[QUOTE="tia";22860603]Tuli vaan mieleen, että kuinka herkästi olet itse tarjoamassa naisellesi "seksittömiä" ja vailla vaatimuksia olevia hieronta- ja hellittelypalveluita, vailla mitään vastapalveluspaineita? Jospa naisesi kokee, että häneltä vaaditaan nyt muutenkin paljon, ja jokainen lähestymisyrityksesi ikään kuin lisää vaatimuksia? Meillä kenties vähän samanlainen tilanne, tosin toisin päin. Aloin vaatia vähemmän, kummasti alkoi ukko innostua.[/QUOTE]
Tätä peesaan kyllä

!
Mulla itelläni esikoista odottaessani oli vielä kutinaa ja sutinaa seksielon suhteen ja melko ahkeria olimmekin miehen kanssa

...mutta sitten toisen raskauden aikana tuli kyllä taukoa...ja vallankin kolmannen aikana, mistä kannoin kyllä aivan sairaan huonoa omaatuntoa, kun en vain pystynyt sänkyhommiin. Mulle tuli aivan yhtäkkisesti totaali blokki päälle, jota en itsekään ymmärtänyt, mutta jo sana seksi ällötti ja tuntui etoavalta. Tilannetta vielä omalta osaltaan hämmensi erittäin hankala raskausaika sekä nuo kaksi pientä natiaista, jotka verottivat voimavaroja kiitettävästi...
Toi on kyllä kinkkinen tilanne, ei ainoastaan miehen puolelta mutta kyllä naisenkin puolelta. Mä koin silloin kolmatta odottaessani jotenkin oudosti - kiitos hormonien - että juurikin mieheni lähestymisyritykset jotenkin velvoittivat seksiin, että joka tilanne osoitti suoraan sänkyyn, mikäjuuri silloin tuntui oikeasti isolta esteeltä. Ja mä niin olisin vain itse juuri silloin kaivannut vain sylissä pitämistä, söpöstyshöpötystä... Ja tuon muuttuneen kroppanikin kanssa olin henkisesti solmussa, en enää tuntenut kehoani saatika tuntenut itseäni haluttavaksi, ja mun oli vaikea uskoa mieheni sanoja todeksi, kun hän vakuutteli minun olevan haluttava mahani kanssa... Tosin mä kyllä olin mukana miehen ns. helpottaessa paineitaan mutta eihän se ole sama asia kuin aktiivinen mukana olo

....
Mä suosittelisin sellaista juurikin yllämainittuja vapauttavia vastapalveluksettomia hellyydenosoituksia; hyvää ruokaa, hierontaa, halituksia ja silityksiä yms...ja sitä loputonta ymmärrystä, ei varmasti avovaimollasikaan ole tässä tilanteessa helppoa. Rakasta, rakasta ja rakasta.