Juliesisko: mulla tuli sillo ovispäivänä YKSI ruskeanpunainen pikku limaklöntti..siis huom, taas oletan et se ovis oli sillo kp21 suurinpiirtei..ja siis, eka pelästyin sikana, mut sit olin tyylii et JESJESJES!!!! mut siis. tossa kohtaaha mä luulin, et mun ovis oli sillo alussa kp11 tai jotai......ARGH! MITEN TÄÄ KIERTO voi tuntuu ikuisuudelta oikeesti!
ku miettii kuinka monta eri vaihetta oon saanu tähän yhteen kuukauteen mahtumaa..
EI VOI KU NAURAA...
olis mielettömän hauskaa jos tästä raskautuis..kaikki mahdolline on meinaa menny pieleen..
menin taas lueskelee
siittiöiden elinikästooreja ja monissa jutuissa puhuttiin, että tyttöjä on tullut, ku on ollu yli 3pv enne ovista seksiä.
HAHAHAHAAAAAAAAAAAA. no joo..mut siis....mä haluisin tytön.
nyt sit haaveilen jo pikkuballerinasta..
hoho..voi että ihminen voi olla hassu kapistus..
MUL EI OO SIIS MITÄÄ OIREITA mihkää suuntaa..
mut jos oikeesti ny yritän muistella, ni ei tainnu Valtsustakaa olla ku ne repäsykivut.......heheh..nythä mä koin ne jo ennen ovista..
voi elämä mua naurattaa itteni..
juu siis laivalla menneepi kyllä juopotteluks, jos ei plussaa näytä sitä ennen..
mut siis, enpä usko, että sellasta tsäkää käymässä..
toki haaveilen...
NII JOO JA HIMOTESTAAJA pääsee taas ens kierrossa sitte todellaki vauhtiin..
tilasin äsken 21 ovistestiä ja 5 raskaustestiä...
tulee kyl olee hankala ens kierrossa tikutella, kun ei sit yhtää tiiä, että koska alottais..voisin kuvitella, et tää eka kierto vaa venähti pitkäks, normaalisti ei oo näi pitkiä ollu, joten en uskalla alottaa liian myöhäänkään...
VOI JESSUS, ja mää joskus kirosin, että e-pillerit on kalliita...
IHA ku tää ois halpaa!
mies jo sanos, että veistelee mulle töissä tikkuja, ku nii tykkään siitä harrastuksesta..
nii ja mä sille eilen paljastin, että oon kaikki testit käyttäny..
nauro sillee, että "luulikko tosiaan, etten oo huomannu"...."ovi lukkoon, kusikuppi kaapista ja rapinaa, roskiksen pamautus ja kupin pesu"..............AI KUIN NI TOI NY MUKA MITÄÄ PALJASTAA????