kolmen äiti
Yhdessä siivotaan. Mies on lasten kanssa kun käyn kampaajalla tai sit käyn aamusta jos menen iltavuoroon töihin. Ihan itse maksan kampaajan, käyn töissä Kai nyt jokainen saa hetken omaa aikaa 2-3kk aikana? Kampaajalla menee sellaset pari tuntia....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Just. Ja kerropa kuka teillä siivoaa? Kuka hoitaa lapsia kun käyt kampaajalla? kuka maksaa sun kampaajat? ym?Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Ei tartte olla mikää yli-ihminen! Itse käyn kerran viikossa pilateksessa, lenkillä käydään koko perheen kesken.Kampaajalla käyn 2-3kk välein...Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Ihmetellä voi, mutta miksi pitäisi SÄÄLIÄ? Jos jotakuta kiinnostaa mitä mulla on kotona päällä, ja SÄÄLII sen perusteella mua, niin on kyllä ko. henkilön ihan oma ongelma. Nytkin näyttää olevan raitapaita Kun lähden liikkeelle mulla on saapikkaat jos menen autolla, mutta vaunuillessa matalakantaiset kengät. Viileellä toppahousut, lämpimällä farkut jne. Ongelma? Sään ja tilanteen mukainen pukeutuminen?
Ei voi muuta sanoa kuin että mä ihailen teitä superäitejä jotka ehditte monta kertaa viikossa käydä jumpassa, kampaajalla vähän väliä jne. Kun taas menen töihin olen 8-16 töissä, matkat n 45 min suuntaansa. Sen jälkeen haluan aivan varmasti viettää illan lapseni ja mieheni kanssa, en kuntosalilla. Kun muksu on vanhempi ja menee omia menojaan, niin sitten taas mennään kauneushoitoloihin makoilemaan.
ne on sellasia pieniä juttuja, kyllä itselleen kannattaa ottaa aikaa, mutta silleen sopivasti