Uusperheelliset kuumeilijat

Mulla ei oo ollenkaan pitänyt lasketut ajat paikkansa. Poika meinas alkaa syntymään viikolla 38, mutta se estettiin sit kun mulla oli sovittu sektioaika (vko 39) pojan perätilan vuoks. Kokoa oli 3310g ja 52cm. Keskimmäinen syntyi noin pari viikkoo myöhässä, käynnistettiin (ai tuska...) ja oli 50 cm ja 3420g. Nuorinkin meni yli pari viikkoa, oli sovittu käynnistys aamulle, ja yöllä meni vedet. Oli helpohko synnytys ja likka oli 51cm ja paino 3570g.

Kp21 tänään :) Eilen tunsin pitkin iltaa pientä nippailua alavatsassa... En voinut malttaa mieltäni vaan tein eilenkin taas ovistestin, siihen ilmestyi kontrolliviivan alle hyvin hyvin hailakka viiva... Edellisenä iltanahan tein sen ensimmäisen testin ja silloin ei tullut mitään viivaa. Tarkoittaako tuo eilinen haalea viiva sitä, että se olis sieltä pikkuhiljaa vahvistumassa? Oon edelleen ihan ummikko tän asian kanssa. tuntuu ihan mahdottomalta että voisko mulla enää tässä vaiheessa kiertoa olla ovulaatio... Siis kun menkkoihin ei oo enää ku 6-7pv? JA oonko ollut aikaisemmin tosiaan niin pihalla, että oon vain luullut ovulaation olleen paljon aikaisemmin, tuolla kp12-14 tai jotain :D No siis ei oo naurun asia jos on menny noin pahasti metsään mutta siis... :whistle:

juliesisko, mä en kyllä osaa sanoa tuohon sun asiaan yhtään mitään. Vaikea tietysti uskoa että se ovis ois vasta nyt jos menkat pitäs alkaa kohta...

Mulla kp 12/29. Koko viikonlopun on jomotellut alamahalle ihan kunnolla. H-hetket on varmaan ihan tässä lähipäivinä. Se on vähän arvuuttelua kun ei ole testejä millä testata, mutta koitetaan miehen kans hyödyntää nämä tärkeät päivät nyt. Ja koitetaan edelleenkin olla stressaamatta.

Mun synnytykset: esikoinen 40+3 (kesto 23h20min,auts!), keskimmäinen 40+1 (kesto 4h20min) ja nuorimmainen yllättäen 39+2 (kesto 5h). Olin varma että myös kolmas menee vähän yli lasketusta ajasta, mutta eipä mennytkään! Positiivinen yllätys että syntyikin vähän etuajassa. Ja sittenhän mulla oli viime vuonna myös ne kaksi synnytystä rv 16 ja rv 14+5, jotka oli kyllä ihan karmeita kokemuksia. Ihan yhtä kipeät supistukset kuin "oikeissa"synnytyksissäkin, mutta kesto vähän lyhyempi ja toipuminen nopeampaa (fyysisesti). Ja lopputulos surullinen :(

Ai että miten ihanaa ois päästä taas kasvattelemaan vauvamasua!
Parhaamme tehdään että niin kävisi!!! :)

Kärsimätön, joo kyllähän toi tyttö nytkin pikkuveikkaansa vähän hoitaa ja paljon huomioi. En vaan kauheasti halua hoidattaa, kun en halua, että hälle tulee sellainen olo, että vauvan tulosta oli hälle vaan harmia. Joten hän sai valita listasta kotitöitä, mitkä ottaa huolehtiakseen ja siellä oli pikkuveikan hoito vaihtoehtona. Toivoin, että sen valitsee, mutta en sitä sanonut. Ja onneksi valitsi. Syventää heidänkin suhdettaan. :)

juliesisko, mulla tyttö synty 39+4, tosi helppo synnytys, 3,5 tuntia, alko lapsveden menolla, kipeähköt supistukset alkoi vasta 2 tuntia sen jälkeen. Eli kipeää aikaa ei paljon ollut. Poika syntyi 40+5 (alkuperäinen laskettu aika ois ollu 2 päivän päässä, ultrassa muuttui viikkoa aiemmaksi). Ja aika helppo oli sekin, kesto 9 tuntia 55 minuuttia. Epidural vei kivut, mutta vei kyllä edistymisenkin vähäksi aikaa mennessään. :)

