Uusperheelliset kuumeilijat

Iltaa leidit! Täällä ei uni tuu kun oon yksin kotona :( Ja aamulla pitäis töihin jaksaa.. Kauheeta kiirettä pidellyt, en oo kerennyt kirjoittelemaan mut oon kyllä lukenut ketjua joka päivä :) Menkat on loppuneet ja ehdittiin me tuossa jo vähän rakkauttakin toisillemme antaa ennenkuin ukko lähti reissuun ;) Sunnuntaina vasta alkaa olla perhe kasassa taas, kuin omilta reissuiltaan kun palaa. Itsekin lähden huomenna sinne äitini luokse! Pakkasin jo pari ovistestiä mukaan reissuun, aloitan testaamisen lauantaina.

Juu eli kyllä mäkin siihen tulokseen tulin, että testaan sit aina kun tuun töistä kotiin eli 16:30 maissa. Pink* sulla mahtaa olla just sama ohje siellä mikä mullakin, paperin molemmin puolin on ohjeet, toisessa ovistesti ja toisessa raskaustesti. Tilasin semmoisen paketin sillon, missä oli muistaakseni ovistestejä 28 ja raskaustestejä 6. Mä luulen kans, että se ovistestin tulos on luotettava hyvinkin pian, se viivahan tulee siihen ymmärtääkseni melkolailla heti jos on tullakseen?

Selasin kalenteria tuossa ja jos se mun ovulaatio on siinä vaiheessa kiertoa kun oon olettanut (nythän se selviää kun alkaa testailla) niin toukokuun lopussa sattuis ovulaatio just viikonlopuksi. Aijon varata mulle ja ukolle hotellin tuolloin viikonlopuksi ja me lähetään vauvanteko lomalle! :D Samalla päästään myös kylpylään rentoutumaan. Vitsit siitä tulee ihanaa :heart: Ja jos sattuis että tärppäiskin ennen tota jo, niin reissuhan on silti ihan paikallaan, ei olla aikoihin käyty kullan kans missään kahdestaan.

Kärsimätön kohta se sit meillä alkaa tikuttelu :) saadaanki nyt jänskäillä yhessä oikeen urakalla, kun kierto menee samaan aikaan! Mutta reipasta yrityskiertoa kaikille muille myös ja toivotaan että nyt niitä plussia kans alkaa tosiaan tulla, niinkuin tää meidän kärsimätön on tilastoja tutkinut ;) :) Ja ihanaa viikonloppua kaikille! Uskoisin että käyn lauantaina kirjoittelemassa mut huomenissa tuskin ehdin edes käväisemään koneella...

Mut kyllä mä nyt yritän saada unen päästä kiinni!
 
juliesisko: Minäkin tilasin just niitä paketteja, missä on kumpiakin testejä, mut viimeks taisin tilata vaan 14 ovistestiä ja tulikohan siinä 1 vai 2 r-testiä. Yritän saada nuo 14 riittämään kahteen kiertoon. Valmiiks jo minäkin ajattelen seuraavaakin kiertoa.. Ei vaan jotenkin jaksa nyt uskoa raskautumiseen.. Ihana suunnitelma kyllä sulla toukokuun varalle! :heart:

Rauhallinen mieli edelleen, eikä menkat oo maailman loppu ees hetkellisesti.. Mut tänään töihin tullessa radiossa kuulin, et Kaisa Liski (tää kiinteistökuningatar) on raskaana ja jotenkin sit tuli sellanen olo, et "sekin, miksen minäkin".. Epäilin alunperin, et varmaan tonne toukokuulle oon rauhallisesti ja sit alkaa huoli tulla, jos ei raskautta kuulu.. Niin se voi mennä..

Ja kukaan ei varmaan usko, miten rauhallinen olo mulla ihan oikeesti on, kun oon sit kuitenkin näitä kaikenlaisia poppaskonsteja kokeillu (neuloja, greippimehua, merisuolaa jne..) :LOL:

Pääsiäinen kun lähestyy, niin mietin jo, et aika kiva ois jos oiskin laskettu aika pääsiäisen 2013 aikoihin, niin vois omaa "tipua" odottaa kuoriutuvaksi =) Tolla ajatuksella kun leikkii, niin vielä ehkä jaksaa tässä muutaman kuukauden sitä plussaa odottaa rauhallisin mielin..

