Väkertäjät (uudempi parempi käsityöketju)

IhanaValo
Ihana tuo maranookan nukkekoti!

Miun piti lapsilta pelastaa oma vanha nukkekotini, mut tais olla liian myöhästä..vesivahinkoja, tapettia irti, rappuset irti :'(
Aattelin että jos joskus on aikaa ja innostusta niin laittelen sinne uudet tapetit ja lattiat, hommaan jotain huonekaluja jne.

Miun nukkis on ihan semmoinen perusmalli,kaksitasoinen olkkari, makkari, keittiö, kylppäri ja "aula"..tai no noin mie ne aattelen :)

Mä niin tykästyin noihin BUBOn kärpässieni siileihin :heart: :heart:

Mä sain ompelukoneen takasin ja heti piti alkaa jotain pientä vääntämään, kuopukselle hattu joka sopii kevätpukuun.
http://tindepekka.vuodatus.net/blog/2469546/hattu/

http://eejuu.vuodatus.net/

Villavaippahousuja innostuin pitkästä aikaa neulomaan kun löysin yhdet keskenjääneet kaapin perukoilta.
Huomaa käsissäänkin, kun hahtuvalankaa pyörittelee :D Käsien hoitoa parhaimmillaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Ahaa. On noissa kyllä mieletön työ! JA häikäiseviä ovatten :D
Mun puku on vielä ihan kesken, tuohon helmaan tulee pieniä lehdyköitä paljon, olen kuin banaanipuu :D rinkka ja päähine on aivan alussa vielä. Hitsattu ja päällystetty mutta koristeet puuttuu...

WAU mitä pukuja :eek: :D
Mä jatkan "laiskottelua" oon viikon väsänny tytölle pikkuhiljaa mekkoa hautajaisiin jotka on huomenna eli eiköhän viikonlopun aikana blogiin ilmesty sitten taas uusi mekko.
Kasa kankaita odottaa pesua...kaavoja oon vähä jaksanu ahertaa...kauhee väsymys kokoajan :/

Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
WAU mitä pukuja :eek: :D
Mä jatkan "laiskottelua" oon viikon väsänny tytölle pikkuhiljaa mekkoa hautajaisiin jotka on huomenna eli eiköhän viikonlopun aikana blogiin ilmesty sitten taas uusi mekko.
Kasa kankaita odottaa pesua...kaavoja oon vähä jaksanu ahertaa...kauhee väsymys kokoajan :/
Mulla pino kasvaa tossa työpöydällä ja ei vaan saa aikaiseksi, johtuu varmaan tästä käsin ompelusta tässä tietsikan vieressä....

on bootyllä ollu kova työ karnevaali jutskissa.hienoja :flower:
mää tein badenbadeneihin uuet retropäälliset :D laitan kuvvaa kun pääsevät ulos auringon lämpöön.sitä ootellessa :p l
bubon siilet IHANIA! :heart:

Yhteistyössä