Huomenta ihanaiset! tein tosiaan eilenkin ovistestin ja nyt taas ei mitään viivaa ollut havaittavissa. Annanpa nyt nuitten liuskojen olla ja jatkan ens kierrolla sitten, ellei käy niin mahtava onni että olis tärpännyt jo :D Tässä maanantai aamuun pitäs yrittää nyt herätä... Ei kertakaikkiaan oo mun juttuja nämä viikon aloitukset ikinä :|

Kiva kuulla vähän muidenkin synnytysjuttuja! Miten on mennyt jne. Itsellähän tosiaan, silloin kun synnyttämään tuli lähtö, heräsin yöllä supistuksiin ja siitä sitten pikkuhiljaa lähdettiin laitokselle... Melkolailla heti kun pääsin laitoksella synnytyshuoneeseen, supistukset iski yhtäkkiä ihan tajuttoman kipeästi. Sain kans lopulta epiduraalin ja olin sitä ennen impannut ilokaasua (kamala aine) . Mut siis olin niin kipee että olin aivan varma että henki tässä menee! Oksensin melkein joka supistuksesta... Epiduraalin jälkeen olo oli kuin taivaassa ja nukahdinkin vähän aikaa ennekuin poitsu alkoi sitten ilmoitella että ulos ollaan tulossa :) Lapsivedet tuli silloin jossain vaiheessa kun puhkaisivat kalvot. Olin osan aikaa ihan jossain ilokaasu pöllyssäkin etten muista edes kaikkea :D Ja onhan se tilanne nyt muutenkin tosi hektinen ja ei siitä kaikki jää mieleen. Sithän mulla oli ollut vielä pelkoja kun yks ystävä oli synnyttänyt muutamaa kuukautta aikaisemmin ja sillä oli ollut hankaluuksia siinä... Ponnistusvaihe kestänyt ties kuinka kauan ja imukupilla lopulta jouduttu auttamaan vauva ulos. Itsellä ponnistusvaihe kesti 10min. Se oli kyllä ihan takuulla koko touhun helpoin osuus, supistuksia ei oo ikävä :D Mutta kyllähän se kannatti :heart: Ja mielellään lähen vielä uudestaan jos se "autuus" mulle suodaan :D

Ai niin, ja sitten vielä! :D Eilen ja nyt aamulla mulla on tuntunut häpyhuulet jotenkin aroilta... Aivan kuin olis jotenkin turvoksissa ja eilekin, ihan vaan normaalisti seisoskellessa tuntui niinkuin sillain "tikkuilisi" siellä... Mielenkiintoista :D

Kärsimätön
HUOMENTTTTTTTTAAAAAAAA! :D

JAAHAS,synnäristooreja...:D

Mulla suppareita 3 vuorokautta putkeen (THANKS):D, viimenen 24 tuntia sairaalassa..no okei, 2h tuli väliä suppareihi sitte sairaalassa, koska epiduraali pysäytti koko homman siinä ku olin 4-5cm auki...tipalla uudestaan käyntiin, mutta kivut ei juurkaa ollu pahoja, ku koko ajan sain lääkettä..pahinta oli väsymys..ponnistusaika 20 min..10 pisteen poika, vaikka vähän pieni..2975gr ja 50 cm..viikot 40+5..mulla epäiltii lopussa pientä raskausmyrkytystä ja sitte taas sitä ennen viimesessä ultrassa sanottii että tulee väh. 4kilonen, joten epäilen, ettei kasvanu viimesillä viikoilla just mitään..synnytys mun mielestä loppupeleissä helppo, raskas vaan pituudeltaan...:) hieno kokemus kaiken kaikkiaan!

Leenuliinukka: voi, tehän olitteki fiksuja esikoisen kanssa..mun mielestä tosi järkevästi toimittu! :)

Pink: mikäs siellä tilanne???

Juliesisko: juu tota..hmm..mä ehkä vielä testailisin, mutta HEI, koska mä EN TESTAIS?? ;) ;)

Lumia: Less stress is GOOOOOOOOD..:) +petipuuhat, ni ain vaa parempi..;)

ON: kp 31 :O What......noh, tota......eilen kusin sitte viimoseen tikkuuni...ovistikkuun siis....se oli jällee kerra hailakka plussa, JOSTA ei siis voi tulkita yhtikäs mitään.......alan vahvasti olla sitä mieltä, että se ovis oli sillo myöhään..sen mukaan pitäis to-pe alkaa menkat..ja siis luultavasti alkaa, koska mehä "hoidettii hommat" sillon tiistaina ja ovis vasta perjantaina....:( tiiäpä sitte miehen mömmöistä, että kui eläviä ja vilkkaita ovat, mutta en jaksa uskoa, että ois tärppi käyny...