Kp13 nyt, eilen oltiin kahestaan miehen kans ja alotettiin harjotukset :) Voi kun se nyt jaksas innostua ens viikollakin...
 
Ihanaa huomenta kaikille! Nyt sitä ollaan reissattu äidin nurkkiin notkumaan :) Kävin just viemässä äidin töihin ja nyt sit aamukahvia ja mammapalstaa :heart: Ulkona on aivan mahtava ilma! Pikkupakkanen ja aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta. Lähen pian koirieni kanssa pitkälle lenkille ja sit mahdan startata taas autolla ja lähen ostoksille :) Shoppailen jotain kivaa itselleni. Varasin muuten eilen mulle ja miehelleni sen hotelliviikonlopun toukokuun loppuun... Otin oikein sviitin meille ;) Noh, en tiedä minkä lainen se nyt sit loppujen lopuksi on mut ainakin se on täysvarusteltu/tilava ja siinä on oma sauna! Tyttö puhelimessa suositteli tota, kun sanoin että pistäppäs jotain kivaa kun ei olla tulossa vain yöpymään vaan tarkoitus olis melko pitkälti olla siellä huoneessa koko viikonloppu :D

Tänään aloitan oviksen testailun! Jännittävää :) Miten Kärsimätön? Aloititko jo eilen? Mä muuten mietin tota, kun pähkäilit että vieläkö plussan jälkeenkin kirjotellaan tässä ketjussa, niin ite ainakin hyvin mielellään edelleen täällä jännäilisin teidän kans ja vaihtaisin ajatuksia, vaikka itse sen plussan saisinkin jo :) Musta tuntuu, että nyt kunniin ootan sitä meijän vauvantekolomaa hotellissa, niin tää väli mitä ehitään yrittää ennen sitä menee varmaan hyvin pienillä paineilla. Tässähän kerkee olla kaks yritystä vielä ennen meidän reissua. Niin sit tavallaan ajattelen asiaa niinkin, että jos nyt keskitän ajatukset sinne reissuun ja kuvittelen että siellä se kyllä tärppää! Niin sithän se saattais tärpätäkin jo aikaisemmin kun en stressaa niin kovasti ;) Phah! :D ihan samalla lailla tuun varmasti seuraavat viikot taas hermoilemaan että mitenköhän käy :whistle:

Pink* toi on niiiin tuttu tunne... Että "miks en oo raskaana kun muutkin..." siis musta tuntuu että ihan kaikki sikiää ympärillä kokoajan! Just kuulin eilen äidiltä että yks meidän yhteinen tuttu on saanut nyt kolmannen lapsensa viikko sitten, ja viiseinkin lapsi ei oo täyttänyt vielä 2v. Tuli kyllä hetkellisesti sellanen "masis" että voi miks mäkin en jo vois saada... Katotteko muuten kukaan sitä Iholla -sarjaa subilta? Musta se on aivan ihana sarja! Jotenkin mulle tosi terapeuttinen melkeinpä, musta on ihanaa seurata niitten ihanien naisten elämää ja jotenkin niin samaistun heidän huoliin ja murheisiin jne. Sanoin ukolleni, että jos joskus tulee joku "tavisten iholla" -sarja niin mä haluan siihen! :D Musta olis jännä kuvata tolleen omaa elämää ja purkaa ajatuksia, ainakin kokeilla että miten se vaikuttais muhun... No, karkas pointti nyt kokonaan kun tarkotus oli vaan mainita että eilisessä jaksossa niille Marialle ja Reinolle syntyi aivan ihana tyttövauva :heart: Se oli niin suloinen! Mä haluaisin tytön :) Kun taas mies haaveilee pojasta.

