mina
Alkuperäinen kirjoittaja millinka:Nimenomaan. Se itsestä huolehtiminen ei välttämättä vie aikaa juuri ollenkaan. Ne tyylikkäämmät vaatteet pesee/pukee päälle ihan samalla vaivalla kun vanhat ja kuluneet vaatteet.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en elä paskassa, en syötä lapsille eineksiä (allergioiden takia ei edes voi syöttää, ikinä) , askartelen ja touhuan lasten kanssa, ja kerkeän vielä roikkumaan täälläkin. Enkä silti ole seinästä revityn ja räjähtäneen näköinen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kolmen äiti ulkomailta taisi lopettaa osallistumisen... aiemmmin vastasi ketjuun ahkerasti.
Kyllä se on niin, että jos itse (ei mummo, ei päivähoito, ei orjat, ) hoitaa yli 1 lasta, jää usein aika vähän voimia enää muuhun. Joillekin taas ulkonäkö on tärkeeää, ei haittaa tarjota eineksiä ja elää paskassa tai ei haittaa, vaikka ei askartele lasten kanssa.
Ja vapise, olen vielä kaiken lisäksi yh, oten kaikki kotihommat on mun hoidettava, huvitti tai ei
Ja perusarkimeikin, eli puuteri, ripsiväri ja huulikiilto/rasva laittaa kyllä naamaan about kolmessa minuutissa.
Vähän aikaa sitten eräässä suihkuketjussa moni sanoi käyvänsä vähintään päivittäin suihkussa, ellei useamminkin. Miten niillä sitten riittää siihen aikaan. Ne varmaan laiminlyö lapsensa.
Mut hei odota vaan kyllä sulle joku jonkun kohdan keksii mitä lyöt laimin :headwall: