ovatko minkä kokoisia halkaisijaltaan?? jos ovat vähän reilumpia ni teet niin ku mä tein tuolla yllä, eli reikä keskelle, alle jokin kiva yksi värinen kangas ja se pitsi siihen päälle + resori vyörätöön..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko kenelläkään ideoita, miten voisi käyttää vanhoja virkattuja pitsiliinoja? Lähipiirissä on ollut mummoja, jotka ovat virkkailleet ahkerasti pieniä liinoja ja niille olisi kiva keksiä jotain käyttöä. En ole mikään pitsiliinojen ystävä, joten tuolla kaapissa ne vaan ovat olleet vuosikausia. Enkä kuitenkaan malta heittää niitä poiskaan, koska ovat muistoja mukavista mummoista.
Olen nähnyt lampunvarjostimena, farkkutakin selässä, farkkuhameen taskussa, en nyt muista enempää mutta kaikkea voi tehdä mitä ikinä keksit.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko kenelläkään ideoita, miten voisi käyttää vanhoja virkattuja pitsiliinoja? Lähipiirissä on ollut mummoja, jotka ovat virkkailleet ahkerasti pieniä liinoja ja niille olisi kiva keksiä jotain käyttöä. En ole mikään pitsiliinojen ystävä, joten tuolla kaapissa ne vaan ovat olleet vuosikausia. Enkä kuitenkaan malta heittää niitä poiskaan, koska ovat muistoja mukavista mummoista.
oli vaan ruksiAlkuperäinen kirjoittaja mammy:booty mite ei?mulla näkkyy.
Kivoja juttuja oli. Tykkäsin kukallisesta hameestaAlkuperäinen kirjoittaja mammy:täällä muutama työ. http://www.vipeltajat.blogspot.com
Mä jossain blogissa törmäsin hauskaan idoaan missä pitsiliina oli liimattu (?) kellotauluksi, oli mahtavan näköinen kello!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko kenelläkään ideoita, miten voisi käyttää vanhoja virkattuja pitsiliinoja? Lähipiirissä on ollut mummoja, jotka ovat virkkailleet ahkerasti pieniä liinoja ja niille olisi kiva keksiä jotain käyttöä. En ole mikään pitsiliinojen ystävä, joten tuolla kaapissa ne vaan ovat olleet vuosikausia. Enkä kuitenkaan malta heittää niitä poiskaan, koska ovat muistoja mukavista mummoista.
Linkin kautta pääsin katsomaan tarttis itsekkin alkaa noita pipoja tekemään...Alkuperäinen kirjoittaja mammy:booty:näkkyykö vieläki vaa ruksina???