Mistä tulikin mieleen muuten... Onko teillä ollut mitään ajatuksia siitä, että miten mies suhtautuisi tulevaisuudessa teidän omaan lapseen kun eka yhteinen tuleè? En nyt muista kaikkien perhekuvioita mut tais olla muitakin "samassa veneessä" kuin mä, eli mulla on poika ja miehellä ei oo lapsia vielä. Se on aivan ihana isähahmo mun pojalle ja pitää täysin kuin omanaan. Mut oon kieltämättä välillä pohtinut, että vaikuttaakohan se sitten mieheni käytökseen, jos/kun hän saa oman lapsen (vieläpä kenties sen oman pojan) En ikipäivänä voisi sallia sitä että minun poika jäisi jotenkin "alempiarvoiseksi".. en osaa oikein selittää tätä mut tiiätte varmaan mitä tarkoitan? Oon joskus tuntenut jopa suuttumusta siitä, kun mies on sanonut että oma poika olis mahtavaa saada, inhoon tuota ajatusta päässäni... Sis onhan se ihan selvää että mies haluaa oman pojan, eikä se sitä tarkoita varmastikaan että mun poika ei olis sille tärkeä silti! Mut välillä mun päähän on tullut se ajatus että "miks toi haaveilee pojasta kun meillähän on jo!" Hmm, en mä tiedä... Tunnen erään pariskunnan joilla oli sama tilanne kuin meillä, eli naisella lapsi ja miehellä ei. Sit kun tuli yhtenen lapsi, niin mies ei enää välittänyt naisensa lapsesta oikeestaan yhtään, oma lapsi meni toisen edelle joka asiassa ja aina. Ero niillelopulta tuli kun nainen ei kestäny tota tilannetta... Oonko mä ainoa joka pohtii tämmösiä? :D Nyt mulla menee niin paasaamisen puolelle tää että heitän pois :) täytän kohta koko palstan näillä jutuilla, en tiiä miks mulla tuppaa aina aamuisin tulemaan kauheen syvällistä tekstiä jotenkin :D
 
Viimeksi muokattu:
Huhheijaa. Oon yksin kotona ja otin sitten ikuisuusprojektin tohon olkkarin lattialle, eli pojan legolaatikoiden järjestely. Ei muuten mutta se lupas että osan saa myydä kirpparilla, ja pöytä alko tänään niin... Olohuone lainehtii legoja nyt :)
Ai hitto kun ei pitäis käydä ollenkaan kirpalla, kuolaan niitä ihania pieniä vaatteita siellä. Onneks äiti vahtii etten osta niitä :D

juliesisko, meillä lapsikuviot menee niin et miehellä on yks poika ja mulla on yks poika ja 2 tyttöö. Sinänsä mua ei pelota miten mies suhtautuu mun lapsiin sitten kun yhteinen saadaan, jää vaan nähtäväks. Mutta ymmärrän tuon ajattelutavan kyllä. Mulla vaan on niin paljon muuta mielessä.

Poika sai eilen kepit, kun sen jalka on niin kipee, ja nyt sille on tainnu valjeta tuo sairaus vasta kunnolla. Tänään se itki mun sylissä että "mä inhoon tota perthesin tautia enkä halua että mulla on se". Siinä kostu äidinkin silmät. On niin voimaton olo. Ja sitten aloinkin miettimään, että oonko ihan tyhmä kun lisää lapsia tahdon vaikka nyt jo on niin rankkaa. Ainakin välillä. Mutta kyllähän lapset tuo elämään niin paljon. Mä kyllä tiedän että moni lähisukulainenkin on jo sitä mieltä että nää kakarat riittää, vaan minkäs sille voi jos tahtoo lisää.

Anteeks, ihan ohi aiheen ja ihan itsekästä selostusta vielä :ashamed: Väsy vaan on niin kova, eikä oikeestaan oo ihmisiä joiden kanssa juttelis.

Kaikille hurjasti tsemppiä! Mä jo malttamattomana odotan koska saadaan eka plussa tänne. Ja musta ois kiva jos jatkettais tässä ketjussa vielä plussaamisen jälkeenkin.
 
Voi Mahza, tsemppiä sulle ja sun pojalle. :hug: Se tunne, kun lapsi on kipee, eikä voi auttaa, on kyllä tosi kurja!

Juliesisko, mä kyllä ymmärrän noi sun ajatukset. Mullahan on itsellä tyttö, ja miehellä ei omia ollut ennen tätä yhteistä poikaa. Mutta mun tyttö on jo teini, joten muutenkin niin eri viivalla vauvaan verrattuna. Onhan se totta, ettei toisen omaa voi rakastaa ihan samalla lailla kuin omaa, ainakaan heti. Toki jos on jo vauvasta ollut lapsen elämässä mukana, tunne voi kehittyä samanlaiseksi. Mutta rakkautta ei voi pakottaa. Sen sijaan kohtelun tulee olla samanarvoista ja välittävää. Eihän sitä itsekään toisten lapsista ihan samanlailla välitä, ei edes sisarusten lapsista tai kummilapsista, vaikka tärkeitä ovatkin.
 
