Vaimo pakottaa avoimeen suhteeseen

  • Viestiketjun aloittaja pettynyt m
  • Ensimmäinen viesti
feikkikö
En ole kirjoittanut ensimmäistäkään kommenttia tänään, joten joku nähtävästi saa suuresti tyydytystä esiintyessään minuna. En kirjoita tänään mitään.
Rekisteröipä joku nimimerkki, niin ei tarvitse pelätä, että nimeäsi käytetään väärin ja jäät saamatta vastausta siksi, että joku häirikkö pilaa keskusteluketjun.
 
Viimeksi muokattu:
no
kyllä niissäkin on asiaa ja ihminen on siitä erikoinen otus, että hän kykenee panemaan aina paremmaksi oikeassa elämässä. Alkuperäinen voi sitten miettiä asioiden etenemistä, koska usein jopa tässäkin ketjussa olevat provot toteutuvat. Onko provo sitten pilalla, jos se jää pyhäkoulutasolle?
 
Sain semmosen käsityksen
että olet huono sängyssä ja vaimo ei saa tyydytystä ja sen takia haluaa exälä' hyvää seksiä. Ei kai muuten tarvis toista miestä, jos oma kumppani ois hyvä seksihommissa. Joillekin ei riitä ne pikapanot.
 
oi aika mennyt ei palaa
Pettynyt m on mun mielestä ainut oikea ap kirjoittaja.

- en kyllä antaisi puolisoni alkaa netti sexkamuksi kenekään kanssa

- odottaisin jotain palautetta vaimoltakin aikooko jatkaa edelleen tiellään vai onko se sitten tosiaan nk.joku viisaasti sanoi
-jos et suostu ahisteltuun suostumukseen sinusta tehdään se ongelma.

- suurin osa kirjoittajista miehistä tuskin jatkaisi vaimosi kaltaisen ihmisen kanssa (narssistisia menetelmiä ja kyseenalainen rikkinäinen moraali )

- mutta murhelliinen on ainut oikea tekemään päätöksensä niin omat kuin lapsenkin kannalta.

- jäänpä minäkin odottelemaan saako pantu seksistä sekaisin vaimo anteeksi vai miten tämä etenee.
 
Arska
- suurin osa kirjoittajista miehistä tuskin jatkaisi vaimosi kaltaisen ihmisen kanssa.QUOTE]

Minäpä jatkoin. Otin kohtalon iskut vastaan, mutta nielin kaiken. Sittenpä vaimo huomasi erehdyksensä ja nykyään nöyrästi siivoaa ja luuttuaa, pyytää anteeksi erehdystään. Ottaa suihinkin pyytämättä.

Salamies käy edelleen hammashoidossa ja ortopedin vastaanotolla. Mitäs kompastui portaissa. Harmittava asia...
 
Viimeksi muokattu:
Voihan elämä!
- suurin osa kirjoittajista miehistä tuskin jatkaisi vaimosi kaltaisen ihmisen kanssa.QUOTE]

Minäpä jatkoin. Otin kohtalon iskut vastaan, mutta nielin kaiken. Sittenpä vaimo huomasi erehdyksensä ja nykyään nöyrästi siivoaa ja luuttuaa, pyytää anteeksi erehdystään. Ottaa suihinkin pyytämättä.

Salamies käy edelleen hammashoidossa ja ortopedin vastaanotolla. Mitäs kompastui portaissa. Harmittava asia...
Kuulostaapa auvoisen onnelliselta elämältä!
 
Viimeksi muokattu:
ap
Huonompaan suuntaan mennään. Vaimo ilmoitti aamupäivällä että menee tänään "treffeille" luvalla tai ilman. ensi viikonloppuna on sitten minun vuoroni. Ei paljon auttanut vaikka pyysin ettei lähtisi ja sanoin ettei omat treffivuorot kiinnosta vähääkään. Nyt kun ollaan siinä pisteessä että pitäisi lähteä tai jäädä ja kestää tätä vapaata suhdetta ei lähteminen olekaan enää helppoa. Kun ajatteli asiaa aiemmin oli selvää että tähän se loppuu mutta nyt kun on tosi kyseessä ei isoin osa minusta haluakaan lopettaa tätä tähän ja tällä tavalla. Ja onhan minun ajateltava perhettä ja lastakin....:( Itkuiseksi on vetänyt.
 
no
Huonompaan suuntaan mennään. Vaimo ilmoitti aamupäivällä että menee tänään "treffeille" luvalla tai ilman. ensi viikonloppuna on sitten minun vuoroni. Ei paljon auttanut vaikka pyysin ettei lähtisi ja sanoin ettei omat treffivuorot kiinnosta vähääkään. Nyt kun ollaan siinä pisteessä että pitäisi lähteä tai jäädä ja kestää tätä vapaata suhdetta ei lähteminen olekaan enää helppoa. Kun ajatteli asiaa aiemmin oli selvää että tähän se loppuu mutta nyt kun on tosi kyseessä ei isoin osa minusta haluakaan lopettaa tätä tähän ja tällä tavalla. Ja onhan minun ajateltava perhettä ja lastakin....:( Itkuiseksi on vetänyt.
Jos tilanne on tuo, että et kykene pistämään narsistivaimollesi kampoihin, niin anna hänen mennä, mutta olet sitten kotona lapsen kanssa "sinun vuorollasi", koska hän yrittää saada sinut mukaan, että oma syyllisyytensä laskisi.

Sitten vain lapsen kanssa vilkutatte äidille ja hymyilette; se kaivaa äidin mieltä.
 
Viimeksi muokattu:
niinpä tietysti
Eihän lähteminen ole koskaan helppoa. Eikä kukaan varmasti haluaisi päättää omaa suhdettaan noin. Mutta jos nyt tilanne itkettää, niin vielä enemmän se itkettää sitten kun jatkatte suhdetta, jossa toinen nai exäänsä ja toinen on lapsen kanssa kotona.

OIkeastaan tilanteenne alkaa olla jo sellainen, että ei paljoa kiinnosta enää. Olet tehnyt valintasi: valitset vaimon ja lapsen ja suljet silmät vaimon avoimelta suhteelta. Aisankannattajia mahtuu tähän maailmaan. Eipä muuta kuin onnea valitsemallasi tiellä. Kyllä se siitä. Have fun.
 
jorska
Huonompaan suuntaan mennään. Vaimo ilmoitti aamupäivällä että menee tänään "treffeille" luvalla tai ilman. ensi viikonloppuna on sitten minun vuoroni. Ei paljon auttanut vaikka pyysin ettei lähtisi ja sanoin ettei omat treffivuorot kiinnosta vähääkään. Nyt kun ollaan siinä pisteessä että pitäisi lähteä tai jäädä ja kestää tätä vapaata suhdetta ei lähteminen olekaan enää helppoa. Kun ajatteli asiaa aiemmin oli selvää että tähän se loppuu mutta nyt kun on tosi kyseessä ei isoin osa minusta haluakaan lopettaa tätä tähän ja tällä tavalla. Ja onhan minun ajateltava perhettä ja lastakin....:( Itkuiseksi on vetänyt.

No voi Perkele!
Onhan sinulla kuitenkin edes raamikkaita, urheilua harrastavia kavereita?

Kokoatte muutaman ukon gängin ja menette koputtelemaan häntäheikin kotiovea. Mustat moottoripyöräliivit ja ajamaton parta sekä pesäpallomailat ovat eduksi pukukoodina.

Siinä ystävällishenkiesti toteatte häntähessun olevan arvaamattomilla vesillä, ja pahempia seurauksia välttääkseen häntähessun kannattaa pysyä ainakin sadan kilometrin etäisyydellä eukostasi. Puheluita ja texareita ei toinna lähetellä. Ikäviä seuraamuksia tulee sillloin.

Kevyt napsaus pesäpallomailalla otsikkoon parantaa kummasti käyttäytymismalleja. Kokemuksella kerron tällaisesta...

Akkasi huutaa aikansa kiimassaan, mutta kun uljas sulho ei ota vastaan enää palautetta, niin koko romanssi kuivaa kokoon. Hyvi teille käy.
 
Viimeksi muokattu:
Kake
No voi Perkele!
Onhan sinulla kuitenkin edes raamikkaita, urheilua harrastavia kavereita?

Kokoatte muutaman ukon gängin ja menette koputtelemaan häntäheikin kotiovea. Mustat moottoripyöräliivit ja ajamaton parta sekä pesäpallomailat ovat eduksi pukukoodina.

