Väkertäjät (uudempi parempi käsityöketju)

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
Oli ennen pöytäliina (löyty tuollainen pyöreä pöytäliina mummulan kaapista). Reikä keskelle ja resori -> 2v:n hame on valmis :D

Nämä on ihan mahtavia. Verhot, pöytäliinat ja lakanat ovat todella oiva matsku kaikkeen uuteen :D Ihana hamonen tuli pöytäliinasta.
anteeksi ku tungen tänne vaikken oo osallistunu näihin ketjuihin ajanpuutteen vuoksi mutta tämä oli aivan loistava idea! :flower:
kiitos.. toki tänne kaikki mahtuu!!
:D

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Miekö teijät ajoin pois ketjusta? :ashamed:
höpsis sun kans.. hyvältähän tuo näytti!! En tiiä tarviiko tuo mitään koristetta? Lähinnä tuli mieleen et voisin itte laittaa johonki taskuun vaik jonku mustavalkoisen silitys kuvion, kukan tai vaik kirjailla jonku tekstin

Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
Miekö teijät ajoin pois ketjusta? :ashamed:
höpsis sun kans.. hyvältähän tuo näytti!! En tiiä tarviiko tuo mitään koristetta? Lähinnä tuli mieleen et voisin itte laittaa johonki taskuun vaik jonku mustavalkoisen silitys kuvion, kukan tai vaik kirjailla jonku tekstin
Hyvä idea zukulla. Toinen olisi jos askarteluhuovasta leikkaat vaikka kukkia ja kiinnität niitä tuonne tai muita kuvioita.

IhanaValo
Miulla itellä tuli eka mieleen jos vaikka virkkaan ja kiinnitän jonkinlaisen pitsin tms. punaisen, tuohon taskun reunaan vai oisko se sitten hassu..miehen taskuun pitäs keksiä joku muu juttu. Ehtiihän tuota miettimään:)

IhanaValo
Laitan vielä joutessani lapsille virkkaamani kevätmyssyt/pipot. Halusivat kissankorvahatut kun miullakin on, niin noihin nyt vähän jää ne korvatkin kun laittaa päähän :)

Voi mitä ihanuuksia kaikki on taas ehtinyt tekemään :heart:
Ja nuo BootyPeppin linkit oli mahtavia, pitää tutustua paremmalla aikaa paremmin niihin! Kiitos =)
Mä oon jatkanu laiskottelua ja tehny kaikkee "näkymätöntä" eli leikelly ja silitelly kanttinauhoja, piirrellyt kaavoja jne...jotain uutta valmistakin löytyy blogista http://siksakkiasaumurilla.blogspot.com/

sivusta seuraaja
Laitan vielä joutessani lapsille virkkaamani kevätmyssyt/pipot. Halusivat kissankorvahatut kun miullakin on, niin noihin nyt vähän jää ne korvatkin kun laittaa päähän :)

Tuo on kyllä ihana pipomalli :) Mä oon innostunut ompelemaan trikookankaista tuon mallisia pipoja. Ja on niin helppoja tehdä,että jopa minä osaan :) Ja kivoja päässä!

Hyvästi Reino-tossut, hyvästi crocsit. Näillä mennään ens kesä.

Ja voisin väittää, että näiden ja sen palstaprojektia varten kyhätyn paalinaru-käsilaukun kanssa olen rehellinen ja esimerkillinen maalaisjuntin perikuva :xmas:

kaisa
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seuraaja:

Tuo on kyllä ihana pipomalli :) Mä oon innostunut ompelemaan trikookankaista tuon mallisia pipoja. Ja on niin helppoja tehdä,että jopa minä osaan :) Ja kivoja päässä!
niistä saa myös kivoja tonttulakkeja (siis jouluks)

Tässä vähän vaiheessa vielä

Mutta tässä valmiina!

Hiukan tuo roudarinteippi jää muhkuraiseksi tuonne alle, mutta on joustava ja silti tukeva matsku.

Tää kokeilu, seuraavassa osaa jo kaikki sudenkuopat välttää!

Ei saa kenenkään vähätellä omiaan! :attn:

Tänä päivänä ei ole ollenkaan itsestäänselvyys tehdä käsitöitä tahi muita 'puhdetöitä'.
Aina ei onnistu ja joskus onnistuu ihan tolkuttoman hyvin :D pääasia on että tuo työnsä näytille!

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Hyvästi Reino-tossut, hyvästi crocsit. Näillä mennään ens kesä.

Ja voisin väittää, että näiden ja sen palstaprojektia varten kyhätyn paalinaru-käsilaukun kanssa olen rehellinen ja esimerkillinen maalaisjuntin perikuva :xmas:
:flower: Upeet :D
Kiitos. Terapiavirkkausta hautajaismekkojen välissä...
Pohjat tein vanhoista autonmatoista, että kestää painella koko kesän =)

Mä sorruin jo ompelemaan käsin, mun ompelukone on vihdoin kiikutettu korjuulle ja odotan että se palaisi kotiin ja pääsisin oikeasti tästä tekemättömyyden piinasta |O

Tein siis jäätelötuutin, oli niin ihanan simppelin helppo, ko,me saumaa ja se oli siinä.
Ja joudun ompelemaan toisenkin jäätelön käsin, pojille tuli tappelu kumpi jäätelön saa ja tollanen 1 vuotiaskin osaa haluta jos isommalla on jotain Kivaa :whistle: Eli ompelupuuhiksi menee tämä ilta....

http://tindepekka.vuodatus.net/blog/2464625/jaateloa-pikku-herkkusuille/

Yhteistyössä