tuota tuota, luin pitkalti tata viestiketjua ja ensimmaisena luettuani mies32 kirjoituksen olin poyristynyt ja kimpaantunut, kuinka joku voi olla niin typera! kuitenkin viestiketjun matkanvarrella paasin paremmin mies32 ajatuksista kiinni ja vaikka niin oikeutettua kuin sattimisesi on ollut, komppaan pitkalti "NEUVOJA":n tekstia ja jotenkin naen mita yritat sanoa.
olen itse naimissa ja mieheni -komean ja urheilullisen- kanssa meilla on 3 lasta. han on itseani muutaman vuoden vanhempi ja joskus 10v sitten paasti sammakoita suustaan, jotka vielakin muistan. tuon ne valilla myos esille, mutta tuloksena on saali miestani kohtaan, koska vilpittomasti uskon hanta todetessaan, etta han oli silloin lahempana 20v kuin 40v... tasta paasenkin siihen, etta tosiaan "ongelmasi" laukoa mita tahansa vaimollesi on mielestani kypsymattomyytta. ei ole vaarin ihailla tietyntyyppista kauneutta, mielestani on vaarin loukata toista ajattelemattomilla kommenteilla.
olet pariin otteeseen kysynyt, mika noissa kommenteissasi oli niin vaarin (mainintasi housuista ja paidasta vaimollesi). hmm.. jos teilla ei olisi sita taustaa asiaan liittyen, niin kommentit tuskin olisivat niin hyokkaavia ja loukkaavia. itse pystyn sanomaan miehelleni tuon sorttisia kommentteja, koska en ole muuten heitellyt alentavia ja loukkaavia kommentteja hanen ulkonakoon liittyen. paitsi yhden kerran

)
mieheni oli pukenut ylleen jonkin vanhan paitansa, jonka han luuli olevan todella hieno. jostain kumman syysta arsyynnyin ja sanoin suoraan, kuinka kamala valinta tuo paita oli. haukuin paidan ja koko ukon pystyyn - kuinka vanhan nakoisen se teki miehesta ja ei onneksi tarvitse pelata muiden naisten, varsinkaan nuorempien kiinnostuvan noin juntin nakoisesta miehesta!! rehellisesti sanottuna vittuilin koko automatkankin siita paidasta. perille paastyamme mies oli hiljainen ja loukatun oloinen, luulen, etta silloin viimeistaan han tajusi, kuinka loukkaavia ulkonakoon liittyvat negatiiviset kommentit ovat. tokihan niista voi sanoa, mutta MITEN asian esittaa toiselle, sille taytyy suoda se ensimmainen ajatus!
meilla on siis takana hyvinkin samantapainen ongelma ja edelleen opetellaan uusille tavoille. mieheni on kypsempi nyt ja han on parantanut omalta osaltaan TODELLA paljon tapojaan. edelleen aika ajoittain loukkaannun jostain, mutta tosiasia on se, etta meilla naisilla on turhan usein liian huono itsetunto ja otamme nokkiimme pienistakin asioista. itse opettelen luottamaan itseeni enemman tallaisena kuin olen, koska tosiasia on myos sekin, etta vaikka mieheni nauttiikin muiden naisten katselemisesta, han rakastaa minua ja se on sellainen asia, mita minulta ei kukaan voi ottaa pois.
olet typeria laukonut suustasi enka ihmettele palstan hyokkaysta kimppuusi. jos tama kaikki kirjoituksesi on totta, vaikutat kuitenkin jokseenkin pohdiskelevalta luonteelta ja et vain tieda "paremmasta", koska mallisi kotoakin on mita on. kypsymattomyytesi naissa asioissa saa myos osaltani kirousta junttimaisuudestasi, mutta arvostan myos rehellisyyttasi kaikesta - ettet myos halua pettaa vaimoasi (kunnioitettava periaate mielestani).
vaimollasi ei varmasti ole helppoa, mutta toivottavasti paasette puusta pidemmalle asian kanssa. mekin olemme paasseet.