Siinä ystävällishenkiesti toteatte häntähessun olevan arvaamattomilla vesillä, ja pahempia seurauksia välttääkseen häntähessun kannattaa pysyä ainakin sadan kilometrin etäisyydellä eukostasi. Puheluita ja texareita ei toinna lähetellä. Ikäviä seuraamuksia tulee sillloin.

Kevyt napsaus pesäpallomailalla otsikkoon parantaa kummasti käyttäytymismalleja. Kokemuksella kerron tällaisesta...

Akkasi huutaa aikansa kiimassaan, mutta kun uljas sulho ei ota vastaan enää palautetta, niin koko romanssi kuivaa kokoon. Hyvin teille käy.
Tosi on. Väkivalta vähentää vittuilua!
 
Viimeksi muokattu:
Niin
Huonompaan suuntaan mennään. Vaimo ilmoitti aamupäivällä että menee tänään "treffeille" luvalla tai ilman. ensi viikonloppuna on sitten minun vuoroni. Ei paljon auttanut vaikka pyysin ettei lähtisi ja sanoin ettei omat treffivuorot kiinnosta vähääkään. Nyt kun ollaan siinä pisteessä että pitäisi lähteä tai jäädä ja kestää tätä vapaata suhdetta ei lähteminen olekaan enää helppoa. Kun ajatteli asiaa aiemmin oli selvää että tähän se loppuu mutta nyt kun on tosi kyseessä ei isoin osa minusta haluakaan lopettaa tätä tähän ja tällä tavalla. Ja onhan minun ajateltava perhettä ja lastakin....:( Itkuiseksi on vetänyt.
Iskekää selvät säännöt pöytään.
Jos hän treffeille haluaa mennä, niin sen jälkeen ei tarvitse kotiin palata.
 
Viimeksi muokattu:
Reetta
Jos ja kun tilanne tuollainen, niin lusikat jakoon. Joku tuolla ehdotti yksiön vuokraamista vaimolle ja lapsi miehen kanssa jäisi kotiin. Paneminen toisen kanssa ei ole rikos, eli asia ei noin selkeästi mene. Myöskin tuo vaimon leimaaminen sairaaksi on omituista. Kyllästyminen parisuhteeseen ei ole sama kuin masennus tai narsismi. Helppo selitys tietysti, jos ei halua nähdä itsessään mitään vikaa. Ette te voi tietää mikä on vaimon versio tapahtuneesta. Vaikka olisi sama, niin todennäköistä on, että mies muuttaa muualle ja lapsi jää äidin kanssa kotiin. Ei se vaan juttu kulje niin, että "vilkutetaan äiskälle moi moit". Ei pitäisi antaa omien kokemusten sumentaa simmuja. Pettäminen on seuraus jostain, jota me ulkopuoliset emme voi tietää. Asiat selvitetään lastenvalvojan avustuksella. Usein kyllä miehen tappioksi.
 
Yksinkertaiselle
Treffit ja yhteinen omaisuus ovat kaksi eri asiaa. Häädössä asiat menevät lain mukaan, jos toinen ei vapaaehtoisesti lähde. Treffejä ei mikään laki eikä asetus määrää. Se on joakisen oma valinta mitä tekee, turha teidän räksyjen on täällä kenenkää elämiä moralisoida. Hoitakaa vaan omat tonttinne kuten haluatte.
 
Jaa
Treffit ja yhteinen omaisuus ovat kaksi eri asiaa. Häädössä asiat menevät lain mukaan, jos toinen ei vapaaehtoisesti lähde. Treffejä ei mikään laki eikä asetus määrää. Se on joakisen oma valinta mitä tekee, turha teidän räksyjen on täällä kenenkää elämiä moralisoida. Hoitakaa vaan omat tonttinne kuten haluatte.
Kiva kun jaksoitte selventää.

Muuten tuli tuosta häädöstä mieleen.

Voiko täältäkään häätää ketään pois muutoin, kun lainkirjaimen mukaan?
 
Viimeksi muokattu:
ap
Hauskaa, että täällä nähtävästi muutamat tai ehkä yksi vain kirjoittelee esiintyen edelleen minuna. En ole käynyt sitten kun kirjoitin, että en tule kirjoittamaan sinä kyseisenä päivänä. Samapa tuo on ketä uskotte.

