Vaimon pitkä haluttomuus raskausaikana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turhautunut tuleva isukki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuli vaan mieleen, että kuinka herkästi olet itse tarjoamassa naisellesi "seksittömiä" ja vailla vaatimuksia olevia hieronta- ja hellittelypalveluita, vailla mitään vastapalveluspaineita? Jospa naisesi kokee, että häneltä vaaditaan nyt muutenkin paljon, ja jokainen lähestymisyrityksesi ikään kuin lisää vaatimuksia? Meillä kenties vähän samanlainen tilanne, tosin toisin päin. Aloin vaatia vähemmän, kummasti alkoi ukko innostua.

Meillä oli toisinpäin, mua olis kiinnostanut mut miestä ei. Tuli myös melkeen puolen vuoden selibaatti. Nyt reilu kuukaus synnytyksen jälkeen miehen halut on palannut. Mullakin osittain mut nämä pari seksikertaa on sattunut sen verran et ei siitä oikeen mitään kunnollista oo tullut.:P

Naisen toki pitäis yrittää ajatella sunkin oloa, mutta raskausaikana voi olla vähän vaikea keskittyä muihin kun oma olokin on joskus mitä on ja olo on kaikkea muutakun seksikäs. Loppuraskaudesta en voinut itsekään enää kuvitellakaan seksin harrastamista, lonkat oli pirun kipeät ja maha tiellä niin en tiedä missä asennossa se homma ois kunnolla onnistunutkaan.. Loppuviikoilla olo vielä paheni, vihloi joka ponnistuksesta, peräpukamat oli TODELLA kipeät ja vauvan pää painoi alas. En tiedä onko vaimollasi minkäänlaista vaivaa, mutta kaikki ei välttämättä viitsi esim. noista peräpukamista muille puhuakkaan. Mä oon sen verran härski et mies kyllä ties varmaan omasta mielestään liiankin hyvin mitä mun alapäässä tapahtuu.:D

Ja voi olla, että vaimollas on tullut jo aika iso kynnys tehdä yhtään mitään seksuaalista kun edellisestä kerrasta on niin kauan. Yritä ymmärtää, eiköhän se tilanne synnytyksen jälkeen helpota. Tai ei varmaan ensimmäisinä viikkoina vielä mutta ajan kanssa.

[QUOTE="vieras";22860601]Ei siinä ole kyse pelkästä hoitelemisesta vaan miehen läheisyydenkaipuusta.Tunnetusti miehet antavat ja saavat läheisyyttä seksin välityksellä.Kyllä jokainen osaa seksuaalisen turhautumisensa itse hoitaa pois päiväjärjestyksestä,mutta se,että tuntee toisen läheisyyden on vaikea toteuttaa yksin.[/QUOTE]

Se läheisyys on paljon helpompaa kun mies on ensin hoitanut himonsa pois.

Alkuraskaudesta miestä kiinnosti enemmän, minua vähemmän. Nyt loppuraskaudesta minua kiinnostaisi, miestä ei juurikaan. Parin viikon välein olemme päätyneet seksiä harrastamaan halki raskauden, välillä se on ollut järisyttävän ihanaa ja välillä ei. Siihen sitten omia käsiä lisäksi tarpeen mukaan.

Ennen raskautta seksi oli liioittelematta joka kerta järisyttävän ihanaa. Mutta aika aikansa kutakin.

No huhhuh mitä tekstejä. Saan kyllä olla onnellinen omasta ja mieheni puolesta ja ehkä laidasta alan ymmärtämään miksi meidän ja muiden silmissä suhteemme tuntuu satumaiselta.

...te ootte aika lailla oikeessa. Tai olettekin, ja tiesin sen jo ennen ku tänne kirjoitinkaa.

Kiitti paljon kaikille, tää oli ihan hyvä juttu, vaikkei varsinaiseen fyysiseen vaivaan auttanutkaa ;)

[QUOTE="tia";22860603]Tuli vaan mieleen, että kuinka herkästi olet itse tarjoamassa naisellesi "seksittömiä" ja vailla vaatimuksia olevia hieronta- ja hellittelypalveluita, vailla mitään vastapalveluspaineita? Jospa naisesi kokee, että häneltä vaaditaan nyt muutenkin paljon, ja jokainen lähestymisyrityksesi ikään kuin lisää vaatimuksia? Meillä kenties vähän samanlainen tilanne, tosin toisin päin. Aloin vaatia vähemmän, kummasti alkoi ukko innostua.[/QUOTE]

Tätä peesaan kyllä :)!

Mulla itelläni esikoista odottaessani oli vielä kutinaa ja sutinaa seksielon suhteen ja melko ahkeria olimmekin miehen kanssa :whistle: :)...mutta sitten toisen raskauden aikana tuli kyllä taukoa...ja vallankin kolmannen aikana, mistä kannoin kyllä aivan sairaan huonoa omaatuntoa, kun en vain pystynyt sänkyhommiin. Mulle tuli aivan yhtäkkisesti totaali blokki päälle, jota en itsekään ymmärtänyt, mutta jo sana seksi ällötti ja tuntui etoavalta. Tilannetta vielä omalta osaltaan hämmensi erittäin hankala raskausaika sekä nuo kaksi pientä natiaista, jotka verottivat voimavaroja kiitettävästi...

Toi on kyllä kinkkinen tilanne, ei ainoastaan miehen puolelta mutta kyllä naisenkin puolelta. Mä koin silloin kolmatta odottaessani jotenkin oudosti - kiitos hormonien - että juurikin mieheni lähestymisyritykset jotenkin velvoittivat seksiin, että joka tilanne osoitti suoraan sänkyyn, mikäjuuri silloin tuntui oikeasti isolta esteeltä. Ja mä niin olisin vain itse juuri silloin kaivannut vain sylissä pitämistä, söpöstyshöpötystä... Ja tuon muuttuneen kroppanikin kanssa olin henkisesti solmussa, en enää tuntenut kehoani saatika tuntenut itseäni haluttavaksi, ja mun oli vaikea uskoa mieheni sanoja todeksi, kun hän vakuutteli minun olevan haluttava mahani kanssa... Tosin mä kyllä olin mukana miehen ns. helpottaessa paineitaan mutta eihän se ole sama asia kuin aktiivinen mukana olo ;)....

Mä suosittelisin sellaista juurikin yllämainittuja vapauttavia vastapalveluksettomia hellyydenosoituksia; hyvää ruokaa, hierontaa, halituksia ja silityksiä yms...ja sitä loputonta ymmärrystä, ei varmasti avovaimollasikaan ole tässä tilanteessa helppoa. Rakasta, rakasta ja rakasta.

Mä halusin seksiä huomattavasti enemmän raskausaikana. Vaikka normaalistikin haluan paljon. :p

Ei sori vaan kuulosta kovin suurelta rakkaudelta, jos vaimo pitää miestään 6 kk ilman, eikä edes yritä tyydyttää tätä muulla tavoin. Yleensä rakastuneet ihmiset haluavat tehdä toiselle hyvää... Mutta ehkä nainen käytti AP:tä vain siitosorina.

Voi että. En osaa auttaa. Itse odotan 3 lastamme ja jokaisessa raskaudessa on halut ollut IHAN pilvissä. Mikään ei riitä ja seksiä pitäisi saada monta kertaa päivässä. ihmettelen todella jos nainen ei viitsi edes jotenkin "hoidella" miestä. itse ainakin hoitelisin jos tilanne olisi tuo.

Sama tilanne täällä. Hirveitä harjoitussupisteluja koko ajan plus kaikki muut mahdolliset vaivat, joten haluista huolimatta en ole seksiä uskaltanut harrastaa koko raskausaikana. Ja joo, ei tee hirveästi muutenkaan hoidella miestä, on niin paljon asioita mielessä, stressiä odotuksesta ja etenkin kaikista noista ongelmista, että ei vaan jaksa.
Jos haluat helpotusta ongelmaan, niin järjestä joku vapaailta hyvää ruokaa ja juomaa vaimollesi, hiero hänen niskojaan ja lämmittele kunnolla ja hoitele ensin hänet, niin luulisi sieltä nyt jotain irtoavan.

