V*tun naapuri!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ketutus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

ketutus

Vieras
Voi s**tanan v*tun kuspäänaapuri! Pidit sitten eilen bileet. Ihan kiva muuten, mutta joku niistä apinavieraistasi oksensi parvekkeeltanne suoraan meidän parvekelaseihin!!

Oikeasti, tekisi niin mieli mennä herättämään se krapuloissaan siivoamaan toi sotku! Jottain tarttis tehrä... mutta mitä?

Siis jotain reklamaatiota tästä kyllä lähtee. En mä niitä kyllä ite ala pesemään, se on varma. Tai jos se ei suostu tulemaan pesemään niitä, niin lähtee kyllä ihan salamana valitus meidän vuokranantajasäätiölle!!

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Siis jotain reklamaatiota tästä kyllä lähtee. En mä niitä kyllä ite ala pesemään, se on varma. Tai jos se ei suostu tulemaan pesemään niitä, niin lähtee kyllä ihan salamana valitus meidän vuokranantajasäätiölle!!

mitä sä siinä viel märiset?

mene nnyt helkutti sinne naapurin ovelle äläkä vaan hittele siinä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

Juu tee valitus ja mieluummin kirjallisena kuvien kera. Sitten tilaat siivousfirman sen pesemään ja lasku naapurille :|

Mä olen niin kiltti ihminen, etten kehtaa näin aikaisin mennä herättämään sitä naapuria. :ashamed: Mutta sen verran kiero taidan olla, että soitan tonne vuokranantajasäätiölle ja kerron niille mitä on tapahtunut ja kysyn mitä teen.

Meillä alko kuulua vasaran paukutusta naapurikämpästä VARTTIA VAILLE KUUSI tänä aamuna :/ Meil on putkiremppa menossa, mutta kun ne remonttimiehetkään ei saa alkaa poraamaan ennen puoli 8 niin vois sit asukkaatkin vähän kunnioittaa toisten vähäisiä yöunia.

Näitä lukiessa on kyllä tyytyväinen kun asuu omakotitalossa :) :) :) muuttakaa tekin niin ei tarvii kärsiä m*lkuista naapureista.
Tosin, meilläkin huomenna alkaa remontti klo 7, mä yleensä nukun siihen aikaan :( ...tosin, mä maksan niille, et ne tulee :D

mut aloittajana ottaisin tosiaan yhteyttä vaikkapa ihan ensin siihen naapuriin ja pyytäisin siivoamaan jäljet ja jos mukisematta sen tekee ja pyytää anteeksi niin mä varmaan jättäisin sen valituksen tekemättä.
Jos taas sen kanssa tulee ongelmia niin sitten ottaisin yhteyttä vuokranantajaan/isännöitsijään.

Yhteistyössä