Tilanne on kuitenkin se, että kun olin keskiviikkona yövuorossa töissä, niin vaimo oli kutsunut tämän ukon luokseen "kahville". En tiennyt yhtään mitään. Olivat kuitenkin panneet, vaimon mukaan se oli hänen puoleltaan lähtöisin. Kuulemma katuu nyt kovasti. Ei edes rohjennut kertoa itse, oli vain tuttu äitiystävä käymässä illalla. Löysin sattumalta vessasta käytetyn kondomin, ei vieläkään myöntänyt tekoaan, pian kuitenkin ja hirveä katumus päälle. Ei ollut tarkoitus, ei ole mitään tunteita miestä kohtaan. Nyt kuitenkin on jälkikäteen tekstaten kertonut ihastuneensa tähän mieheen. Sanoin, että tämä riittää mulle, mutta vaimopa ei ymmärrä. Edelleen haluaa pitää molemmat kun ei pysty valitsemaan. Ajoin muualle torstaina kun tämä tuli ilmi ja on ollut siitä lähtien poissa, ei mitään yhteyttä lapseen. Nyt aikoo kuulemma huomenna tulla ja olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ja tämä pitäisi hyväksyä. Ei, ei todellakaan ei.

Mua niin ottaa päähän kun on pannut minun aviovuoteessani, mies vielä juonut olueni jääkaapista. Ne oli perjantain saunareissulle tarkoitettu kun työkaverit tulevat saunomaan. Tutut naiset kehottavat vaimoani nyt tutustumaan itseensä paremmin ja toteuttamaan itseään, vaikka asuen muualla. Mitään ongelmia ei ole ollut, edelleen vakuuttaa rakastavansa mua, haluaa silti pitää perheen kun ei voi elää ilmankaan. Nyt yhtäkkiä vain tajunnut, että naisella voi olla suhde ja rakastuminen/ihastuminen useampaan mieheen kerralla. Kertokaa miten ihmeessä tuo voi olla normaalia ja hyväksyttävää? Olen siis "pelastanut" naisen, joka on yrittänyt ennen minua tappaa itsensä ja tuhota kaiken ympäriltään satuttaakseen itseään. Monta vuotta tosi tasaista ja hyvää elämää, josta ei rakkautta tai seksiä ole puuttunut. Kaikki muuttui sitten hetkessä.
 
ap
Sen verran vielä lisään selvennykseksi, että talo on minun, perintönä saatu jo ennen avioliittoa. Avioehtokin löytyy. Lasta ei tosiaan äiti halua, kertoo, että ei pärjäisi ilman minua. Olen siis nämä vuodet elättänyt sekä vaimoani, että lastani, molempia hoitanut välillä kuin olisin isä molemmille. Hänellä ei yksinkertaisesti kestäisi hermo lapsen kanssa, kun työpäiväkin on melkein liikaa. Töihin ei halua enää palata, joten saa nähdä millä tulee toimeen. Tietysti jos joku mies elättäisi jatkossa, mutta tämä ex-mies ei halua rahaa vaimolleni antaa.
 
Niin
En ainakaan oikein muuta keksi, kun ammattiauttajien puoleen kääntyminen.

Selvästihän hänen mielentilassa on tapahtunut jotakin, koska ei tuo mitenkään normaalilta kuulosta.

Mutta jos hän ei vapaaehtoisesti ei halua apua ottaa vastaan, niin saako häntä sitten minkään laiminlyönnin perusteellakaan hoitoon en osaa sanoa.
Ehkä siihen apu löytyy jostakin.

Toivon avun jostakin löytyvän, koska tilanteenne tuntuu tosi pahalle, näin lukiessakin.
 
ap
Tuntuu siltä, että "keräilen" näitä naisia, joilla on ongelmia, ja jotka turvautuu sitten minuun. Ja kun ongelmat on kunnossa, itsetunto takaisin ja elämä mallillaan, niin sitten voikin heittää tämän "pelastajan" menemään. Itseasiassa jo neljäs suhde naisen kanssa, jolla ongelmia, tämän kanssa vain näyttää käyvän huonosti paitsi itselleni, myös hänelle itselleen. Lopulta kuitenkin se itsekseen pärjääminen on liian vaikeaa hänelle, näin vähän pelkään.

Ja jos joku ihmettelee miksi en rekisteröidy, niin syy on kai siinä, että en halua käyttää mitään tunnusta. Jo pelkästään se, että jossain saa purkaa hieman edes ajatuksiaan ja tunteitaan, auttaa kyllä.
 

Yhteistyössä