Vähänkö säälittää nuo äidit, jotka ei halua näyttää enää HYVÄLTÄ!

vaimo
Alkuperäinen kirjoittaja tepa:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
[]

Arkena lapset perhepäivähoitajalle. Itse vien heidät töihin mennessäni ja vaimo hakee noin neljän korvilla. Illat lapset hoidetaan yhdessä ja joskus vanhempani, jotka asuvat lähellä haluavat lapset kylään. Kodinhoitohommat hoidetaan aika 50/50, tosin meillä käy myös kerran kahteen viikkoon siivooja. Mainittakoon vielä, että vaimoni päivät kotona. Nyt kun syyskuussa pieninkin meni päiväksi hoitoon, en enää jaksa keksiä mitään tekosyitä sille, että ulkonäkö täysin hoitamaton. Luonteeltaan toki on oma ihana iloinen itsensä ja rakastan häntä pajon. Silti todella todella toivon, että joskus vielä ottaisi itseään niskasta kiinni. Jos tähän on vinkkejä, niin kuuntelen mielelläni, mutta en oikein usko, että: "hei kulta, kun olet päivisin sen 8t yksin kotona, niin ehtisitkö käydä suihkussa" höpötys auttaa
Ei juma! Siis lapset ovat hoidossa ja vaimosi on kotona, eikä ole aikaa huolehtia itsestään? Mitä vaimos sitten tekee päivisin? Ja sun mielestä tuo on ok.....?
Jos me työssäkäyvät äidit ehditään kuntoilemaan ja käymään kampaajalla,heh...
Anteeksi? Mitä vaimosi tekee päivisin? Ehkäpä lepää. Se on monelle äidille kuule ainoa aika, kun lapset on tarhassa ladata akkuja. Voi elämä näitä yksinkertaisia ihmisiö, joille äiti = robotti.[/quote]

ööö... eiks niitä akkuja voi ladata käymällä suihkussa?!?!?

Alkuperäinen kirjoittaja MrsSpongebob:
Alkuperäinen kirjoittaja kasari:
Alkuperäinen kirjoittaja MrsSpongebob:
meille isännän kanssa riittää että on samanlaiset vyölaukut :D
Kai teiltä löytyy kanssa sellaset neonväriset aurinkolipat??! Ne on ihan must! :D
HEI HALOO?!?
neonvärit on ihan out, salihousut on se must-juttu tänä keväänä :attn:
=) mutta muistattekos ne hawaiji-paidat joltain 80 luvulta,eikös ne passaisi juuri hyvin noihin vyölaukkuihin?? :D

mie
Alkuperäinen kirjoittaja kutku:
Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Siis aivan oikeasti, miksi jotkut naiset lapsen syntymän jälkeen olettaa, että nyt on naisellisuuden ja seksikkyyden aika loppunut, ja rupeaa ostelemaan vaatteita jostain halpa-hallien ale-laatikoista? Vedetään raitapaidat päälle, jätetään tukka hoitamatta, ei enää meikata ja kengät mitä ostetaan on käytännöllisiä nahkanilkkureita matalalla korolla tietenkin...

Ja sitten ihmetellään niitä äitejä, jotka jaksaa panostaa itseensä, ja haukutaan ne niissä sisäänpäinlämpiävissä perhekerhoissa pataluhiksi, jos niitä sinne korot kopisten joskus sattuu saapumaan...
Mä oon ostanu aina ale vaatteita, useimmiten just sieltä halpa-hallin tapaisesta. Tukka on ponnarilla niinku aina, tai sit kevyesti laitettu. En meikannu aiemminkaan, miksi siis lasten saannin jälkeenkään. Kengät on aina ollu ilman korkoa tai matalan koron kanssa, miksi siis nytkään ostasin korkeat korot, koska ne ON IHAN HIRVEET KÄVELLÄ. Näin.
Niin no mä mietin ihan samaa. Mistä te moiset arvostelijat olette keksineet, että kaikkia naisia olisi edes ENNEN lasten saantia kiinnostanut laittautuminen, tälläytyminen tai korkkarit? Ai oletatteko, että kun niillä on mies niin väkisinkin täytyy olla tälläytyjä? Voin kertoa, että muunkinlaisia naisia arvostavia miehiä on kuin onkin olemassa. ;)

