset jotka osaatte erotiikan salat miltä tuntui antaa pillua nuorelle pojalle tai jopa viedä poikuus.
Miten viettelitte ja missä nussitte.Onko kukaan nainen antanut pillua ihan rippikoulu ikäiselle pojalle.
 
Leidi
Kiinnostaa tietää Te vanhemmat naiset jotka osaatte erotiikan salat miltä tuntui antaa pillua nuorelle pojalle tai jopa viedä poikuus.
Miten viettelitte ja missä nussitte.Onko kukaan nainen antanut pillua ihan rippikoulu ikäiselle pojalle.

Olen saanut viedä poikuuden, oli vähän humalassa ja vein kotiini. Sillä rupes heti seisoo kun näytin rintani, ensimmäisellä kerralla laukes äkkiä. Sitten loppuyön sainkin nussia kunnolla kun oli jatkuvasti kulli kovana. En ollut ajatellut että nuorella poikasella on niin iso varustus housuissa, en ole ennen pannut niin nuorta poikaa että hävetti. Kokeilen kyllä uudellen.
 
Viimeksi muokattu:
anu
Alkuperäinen kirjoittaja Yhdyntäkeskeinen;10393467:
Ei tarvitse kauaa etsiä kun saat pitkän jonon innokkaita parikymppisiä panijoita. Mikä upeampaa kuin kiimaiset naintisessiot nelikymppisen ihanaisen kanssa.

Lähentelen kuuttakypiä ja parikympiset kapakkapanot ei kiinnosta enään. Olen etsinyt vielä nuorempia ja hyvä flaksi on käynyt. On ihana olla oikein kiihkeen pojan kanssa ja välillä kahdenkin samaan aikaan. On ainakin kiikkustuolissa muisteltavaa kun sai kunnolla ja minkä kokosta millonkin. Olen saanut orgasmeja enemmän nuorilta pojilta varsinkin kahden kanssa kun nuorena. Onko yhtä halukkait muitakin eukkoja vai olenko ainoa?
 
Nainen35v
Nuoria miehiä tosiaan löytää baareista helposti seksiseuraksi, toisaalta minua yleensä luullaan muutamaa vuotta nuoremmaksi kuin olen, eli en koe olevani vielä oikeasti missään ikänaisten sarjassa. Ihan kiva siis odotella nelikymppissynttäreitä kun tietää että ei tarvi luopua nuorista miehistä ja seksistä. Ongelmaksi on vaan muodostunut että en enää osaa edes katsoa ikäisiäni miehiä, tuntuvat niin vanhoilta ja väsyneiltä. Ja jos parisuhdetta joskus haluan, niin sitten on pakko etsiä joku omaikäinen mies ja saa heittää hyvästit nuorille rakastajille...en kyllä malttaisi sitoutua ihan vielä...
 
anu/hyvä
Lähentelen kuuttakypiä ja parikympiset kapakkapanot ei kiinnosta enään. Olen etsinyt vielä nuorempia ja hyvä flaksi on käynyt. On ihana olla oikein kiihkeen pojan kanssa ja välillä kahdenkin samaan aikaan. On ainakin kiikkustuolissa muisteltavaa kun sai kunnolla ja minkä kokosta millonkin. Olen saanut orgasmeja enemmän nuorilta pojilta varsinkin kahden kanssa kun nuorena. Onko yhtä halukkait muitakin eukkoja vai olenko ainoa?

Kyllä knnatta kokeilla. Olen kokeillut "sakkolimaa" vahinnnossa, ja kunnolla saikin niinkunminäkin poikakin kun laukes vähäväliä. Loppu yöstä sain nauttia pitkään neitsyestä. Nuori kiihottaa paljon enemmän kun 60v ukkeli. Kannatta antaa pojaille "opettusta kunnolla" kun ne kerran haluu kokemusta vanhalta naiselta. Varsinkin jos (iso ja hyvin varustettu(paksu) muuteenkin). Et ole ainoa, kertokaa hyvistä "pojista" haluisin tietää`?
 
Viimeksi muokattu:
"sakko...a"
Alkuperäinen kirjoittaja anu/hyvä;10528491:
Kyllä knnatta kokeilla. Olen kokeillut "sakkolimaa" vahinnnossa, ja kunnolla saikin niinkunminäkin poikakin kun laukes vähäväliä. Loppu yöstä sain nauttia pitkään neitsyestä. Nuori kiihottaa paljon enemmän kun 60v ukkeli. Kannatta antaa pojaille "opettusta kunnolla" kun ne kerran haluu kokemusta vanhalta naiselta. Varsinkin jos (iso ja hyvin varustettu(paksu) muuteenkin). Et ole ainoa, kertokaa hyvistä "pojista" haluisin tietää`?

