kiitos.. toki tänne kaikki mahtuu!!Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:anteeksi ku tungen tänne vaikken oo osallistunu näihin ketjuihin ajanpuutteen vuoksi mutta tämä oli aivan loistava idea! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Et ajanutAlkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Miekö teijät ajoin pois ketjusta? :ashamed:
höpsis sun kans.. hyvältähän tuo näytti!! En tiiä tarviiko tuo mitään koristetta? Lähinnä tuli mieleen et voisin itte laittaa johonki taskuun vaik jonku mustavalkoisen silitys kuvion, kukan tai vaik kirjailla jonku tekstinAlkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Miekö teijät ajoin pois ketjusta? :ashamed:
Hyvä idea zukulla. Toinen olisi jos askarteluhuovasta leikkaat vaikka kukkia ja kiinnität niitä tuonne tai muita kuvioita.Alkuperäinen kirjoittaja zuku:höpsis sun kans.. hyvältähän tuo näytti!! En tiiä tarviiko tuo mitään koristetta? Lähinnä tuli mieleen et voisin itte laittaa johonki taskuun vaik jonku mustavalkoisen silitys kuvion, kukan tai vaik kirjailla jonku tekstinAlkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Miekö teijät ajoin pois ketjusta? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Laitan vielä joutessani lapsille virkkaamani kevätmyssyt/pipot. Halusivat kissankorvahatut kun miullakin on, niin noihin nyt vähän jää ne korvatkin kun laittaa päähän
Tuo on kyllä ihana pipomalli Mä oon innostunut ompelemaan trikookankaista tuon mallisia pipoja. Ja on niin helppoja tehdä,että jopa minä osaan Ja kivoja päässä!
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seuraaja:niistä saa myös kivoja tonttulakkeja (siis jouluks)Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Laitan vielä joutessani lapsille virkkaamani kevätmyssyt/pipot. Halusivat kissankorvahatut kun miullakin on, niin noihin nyt vähän jää ne korvatkin kun laittaa päähän
Tuo on kyllä ihana pipomalli Mä oon innostunut ompelemaan trikookankaista tuon mallisia pipoja. Ja on niin helppoja tehdä,että jopa minä osaan Ja kivoja päässä!
Kiitos. Terapiavirkkausta hautajaismekkojen välissä...Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
On, ei voi ku ihastella miten taitavaa porukkaa tääl onAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Ihania juttuja kaikilla :heart:
TodellakinAlkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:On, ei voi ku ihastella miten taitavaa porukkaa tääl onAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Ihania juttuja kaikilla :heart: