Tyhmä riita eilen, paha mieli edelleen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Mutta jos noin kumminkin tapahtuisi mä ainakin sanoisin miehelle jälkeenpäin että pahoitti todella mun mielen enkä ansaitse keneltäkään tuollaista kielenkäyttöä. Riidellessä haluan riidellä asiasta eikä ole oikein mennä henkilökohtaisuuksiin. Ja odottaisin anteeksipyyntöä ja jonkin sortin lupausta siitä että mies ei enää suutuspäissään kohtelisi mua huonosti,enhän tee niin itsekään.

No niin, tuli taas tehtyä tyhmyyksiä. Yritin tuota ylläolevaa neuvoa nyt illalla (ei minkään matsin aikana). Sanoin että olin pahoittanut mieleni ja toivoin ettei mua enää kutsuttaisi noin. Että musta tuntuu, ettei mies kunnioita tai arvosta mua niin kuin puolisoa pitäisi kunnioittaa, kun kutsuu mua niin. Miehen vastaus oli, että kun hän suuttuu niin tulee varmasti joskus sanottua "mitä mielessä on" eikä hän voi mulle muuta luvata. Lisäksi mä kuulemma haastan taas loputtomasti riitaa, hän on pyytänyt anteeksi (jalkapallon ollessa silloin keskeisen huomion kohteena mutta sillä ei kuulemma ole merkitystä) ja meinasi menettää hermonsa uudelleen. Yritin selvittää mitä tarkoitin, niin sain kuulla että jos hän kerran on niin kamala niin etsi uusi, tuossa on ovi.

Tuntuu ettei sitä yhtään kiinnosta onko mulla paha mieli vai ei. Ei sillä ole mitään merkitystä. Eikä hänen sanomisensa tai mielipiteensä muuksi muuta "vaikka kuinka mangut ja vingut". Voin kuulemma myös jäädä huomenna kotiin jos haluan (en ottanut itse puheeksi, vaan hän sanoi mulle näin).

Ojasta allikkoon. Kaippa mä vaan oon jatkossakin vitun idiootti. Ja se tosiseikka on parempi niellä vaan kiltisti ja olla loukkaantumatta.

Yhteistyössä