Vähänkö säälittää nuo äidit, jotka ei halua näyttää enää HYVÄLTÄ!

Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Niin, ja mähän en oo kertaakaan ollut sitä mieltä, että esim. se glitteritoppi ja lantiofarkut JA NE PALJON PUHUTUT KORKOKENGÄT olis ainoa oikea vaihtoehto pitää itsestää huolta, vaan, oikeasti, eikö tunnu aika alentavalta omaa naiseuttaan kohtaan, jos koskaan ei katso peiliin kun jonnekin lähtee? Täällä pyöritellään taas ääripäitä pissis vs. ryysis. :)
Niin ja kyllähän tuolla nyt on kuva glitteristä ja korkokengistä...sulista ja höyhenistä puhumattakaan....kaikki vaan pukeutumaan silleen niin hyvä on :D
 
Mamahemuli
Ja mua säälittää böönat, jotka ei älyä pukeutua tilanteen mukaan. Ihminen, joka vetää korkkarit hiekkalaatikolle ja perunapellolle ei ole trendikäs vaan korkeintaan vähän vajaa. Saatanpa hymähdelläkin naiselle, joka on lähikauppaa varten vetänyt sentin pakkelit lärviin. Näitä näkee. Arkimeikkiin kuuluu sellaset rajaukset ja luommivärit notta heikompihermoista hirvittää. Arvostelukykyyn kuuluisi erottaa päivämeikki ja yökerhovarustus.

Jos lähtee kaupungille niin voi vähän laittautua - ei sinnekään tarvi kuin katsoa et on huolitellun näköinen, samoin töihin ellei ole tärkeitä menoja sinä päivänä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Niin, ja mähän en oo kertaakaan ollut sitä mieltä, että esim. se glitteritoppi ja lantiofarkut JA NE PALJON PUHUTUT KORKOKENGÄT olis ainoa oikea vaihtoehto pitää itsestää huolta, vaan, oikeasti, eikö tunnu aika alentavalta omaa naiseuttaan kohtaan, jos koskaan ei katso peiliin kun jonnekin lähtee? Täällä pyöritellään taas ääripäitä pissis vs. ryysis. :)
Niinku just kirjotin niin se on joko tai, eikä mitään siltä väliltä :D
Mä ainakin ymmärrän sun pointtis

;)
Kiitti :D Jotkut täällä näkee myös sen keskitien, eikä aina niitä kahta ääripäätä :)
 

Katsoa voi,mutta ap kirjoitti että säälittää.
Kaipa meistä jokainen huomioi kauniin/komean.
Mutta jos ei ole laitettu,ei minua säälitä se ihminen.


[/quote]


no joo, onhan se noinkin, mutta otsikon alla oli muutakin pohdintaa aiheesta, olet hyvä esimerkki siitä kuinka ihmiset tarttuu yhteen sanaan joka kuvaa vain ap:n omaa fiilistä näistä tätsyistä jotka ei laittaidu. =) Eihän hän missää käske kenenkään muun heitä sääliä :D Kuhan vaa pohtii miks asia näin on.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Niin, ja mähän en oo kertaakaan ollut sitä mieltä, että esim. se glitteritoppi ja lantiofarkut JA NE PALJON PUHUTUT KORKOKENGÄT olis ainoa oikea vaihtoehto pitää itsestää huolta, vaan, oikeasti, eikö tunnu aika alentavalta omaa naiseuttaan kohtaan, jos koskaan ei katso peiliin kun jonnekin lähtee? Täällä pyöritellään taas ääripäitä pissis vs. ryysis. :)
Sä viittasit ainakin marimekon raitapaitaan. Ja siitä mieleen tulee väkisin, että mielummin se kuin glittertoppi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Niin, ja mähän en oo kertaakaan ollut sitä mieltä, että esim. se glitteritoppi ja lantiofarkut JA NE PALJON PUHUTUT KORKOKENGÄT olis ainoa oikea vaihtoehto pitää itsestää huolta, vaan, oikeasti, eikö tunnu aika alentavalta omaa naiseuttaan kohtaan, jos koskaan ei katso peiliin kun jonnekin lähtee? Täällä pyöritellään taas ääripäitä pissis vs. ryysis. :)
Niinku just kirjotin niin se on joko tai, eikä mitään siltä väliltä :D
Mä ainakin ymmärrän sun pointtis