ENIVEI. KYSYMYS KUULUU:

Voinko testata huomenna kp32 r-testillä ja luottaa sen tulokseen?

koska siis..menin lupautuu anopin kanssa laivalle ens la....:D ja siis. jos mä oisin TIINEENÄ, ni toki mun pitää sillo kertoo se sillekki...PERSKELES! noh, en kyl siis todellakaa usko olevani, mut siis pitäähä asia varmistaa..toisaalta mun idiootti positiivinen puoleni vielä jaksaa kehittää jotai ihania mielikuvia plussasta, mutta..........huoh. OIKEESTI ,mahikset aika huonot!

että näi täällä..:D

Kärsimätön kyllä mulla vähän tuntuu niinku olisin jääny koukkuun tuohon oviksen testailuun :D tiiäppä jos taas töiden jälkeen tulee kumminkin se testi esiin kaivettua, vaikka päätin jo, etten testaile ennenku ens kierrosta...

Hitsi, nyt aamun aikana kahdella viimeisellä veski reissulla tullut paperiin pikkuinen määrä kellertävää paksua vuotoa ja siinä seassa ihan hailakkata punaista... Kiinnittymisvuotoa??? Persetti kun taas sitä alkaa haaveilla vaikka mitä kun niin rauhassa ollu koko kierron ajan :D Mulla on ollu ovis aika varmasti tuolloin kp12-14, kun en nyt taas oo siitä ollu varma .. jos se oli tuolla paikkeilla niin nythän hedelmöittymisestä olis n. 8pv. Huh, tyhmä sitä on kun pitää jossitella aina kaikkea mahollista, viikonlopullahan se selviää! :D

Viime kierrolla heräsin yhtenä yönä siihen että vatsassa kouraisi tosi lujaa... Se oli nopea vihlaisu joka meni saman tien ohi eikä ollut mitään tuntemuksia enää. Jatkoin unia. Seuraavana päivänä mulla tuli paperiin pieniä pisteitä kirkasta verta. Olin aivan varma silloin, että kiinnittyminen on tapahtunut -silloinkin kierto oli just siinä vaiheessa että kiinnittyminen olis tapahtunut jos tapahtui... Sittenhän alkoi tissit tuntua oudoilta jne. Kunnes alkoi kp26 se TODELLA epätavallinen vuoto, joka myös alkoi taas sellaisella kipeällä kouraisulla alavatsassa ja mulla oli kipuja parina päivänä, kun normaalisti mulla ei oo mitään menkkakipuja. Oon oikeesti ainakin 90% varma että kiinnittyminen oli tapahtunut mutta raskaus ei sitten lopulta alkanutkaan :(

Nyt siis en oo tuntenut mitään isompia kipuja vatsassa, ainoastaan pientä nippailua... Mut toi vuoto sai kyllä nyt taas pään leijumaan pilvissä :D

Kärsimätön sorry unohdin ihan kokonaan kommentoida tota r-testiä :D Elikkä kyllähän sun varmaan kannattaa testata varalta, tiedä sitten onko tulos luotettava? Itsehän olin käynyt hyvinkin railakkaasti juhlimassa, kun olin tietämättäni jo kantanut esikoista masussa. Ihan alkuviikoilla siis. Olin hätäännyksissä tästä neuvolassa, neuvolan täti sanoi että TODELLA monet äidit on ottaneet (rankastikin) alkoholia kun eivät ole vielä tajunneet olevansa raskaana. Ja että tämä ei aiheuta haittaa, alkoholista aiheutuu vahinkoja sitten jos ryyppääminen jatkuu pitkin raskauden kulkua :) Siis nyt ihan oletin että laivalla mahdollisesti aijot alkoholia maistella? ;) :D