Tein eilen ekan ovistestauksen, ei viivaa :) saa nähdä miten tänään, nythän on kp10 ja epäilen että se viiva sieltä ilmaantuu nyt viikon puolenvälin tienoilla. Hitsi, menin kutsumaan meille yhen ystäväperheen kylään pariksi päiväksi pääsiäisen aikaan ja sit vasta myöhemmin hoksasin, että jos se ovis onkin vasta myöhemmin, silloin loppuviikosta kun on vieraita talo täynnä??? Oi voi :D Sit mahtais jäädä harjotukset melko vähiin... Noh, saa nähdä!

Juu tosiaan onhan se selvä että oma lapsi on aina tärkein, ilman muuta. Mutta tosiaan perheessä se tärkeysjärjestys ei sais näkyä lapsille millään tavalla, kaikki saman arvoisia :heart: Ja siis tottakai, kun vaikka lapseni serkkupojat on meillä usein kylässä ja yötä jne. niin aina olen heille tasapuolinen ja samat säännöt kaikilla, vaikka siltikin oma lapsi on aina se oma ja ne toiset on toisen lapsia, ymmärtänette pointin :) Kun jokainen lapsihan ansaitsee aikuisen rakkauden ja välittämisen! Lapsen täytyy saada tuntea se.

Mahza todella paljon voimia teille ja pikkumiehelle erityisesti! :hug: Voin vain kuvitella kuinka rankkaa tollainen on kumminkin äidille, kun lapsi itkee ja on onneton. Olin ite ihan rikki sillon kun poika sairasti oksennustaudin (ekaa kertaa eläissään) ja kun se itki ja oli ihan hysteerinen että mitä hälle tapahtuu... Se tilanne oli jo aivan kauhee mulle ja se on kuitenkin todella pientä verrattuna tuohon teidän tilanteeseen... mä oon niin kamalan herkkä ihminen muutenkin... Ja sä saat kyllä kirjottaa "itsekkäästi" niinkuin kuvasit, itse ymmärrän sua ihan täysin ja varmasti muutkin täällä, en epäile yhtään. Mulla sama juttu ettei mullakuheesti oo ihmisiä kelle jutella kovin syvällisesti ja sillain avautua... tänne on jotenki kauheen helppo sit kirjottaa ajatuksia!
 
Kp11! Eilen sain sitten ovistestistä haalean viivan. H-hetki siis lähestyy? :) Jännä, miten mulla ukko on nyt innostunut asiasta ihan yhtäkkiä, aikaisemmin se piti mun ovistestailua ihan höpöhöpö hommana, meinasi että saan siitä itelleni vain enemmän stressiä... Noh, eilen (kun oon nyt testaillut siinä 16:30 maissa) oltiin vielä reissun päällä ja aika meinasi mennä tiukille testauksen kanssa kun ei ollut sellasta rauhallista hetkeä oikein... Tuumailin siinä, että jos antaa tältä päivältä olla ja testaan sit taas huomenissa. Ukko hätäili että "ethän sä voi jättää välistä tuolla lailla! jos se onkin just nyt oikee aika ja sit menee huti" :D piti ihan rauhoitella sitä että no ei se ovis vielä oo voin luvata sen :) Mut testasin tosiaan sit ja hailakka viiva tuli.

Sit aika outoja juttuja ollu nyt... Join nimittäin lauantai iltana 6 olutta kaverin kanssa iltaa istuskellessa. Siis VAIN 6 ja en mitään muuta, oksensin sunnuntai aamuna :O mulla oli ihan törkeen huono olo ja heikotti yms. Tuntu etten selviä siitä aamusta ikinä. Sit tänä aamuna kun heräilin niin mulla etoi ihan kamalasti ja heikotti, mun piti käydä tänäkin aamuna oksentamassa, aamupalaa en saanut alas muuta kuin vähän jugurttia ja sekin inhotti. Mitähän ihmettä? Siis olisin ihan varma nytkin raskaudesta, ellen tietäisi että en voi olla raskaana tässä vaiheessa :) Mikä lie pöpö sitten mahassa jyllännyt tms?

Mites muilla? Missä Lumia80 luuraa? :) Ja miten Kärsimättömällä ovistilanne? Hui kun jännää taas... Ihanasti tuntuu olevan mulla kevättäkin rinnassa ja mieli on siis ihan kauheen mahtavan hyvä! Oon niinku lentoon lähdössä :D
 
Hei kaikki! Juliesisko, huomasin että säkin nyt aloit ekaa kertaa tikutella ovista :) Mistä sä tilasitkaan sen paketin vai ostitko? Mä alan tikuttelemaan nyt tässä kierrossa, nyt taas kerran menoillaan kp1, yk3. Ajattelin ostaa PregCheckin ovistestejä, ehkä. Tai ehtisihän niitä kai tässä vaiheessa vielä tilaamaankin.

Mistähän noita ovistestejä kannattais tilata?

Pink*, ihana toi tipuajatus :) Mä olen niin kovasti jouluvauvaa ("lahjapakettia") toivonut, mutta nyt näiden menkkojen johdosta voipa olla, että jää jouluvaavit saamatta. Jos päivittelet taas listaa, niin minulle voisi sinne kierroksi vaihtaa 26-37 näiden edellisten kiertojen perusteella. Ja nyt tänään maanantaina siis kp1, yrityskierto kolme pyörähti käyntiin. Ei enää ole kuukausiin ollut noita reilun viikon kiertoja :)

Pahoittelut kaikille, mä olen tosi huono kommentoimaan muiden kirjoituksia ja luenkin vähän niin ja näin. Keskittyminen on nykyään ihan hakusessa, ajatus pyörii tuolla oman kohdun tietämillä... :D Olen kuitenkin kovasti hengessä mukana, tsemppejä! :flower:

Ei oo todellistakaan minkälaiset kuukautiskivut mulla on. Ei oo ollut tällaisia sitten teini-iän. Reisissä asti juilii.. ja eilinen päivä meni itkua tuhertaessa ("kukaan ei tykkää minusta, oon lihava, miks et koskaan kehu minua, mikä minussa on vikana, mitään en osaa, yhhyhhyy.."), kammottavat hormonimyrskyt! :D Nyt on alan olla oma itseni ja lähinnä naurattaa tuo eilinen masennuskohtaus. Aurinko paistaa! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Sorrun nyt oikein floodaamaan, mutta ei viittis jatkuvasti muokata tuota ekaa viestiä..

Mahzalle vielä oikein suuresti jaksamista, voin vain kuvitella miten raskasta on pienelle pojalle yrittää selittää tuollaista sairautta. Voimahalit koko perheelle! Kauhean vaikeaa käsittää, miks pienelle ihmiselle pitää tulla tuollaisia sairauksia :(
 
Kittyb tilasin tälläiselta sivustolta kun raskauskeiju.fi. Sieltä ovulaatiotestit/raskaustestit ja testipaketit. Löytyy monelaista pakettia missä on eri määriä ovistestejä ja mukana raskaustestejä- ite tilasin muistaakseni muuan keskiviikko iltana ja perjantaina testit tuli postilaatikkoon :) Tilasin itelleni niitä liuskatestejä. Sieltä löytyy myös puikkoja ja mitähän kaikkea... En kauheesti niitä sivuja sitten muuten selannut kun tilasin vaan ne testit :)
 
Juliesisko: Kiitos! Kävinkin heti tilaamassa, näköjään lupaavat lähettää jo samana päivänä mikäli tilaus tehdään ennen klo 15 :) Tilasin nyt 7 ovistestiä ja 3 raskaustestiä, kaupan päälle tuli yksi raskaustestiliuska. Postia odotellessa, siis :heart:
 
Kärsimätön
MOOOOOOI MURUSET IHANAISET!!!!!!!!!

Pink: ymmärrän nii hyvi noi fiilikset..mä tunnen yhen ihmisen (käyvät meillä aina välillä), ketä on huijannut itsensä raskaaksi mieheltä salaa..ette tiedä millaista katkeruutta se aiheuttaa!!!!! sitä tuntee maailman nii vääränlaiseksi paikaksi, kun tuolla tavalla SAA SEN IHANAN VAUVAN ja jotkut eivät saa..:( sitä paitsi...en ole ollut niin vakuuttunut myöskään hänen "äitiydestään"..sanotaanko näin, että lapsi oli siis selkeästi vain syy pitää mies siinä suhteessa väkisin..:(

Juliesisko: JEEJEE VIIVOJA!! :D selitän tossa OMANAPAstoorissa omasta tilanteesta enempi...Ihanaa et sul on hyvä fiilis, MULLAKI ON! :D
Tohon "lasten suosimiseen".......MÄ KANSSA OON MIETTINY ASIAA..meillä siis mulla poika ja miehellä poika..sekin on jo välillä tarpeeks vaikeeta! tai siis...se on tosi usein meillä keskustelunaiheena! ja siis se tasavertanen kohtelu tosi vaikeeta, kun toinen on vuoden vanhempi ja muutenkin ovat todella erilaisia, vaikka ihan bestiksiä ovatkin...:D eli siis todellakin jännittää, mutta uskon, että kaikesta saa sitten aina puhuttua..:) mutta siis ymmärrän todellakin pointin.

