Miehen tyttären materialistisuus ärsyttää!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pah"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Aloittaja";29193463]Vaatteisiin, peleihin, tekniikkaan ym. Aika nopeastikin saa tuhlattua, kun ostelee merkkivaatteita ym.[/QUOTE]

Herranjumala, miten te (ja rahaa antavat isovanhemmat) sallitte tuollaisen? Lapselle tili johon käyttöoikeus vasta 18-vuotiaana ja synttärirahat sinne - vaikka satanen omaan käyttöön ja loput säästöön...

Hei! Jos tyttö käyttäytyy huonosti voisiko se olla ihan normi murrosikääkin. Meillä osaa ainakin kettuilun taidon ilman toimintatonnejakin. Itse uskon että tossa vaiheessa enuten vaikuttaa kuitenkin kodin tunneilmapiiri noin yleensä...olisiko sinulla keinoja koettaa saada siihen positiivisuutta?

[QUOTE="eee";29193524]Herranjumala, miten te (ja rahaa antavat isovanhemmat) sallitte tuollaisen? Lapselle tili johon käyttöoikeus vasta 18-vuotiaana ja synttärirahat sinne - vaikka satanen omaan käyttöön ja loput säästöön...[/QUOTE]

No rahat tulevat tytön äidin vanhemmilta, eli minulla äitipuolena tuskin on nokan koputtamista asiaan ja isä ei ymmärrettävistä syistä halua sekaantua asiaan.

Mielestäni tässä olisi isovanhemmilla peiliin katsomisen paikka.

Hei! Jos tyttö käyttäytyy huonosti voisiko se olla ihan normi murrosikääkin. Meillä osaa ainakin kettuilun taidon ilman toimintatonnejakin. Itse uskon että tossa vaiheessa enuten vaikuttaa kuitenkin kodin tunneilmapiiri noin yleensä...olisiko sinulla keinoja koettaa saada siihen positiivisuutta?

Hän ei varsinaisesti kettuile (vaikka toki on myös teinikäytöstä havaittavissa), vaan ennemminkin arvot tulevat esiin sieltä rivien välistä ja sivulauseissa. Ei edes itse ajattele asiaa.

Meillä on hyvät välit ja touhutaankin yhdessä paljon, tämä rahajuttu ja se että hemmottelu alkaa näkymään niin selvästi vain huolestuttaa ja suoraan sanottuna ärsyttääkin. Mutta on ihan positiivinen yleisilmapiiri, eli en näe ongelman johtuvan siitä.

Yhteistyössä