V*tun s-ryhmä!!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:
Jos multa katois tililtä noin paljon rahaa niin todellakin oisin tukka putkella menossa hakemaan uusia tunnuksia kadonneiden tilalle ja kattomassa tilitapahtumiani netissä.
Niin minäkin, mut jos noin 500 e ei oo ap:lle paljon ?
Jos oiken ymmärsin et siellä piti olla yli 300e ja nyt minuksella vajaa 200e
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja problem solved:
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Jos maksaa ostoksia S-kortilla muualla kuin S-ryhmän paikoissa niin siitää ei saa maksutapaetua. Eli ap:n mies on voinu ostaa esim. Mustasta pörssistä jotain ja maksaa sillä kortilla, se ei näy missään.
Noniin. Selitys tuli tässä!!

Paitsi että Musta Pörssi on Keskon, eikä ässän :xmas:


(mutta juu, ymmärsin pointin kyllä! )
Niin siis nimenomaan maksutapaetua saat vain ässän kaupoista etkä esim. mustasta pörssistä.

Siis niin, aivan juu. Mut mä jotenkin ajattelin et kyse on pelkästä s-kortista, siis siistä debit-versiosta, eikä S-pankkikortista.

Niin ap ei oo kertonut vissii mistä kortista kyse
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nina:
siis mitä siinä lapussa näkyy mikä tulee joka kuuakus kotiin? näkyykö että bonuksia on tilillä?
Siinä näkyy minkä verran olet saanut bonuksia edellisenä kuukautena ja myös koko kuluvan vuodena aikana saamasi bonukset. lisäksi näkyy mitkä ostokset on kerryttäny bonusta-
 
Alkuperäinen kirjoittaja nina:
siis mitä siinä lapussa näkyy mikä tulee joka kuuakus kotiin? näkyykö että bonuksia on tilillä?
ei näy tilin summaa, vain ja ainoastaan paljonko on s-ryhmille käytetty, mihin käytetty ja paljonko on kertynyt. ennenkuin s-ryhmästä tuli pankki niin lapussa näky tilin saldo.
 
niin
Alkuperäinen kirjoittaja tumppa:
tää tahtoo kans tietää miten kävi...
Sitä ei tulla koskaan kuulemaan. Apn ukko on pimittänyt nekin rahat, mutta ap ei sitä halua myöntää koskaan. Korkeintaan tullaan lukemaan uskomaton sepustus siitä, miten kauppa oli sössinyt mutta ongelma on ratkaistu ja yli 500egee saatiin takaisin.
 
lll
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja problem solved:
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Jos maksaa ostoksia S-kortilla muualla kuin S-ryhmän paikoissa niin siitää ei saa maksutapaetua. Eli ap:n mies on voinu ostaa esim. Mustasta pörssistä jotain ja maksaa sillä kortilla, se ei näy missään.
Noniin. Selitys tuli tässä!!

Paitsi että Musta Pörssi on Keskon, eikä ässän :xmas:


(mutta juu, ymmärsin pointin kyllä! )
Niin siis nimenomaan maksutapaetua saat vain ässän kaupoista etkä esim. mustasta pörssistä.

Siis niin, aivan juu. Mut mä jotenkin ajattelin et kyse on pelkästä s-kortista, siis siistä debit-versiosta, eikä S-pankkikortista.
Siis Debit-kortti on juurikin se S-pankin pankkikortti. S-tili kortti on se "vanhanaikainen" maksuominaisuuskortti, jolla voi maksaa ainoastaan s-ryhmän sisällä :)
 
Mumma
Tää meidän s-pankin kortti veti tilin 403,80 miinukselle koska se laittoi katevaraukseen ostokset jotka maksoin op:n kortilla. Lähettivät jopa muistutuksen ja uhkailivat kortin pois otolla vaikka se oli heidän moka. En ota kantaa ap:n ongelmaan mutta en enää sinisilmäsesti luota pankkeihinkaan.
 
outo juttu
Tuu sitten ap kertomaan kuinka kävi. Mutta jos mä olisin sinä niin menisin kyllä samantien prismaan tai johonkin muuhun s-kauppaan jossa on infopiste ja pyytäisin sieltä salasanat nettipankkiin. Ellen väärin muista, ne saa samantien mukaansa. Kotona voisit rauhassa katsoa, mitä tililtä on ostettu!! Asia selviäisi mitä pikimmiten ja palstailjat sais minut mukaanlukien mielenrauhan.
 
vieras
Taloudessanne häviää kummasti rahaa.

Onko mahdollista, että miehelläsi olisi peliongelma tms.?

Ja oliko mies siis maksamassa sillä kortilla alunperin, siksihän se otettiin poiskin..? Joululahjojako?
 