;)
Kiitti :D Jotkut täällä näkee myös sen keskitien, eikä aina niitä kahta ääripäätä :)
Todellakin, eikä se että tykkään itse laittautua ja näyttää hyvältä tarkoita sitä että se olis ihan ehdotonta eikä vois koskaan olla ilman meikkiä tms :D

Mut on se tosi että tänä päivänä sitä näkee enemmän niitä jotka ei yhtään panosta itteesä... :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamahemuli:
Ja mua säälittää böönat, jotka ei älyä pukeutua tilanteen mukaan. Ihminen, joka vetää korkkarit hiekkalaatikolle ja perunapellolle ei ole trendikäs vaan korkeintaan vähän vajaa. Saatanpa hymähdelläkin naiselle, joka on lähikauppaa varten vetänyt sentin pakkelit lärviin. Näitä näkee. Arkimeikkiin kuuluu sellaset rajaukset ja luommivärit notta heikompihermoista hirvittää. Arvostelukykyyn kuuluisi erottaa päivämeikki ja yökerhovarustus.

Jos lähtee kaupungille niin voi vähän laittautua - ei sinnekään tarvi kuin katsoa et on huolitellun näköinen, samoin töihin ellei ole tärkeitä menoja sinä päivänä.
Mistä sinä tiedät, missä se nainen ennen lähikauppaan tuloaan on ollut? Töissä? Ja sentin pakkeli kyllä vaatii jo aikaimoiset välineet :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:
Katsoa voi,mutta ap kirjoitti että säälittää.
Kaipa meistä jokainen huomioi kauniin/komean.
Mutta jos ei ole laitettu,ei minua säälitä se ihminen.

no joo, onhan se noinkin, mutta otsikon alla oli muutakin pohdintaa aiheesta, olet hyvä esimerkki siitä kuinka ihmiset tarttuu yhteen sanaan joka kuvaa vain ap:n omaa fiilistä näistä tätsyistä jotka ei laittaidu. =) Eihän hän missää käske kenenkään muun heitä sääliä :D Kuhan vaa pohtii miks asia näin on.[/quote]


Yksi vastaus muiden vastauksieni joukossa ja olen jo esimerkki.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:
Katsoa voi,mutta ap kirjoitti että säälittää.
Kaipa meistä jokainen huomioi kauniin/komean.
Mutta jos ei ole laitettu,ei minua säälitä se ihminen.

no joo, onhan se noinkin, mutta otsikon alla oli muutakin pohdintaa aiheesta, olet hyvä esimerkki siitä kuinka ihmiset tarttuu yhteen sanaan joka kuvaa vain ap:n omaa fiilistä näistä tätsyistä jotka ei laittaidu. =) Eihän hän missää käske kenenkään muun heitä sääliä :D Kuhan vaa pohtii miks asia näin on.

Yksi vastaus muiden vastauksieni joukossa ja olen jo esimerkki.

[/quote]

Onnekas sinä :flower: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Niin, ja mähän en oo kertaakaan ollut sitä mieltä, että esim. se glitteritoppi ja lantiofarkut JA NE PALJON PUHUTUT KORKOKENGÄT olis ainoa oikea vaihtoehto pitää itsestää huolta, vaan, oikeasti, eikö tunnu aika alentavalta omaa naiseuttaan kohtaan, jos koskaan ei katso peiliin kun jonnekin lähtee? Täällä pyöritellään taas ääripäitä pissis vs. ryysis. :)
Niinku just kirjotin niin se on joko tai, eikä mitään siltä väliltä :D
Mä ainakin ymmärrän sun pointtis