Ootteko tosissaan, että vielä viimeisillänne ootte miehen muna suussa ettei miehen tarvitse olla puutteessa:D.

Ehkä seksi on sitten jollekin noin tärkeää. Onneksi tuo on niin kaukana omasta elämästä että täytyy ihmetellä jos edes samaa lajia on.

Ootteko tosissaan, että vielä viimeisillänne ootte miehen muna suussa ettei miehen tarvitse olla puutteessa:D.

Ehkä seksi on sitten jollekin noin tärkeää. Onneksi tuo on niin kaukana omasta elämästä että täytyy ihmetellä jos edes samaa lajia on.

En tiedä, onko seksi se mikä on tärkeää, mutta minulle on ainakin tärkeää minulle rakkaimman ihmisen hyvinvointi. Kuinka voisin odottaa hänen pitävän huolta minun hyvinvoinnistani, jos minua ei pätkääkään kiinnostaisi hänen hyvinvointinsa?

Eli kyllä: olisin viimeisilläni muna suussa, jos se olisi miehelleni tärkeää. Vaikka ymmärrän kyllä, että sinun mielestäsi paljon hienompaa olisi torjua tiuskien hänen tarpeensa.

No meillä mies pyysi viimeksi seksiä raskausaikana, kieltäydyin, koska olin alapäästä niin kuiva, että piti Ceridalia laittaa että suurinpiirtein pääsi kävelemään. No, mies otti itteensä tästä kieltäytymisestäni, eikä sen jälkeen ole suostunut seksiin. Lapsi on nyt 7-vuotias...

Täytyy myöntää, että myös minusta vähän jotenkin kornia ja mautonta. En tiedä mikä varsinaisesti tuossa on ällöttävintä, mutta tiedän, että oman ähkimisen ja ison mahan kanssa kamppailun välissä en kyllä viimeisinä kuukausina minkään näköisiä suuhun ottamisia harrasta.

Mut se että osoittaisi jollain tavoin ymmärtävän ees muakin, olisi mulle tärkeetä.. olen sen sanonut mutta vastaus on ollut ettei siihen aiheeseen liittyvät asiat kiinnosta ja innosta yhtään. Etoo enemmänkin.. vittu että on kurja tilanne suoraan sanottuna.

Pystyisitkö sä itse nauttimaan muka siitä, jos tiedät joka hetki että vaimoasi etoo koko touhu? Tai siis voittaisiko se millään tavalla kuitenkaan sitä käteenvetoa, kun tietäisit ettei vaimosi ole henkisesti yhtään mukana eikä omasta tahdostaan tekisi sellaista juuri sillä hetkellä?

Toivon sulle voimia ymmärtää, ettei tuo johdu mitenkään sinusta eikä tarkoita ettei vaimosi rakastaisi sinua. Voisitteko yrittää keksiä jonkun muun, seksittömän keinon, jolla hän voisi osoittaa rakkautta sinulle sen sijaan?

En tiedä, onko seksi se mikä on tärkeää, mutta minulle on ainakin tärkeää minulle rakkaimman ihmisen hyvinvointi. Kuinka voisin odottaa hänen pitävän huolta minun hyvinvoinnistani, jos minua ei pätkääkään kiinnostaisi hänen hyvinvointinsa?

Eli kyllä: olisin viimeisilläni muna suussa, jos se olisi miehelleni tärkeää. Vaikka ymmärrän kyllä, että sinun mielestäsi paljon hienompaa olisi torjua tiuskien hänen tarpeensa.

