HEIPPPPPPPAAAAAAAA!!!!!!!
Täällä on sukunimi vaihtunu OOPEEKSI eli naimisii tuli pankin kanssa mentyä..
VOI TEITÄ IHANIA! jännäätte mun puolesta, vaikka mulla sellanen olo, että EI mitää toivoa...mitää oireita ei ole, menkkakipuja välillä.....
eli kyl ne sieltä varmaan piakkoin tulee..
Juliesisko: Vai menit sie lähtee tähän pissimisleikkiin mukaan..
mulle noi ovistikut ei henk.koht. tunnu aiheuttavan mitään ns. PAHAA ressiä..enemmän mul kaiken jännityksen lisäks ne tuottaa jotenki sen ilon, et AINAKIN on yritetty oikeaan aikaan..
Lapsen varastelu: Meillä tuo 4vee sälli varasti yhessä kohtaa päiväkodista (ei oo paljoo aikaa)..otti taskuihin magneetteja ja jopa joskus jonkun toisen pikkuauton jne....
se oli jotenki tosi nolooki...meillä loppus siihe, ku kaks kertaa jäi kiinni kunnolla ja joutus menee päiväkotiin pyytää anteeks..mut luulen kyl, et noi sun rangaistukset on oikeen hyviä!!!
meillä myös tutkittii sit taskut jonki aikaa ku päiväkodista tultii kotio..ONNEKS loppus siihe!
Samoin tollasist eri jutuista, ni meillä on oikeestaa vähä enempi miehen pojan takia tällä hetkellä tämmönen kannustusjuttu meneillään..lapsi voi saada pisteen/päivä, jos on totellut ja ollu muuten nätisti..extrareippaudesta kaksi pistettä..sitten ku on kymmenen, ni saa jonkin lahjan, joka sovitaa lapsen kanssa..
Mä henk.koht tiiän, et mun poika alkaa taas pian uhmaamaan, ku lähestyy hoitopaikanvaihto, joten tällä yritetää ny ehkästä se...hyvin on viimeset 3pv muistanut asiat ja pisteitä on tullut..
miehen pojalla sitte sama juttu oman äitinsä luona, koska hänellä oikeen kunnon 5v uhma päällä...
Pink : voihan pylly..
no mut, saapahan sitte hyvällä omallatunnolla vetää ensimmäiset terassisiiderit, ehkä..
JÄLLEEN KERRAN ihmettelen, kuin ihanan tyyniä te ootte, ku menkat alkaa.......KATOTAA KUI MUN KÄY...
ON: tänää taas tehty ovistesti heikko plussa...KP29/28....oon yrittäny miettii, koska tekisin r-testin, JOS EDES TARVITSEE tehdä...EI MITÄÄN OIREITA, oikeesti ei mitään..väsyny oon, nukahdan melkee heti ku makuuasentoon pääsen, mut oon ollu nii ressis, et johtuu siitä enemmänki..periaattees ois järkevin testata vasta kp 34...sillo täyttyis sen mun mahdollisen viimesen oletetun oviksen jälkeiset 14 pv..
ainaki suurinpiirtein.......mut hei, SIIHE ON VIELÄKI 5 PÄIVÄÄ.....toisaalt, miettisin, että o-testeillä pärjäisin siihe asti ja vkl tietty menee nopeesti..oon kyl melkee varma, et o-testi näyttäis jo nyt kirkasta plussaa, jos jotain olis, joten sen takia ns. odottelen menkkoja, mutta toivon parasta..
HITSI VIE, tarttisha tänne ny plussiaki saada jO!!!!!!!!!!!!
HEH. eilen kyllä sellanen tuhlauspäivä..pistettii miehen kans leviäks 120 000...kevyttä tuhlailua..