Poika tuli kysymään että haen kaljaa sille sanoin että mun luona on. Tuli ja tarjosin muutakin. Oli ujo mutta käskin ottaa housut pois että saa lisää paukkuja, otti kalsaritkin kun sanoin ja oli komee näky. Otin itsekkin housut pois ja vein makkariin. Poika ei tiennyt miten olla mutta pienellä opastuksella sain kunnolla isoa ja kovaa ja pitkään. En tiedä minkä ikänen on, kyllä sillä muutama karva kasvaa kullin ympärillä, muuten kooltaan tosi iso poika. Olen nainut sitä viikottain kun kerran suostuu muutamasta kaljasta olemaan 59v seksileluna, kannattaa nauttia kun saa neitsyttä opettaa omille haluille.(ah niitä orgasmeja)
 
kunkun kova
[QUOTE="sakko...a";10528764]Poika tuli kysymään että haen kaljaa sille sanoin että mun luona on. Tuli ja tarjosin muutakin. Oli ujo mutta käskin ottaa housut pois että saa lisää paukkuja, otti kalsaritkin kun sanoin ja oli komee näky. Otin itsekkin housut pois ja vein makkariin. Poika ei tiennyt miten olla mutta pienellä opastuksella sain kunnolla isoa ja kovaa ja pitkään. En tiedä minkä ikänen on, kyllä sillä muutama karva kasvaa kullin ympärillä, muuten kooltaan tosi iso poika. Olen nainut sitä viikottain kun kerran suostuu muutamasta kaljasta olemaan 59v seksileluna, kannattaa nauttia kun saa neitsyttä opettaa omille haluille.(ah niitä orgasmeja)[/QUOTE]

Tämäkin kirjoitus kertoo kaiken Suomalaisesta naisesta ja tyhmistä päiväunista. Koita sinäkin vaan sopeutua siihen ettet tule enää ikinä saamaan nuorta miestä, saatika komeata.
 
antsu
Nyt ikää ja kiirus mutta joskus kerron minäkin miten poikasena sain kypsempää naista.
Tänään lehdessä seuranhaku palstalla huomasin ilmoituksen eli näin.
45-pariskunta hakee nuorta 18-20 poikaa mukaan leikkeihin,nainen muodokas.
Eli kyllä näitä juttuja vanhemmat naiset versus nuoret pojat on.
Lisää tarinoita naiset näitä on mukava lueskella
 
Alle 50 v
Asun varuskuntapaikkakunnalla ja iltalomien aikaan on helppo saada parikymppinen nuorimies mukaan pariksi tunniksi. Viikon/ parin sotaleikki on saanut pussit täyteen tavaraa, joten ekas se liika paine pois vaikka imemällä ja sitten asiaan.
Olen xxl kokoinen ja tykkään siitä, että minua pannaan oikein rajusti. Yleensä katson, että kaveri on ainakin yli 185 pitkä ja painoakin mielellään lähelle sataa. Silloin ei oma painoni haittaa rajua naimista ja saan juuri sellaista kyytiä, että orgasmi on takuu varma. Ison ja vahvan kaverin päälle uskallan itsekin ratsastamaan ja annat suuret riippurintani hänen käsiteltäväkseen.
Iltalomapojissa on se hyvä juttu, että ne lähtee pois, eikä jää sitten yöksi, kun haluan jo rauhoittaa jalkovälin nukkumaanmenoa varten.

Pari kerta kuussa kun hakee kaupungilta sotapojan mukaansa, ehtii juuri sopivasti nykyisen inttikierron aikana löytämään takuuvarmat ja isokulliset naimamiehet. Inhottavinta on se, jos kaveri onkin isosta koostaan huolimatta ujo, liian kiltti ja varsinkin jos kalu on pieni. Oma alapääni ei enää ole tiukimmillaan, enkä viitsi mitään kuulajumppia alkaa harasatamaan, joten mitä isompi, sen parempi.
 
TTT
Mukava kuulla. Minä ainakin haluaisin vietellä 60:stä naista. Vanhempi nainen on viehettävä ja kokenut. 45 v mies.
Olen 60 v.. En näytä ikäiseltäni (sanovat toiset). Mieleltäni olen myös ehkä (erilainen). Viikonloppuna istuin kauppareissun yhteydessä lähiterassille.
En harrasta terasseja kovin usein, enkä tätä toistakaan ole tehnyt koskaan. (siis vienyt
heti tuntematonta miestä kotiini). Näin vain kävi. Tunteet kävivät niin vahvana.

Tapasin nuoren miehen hän oli 30v. Ei suomalainen. Hyvin kaunis mies. Kaunis myös sisäisesti. Kuinka ollakaan siinä illan kuluessa aloimme tanssia jne.

Mies pyysi minua kotiinsa. Minä sanoin mennään meille. Tulimme ja mies oli luonani koko yön.
Hän oli kiltti hellä sekä huomaavainen. Hänellä oli myös ajatuksia. En tiedä tapaammeko enää koskaan, haluasin kyllä mutta kysymys ei yksistään ole minun halustani.

