valitusta..Ärsyttää kun miehen veli majoittautuu meille..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huokaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huokaus

Vieras
oli joulun aikaan meillä 4 päivää ja lisäksi uuden vuoden ja nyt on taas täällä yötä.. Vitsit kun mua vaan rasittaa kun täällä on vieraita ja kun kyseisellä tyypillä ei ole ikinä rahaa edes. Saa itse kaikki ruuat ym sillekin kustantaa minimituloista. Se on itse sossun tuella joten sillä ei ole varaa maksaa kuin matkat tänne yht 80e. Istuu täällä ja pelaa xboxia, lapset on vaikea saada nukkumaan iltaisin jos täällä on joku vieras ja etenkin kun ei osaa olla hiljaa.. ja jos suinkin meidän auton tankissa on bensaa niin pyytää miestä kuljettamaan sitä siskolleen ja äitilleen..ja pakko siis kuljettaa että saadaan se edes välillä pois meiltä asumasta..tulee nimittäin kyläilemään aina 2-3 viikoksi kerrallaan...ja pakko sitä on sietää kun on kuitenkin miehen veli,kärsii masennuksesta ja päihderiippuvuudesta ym..ärsyttää vaan itseäni.

miulla mutta ei ihan viikkoja kerralla ole.
itse olen ajatellut soittaa poliisin joku kerta jos ei käskystä suostu lähtemään mutta mites sitten kun lapset on ??
tekeekö ne silti ilmoituksen vaikkei ole tappelua tms mitään, tietäskö joku faktan?

http://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/Pages/36C554F302D9F09DC2256BC9004139B8

Eli käsitin että jos vieras ei todellakaan suostu lähtemään pois, voi poliisi käydä hänet hakemassa.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
http://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/Pages/36C554F302D9F09DC2256BC9004139B8

Eli käsitin että jos vieras ei todellakaan suostu lähtemään pois, voi poliisi käydä hänet hakemassa.

kyllä se käykin hakemassa mutta kun nuita lapsia on pari niin vaikka ei minkäänlaista tappelua ole tms niin tekevätkö aina lastensuojeluun ilmotuksen?

Mä en tykkää kans jos joku majoittuu yhtä yötä pidemmäksi. meillä omat rutiinit ja nukkumiset. vauvaa hankala saada uneen jos tääl pölistään. sit pitää viel tehä ruuat ja passata. kylään saa tulla mutta en jaksa ketään kun muutenkin on poikki

Yhteistyössä