"kirsikka"
ja minäpä aloitan : kurkku kipeä, kuumeinen olo, mies töissä, muksut valittaa porkkanakakusta (kuka sitä h""in täytekakkua jaksaa aina vääntää?!), naapurissa tehdään remonttia
Voi kauheaaAlkuperäinen kirjoittaja MeidänTodellistaElämää;29888212:Olen itkenyt viimeiset 4 h. Mieheni kuulemma vihaa tällaisia päiviä, kuulemma voisi kalenterista viivata yli tämän koko äitiempäivän. Kuulemma näytelmäpäivä. Mies on haastanut riitaa, huutanut, raivosiivonnut koko päivän, valittanut kuinka on väsynyt ja miten inhoaa riitelyä (jota vaan jatkaa ja jatkaa). On haukkunut minua äitinä ja kertonut, ettei tahdo nähdä naamaani.
Kukaan ulkopuolinen ei taatusti uskoisi miehestäni tällaista käytöstä. Hyvä näyttelemään. Oikeasti lähes tunteeton, dominoiva raivopää, jonka tunne-elämä pakko olla jotenkin häiriintynyt. Joskus kivakin, mutta kaikki tää paska jättää sen alleen.
Kuulostaa samalta kuin meillä ennen. Pariterapia ja yksilöterapia miehellä auttoi, sai purettua trauman mistä käytös johtui. Nyt menee hyvin? ei kannata luovuttaa jos rakastat, tehkää töitä suhteen eteen. Vaikeaa sekin on kun pitää katsoa peiliin mutta jos sen jaksaa, voi onnistuaAlkuperäinen kirjoittaja MeidänTodellistaElämää;29888212:Olen itkenyt viimeiset 4 h. Mieheni kuulemma vihaa tällaisia päiviä, kuulemma voisi kalenterista viivata yli tämän koko äitiempäivän. Kuulemma näytelmäpäivä. Mies on haastanut riitaa, huutanut, raivosiivonnut koko päivän, valittanut kuinka on väsynyt ja miten inhoaa riitelyä (jota vaan jatkaa ja jatkaa). On haukkunut minua äitinä ja kertonut, ettei tahdo nähdä naamaani.
Kukaan ulkopuolinen ei taatusti uskoisi miehestäni tällaista käytöstä. Hyvä näyttelemään. Oikeasti lähes tunteeton, dominoiva raivopää, jonka tunne-elämä pakko olla jotenkin häiriintynyt. Joskus kivakin, mutta kaikki tää paska jättää sen alleen.
Voi ei... Pääsisitkö edes hetkeksi vaikka jonnekin kävelylle tai johonkin irti tuosta tilanteesta, omaan rauhaasi?Alkuperäinen kirjoittaja MeidänTodellistaElämää;29888212:Olen itkenyt viimeiset 4 h. Mieheni kuulemma vihaa tällaisia päiviä, kuulemma voisi kalenterista viivata yli tämän koko äitiempäivän. Kuulemma näytelmäpäivä. Mies on haastanut riitaa, huutanut, raivosiivonnut koko päivän, valittanut kuinka on väsynyt ja miten inhoaa riitelyä (jota vaan jatkaa ja jatkaa). On haukkunut minua äitinä ja kertonut, ettei tahdo nähdä naamaani.
Se on niin kaksipiippuinen asia tuokin.Toivoin, että voisimme jakaa äitienpäiväjuhlat useammalle päivälle. Tänään olisi käyty suvun vanhimman luona ja muuten kierretty mummut. Olisi ehtinyt hieman rentoutua itsekin ja nauttia omasta äitienpäivästä lasten kanssa. Väärin! Pakko kiertää pitkin maakuntaa juuri tänä päivänä, vaikka kyläily jää tunnin mittaiseksi/paikka. Sanoinkin omille lapsille, että sitten kun olette äitejä, nautitte päivästä itse ja juhlitaan mummin kanssa toisena ajankohtana.
Ensimmäinen lauseesi sen kertoo. Ei pitäisi valittaa.Alkuperäinen kirjoittaja paskaa mitä paskaa;29888778:Ei pitäisi valittaa mutta. Heräsin siihen kun mies kolisteli jotain. Sitten se kiroili lapsille jotain "jumalautaa" jne. SEn kuullessani mulla nousi jo sarvet päähän ja mun äitienpäiväfiilikset oli tasan siinä.
Ok, tulivat laulamaan ja tuomaan kortit ja pikku lahjan. Ei mitään ihmeellistä, en odottanutkaan enkä todellakaan välitä enää noista lahjoista tai tuleeko niitä. Mulle tärkein on fiilis, kortit ja nätti kukka.
Oli ainakin yrittänyt tehdä kakun, siis kaupan valmiista pohjasta. Tällä kertaa oli jopa ihan nätti kukkakin ja pöytä suhta siisti.
Sain pyytämäni ÄIdin kuppi-kupin kerrankin äitienpäivän kunniaksi pöytään. Kakku oli litimärkää ja ylimakeaa mutta tärkeintä oli että se oli tehty ja näytti kivalta. Kahvia maistoin ja meinasin sylkäistä samantien. Kamalaa myrkkyä ja kun kysyin niin sanoi että oli ostanut tummaa paahtoa?! Siis häh? Tummaa paahtoa osti sitten niinnkui "äitienpäivän kunniaksi", kysyin että miksi niin sanoi "että kun halusi kokeilla". Ok, osti siis myrkkykahvia kun tietää etten muutenkaan tykkää liian vahvasta ja ajatteli ihan äitienpäiväksi sitä keitää Ok. En tarttenu siis kahvia ollenkaan.
Oikeesti mä vihaan tota paskaläjää niin paljon että sais tunkee ne myrkkykahvinsa omaan nieluunsa kirosanojensa perään ja sais painua kasvatuslaitokselle joskus miettimän miten otetaan toisia huomioon ja ajatellaan joskus muutakin kuin sitä omaa napaa.
Ei mulla muuta,kiitos!
Minkä vitun takia exän ois pitäny muistaa sua yhtään millään tavalla????No, mä oon krapulassa, mies lähti riidan päätteeks ryyppäämään, eksä eli lasteni isä ei muistanu mua millään lailla ja lapset riitelee eikä kään muistanu mua mitenkään.
no ei sen tarttekaan sua muistaa:ONo, mä oon krapulassa, mies lähti riidan päätteeks ryyppäämään, eksä eli lasteni isä ei muistanu mua millään lailla ja lapset riitelee eikä kään muistanu mua mitenkään.