Minulle jää ainakin kaunis muisto sekä hänestä otetut valokuvat. Asuu muuten lähellä minua.
Toki tiedostan ikäeromme suuruuden ja suhteen mahdottomuuden. Joskus vain voi käydä näinkin. Ottaisin uusiksi heti jos se olisi vallassani ;) Ihanaa.
 
Viimeksi muokattu:
Nuoret miehet
Kyllä! Ehdottomasti vanhempi nainen/nuorempi mies! SE on parasta silloin! Nuoret miehet suorastaan jumaloivat meitä kypsiä,kokeneita,nuorekkaita,muodokkaita naisia! Nuorta seuraa on tarjolla tälläiselle kypsälle 46-vuotiaalle pilvin pimein!! Valitsee vaan aina mielialaan sopivan ja se on siinä! t. vapaa Lady

Olen itse 54v ja mieheni joutui puoleksi vuodeksi sairaalaan. Humalassa flirtailin nuorten kanssa ja yllätyin kun vielä lähti mukaan. Olen kokenut ihania hetkiä monen kanssa. Kotona en saanut kymmeneen vuoteen, Nyt saa kun löytää sopivan halukkaan. En ennen ajatellut nuoria poikia mutta ovat vapaampia ja halukkaita tekemään sängyssä mitä halun.
 
Viimeksi muokattu:
ET OLE
Lähentelen kuuttakypiä ja parikympiset kapakkapanot ei kiinnosta enään. Olen etsinyt vielä nuorempia ja hyvä flaksi on käynyt. On ihana olla oikein kiihkeen pojan kanssa ja välillä kahdenkin samaan aikaan. On ainakin kiikkustuolissa muisteltavaa kun sai kunnolla ja minkä kokosta millonkin. Olen saanut orgasmeja enemmän nuorilta pojilta varsinkin kahden kanssa kun nuorena. Onko yhtä halukkait muitakin eukkoja vai olenko ainoa?

Ei kannata otta huolta, jos nuorta halukasta saa kokeilemaan vanhaa anna kunnolla vaan niin minä teen. Joskushan sitä pitää nauttia kunnon seksistä. Nauti niin kauan kun paikat kestää nuorta kalua.
 
Viimeksi muokattu:
20v miehenalku
Olen haaveillut kypsemmästä naisesta ihan siitä asti kun tytöt ylipäätään alkoivat kiinnostaa. Ikäiseni tytöt ovat kyllä söpöjä, mutta vanhemmat naiset ovat seksikkäitä. Pakko vielä päästä kokeilemaan.
 
tYYtyväinen
Kotona harvoin seisoo pari minuttia, Nuorella parikin tuntia kun innostuu ja tupakan jälkeen lisää, en ole saanut kun nuorena flikkana näin paljon munaa. Kannattaa nauttia kunnon seisokista jos saa nuorelta.

Kesäleskenä terassin huumassa vein nuoren kämpille. KYllä oli kiihkeä nuori että tuli mullekkin nuoruus mieleen. Kohta taidan olla talvenkin "leskenä" jos tälläistä meno on "leskellä" kesällä. Olen nauttinut alkukesästä, mitä loppukesä tarjoaa???
 
Viimeksi muokattu:
Mitä miettiä
Lähentelen kuuttakypiä ja parikympiset kapakkapanot ei kiinnosta enään. Olen etsinyt vielä nuorempia ja hyvä flaksi on käynyt. On ihana olla oikein kiihkeen pojan kanssa ja välillä kahdenkin samaan aikaan. On ainakin kiikkustuolissa muisteltavaa kun sai kunnolla ja minkä kokosta millonkin. Olen saanut orgasmeja enemmän nuorilta pojilta varsinkin kahden kanssa kun nuorena. Onko yhtä halukkait muitakin eukkoja vai olenko ainoa?

Jos saa kiva miehen vanhempana mitä sitä miettimään, jos tulee uudestaan on exraa. Itse olen ollut suhteessa nuoreen ja hyvin in mennyt. Loskus nolotta mutta poika haluu jatkuvasti, sopii mulle. Molempien hyöty ilmeisesti?
 
Viimeksi muokattu:
Kelpaako
nuorelle miehelle vanhempi nainen, ulkonäöllä ei väliä? Vai onko tarjontaa vain hyvin säilyneille, nuorekkaille naisille? Jotain Helena Lindgrenin tasoisia sööttejä naisia?
 
kyllä
nuorelle miehelle vanhempi nainen, ulkonäöllä ei väliä? Vai onko tarjontaa vain hyvin säilyneille, nuorekkaille naisille? Jotain Helena Lindgrenin tasoisia sööttejä naisia?

Ei mitään luurankoja. Tissit ja muut muodot kunnolliset ja korvien välissäkin löytyy. Kyllä vanhempi osaa tietää mitä haluaa. Mieluimmin uhkean vanhan alla kun nuoren luueangon. Ei koolla tai iällä ole väliä jos homma toimii ja toinen haluu nuorta miestä omiin haluihin.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä