Juoruileva naapuri kaveri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ketuttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Ketuttaa

Vieras
Muutettiin pari
Vuotta sitten tähän kerrostaloon ja muutama kuukausi myöhemmin muutti viereiseen naapuriin mukava perhe ja ystävystyin naapurin naiseen ja ollaan vuorotellen käyneet toistemme asunnoissa ja sain tietää yläkerran naapurilta että tämä minun kaveri on hänelle kertonut minusta,lapsista,miehestäni ja koirasta paskaa ja yksityis asioitani !! Aluksi luulin että yläkerran naapuri huijjaa mutta kun hän kertoi mitä kaverini oli sanonut niin tiesin että tämä ystäväni on juoruillut oikeasti! Tekisi mieli mennä sanomaan suorat sanat kaverilleni mutta tiedän että hän valehtelisi minulle...mitä tekisitte? En olisi saanut tietää totuttaa ellei kaverillani ja yläkerran naapurilla olisi riitaa . Ja nyt näyttää siltä että nyt myös minun ja kaverin kaveri suhde ohi . Tämä mun kaveri on myös puhunut potaskaa yläkerran naapurista minulle ja aion kyllä varmaan sen kertoa tälle yläkerran naapurille :)

Kannattaako sanoa yhtään mitään? Pidä yhteyttä yläkerran naapuriin, niin eiköhän se juoruileva naapurisi aika pian tajua kuka jää yksin. Se on pahempaa kuin riitely. Siis se, ettei kukaan halua enää olla tekemisissä.

Tunnen myös yhden joka kertoo kaikkien asiat muille. En tajua ihmisiä jotka viihtyy tälläisten seurassa, luuleeko ne todella ettei tämä juoruilija kertoisi myös heidän asioitaan?

Enkä kyllä tajua niitä juoruilijoitakaan.

Sinuna antaisin olla, puuttumatta koko asiaan. Älä kerro ystävällesi enää mitään, mitä et halua että hän voi juoruta eteenpäin, mutta älä järjestä kohtausta. Älä myöskään juorua mitä sinulle on kerrottu vaikka hän niin tekikin.

Muuten teitä on vain kolme akkaa jotka kaikki ovat juorunneet toisistaan.

Joo mä oon päättänyt että en enää pidä yhteyttä tähän juoruilevaan paskan jauhajaan ! Jos kuitenkin törmään tähän rapussa tai pesutuvassa niin kohteliaasti tervehdin . Tekis mieli mennä sanomaan että minkä takia hän on mennyt puhumaan mun asioista ja vielä puolet asioista valhetta eli keksittyä asiaa :o hän kuulemma oli vielä mennyt sanomaan yläkerran naapurille että säälii mua mutta kumma juttu että aina minun seurassa tämä juoruileva ex kaveri aina oli niin kivan oloinen ja välillä jopa mielisteli minua...mä ja mieheni ei haluta enempää draamaa joten jätän asian sikseen ja lopetan ajan viettämisen juoruakan kanssa! Yläkerran naapurinkanssa taidan käydä kahvittelemassa kerran viikossa :) t. Ap

jätän asian sikseen ja lopetan ajan viettämisen juoruakan kanssa! Yläkerran naapurinkanssa taidan käydä kahvittelemassa kerran viikossa :) t. Ap

Hyvä päätös. Vaikka ottaisit puheeksi, saisit todennäköisesti vain lisää kuraa niskaasi. Se olisi sinun syytäsi, sinäkin teet kaikkea väärin jne.

Ainakin näin on käynyt minun kohdallani. Parempi vain jatkaa eri suuntaan.

Joo mä oon päättänyt että en enää pidä yhteyttä tähän juoruilevaan paskan jauhajaan ! Jos kuitenkin törmään tähän rapussa tai pesutuvassa niin kohteliaasti tervehdin . Tekis mieli mennä sanomaan että minkä takia hän on mennyt puhumaan mun asioista ja vielä puolet asioista valhetta eli keksittyä asiaa :o hän kuulemma oli vielä mennyt sanomaan yläkerran naapurille että säälii mua mutta kumma juttu että aina minun seurassa tämä juoruileva ex kaveri aina oli niin kivan oloinen ja välillä jopa mielisteli minua...mä ja mieheni ei haluta enempää draamaa joten jätän asian sikseen ja lopetan ajan viettämisen juoruakan kanssa! Yläkerran naapurinkanssa taidan käydä kahvittelemassa kerran viikossa :) t. Ap

Hanki elämä, oikeesti!

Yhteistyössä