;)
Kiitti :D Jotkut täällä näkee myös sen keskitien, eikä aina niitä kahta ääripäätä :)
Todellakin, eikä se että tykkään itse laittautua ja näyttää hyvältä tarkoita sitä että se olis ihan ehdotonta eikä vois koskaan olla ilman meikkiä tms :D

Mut on se tosi että tänä päivänä sitä näkee enemmän niitä jotka ei yhtään panosta itteesä... :|
Mä en henk.koht tuntis oloani hyväksi, jos antaisin itteni repsahtaa, enkä jaksais ikinä peiliin kattoa... Se on kuitenkin itsensä kunnioittamista, että jaksaa nähdä vähän vaivaa. ja antaa paremman mielen :)

 
vieras
Miksi naisen pitäisi olla kaunis ja miellyttää muita? Minähän tietysti olen luontaisest i kaunis, mutta vaikka en olisi, en meikkaisi.

Ja kun ikää alkaa olla, on jo parin lapsen huoltaminen työtä. Ei se työ vähene vaikka kasvavat, vaan lisääntyy. vauvan pukee 5 minuutissa, koululaisen kanssa väitellään joka päivä toppavaatteista, murkun kanssa vielä kauemmin ja enemmän. Suurin osa vain ei hoida vanhemmuuttaan kuin ekat 3 vuotta. Kivempi mennä ja hoitaa itseään.
 
kolmen äiti
Siksi, koska kaikki pitää olla aina niin "käytännöllistä". Joskus ihan ärsyttääkseni laitoin korkeakorkoiset saappaat perhekerhoon, sain maripaitaisilta mammoilta ilkeitä katseita ;).
Mitä rupsahtaneempi, sen paremmin kuului "joukkoon", kuulostaa hassulta mutta sellainen fiilis mulle aina tuli. Mä en ymmärrä, miksi äideistä tulee epäseksikkäitä otuksia lasten saannin jälkeen ( ei tietenkään kaikista). Mä tykkään olla huoliteltu (kevyt meikki, johon menee muutama minuutti) ja katson mitä päälleni laitan. Hoitovapaallakin ihan omaksi iloksi käytin nättejä ja muodikkaita vaatteita (en minäreita, kun se tähän kohta vedetään).Moni vetoaa siihen, että ihan sama kun on kotona...mä en osaa ajatella silleen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi naisen pitäisi olla kaunis ja miellyttää muita? Minähän tietysti olen luontaisest i kaunis, mutta vaikka en olisi, en meikkaisi.

Ja kun ikää alkaa olla, on jo parin lapsen huoltaminen työtä. Ei se työ vähene vaikka kasvavat, vaan lisääntyy. vauvan pukee 5 minuutissa, koululaisen kanssa väitellään joka päivä toppavaatteista, murkun kanssa vielä kauemmin ja enemmän. Suurin osa vain ei hoida vanhemmuuttaan kuin ekat 3 vuotta. Kivempi mennä ja hoitaa itseään.
eihän se lasten hoitaminen niin kovaa työtä ole ettei kerkeäisi käydä suihkussa, harjata hiuksia tai muuta vastaavaa. Ja kivannäköinen toppi tuntuu päällä ihan samalta kuin joku nukkaantunut, kulahtanut versiokin. :eek:

Kuinka monen mamman mies jättää parran ajamatta, kulkee housuissa joissa on polvipussit ja parsittu takasauma, ei kampaa hiuksiaan jos sellaiset päässä on jne... ja ettekö te mieluummin katsele miestä jonka hiukset ei valu rasvaisina klimppeinä pitkin päänahkaa ja joka tuoksuu hyvältä?
 