Mahza: mulla tuli kyynel silmään..:( toi on siis jotain nii kamalaa. mä en pysty edes kuvittelee tota tilannetta. mä olin jo iha omissa kivuissani joskus viime kesänä, ku pojalla oli tikku tosi syvällä kynnen alla ja kärsis ku sitä yritettii repii pois...!!!!!!!että en siis todellakaa pysty edes ajattelemaan tollasta ilman itkua! hyvä, että teillä lapsi uskaltaa puhua siitä, että se harmittaa! se varmasti jatkossa auttaa ja selkeesti hän ite ymmärtää mistä on kyse! seki hyvä..uskon, et mitä enemmä puhutte ja kerrotte siitä rehellisesti, niin sen parempi! JAKSAMISTA JA HALEJA! :hug:

OMA UPPONAPASEIN: JEAH, eli KOOPEE11...oon testannu kp 8 lähtien..joka päivä aikas vahva viiva! :O what! noh, enivei...ei siis TASAVAHVA! ja ei oo ollu mitää ovisoirei, ei limoi, ei kipui..joten siis NOU HÄTÄ..:D en usko mitenkää et ois ollu jo...ja siis kp:nkään mukaan ei varmasti oo..Mulla on tällä hetkellä nii pakaran yläosa jumissa, että reisi vihloo hemmetisti ja paljon, joten en kyl tiä tunnistaisinko ees mitää kipuja...varsinki, ku on on oikeella puolella vielä ja mun mielestä ovuloin useemmi sieltä..

MUTTA on ollu positiivista, että MUN EI OO JUURKAA TARVINNU murehtii tikuttamista, koska MUN MIEKKONE ON OLLU AKTIIVINEN!!!!!!WUHUU..:D :D :D oon ny salaa tikuttanu (tosin se ihan varmaa tietää, mut ei sano mitään), mut en oo ressannu, koska seksii on ollu..toivoisin kovasti, et ovis osuis pääsiäiseen..meillä ei oo lapsiakaa sillo! siihe ois sinääsä mahikset, ku sillo on sitten kp 14-18..toisaalt ihmetyttää toi viivan vahvuus jo tässä kohtaa, et voisko sitten kuitenkin olla jo lähelläkin......ehkäpä testaan tänää vielä ku meen kotiinki...:D eile viimeks aamusella heiluteltii peittoi, joten jos sattuiski olee sairaan aikanen ovis, ni ois vielä hyvä varmistella..;) ;) HIHHHIIIIIIIIII. VOI KUNPA TÄÄ KEVÄT SAIS äijän mielen pysyy tollasena..:D
 
Kärsimätön
Moiiiiiiiii!

Ilmottelen vaan..KP12, taas aamulla aikas vahva o-plussa, mutta ei tarpeeksi vahva...tänää aion kuitenki miehen kellistää, ku viimenen kerta oli su-aamulla..:D tää täs tikuttelus on huono, et kun ei niihi voi kuitenkaa silleen luottaa...että siis nytki ku mäki saan sen verra vahvoi plussii, ni se vois tyylii mennä niiki, et joku niistä tarkottaiski jo plussaa, mutta ollu sitte pissa laimeeta tai jotain....eli varmistelukellistelyjä tarvitaan...:D :D
Tää mun selkäjumi on sitte kirjaimellisesti nii PERSIISTÄ..vetää taas pakaran ja etureidenki täysin johonki kamalaan hermosärkyyn!!!!!!että pistää vihaks! en oo tuntenu mitää oviskipuilui tms..viime kierrossahan nippaili koko ajan!!WHAT???? noh, muistelisin kyl, et sillo esikoisen tärppikierrostakaa en tuntenu oikee mitää tapahtumii..seurailin vaa tikkuja..ps. mä tikutan täl hetkel kaks kertaa päiväs..VOI NOLO...:D mutta siis....mä oon jotenki sen päättäny, et en mä tota tikutteluu montaa kk jaksa, joten ei haittaa vaikka noi kuluiski nopsaa..:D
 