Kärsimätön
Juliesisko: mulla tuli sillo ovispäivänä YKSI ruskeanpunainen pikku limaklöntti..siis huom, taas oletan et se ovis oli sillo kp21 suurinpiirtei..ja siis, eka pelästyin sikana, mut sit olin tyylii et JESJESJES!!!! mut siis. tossa kohtaaha mä luulin, et mun ovis oli sillo alussa kp11 tai jotai......ARGH! MITEN TÄÄ KIERTO voi tuntuu ikuisuudelta oikeesti!:D ku miettii kuinka monta eri vaihetta oon saanu tähän yhteen kuukauteen mahtumaa..:D EI VOI KU NAURAA...:D olis mielettömän hauskaa jos tästä raskautuis..kaikki mahdolline on meinaa menny pieleen..:D :D menin taas lueskelee siittiöiden elinikästooreja ja monissa jutuissa puhuttiin, että tyttöjä on tullut, ku on ollu yli 3pv enne ovista seksiä.:D HAHAHAHAAAAAAAAAAAA. no joo..mut siis....mä haluisin tytön.:D

nyt sit haaveilen jo pikkuballerinasta..:D hoho..voi että ihminen voi olla hassu kapistus..:D MUL EI OO SIIS MITÄÄ OIREITA mihkää suuntaa..:D mut jos oikeesti ny yritän muistella, ni ei tainnu Valtsustakaa olla ku ne repäsykivut.......heheh..nythä mä koin ne jo ennen ovista..:D :D voi elämä mua naurattaa itteni..:D

juu siis laivalla menneepi kyllä juopotteluks, jos ei plussaa näytä sitä ennen..:D mut siis, enpä usko, että sellasta tsäkää käymässä..:D toki haaveilen...

NII JOO JA HIMOTESTAAJA pääsee taas ens kierrossa sitte todellaki vauhtiin..:D tilasin äsken 21 ovistestiä ja 5 raskaustestiä...:D tulee kyl olee hankala ens kierrossa tikutella, kun ei sit yhtää tiiä, että koska alottais..voisin kuvitella, et tää eka kierto vaa venähti pitkäks, normaalisti ei oo näi pitkiä ollu, joten en uskalla alottaa liian myöhäänkään...

VOI JESSUS, ja mää joskus kirosin, että e-pillerit on kalliita...:p IHA ku tää ois halpaa!

mies jo sanos, että veistelee mulle töissä tikkuja, ku nii tykkään siitä harrastuksesta..:D

nii ja mä sille eilen paljastin, että oon kaikki testit käyttäny..:D nauro sillee, että "luulikko tosiaan, etten oo huomannu"...."ovi lukkoon, kusikuppi kaapista ja rapinaa, roskiksen pamautus ja kupin pesu"..............AI KUIN NI TOI NY MUKA MITÄÄ PALJASTAA???? :D :D :p

Niin enpä mäkään tiedä oikein omasta kierrostani yhtään mitään. Koskaan ennen en oo tikutellut, mutta limoista ja tissien arkuudesta oon aina päätellyt että ovis on ollu siellä kp12-14 ... Niinkun nytkin limat oli ihan oikean laisia kp12 ja sillon myös huomasin että rintoja sattu kun mies puristeli :D Normaalisti kun ei haittaa kopelointi yhtään mitään :LOL: Oltiin harrastettu seksiä myös kp11 ja sit tosiaan kp12. Sit muistaakseni kp14 taisi olla myös... En oo etes kartalla enää :D Nyt sitten tuntunut viimeisen puolituntia kokoajan jomotusta vasemmalla puolen alavatsaa... Kolmena veskireissuna tuli paperiin tota vaaleanpunaista/ keltaista "möhnää" .. Nyt ei sitten tullut enää mitään. Kyllä mä sen oviksenkin vielä testaan tänään, mutta en oikeesti kyllä usko että se enään olis...

No niin, testasin oviksen ja ei mitään. Niinkuin arvelinkin! Nyt ihan oikeasti lupaan, että lakkaan jossittelemasta ja arvailemasta yms. ja odotan reippaasti niinku iso tyttö sinne viikonlopulle kunnes selviää tuleeko ne menkat vai ei :D

Kärsimätön
NEGA!..:( :( :( :( testasin jo eile illal.......ketuttaa ärsyttää. ei voi mitää..aina sitä vaan pettyy, vaikka mikä olis..torstaiksi povaan jäätävää vattakipua ja taas niiden tulppien ja vaippojen käyttöä, perskele!

