Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:
Ihmetellä voi, mutta miksi pitäisi SÄÄLIÄ?
Jos jotakuta kiinnostaa mitä mulla on kotona päällä, ja SÄÄLII sen perusteella mua, niin on kyllä ko. henkilön ihan oma ongelma. Nytkin näyttää olevan raitapaita
Kun lähden liikkeelle mulla on saapikkaat jos menen autolla, mutta vaunuillessa matalakantaiset kengät. Viileellä toppahousut, lämpimällä farkut jne. Ongelma? Sään ja tilanteen mukainen pukeutuminen?
Ei voi muuta sanoa kuin että mä ihailen teitä superäitejä jotka ehditte monta kertaa viikossa käydä jumpassa, kampaajalla vähän väliä jne. Kun taas menen töihin olen 8-16 töissä, matkat n 45 min suuntaansa. Sen jälkeen haluan aivan varmasti viettää illan lapseni ja mieheni kanssa, en kuntosalilla. Kun muksu on vanhempi ja menee omia menojaan, niin sitten taas mennään kauneushoitoloihin makoilemaan.
Ei tartte olla mikää yli-ihminen! Itse käyn kerran viikossa pilateksessa, lenkillä käydään koko perheen kesken.Kampaajalla käyn 2-3kk välein...
ne on sellasia pieniä juttuja, kyllä itselleen kannattaa ottaa aikaa, mutta silleen sopivasti
Just. Ja k
erropa kuka teillä siivoaa? Kuka hoitaa lapsia kun käyt kampaajalla? kuka maksaa sun kampaajat? ym?
en ole edellinen, mutta ohiksena uskaltaudun kysymään: mikä pointti on esittämilläsi kysymyksillä?
Suomessa lapsiperheiden taloudellinen tilanne on aika heikko. Harvalla on varaa palkata ulkopuolista apua. Kun taas tuo kolmen äiti asuu ulkomailla, ojissa ihmisiä käytettään orjina. On kotiorjia tai eurolla maksetaan kotiorjalle jossain kiinassa palkka.
eli tottakai ehtii ja jaksaa itseänsä hoitaa jos ei tee mitään muuta.
Ja yksi lapsi on tottakai harrastus. Jos vaan yksi lapsi, ehtii ja jaksaa.,
Hmm. No ihan omasta pyynnöstään moni mummu ottaa lapsenlapsensa ilomielin niin usein kuin vanhemmat vaan raaskii antaa. Onko se sitte hoitoa vai kyläilyä, miten vaan, mutta sillä aikaa kun lapset on mummolassa, voi vanhemmat tehdä sellaisia asioita mihin ei voi ottaa lasta mukaan.
Ja en tarkoita että muksut vietäis joka viikko mummolaan siksi että ovat pois vanhempien tieltä. Mutta esim muutaman kerran vuodessa, parin tunnin kampaajalla käynti ei varmasti rasita mummoa vaan on ikionnellinen jos saa lapsenlapsensa kanssa aikaa viettää.
Tietysti on mummoja jotka ei ole yhtä kiinnostuneita lapsenlapsista, mutta monet varmasti ovat...
Ja siivota tarttee kaikkien, aina lapsiperheen koti ei ole ihan tip top. Sekin vaan on elämää. Ei se oo mikään suoritus jota ei voi lopettaa kesken ennen kuin koko koti kiiltää
Ja LAPSI EI OLE HARRASTUS eikä kotityö. LAPSI ON PERHEENJÄSEN, oli niitä 1 tai monta.