Ei meillä ainakaan ole tarvinnut tiuskia puolin eikä toisin, onneksi mieheni on molempien raskauksien aikana tajunnut ihan omatoimisesti ja keskustelujen kautta, että seksi ei nyt vain huvita/ole mahdollista. Aikuinen ihminen tämän kyllä tajuaa, niin että ei toisen ole pakko munaa viimeisillään imeä, jos ei satu huvittamaan.

[QUOTE="vieras";22860601]Ei siinä ole kyse pelkästä hoitelemisesta vaan miehen läheisyydenkaipuusta.Tunnetusti miehet antavat ja saavat läheisyyttä seksin välityksellä.Kyllä jokainen osaa seksuaalisen turhautumisensa itse hoitaa pois päiväjärjestyksestä,mutta se,että tuntee toisen läheisyyden on vaikea toteuttaa yksin.[/QUOTE]

Voihan sitä runkkailla toisen kainalossa? Niin meillä on tehty, kun olen ollut niin väsynyt etten ole edes jaksanut vetää käteen mieheltä. Yleensä toista jaksaa helliä tai edes halata kuitenkin, vaikka olisi tosi kipeäkin.

Ei sori vaan kuulosta kovin suurelta rakkaudelta, jos vaimo pitää miestään 6 kk ilman, eikä edes yritä tyydyttää tätä muulla tavoin. Yleensä rakastuneet ihmiset haluavat tehdä toiselle hyvää... Mutta ehkä nainen käytti AP:tä vain siitosorina.

Mä olen sitä mieltä, en ehkä noin karkeasti, että liitossa on tyydytettävä kummankin haluja oli ne henkisiä tai fyysisiä. Ei se raskaus/lapsiarki ole mikään pyhä tila jossa saa elää kuten haluaa kuukausi/vuosikaupalla. Välillä on tietty seksitöntä mutta puoli vuotta on helvetin pitkä aika ihmiselle jonka elämä on fyysisesti samanlaista kuin ennen plussaa. Miestä pystyy tyydyttämään muutenkin kuin antamalla alapäätänsä, usein se ele että nainen haluaa pitää miehenkin tyytyväisenä, on miehelle yhtä tärkeä kuin itse tyydytyksen saaminen.

Kyllä raskaus + vauvavuosi (mahdollisesti enemmänkin) kun naisen elämä muuttuu paljonkin voi joskus merkitä vuosien selibaattia miehelle. Mä en ainakaan kestäisi tuollaista, jos sama käännettäisiin niin päin että miehet olisivat raskaina ja haluttomia. Eikä mun mielestä sitä tarvitsekaan kestää ellei kyse ole vakavasta ongelmasta naisen puolella (vaikea raskaus + synnytys, vakava masentuminen tms.) Pelkkä ei mua haluta, olen väsynyt jne. ei riitä jos kyse on kuukausista. Musta naisilla olisi tässä petrattavaa.

[QUOTE="joooo";22861224]Täytyy myöntää, että myös minusta vähän jotenkin kornia ja mautonta. En tiedä mikä varsinaisesti tuossa on ällöttävintä, mutta tiedän, että oman ähkimisen ja ison mahan kanssa kamppailun välissä en kyllä viimeisinä kuukausina minkään näköisiä suuhun ottamisia harrasta.[/QUOTE]

Nainenhan on vain kasa reikiä ja vaimo sitä varten että niitä reikiä käytetään, vaikka se yksi reikä olisikin hieman epäkunnossa raskaudesta johtuen. Pikku juttu! Miehen halut pääasia vaikka akka olis fyysisiä kipuja ja vaivoja pullollaan.

Kyllä raskaus + vauvavuosi (mahdollisesti enemmänkin) kun naisen elämä muuttuu paljonkin voi joskus merkitä vuosien selibaattia miehelle. Mä en ainakaan kestäisi tuollaista, jos sama käännettäisiin niin päin että miehet olisivat raskaina ja haluttomia. Eikä mun mielestä sitä tarvitsekaan kestää ellei kyse ole vakavasta ongelmasta naisen puolella (vaikea raskaus + synnytys, vakava masentuminen tms.) Pelkkä ei mua haluta, olen väsynyt jne. ei riitä jos kyse on kuukausista. Musta naisilla olisi tässä petrattavaa.

