N
Nainen 41v
Vieras
No, onhan Madonnallakin nuori mies.
Kaikki lähtee siitä miten hyvin säilynyt ja itsestään huolta nainen on pitänyt.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No, onhan Madonnallakin nuori mies.
Milläs paikkakunnalla asut?![]()
Onko kukaan nainen haaveillut seksistä ihan oikean pojan kanssa (16-18v)?
Kiinnostaa tietää Te vanhemmat naiset jotka osaatte erotiikan salat miltä tuntui antaa pillua nuorelle pojalle tai jopa viedä poikuus.
Miten viettelitte ja missä nussitte.Onko kukaan nainen antanut pillua ihan rippikoulu ikäiselle pojalle.
Alkuperäinen kirjoittaja Yhdyntäkeskeinen;10393467:Ei tarvitse kauaa etsiä kun saat pitkän jonon innokkaita parikymppisiä panijoita. Mikä upeampaa kuin kiimaiset naintisessiot nelikymppisen ihanaisen kanssa.
Lähentelen kuuttakypiä ja parikympiset kapakkapanot ei kiinnosta enään. Olen etsinyt vielä nuorempia ja hyvä flaksi on käynyt. On ihana olla oikein kiihkeen pojan kanssa ja välillä kahdenkin samaan aikaan. On ainakin kiikkustuolissa muisteltavaa kun sai kunnolla ja minkä kokosta millonkin. Olen saanut orgasmeja enemmän nuorilta pojilta varsinkin kahden kanssa kun nuorena. Onko yhtä halukkait muitakin eukkoja vai olenko ainoa?
Alkuperäinen kirjoittaja anu/hyvä;10528491:Kyllä knnatta kokeilla. Olen kokeillut "sakkolimaa" vahinnnossa, ja kunnolla saikin niinkunminäkin poikakin kun laukes vähäväliä. Loppu yöstä sain nauttia pitkään neitsyestä. Nuori kiihottaa paljon enemmän kun 60v ukkeli. Kannatta antaa pojaille "opettusta kunnolla" kun ne kerran haluu kokemusta vanhalta naiselta. Varsinkin jos (iso ja hyvin varustettu(paksu) muuteenkin). Et ole ainoa, kertokaa hyvistä "pojista" haluisin tietää`?
Olen 60 v.. En näytä ikäiseltäni (sanovat toiset). Mieleltäni olen myös ehkä (erilainen). Viikonloppuna istuin kauppareissun yhteydessä lähiterassille.
En harrasta terasseja kovin usein, enkä tätä toistakaan ole tehnyt koskaan. (siis vienyt
heti tuntematonta miestä kotiini). Näin vain kävi. Tunteet kävivät niin vahvana.
Tapasin nuoren miehen hän oli 30v. Ei suomalainen. Hyvin kaunis mies. Kaunis myös sisäisesti. Kuinka ollakaan siinä illan kuluessa aloimme tanssia jne.
Mies pyysi minua kotiinsa. Minä sanoin mennään meille. Tulimme ja mies oli luonani koko yön.
Hän oli kiltti hellä sekä huomaavainen. Hänellä oli myös ajatuksia. En tiedä tapaammeko enää koskaan, haluasin kyllä mutta kysymys ei yksistään ole minun halustani.
Minulle jää ainakin kaunis muisto sekä hänestä otetut valokuvat. Asuu muuten lähellä minua.
Toki tiedostan ikäeromme suuruuden ja suhteen mahdottomuuden. Joskus vain voi käydä näinkin. Ottaisin uusiksi heti jos se olisi vallassaniIhanaa.
Kyllä! Ehdottomasti vanhempi nainen/nuorempi mies! SE on parasta silloin! Nuoret miehet suorastaan jumaloivat meitä kypsiä,kokeneita,nuorekkaita,muodokkaita naisia! Nuorta seuraa on tarjolla tälläiselle kypsälle 46-vuotiaalle pilvin pimein!! Valitsee vaan aina mielialaan sopivan ja se on siinä! t. vapaa Lady
Lähentelen kuuttakypiä ja parikympiset kapakkapanot ei kiinnosta enään. Olen etsinyt vielä nuorempia ja hyvä flaksi on käynyt. On ihana olla oikein kiihkeen pojan kanssa ja välillä kahdenkin samaan aikaan. On ainakin kiikkustuolissa muisteltavaa kun sai kunnolla ja minkä kokosta millonkin. Olen saanut orgasmeja enemmän nuorilta pojilta varsinkin kahden kanssa kun nuorena. Onko yhtä halukkait muitakin eukkoja vai olenko ainoa?
Ei kannata otta huolta, jos nuorta halukasta saa kokeilemaan vanhaa anna kunnolla vaan niin minä teen. Joskushan sitä pitää nauttia kunnon seksistä. Nauti niin kauan kun paikat kestää nuorta kalua.
Miksei paikat kestäisi nuorta kalua, ei ne kalut nuorilla sen isompia ole kuin vanhoillakaan...?
Missäs esimerkiksi Tampereella tälläiset vähän kypsemmät naiset metsästävät 20-vuotiaita ?
t: saalis
Kotona harvoin seisoo pari minuttia, Nuorella parikin tuntia kun innostuu ja tupakan jälkeen lisää, en ole saanut kun nuorena flikkana näin paljon munaa. Kannattaa nauttia kunnon seisokista jos saa nuorelta.
nuorelle miehelle vanhempi nainen, ulkonäöllä ei väliä? Vai onko tarjontaa vain hyvin säilyneille, nuorekkaille naisille? Jotain Helena Lindgrenin tasoisia sööttejä naisia?