Väkertäjät (uudempi parempi käsityöketju)

Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Alkuperäinen kirjoittaja maranooka:
Tein viikonloppuna punaiseen kankaaseen myyrä aplikaation ja nyt en enää tiedä, mitä siitä tekisin.. Ideoita kellään? :whistle: Hankin myös täydennystä kankaanpainoväreihin ja nyt mielessä onkin liian monta ideaa: muffinsseja, jäätelöitä, bambi, lasten kirjojen hahmoja jne... Liian paljon vaihtoehtoja!

Oletteko muut painaneet kankaanpainoväreillä kuviolliselle kankaalle? Ostin emo-värejä peittovalkoista ja painoemulsioon sekoitettavia pigmenttejä (näitä jälkimmäisiä oli jo ennestäänkin). Saakohan näillä painettua riittävän peittävästi esim. vihreälle pallokankaalle? :wave:
Mulla on ollut vähän samoja suunnitelmia kankaanpainon suhteen mutta kokeillut en ole vielä. Kerrothan sitten miten onnistui!
Tein keskimmäisen kanssa Aaro-sininen lohikäärme tyynyliinan. Kyseinen lastenohjelma on neidin lemppari. Vielä en ehtinyt kuviollisiin kankaisiin painaa, aika hyvin siniseksi sävytettypeittovalkoinen toimi vaaleansinisessä tyynyliinassa.

 
En koko ketjua käynyt läpi, mutta hieno oli esim. tuo Äreen lusikkaverho.

Mä en oo lainkaan tutustunut tuohon blogi-maailmaan mutta olishan se kivaa vaikka sellasta pitää jos vaan osais, saattais tulla tehtyä enemmän kaikkee kun olis näytillä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja satutar:
En koko ketjua käynyt läpi, mutta hieno oli esim. tuo Äreen lusikkaverho.

Mä en oo lainkaan tutustunut tuohon blogi-maailmaan mutta olishan se kivaa vaikka sellasta pitää jos vaan osais, saattais tulla tehtyä enemmän kaikkee kun olis näytillä...
Blogit on helppoja..rekkaudut ja alat kirjottaa, kuvat on helppo ladata sinne myös.
 
Oon taas unohtanu koko ketjun...hienoja juttuja on ilmestynyt sitten viime katselmuksen.
Mulla seisoo ompelupöydällä pari bodya ja paita resoorikantteja vaille valmiina ja narulla kuivuu 4trikoota serkun tunikoita varten joten hommia kyllä piisais kun vaa ehtis ja jaksais.
ekasta tunikasta kuva blogissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja karvakorvakirppu:
Ihana :LOL: :LOL: (sori Peppis. Itse en osaisi tehdä tuotakaan) Ihana silti :D :D
Ei se mitään...mä täällä vieläkin potkin itteeni tuon leikkuun takia....koulun jälkeen ei tuota virhettä ole sitten juuri tapahtunut....ehkä kerran 5 vuodessa tapahtuu jotain noin outoa....
 

Yhteistyössä