Mä taas en ole ikinä älynnyt, mitä järkeä on semmoisessa seksissä, mihin toinen suostuu täysin vasten omia halujaan. En mä ainakaan pysty nauttimaan seksistä jos tiedän, että miestä huvita yhtään eikä hän sillä hetkellä pysty nauttimaan ollenkaan tai että se jopa ällöttää häntä. Tuntuisi todella itsekkäältä edes vaatia seksiä tuolloin. Tommoisia tilanteita varten on keksitty masturbointi, seksiä meillä harrastetaan silloin kun kumpikin on siinä tilassa että saa edes jotain nautintoa siitä.

Itsellä meni seksihalut jo juuri ennen kuin testi näytti plussaa, ja raskautta seurannut alapään kuivuus ei todellakaan helpottanut asiaa, vaan seksi kirjamellisesti kävi todella kipeää(liukkareista huolimatta)! Eli mies joutui aikalailla jo heti alussa selibaattiin. Itsellä jtkuvasti huono omatunto kun ei voinut antaa miehelle, ja kun tiesi että sitä olis haluttanut, mutta kun itsellä lähinnä ajatuskin yökötti ja teki pahaa, niin ei voinut mitään. Meillä ollut kaikissa kolmessa raskaudessa sama homma, mutta onneksi mies on jaksanut ymmärtää(tai niin ainakin sanoo =) ) ja tukea, kun näki kuinka pahaa minulla oikeasti teki, eli iso kiitos kullalleni. Kylläkin yhdessä jo sovimme että nämä kolme saavat riittä, niin ei isäntä enää joudu vuoden selibaattiin, eikä minun tarvitse kärsiä pahoinvoinnista ja kivuista!! Mutta vaikka se miehenäkin olisi vaikea ymmärtää, niin toivottavasti et kuitenkaan mene syyttelemään kultaasi seksin puutteesta, sillä jos omat kokemukseni huomioidaan, niin hänellä todennäköisesti harmittaa samalla lailla, mutta ei voi sille mitään että hormoonit pistää kehon sekaisin!!

Jos itse mietin, että mieheni esim. sairastuisi, eikä sairauden tähden jaksaisi/pystyisi/haluaisi harrastaa seksiä vaikka kahteen vuoteen, niin en nyt kehtaisi asiasta mitään kovin isoa numeroa nostaa.
En myöskään tunne mitään huonoa omaatuntoa siitä, että emme ole koko raskausaikana harrastaneet kun kaksi kertaa seksiä ja loppuaika (2 kk) menee sekin ilman. Nyt on vain sellainen elämäntilanne, että oma kroppani on siinä kunnossa, ettei seksi tule kyseeseen ja onneksi mieheni on sen verran fiksu tyyppi, että ymmärtää että a) tilanne ei ole lopullinen b) hän varmasti säilyy hengissä ilman seksiä nämä loppukuukaudetkin, eikä näin ollen ole hänkään tehnyt asiasta sen isompaa ongelmaa.

[QUOTE="vieras";22861344]Mä taas en ole ikinä älynnyt, mitä järkeä on semmoisessa seksissä, mihin toinen suostuu täysin vasten omia halujaan. En mä ainakaan pysty nauttimaan seksistä jos tiedän, että miestä huvita yhtään eikä hän sillä hetkellä pysty nauttimaan ollenkaan tai että se jopa ällöttää häntä. Tuntuisi todella itsekkäältä edes vaatia seksiä tuolloin. Tommoisia tilanteita varten on keksitty masturbointi, seksiä meillä harrastetaan silloin kun kumpikin on siinä tilassa että saa edes jotain nautintoa siitä.[/QUOTE]

Samoilla linjoilla. Ja samaa mieltä on mieskin. Seksi jonkun sellaisen kanssa, joka hoitaa homman vain toista miellyttääkseen on melko tylsää ja turhauttavaa...

Yhteistyössä