Kärsimätön :hug: Tiiän tunteen :( niinkuin ihan varmasti muutkin täällä. Sitä niin toivoo ja odottaa ja sitten... Mut onneksi se on toisaalta jännää ja kivaa taas alkaa uuteen yritykseen, itse ainakin selviän pettymyksestä hyvinkin nopeasti :)

Hmmm. Kp23. Aamulla autossa istuessa tuntui ihan keskellä alavatsaa (häpyluun yläpuolella?) sellaista nipistelyä muutaman kerran. Ihan selvästi sen tunsi. Sit taas koko päivän tuntunut pientä vihlovaa tunnetta molemmilla sivuilla alavatsassa. Töissä kun tulin aika reippaaseen tahtiin portaita alas (hypellen) niin rinnoissa tuntui vähän ikävälle... En oo ennen moista havainnut vaikka loikin nuita portaita ees taas monta kertaa työpäivän aikana :D MUTTA, lupasin, etten pähkäile näitä! Mainitsin vain ;) :LOL: Mut ilman muuta alkaahan ne toiveet taas olla melko korkealla :) Ja sieltähän tullaan sitte lujaa alas jos ...

Kärsimätön, :hug:
Juliesisko, toi on niin ihanaa/ärsyttävää, kun tulee kaikenlaisia oireita, joita ei ennen ole ollut. Mä monesti mietin omalla kohdalla asian niin, että vaikka kuinka koitan olla ajattelematta asiaa niin alitajunta kiinnittää huomion joka nippaukseen :D

ON: mulla siis kp 26. Tänään on ollut pientä painontunnetta alavatsassa ja hiukan huono olo. Eilen oli nännit kipeet. Eli ihan normaalia menkkoja enteilevää oloa. Paitsi, mulla tulee ihan järkyttävän huono olo jos vetäsen kessun :X Ja mulla on kylmä koko ajan. Toisaalta, nyt on meilläpäin vatsatautia liikkeellä...
Ja sain tossa eilen tietää, että pojalla on perthesin tauti, eli reisiluun verenkierto on estynyt ja reisiluun pää on epämuodostunut. Koko viimeyön asiaa kelailin ja nukkuminen oli huonoa, oon siis ihan sika väsynytkin. Onneks tuo yleensä korjaantuu aika hyvin, mut kyl saa monet asiat miettii uusiks taas...

Mahza Tosi kurja toi sun pojan juttu :( Ihan varmasti mietityttää ja herää kysymyksiä yms.

Sitähän se tosiaankin on, että vaikka mäkin joka kerta vannon ja lupaan itelleni, että nyt en ajattele mitään "oireita" vaan odottelen rauhassa, niin tässäpä sitä taas ollaan :D Mulla iski tänää työpäivän lopputunnilla ihan kamala väsymys, tuli jotenkin huono olo ja paleli ihan sikana... Nyt illalla huomasin että vatsa on ihan turvoksissa. En tiedä onko tää jotain lähestyvien menkkojen oireita, en oo nimittäin koskaan sillain edes rekisteröinyt menkka oireita... Vasta sinä päivänä kun vuoto on alkanut, niin alkaa tuntua olo muutenki kurjalta, tuntuu että näytän kamalalta ja haisen pahalta ja mitkään vaatteet ei passaa kun turvottaa. Mut en siis koskaan oo näitä oloja tuntenut ennenkuin vasta ekana vuotopäivänä. Sit myöksään mitään menkkakipuja mulla ei oo ollut itseasiassa ollenkaan esikoisen syntymän jälkeen. Joskus harvoin vain jotain pientä vääntelyä. Kun taas ennen esikoista mulla oli tosi kovat kivut aina, piti ottaa särkylääkettä jne. Mut nythän sitä kun kyttää itteensä kokoajan, niin saattaa havaita ne menkkaoireet joita ei ennen oo osannut edes huomata :) En tiedä!

Kärsimätön
Mahza: Sullahan on ihan hyvältä kuulostavia oireita siellä! oon nyt varmaan ihan pöljä, mutta mitä tuo teiän pojan juttu käytännössä tarkoittaa? todella ikävää saada tuollaisia uutisia, uskoisin, että itelläkin menisi yöunet..:( paljon jaksamisia sinne!

Juliesisko: oon satavarma, että plussaat tässä kierrossa..mul on vaan sellanen tunne!

