Te jotka olette menneet naimisiin maistraatissa...

  • Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti
käytiin valokuvaamossa ihan "hääkuvissa", joskin selitettiin ettei ihan perinteisiä kuvia olla hakemassa kun ei mitään kirkko-kermakakku häitäkään pidetä.
vaatteet olivat sen mukaiset myös, mulla oli iltapuku, metsän vihreää satiinia ja tyllaa, hopeiset teräväkärkiset piikkikorkkarit.
Miehellä ei puvun takkia kuvissa ja hänellä myös teräväkärkiset mustat kengät jalassa ;)
 
vanha syysmorsian
juu. :) kuvaava pyydettiin erikseen sovitulle kuvaus paikalle vihkimistä ennen kun ei aikataulu muuten sopinut. elikkäs ihan hääpuku ja miehellä pikku takki yms. :)
 
Juu käytiin ottamassa hieno hääkuva, mulla oli sellainen ihana vaaleansininen puku ihan kyllä verrattavissa oikeaan hääpukuun. Kuvia ei sit itselle eikä kellekään otettu, soittelivat kuvaamostakin et mitkä otatte....ei osattu päättää...niin jäi :) meni rahat ihan hukkaan.
 
morsian- 07
Oli hääpuku, miehellä mustapuku. Muutama vieras, hääkimppu, kukkia, kynttilöitä, meikit ja hiukset laitettu.

Kuvan otti ystäväni joka on itse ammattivalokuvaaja =)
 
LEP
Meillä kanssa otettiin kunnon hääkuva liikkeessä ja minulla oli päällä myös ihan hääpuku, sekä miehellä puku. Mulla oli musta kokopitkä hääpuku, jossa meni paljetein tehty ruusuköynnös, sekä valkoinen hartiahuivi. :)
 
me
ajattelimme otattaa hääkuvan sijaan perhekuvan! Ja siis mennään elokuun alussa maistraatissa naimisiin. Päälleni laitan nätin valkomustan kesämekon ja miehelle suorat housut lyhythiainne kauluspaita ja lapsille siistit juhlavaatteet.
 

Yhteistyössä