ässä-kassa
Alkuperäinen kirjoittaja Mumma:
Tää meidän s-pankin kortti veti tilin 403,80 miinukselle koska se laittoi katevaraukseen ostokset jotka maksoin op:n kortilla. Lähettivät jopa muistutuksen ja uhkailivat kortin pois otolla vaikka se oli heidän moka. En ota kantaa ap:n ongelmaan mutta en enää sinisilmäsesti luota pankkeihinkaan.
mä en vaan käsitä miten tää voi olla mahdollista,koska ei kassalla voi vetää koko ostossummaa monella erikortilla,ei ainakaan huomaamatta?!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ässä-kassa:
Alkuperäinen kirjoittaja Mumma:
Tää meidän s-pankin kortti veti tilin 403,80 miinukselle koska se laittoi katevaraukseen ostokset jotka maksoin op:n kortilla. Lähettivät jopa muistutuksen ja uhkailivat kortin pois otolla vaikka se oli heidän moka. En ota kantaa ap:n ongelmaan mutta en enää sinisilmäsesti luota pankkeihinkaan.
mä en vaan käsitä miten tää voi olla mahdollista,koska ei kassalla voi vetää koko ostossummaa monella erikortilla,ei ainakaan huomaamatta?!
tätä mietin kans....

jos summaa ei muuta niin ei pysty vetää kuin yhden maksukortin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja outo juttu:
Tuu sitten ap kertomaan kuinka kävi. Mutta jos mä olisin sinä niin menisin kyllä samantien prismaan tai johonkin muuhun s-kauppaan jossa on infopiste ja pyytäisin sieltä salasanat nettipankkiin. Ellen väärin muista, ne saa samantien mukaansa. Kotona voisit rauhassa katsoa, mitä tililtä on ostettu!! Asia selviäisi mitä pikimmiten ja palstailjat sais minut mukaanlukien mielenrauhan.
Täältä tullaan!
Oltiin soitettu miehelle puolenpäivän jälkeen, jakorjattu tapahtunut virhe. Virhe siis joka oli käynyt kassalla. S-tilillä on edelleen se summa bonuskertymää niin kuin pitääkin.
:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja lll:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja problem solved:
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Jos maksaa ostoksia S-kortilla muualla kuin S-ryhmän paikoissa niin siitää ei saa maksutapaetua. Eli ap:n mies on voinu ostaa esim. Mustasta pörssistä jotain ja maksaa sillä kortilla, se ei näy missään.
Noniin. Selitys tuli tässä!!

Paitsi että Musta Pörssi on Keskon, eikä ässän :xmas:


(mutta juu, ymmärsin pointin kyllä! )
Niin siis nimenomaan maksutapaetua saat vain ässän kaupoista etkä esim. mustasta pörssistä.

Siis niin, aivan juu. Mut mä jotenkin ajattelin et kyse on pelkästä s-kortista, siis siistä debit-versiosta, eikä S-pankkikortista.
Siis Debit-kortti on juurikin se S-pankin pankkikortti. S-tili kortti on se "vanhanaikainen" maksuominaisuuskortti, jolla voi maksaa ainoastaan s-ryhmän sisällä :)

Ai? :xmas: Mä oon niin pudonnut kärryiltä ton korttiuudistuksen myötä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Alkuperäinen kirjoittaja outo juttu:
Tuu sitten ap kertomaan kuinka kävi. Mutta jos mä olisin sinä niin menisin kyllä samantien prismaan tai johonkin muuhun s-kauppaan jossa on infopiste ja pyytäisin sieltä salasanat nettipankkiin. Ellen väärin muista, ne saa samantien mukaansa. Kotona voisit rauhassa katsoa, mitä tililtä on ostettu!! Asia selviäisi mitä pikimmiten ja palstailjat sais minut mukaanlukien mielenrauhan.
Täältä tullaan!
Oltiin soitettu miehelle puolenpäivän jälkeen, jakorjattu tapahtunut virhe. Virhe siis joka oli käynyt kassalla. S-tilillä on edelleen se summa bonuskertymää niin kuin pitääkin.
:)
.kertoiko et mitä oli tapahtunu? et miten tällänen moka oli mahdollinen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Alkuperäinen kirjoittaja outo juttu:
Tuu sitten ap kertomaan kuinka kävi. Mutta jos mä olisin sinä niin menisin kyllä samantien prismaan tai johonkin muuhun s-kauppaan jossa on infopiste ja pyytäisin sieltä salasanat nettipankkiin. Ellen väärin muista, ne saa samantien mukaansa. Kotona voisit rauhassa katsoa, mitä tililtä on ostettu!! Asia selviäisi mitä pikimmiten ja palstailjat sais minut mukaanlukien mielenrauhan.
Täältä tullaan!
Oltiin soitettu miehelle puolenpäivän jälkeen, jakorjattu tapahtunut virhe. Virhe siis joka oli käynyt kassalla. S-tilillä on edelleen se summa bonuskertymää niin kuin pitääkin.
:)
Miksi ne sen kortin otti pois? Ei edelleenkään selviä. Ellei siis mies ole yrittänyt maksaa ostoksiaan sillä kortilla...

 

Yhteistyössä