ON
: NONII TAAS.......pitihän mun mennä kurkkimaan sitä testiä jälkikäteen..ja taas siinä se pystyviiva möllöttää..ohuena siis..eli ei tarkota yhtää mitää..:D voi pentele, että osaa ihminen olla hölmö..

täällä siis kp33...menkat viimeistää huome tai pe tulossa (oviskp 20-21).....ja arvatkaas mitkä tänää saanuu..no testithän ne...:D :D :D voi elämä...ja luuletteko tosiaan, etten testais???jos ei veritulva tuu sitä enne..paineentunnetta tuntuu alavattalla, ei muuta vielä..mut jotenki vähä sellainen menkkamainen olo kyllä....en osaa selittää..en todellakaan usko olevani raskaana, mutta jotta saisin sen viimesenki toivonkipinän itestäni pois, ni testaan illal...

Kärsimätön kiitos tsemppauksesta :) Istuin tänä aamuna (maailman tylsimmässä) koulutuksessa 3 tuntia ja siinä oli taas aikaa kuulostella vatsan vääntelyitä :D Elikkä edelleen mulla tuntuu jännää pistelyä tuolla ihan alavatsassa... Mut yritän nyt olla kuvittelematta liikoja, nehän voi edelleen olla niitä menkkatuntemuksiakin :) Mut kyllä se vaan jännä päivä lähestyy, kp24/ 27-28! Enpä oo malttanut taas olla rintojakaan tutkimatta, aamulla seisoskelin peilin edessä ja joka kulmasta yritin katsoa että näyttääkö tissit erilaisilta :D Oi voi... Eikait tästä tuu mitään taas :)

Huoh.. työpäivän aikana nyt kun tässä ollut taas liikkeessä ja jalkojen päällä koko ajan niin vasemmalla puolella alavatsassa tuntunut välillä tosi lujastikin nipistelyä. Ihan oikeasti alkaa jännittää kohta :)

Tuli mieleen, että missä vaiheessa ennen kuukautisia ootte huomanneet että alkaa valkkaria tulla? Maanantainahan mulla tuli sitä pikkuisen verensekaista vuotoa mut sitten taas eilen ja tänään ei oo ollut mitään... Taas täytyy tunnustaa, etten oo koskaan menkkojani/ kiertoa varsinaisesti huomioinut mitenkään, en siis osaa oikeesti sanoa missä vaiheessa on alkanut valkovuoto ennen menkkoja... Ja entä jos olisikin raskaus alkanut, niin tuleeko silloinkin kierron loppua kohti valkovuotoa vaikka menkat ei sitten tulekaan? Vai voiko raskauden alettua ollakin ennen menkkoja (tai siis ennen kuin niiden pitäisi alkaa) ns. kuivaa kautta?

**************21.3.2012***************

Mukana:
Eltzu84.................kp / ...................yk?
Pink*....................kp4/28-36...................yk6
kittyb...................kp 14/8-28...................yk2
Lumia80................kp 15/ 29(-30)...................yk5
Scarleth................kp23/28........................yk5
juliesisko...............kp24/26-28 ...................yk5
Mahza...................kp27/28......................yk2
Kärsimätön............kp34 /28 ...................yk1
Rakkauspakkaus83...kp55/36-38.................yk5

Taustailijat:
mymosa
Leenuliinukka

Plussanneet:

Meniköhän päivitykset sinne päinkään...?

No mut mulla siis onkin nyt vasta kp4.. Eli menkat alko kunnolla vasta sunnuntaina. KUUSI päivää oli tiputtelua! Tai ei varsinaista tiputtelua, mut kerran pari päivässä pyyhkiessä hieman jotain tuhrua.. Entistä enemmän odotan sunnuntaita ja neuloja, kun tää alkaa tämmöseks tuhrutteluks mennä.. Nyt on menkat jotenkin vähän niukemmat kun yleensä..

En ehdi nyt enempää kommentoida mitään, yritän huomenna! Luin kyllä läpi uusimmat jutut.. Mulla tulee aina tää viikonlopputauko ja nyt sattu vielä ma-ti oleen koulutus, niin en päässy käymään täällä.