Tunnustan
Tunnustan olevani juuri ap:n kuvailema äiti ja asia harmittaa minua ajoittain kovin. Tukka roikkuu ja juurikasvu on jo varmaan viisi senttiä, meikata en jaksa pätkääkään, naama roikkuu väsymyksestä harmaana ja vaatteet ovat anoppivainaan peruja. Hyvä, jos jaksan edes hampaita pestä joka päivä hiusten kampaamisesta puhumattakaan! Niin naapuritkin nauravat mulle päin naamaa, kun kävelen kesät talvet samoilla yli kymmenen vuotta vanhoilla Nokian kumisaappailla... ja ne muut kengät ovat matalakorkosia koiran syömiä reuhkoja. Ja ihan oikeasti, kyseessä olen minä, entinen korkkareilla ja jakkupuvussa liihoitellut, esimiesasemassa ollut akateemisesti koulutettu uranainen. Miten ihmeessä tässä kävi näin ja mistä löytyisi voimia nostaa itsensä tästä alennustilasta ylös???

kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja kutku:
Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Siis aivan oikeasti, miksi jotkut naiset lapsen syntymän jälkeen olettaa, että nyt on naisellisuuden ja seksikkyyden aika loppunut, ja rupeaa ostelemaan vaatteita jostain halpa-hallien ale-laatikoista? Vedetään raitapaidat päälle, jätetään tukka hoitamatta, ei enää meikata ja kengät mitä ostetaan on käytännöllisiä nahkanilkkureita matalalla korolla tietenkin...

Ja sitten ihmetellään niitä äitejä, jotka jaksaa panostaa itseensä, ja haukutaan ne niissä sisäänpäinlämpiävissä perhekerhoissa pataluhiksi, jos niitä sinne korot kopisten joskus sattuu saapumaan...
Mä oon ostanu aina ale vaatteita, useimmiten just sieltä halpa-hallin tapaisesta. Tukka on ponnarilla niinku aina, tai sit kevyesti laitettu. En meikannu aiemminkaan, miksi siis lasten saannin jälkeenkään. Kengät on aina ollu ilman korkoa tai matalan koron kanssa, miksi siis nytkään ostasin korkeat korot, koska ne ON IHAN HIRVEET KÄVELLÄ. Näin.
Niin no mä mietin ihan samaa. Mistä te moiset arvostelijat olette keksineet, että kaikkia naisia olisi edes ENNEN lasten saantia kiinnostanut laittautuminen, tälläytyminen tai korkkarit? Ai oletatteko, että kun niillä on mies niin väkisinkin täytyy olla tälläytyjä? Voin kertoa, että muunkinlaisia naisia arvostavia miehiä on kuin onkin olemassa. ;)
Ei se ole keksitty juttu. Tiedän monta äidiksi tullutta joilta on jäänyt lasten myötä kiinnostus omaan ulkonäköön. Ja jos olet lukenut ketjua, niin tässä on monta kertaa korostettu ihan muita asioita kuin TÄLLÄYTYMINEN ja KORKKARIT ;). Tässäkin ketjussa muutama mies on kommentoinut, ettei pointti ole ne KORKKARIT, vaan itsestään huolehtiminen. Luulisin, että suurinosa miehistä tykkää katsoa huoliteltua vaimoa kuin epäsiistiä lökäpöksyä. Lökäpöksykin voi välillä olla, mutta jos se on jokapäiväinen uniformu niin....
En minäkään katselis ukkoa, joka olis epäsiisti eikä välittäis yhtään ulkonäöstään.

MIIS
Hmm...onpa mielenkiintonen asenne ap:llä.
En meikkaa,en ole ikinä meikannut enkä tule koskaan moiseen hömppään rahojani tuhlaamaankaan.
Ostan vaatteita vaikka halpahallien alekorista,kirppareista puhumattakaan. Jos joku tuijottaa minussa pekkää kuorta,en edes välitä moiseen ihmiseen tutustua.
Niin ja matalapohjaisia kenkiä käytän,mukavuus ennen kaikkea!