Mamahemuli
Alkuperäinen kirjoittaja Vastarannankiiski:
[Mistä sinä tiedät, missä se nainen ennen lähikauppaan tuloaan on ollut? Töissä? Ja sentin pakkeli kyllä vaatii jo aikaimoiset välineet :LOL:
Well... tyypillisesti sellaiset pakkelit tarvitaan vain ja ainoastaan tietynlaisissa 'töissä'. Voihan se tosiaan olla, että yökerhosta ovat tulossa suoraan markettiin. =)
 
Boogyman
Niinkuin aijemmin tässä olen sanonut tai paremminkin näyttänyt....joko tukka pystyssä kuin harakanpesä, paitakin väärinpäin päällä tai sitten pukeutuu kuin tuo minun kuvani....kaikki muu on siinä välissä ja se on ok.
 
kolmen äiti
Mulla on ollut aina aikaa se muutama minuutti, vaikka lapsiakin on kolme. Tekosyitä nyt voi keksiä vaikka kuinka paljon...;)
Ulkomailla asuessani (Keski- ja Etelä-Euroopassa) en muuten nähnyt yhtäkään rupsahtanutta kotiäitiä.
 
millinka
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Mulla on ollut aina aikaa se muutama minuutti, vaikka lapsiakin on kolme. Tekosyitä nyt voi keksiä vaikka kuinka paljon...;)
Ulkomailla asuessani (Keski- ja Etelä-Euroopassa) en muuten nähnyt yhtäkään rupsahtanutta kotiäitiä.
Juuri näin =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Mulla on ollut aina aikaa se muutama minuutti, vaikka lapsiakin on kolme. Tekosyitä nyt voi keksiä vaikka kuinka paljon...;)
Ulkomailla asuessani (Keski- ja Etelä-Euroopassa) en muuten nähnyt yhtäkään rupsahtanutta kotiäitiä.
Joo, no siellä on mummot jotka hoitaa lapset
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi naisen pitäisi olla kaunis ja miellyttää muita? Minähän tietysti olen luontaisest i kaunis, mutta vaikka en olisi, en meikkaisi.

Ja kun ikää alkaa olla, on jo parin lapsen huoltaminen työtä. Ei se työ vähene vaikka kasvavat, vaan lisääntyy. vauvan pukee 5 minuutissa, koululaisen kanssa väitellään joka päivä toppavaatteista, murkun kanssa vielä kauemmin ja enemmän. Suurin osa vain ei hoida vanhemmuuttaan kuin ekat 3 vuotta. Kivempi mennä ja hoitaa itseään.
eihän se lasten hoitaminen niin kovaa työtä ole ettei kerkeäisi käydä suihkussa, harjata hiuksia tai muuta vastaavaa. Ja kivannäköinen toppi tuntuu päällä ihan samalta kuin joku nukkaantunut, kulahtanut versiokin. :eek:

Kuinka monen mamman mies jättää parran ajamatta, kulkee housuissa joissa on polvipussit ja parsittu takasauma, ei kampaa hiuksiaan jos sellaiset päässä on jne... ja ettekö te mieluummin katsele miestä jonka hiukset ei valu rasvaisina klimppeinä pitkin päänahkaa ja joka tuoksuu hyvältä?
Ei tunnu, Suomessa on harvoin sellainen ilma, että topilla tarkenee. sähkö maksaa.
 
kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Mulla on ollut aina aikaa se muutama minuutti, vaikka lapsiakin on kolme. Tekosyitä nyt voi keksiä vaikka kuinka paljon...;)
Ulkomailla asuessani (Keski- ja Etelä-Euroopassa) en muuten nähnyt yhtäkään rupsahtanutta kotiäitiä.
Joo, no siellä on mummot jotka hoitaa lapset
No mutta eihän mullakaan ole sukulaisia täällä auttamassa ja ehdin laittaa itseni kondikseen :)
 
Mulla nyt meni ihan ohi miksi tarvii laittaa itteensä jotenkin erityisesti? Sen miehen takia vai niiden jotka ei kestä sitä et kaikki ei jaksa/halua meikata yms. Ja tarkoittaako meikkaamattomuus sitä et ei halua näyttää HYVÄLTÄ?
Tai jos pukeutuu raita paitaan ja verkkareihin = ei näytä hyvältä?

Osaisiko joku nyt mulle kertoa?
 

Yhteistyössä