N
nyt harmaa
Vieras
Pakko purkaa tätä päätä jonnekin kun ottaa niin pannuun! Miehen puolen suku ei oo mitenkään helppo. Appiukko on narsistinen alkoholisti joka ei oo ikinä lapsistaan välittänyt vaan ainoastaan itestään. Anoppikin on alkoholiin menevä mutta muutoin suht normaali ihminen, ainakin ulkopuolisten silmin. Ollaan miehen kanssa oltu yhdessä 5v ja tänä koko aikana miehen äiti on kerran käynyt meillä ja sekin oli pojan syntymän jälkeen reilu 1,5v sitten. Appiukkoa ei oo meillä näkynyt eikä kyllä tarviikaan. Miehen sisarukset asuu hieman kauempana paitsi yks sisko asuu naapuripitäjässä. Ne kun tulee käymään tuossa anoppilassa niin tää sisko aina etukäteen ilmottaa että millon ovat tulossa ja olettaa että olemme samaan aikaan paikalle. Nyt parina viime kertana en ole sinne mennyt, syystä että ovat siellä aina pojan päiväuniaikaan ja kummallakin kerralla pojan unet ovat venyneet pitkiksi että en oo kokenut enää järkeväksi lähteä. Ja muutenkin mua ärsyttää että ne ei voi ikinä tulla meillä käymään vaan olettavat että aina juostaan anoppilaan heti kun hekin siellä ovat ja he ite ovat meillä asti käyneet vaan muutaman kerran. Pari kertaa tää sisko on laittanutkin viestiä että voisko poika tulla siellä käymään, ei siis oo kysynyt että tultasko me. No tänään oli sitten palautetta jo miehelle tullut kun ei oltu menty. Mies veti herneen nenään että vois niitä välejä hänenkin sukuun hoitaa. Vaikka mieskään ei kovin hyvissä väleissä oo porukoittensa kans, sisarusten kans välit ihan ok. Mitähän tässä tekis. Ei haluais kenenkään mieltä pahottaa, mut onko liikaa vaadittu että jos ihmiset haluaa meitä nähdä niin tulisivat meille asti käymään eivätkä olettaisi että heidän aikataulujensa mukaan hypätään. Viimeks pari viikkoa sitten kiikutin pojan anoppilaan näytille kun anopin sisko oli siellä ja eivät tietenkään voineet meille tulla. Minua niin ärsyttää tommonen että ite eivät voi ikinä kyläillä ja sitten valitetaan että en tuo poikaa näytille. Eipä oikein hinku oo tuonne anoppilaan vaikka kyllä minä siellä voin käydä aina sillon tällön, mutta ärsyttää niin vietävästi tommonen ihme säätäminen noitten kyläilyjen kans.