Hauskaa, että täällä nähtävästi muutamat tai ehkä yksi vain kirjoittelee esiintyen edelleen minuna. En ole käynyt sitten kun kirjoitin, että en tule kirjoittamaan sinä kyseisenä päivänä. Samapa tuo on ketä uskotte.
Tilanne on kuitenkin se, että kun olin keskiviikkona yövuorossa töissä, niin vaimo oli kutsunut tämän ukon luokseen "kahville". En tiennyt yhtään mitään. Olivat kuitenkin panneet, vaimon mukaan se oli hänen puoleltaan lähtöisin. Kuulemma katuu nyt kovasti. Ei edes rohjennut kertoa itse, oli vain tuttu äitiystävä käymässä illalla. Löysin sattumalta vessasta käytetyn kondomin, ei vieläkään myöntänyt tekoaan, pian kuitenkin ja hirveä katumus päälle. Ei ollut tarkoitus, ei ole mitään tunteita miestä kohtaan. Nyt kuitenkin on jälkikäteen tekstaten kertonut ihastuneensa tähän mieheen. Sanoin, että tämä riittää mulle, mutta vaimopa ei ymmärrä. Edelleen haluaa pitää molemmat kun ei pysty valitsemaan. Ajoin muualle torstaina kun tämä tuli ilmi ja on ollut siitä lähtien poissa, ei mitään yhteyttä lapseen. Nyt aikoo kuulemma huomenna tulla ja olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ja tämä pitäisi hyväksyä. Ei, ei todellakaan ei.
Mua niin ottaa päähän kun on pannut minun aviovuoteessani, mies vielä juonut olueni jääkaapista. Ne oli perjantain saunareissulle tarkoitettu kun työkaverit tulevat saunomaan. Tutut naiset kehottavat vaimoani nyt tutustumaan itseensä paremmin ja toteuttamaan itseään, vaikka asuen muualla. Mitään ongelmia ei ole ollut, edelleen vakuuttaa rakastavansa mua, haluaa silti pitää perheen kun ei voi elää ilmankaan. Nyt yhtäkkiä vain tajunnut, että naisella voi olla suhde ja rakastuminen/ihastuminen useampaan mieheen kerralla. Kertokaa miten ihmeessä tuo voi olla normaalia ja hyväksyttävää? Olen siis "pelastanut" naisen, joka on yrittänyt ennen minua tappaa itsensä ja tuhota kaiken ympäriltään satuttaakseen itseään. Monta vuotta tosi tasaista ja hyvää elämää, josta ei rakkautta tai seksiä ole puuttunut. Kaikki muuttui sitten hetkessä.