mie
Ei se ole keksitty juttu. Tiedän monta äidiksi tullutta joilta on jäänyt lasten myötä kiinnostus omaan ulkonäköön. Ja jos olet lukenut ketjua, niin tässä on monta kertaa korostettu ihan muita asioita kuin TÄLLÄYTYMINEN ja KORKKARIT ;). Tässäkin ketjussa muutama mies on kommentoinut, ettei pointti ole ne KORKKARIT, vaan itsestään huolehtiminen. Luulisin, että suurinosa miehistä tykkää katsoa huoliteltua vaimoa kuin epäsiistiä lökäpöksyä. Lökäpöksykin voi välillä olla, mutta jos se on jokapäiväinen uniformu niin....
En minäkään katselis ukkoa, joka olis epäsiisti eikä välittäis yhtään ulkonäöstään.
Ei kun mä vaan välillä naurusta kieriskellen luen näitä ketjuja täällä välillä. Tuo ulkonäöstä huolehtiminen kun tarkoittaa ihmisille niin eri asioita. Joku joskus vaikkapa päivitteli, että mikä juttu se on, että lasten saannin jälkeen ei käydä kampaajalla eikä viitsitä meikata. Ja siis se on musta siksi hupaisaa, että mä en itse käy kampaajalla enkä meikkaa mut meillä ei ole vielä edes lapsia! Eli mistä tiedätte, jos osa noista "rupsahtaneista" kotiäideistä oli vaikka jo ennen lapsiakin saman tyylisiä ja ovat onnellisia niin?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MIIS:
En meikkaa,en ole ikinä meikannut enkä tule koskaan moiseen hömppään rahojani tuhlaamaankaan.
Ostan vaatteita vaikka halpahallien alekorista,kirppareista puhumattakaan. Jos joku tuijottaa minussa pekkää kuorta,en edes välitä moiseen ihmiseen tutustua.
Miten kukaan voi ostaa halpahalleista vaatteita?? mieluummin vaikka hennesiltä...

kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Ei kun mä vaan välillä naurusta kieriskellen luen näitä ketjuja täällä välillä. Tuo ulkonäöstä huolehtiminen kun tarkoittaa ihmisille niin eri asioita. Joku joskus vaikkapa päivitteli, että mikä juttu se on, että lasten saannin jälkeen ei käydä kampaajalla eikä viitsitä meikata. Ja siis se on musta siksi hupaisaa, että mä en itse käy kampaajalla enkä meikkaa mut meillä ei ole vielä edes lapsia! Eli mistä tiedätte, jos osa noista "rupsahtaneista" kotiäideistä oli vaikka jo ennen lapsiakin saman tyylisiä ja ovat onnellisia niin?
Mä puhunkin omasta tuttavapiiristä.

Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten kukaan voi ostaa halpahalleista vaatteita?? mieluummin vaikka hennesiltä...
Joskus halpahallista tekee aika löydön....ja voi kestää jopa 8vuotta käytössä mitä taasen H&M ei...kaupasta ostettu on aina riski.

kotireuhka

Eikö H&M ole myös "halpahalli"?. Miksei samantien osta jostain hienommasta kaupasta.. Minä olen sitten 50/50 kotireuhka tai laittautuva äiti.
Ja ostetaan vaatteita vähän mistä sattuu : )

MIIS
Katos kun lähimpään hennesiin on semmoset 76kilsaa. Enkä kyl ostais vaik ois lähempänäkin. Vaikka cittarista voin ostaa vaatetta,ei sen oo niin väliä mitä muut mun vaatteista ajattelee. Pääasia että on vaatteet!

vieras
Miksi pitäisi opettaa omille lapsille kiltin tytön mallia? Kiltti tyttö miellyttää muita ja miestä ja laittaa itsnesä nätiksi? Ei todellakaan. Nainen saa olla sellainen kuin haluaa.

Kumma on, että nainen on naiselle susi. Jos joku on oikeasti luonnonkaunis, haukutaan tyhmäksi ja bimboksi. Ja jos joku ei viitsi ostella meikkejä vaan ihon epätasaisuudet saaa näkyä ja pitää itsestään tuulipuvussa ja käyttää kaiken ajan ja rahan esim. itsensä sivistämiseen.
Mitä helvettiä se ketään pitäisi liikuttaa, miltä jok utoinen näyttä?
MInä näytän lapsille sellaisen esimerkin, että naisen ei tarvitse miellyttää toisia sen enempää kuin miehenkään.

Boogyman
Miksi pitäisi opettaa omille lapsille kiltin tytön mallia? Kiltti tyttö miellyttää muita ja miestä ja laittaa itsnesä nätiksi? Ei todellakaan. Nainen saa olla sellainen kuin haluaa.

Kumma on, että nainen on naiselle susi. Jos joku on oikeasti luonnonkaunis, haukutaan tyhmäksi ja bimboksi. Ja jos joku ei viitsi ostella meikkejä vaan ihon epätasaisuudet saaa näkyä ja pitää itsestään tuulipuvussa ja käyttää kaiken ajan ja rahan esim. itsensä sivistämiseen.
Mitä helvettiä se ketään pitäisi liikuttaa, miltä jok utoinen näyttä?
MInä näytän lapsille sellaisen esimerkin, että naisen ei tarvitse miellyttää toisia sen enempää kuin miehenkään.
Näin se vaan on B)

Yhteistyössä