Mun kohdalla ainakin päivitys oikein :) elikkä tänään sitten kp25 menossa. Hmm, eilen illalla, kun oltiin harrastettua seksiä ja menin vielä käymään vessassa ennen nukkumaan menoa, niin tuli taas paperiin pienen pieni pisara kirkasta verta... Sit ukko muuten tuumaili tuolloin alkuillasta, että "ompas sussa tuollaista äidillistä hehkua! Heh, oltiin käyty saunassa, liekkö sen jäljiltä vähän posket punakkana jne :D

Kun taas sitte tänä aamuna, mulla tuli yhtäkkiä vaan jostakin kumman syystä tosi vahva tunne siitä että en ole raskaana! En tiiä mistä tää tuntemus oikein tuli edes... Mutta, juuri ennen töihin lähtöä kävin vielä veskissä ja sieltähän tuli taas paperiin sellaista pikkaisen kellertävän -rusehtavaa vuotoa jossa oli vähän verta seassa. Arvatkaapa oonko taas raskaana!! :LOL: Mut siis tällaista tiputteluvuotoa en oo havainnut koskaan ennen vaikka menkat lähestyykin kovaa vauhtia.

Kärsimätön mulla alkoi niin eilen hymyilyttää, kun sähän sanoit että sulla on vahva tunne että mä plussaan tästä kierrosta :) no, eilen puhuin puhelimessa mun äidin kanssa, joka oli mun oviksen aikoihin meillä kylässä ja me ukkoni kanssa passitettiin mummo ulkoilemaan meidän pikkupojan kanssa jotta saatiin kahdenkeskistä aikaa... Mun äiti kysyi siis eilen puhelimessa että joko sitä ollaan pieniin päin? Vastasin ettei vielä tiedä. Äiti tuumasi, että hällä on ollut kokoajan hyvin vahva tunne että silloin se tärppäsi kun hän lähti poikamme kanssa pois häiritsemästä :D Sanoin sille että näitä vahvoja tunteita on ollut liikkeellä enemmänkin ;)

Kärsimätön
TÄÄLLÄ siirryttii YK2...:) tosi outo olo! melkee jotenki ilonen..ehkä tää kierto on ollu vähä turhan tapahtumarikas! toki mä oisin plussan halunnu! EMMÄÄSITÄ..:D ja eile testasinki ja OLIPAS KIVA SAADA PUHDAS NEGA!!!!ihana testi! :) ei mitää epäiltävää..ei minkäännäköstä viivaa, kun ei ole kert aihettakaa!

Pink: tosi tylsii tollaset tuhruttelut!!!!!:(

Miten te muute oikeesti laskette kp:t? siis ku esim mulla tuli eile illalla iha vähä tuhruu, mut TOIV. alkaa tänää kunnol! eli oliks eile kp1 vai tänää?

Juliesisko: VOI IHANAA! :D :D mä muistan ku sillo KM:n jälkeen olin paljo kirjottelees Helistimessä ja joistain niistä kirjottelijoista tuli ihan facebook kavereitaki loppupeleissä..yli vuoden siinä tuli kuitenki päivittäin kirjoiteltua, ni kyllä siinä tutuksi tuli.:D MÄ OON EDELLEE VARMA ET OOT RASKAANA.:D

Täällä edelleen nippailut jatkuu. Muita erityisiä oireita en oo kyllä tällä kertaa havainnoinut, tissitkään ei tunnu mitenkään erikoisilta... Kävin pelaamassa sählyä tänään ja tosissaan tuli juostua kyllä ja menin nurinkin monta kertaa, mut ei siinäkään mitään repäisykipuja tms. tuntunut. Autossa kotiin ajellessa sit taas tuntui nipistely aika kovasti, oon huomannut aikaisempinakin päivinä että autossa se jotenkin voimistuu? Nyt sitten lösötän sohvalla tässä ja alavatsassa vihloo, melkeinpä niinkuin polttelee, sillain aaltoina... Tulee mieleen menkkakivut, joita mulla ei oo ollut vuosiin :)

Sit mikä mua edelleen mietityttää, niin toi kuivuus... Eli menkkojen pitäis alkaa la. tai su. ja ei oo mitään valkovuotoa. Pitäiskö sitä jo olla? :D siis oon ihan kuiva ku kymmenen ruotsalaisvitsiä, ainoastaan aamulla oli sitä pikkuista verensekaista vuotoa joka katosi yhdellä paperin pyyhkäisyllä. Voi persetti, kun just ukolle kiukuttelin, että jos ne menkat ei alakkaan niin en mä uskalla testiäkään tehä kun se nega pelottaa silti :D Oon taas antanu itteni nousta ihan liian korkeelle pilviin ja sieltäpä tipahdetaan sitte taas lujaa jos... yhtään "raskauden ensioireet" -ketjuja ei kyllä pitäis lukee kun sitähän on taas kaikki oireet kohta päällä... Äh..

Yhteistyössä