Tosi pikaseen vaan sanon, et SAA MUUTKIN PÄIVITTÄÄ! =)
Luin uusimmat, mut nyt en millään ehdi kommentoida..
ON: kp17, tikuttelu alotettu perjantaina, viiva vahvistumaan päin.. Toivottavasti huomenna ois o+, kun ollaan miehen kans kahestaan..;)
Limat on erittäin lupaavat :p

Palaan asiaan ja päivitän, ellei muut oo ehtinyt, viimestään huomenna..
 
Moikkelis! Omaa napaa täällä kans, elikkä eilen tein ovistestin ja ei taaskaan minkäälaista viivaa... siis lauantaina en saanut viivaa, sunnuntaina oli haalea viiva ja eilen taas ei mitään. Miten sen pitäis mennä? Siis itse kun käsittäisin, että kun se viiva alkaa sieltä ilmaantua niin se pikkuhiljaa vanhvenisi siitä... Mut miks nyt sitä ei taas tullut sitten ollenkaan? Mitään limoja en oo kyllä havainnut ollenkaan vielä. Ja vatsasta en osaa sanoo mitään kun nyt taas ruuansulatuksen kanssa ollu kamalat ongelmat, vatsa on kova kun kivi ja on niin ahistava olla etten taatusti huomaa mitään oviskipuja... Vaikka en oo niitä kyllä oikeestaan koskaan osannut kauheesti havaita, ainoastaan rintojen arkuutta välillä ja sit limat. Saapa nähdä! Noh, jokatapauksessa sunnuntaina harjoteltiin jo ja eilenkin ukko olis halunnut mut mä toppuuttelin :D siis mulla on hyvin hyvin harvoin ongelmia saada isäntää innostumaan, se on vähän turhankin aktiivinen :ashamed: Mut tänään varmaan taas vähä harjotellaan lisää :) poitsu menee illalla kerhoon ja meillä on 2tuntia aikaa olla kaksistaan ;) Nyt syömään, ennenkun ruokatunti menee ohi! :D
 
Kärsimätön
Juliesisko: Siis tää noissa o-tikuissa on just se kakkapuoli....ku siis periaatteessa mikään muu ei kait tarkoita mitään, jos ei oo TASAVAHVA viiva..eli siis mä en ainakaa oo pystyny niistä tulkitsee sitä, että onko ovis tulossa pian vai ei..sillon viime kierrossa mähä sain kans esim kp 11 jo aikas vahvas viivan, seuraavana päivänä juur ja juur haamu...sitten taas joskus kp 18 joku haamu ja sitte kp 20 oli se plussa..ja vielä kp 21 myös...

eli mullaki voi hyvin taas olla, että pian saan iha heikkoja ja sit yhtäkkiä tulee se plussa..jos tulee.....:D onpas vaikeen kuulosta, mutta juu siis ilmeisesti mistään muusta ei kannata miettiä mitään, kuin itse PLUSSASTA...:/

OO ilonen, ettei sun tartte paljoo tehä, et mies innostuu! itse asias, mä en tikuttais, jos en just murehtis siitä asiasta...eli siis jos sun ukkos on tosi aktiivine, ni toisaalt miks ees tikuttaa välttämättä..paitsi sit tietty, jos ei itel oikee oo ain fiilistä...

Multa ukkeli eile perhana meni kysymään, et NOH, miltäs tikut on näyttäny?? :D :D eli olen ns. jäänyt taas kiinni..:D sanosin,et HÖH, en mä kerro mitää, ku harrastellaa paljo enemmä, jos en kerro..:D sanos takas vaan, et NO IHAN KU HÄN EI OIS TIENNY koko ajan..:D et ei kai se enää hänel tuota mitää ressii..ONNEKS..:)
 
Kärsimätön just toi siinä on että mulla ei huvittais ihan niin usein harrastella kuin ukolla :D Oon lukenut, että hedelmällisimpään aikaan muutenkin ei pitäis kokoajan olla petipuuhissa vaan mieluusti 2-3pv:n välein... Oon vähän tota yrittänyt noudataa ja sekin tuntuu välillä itelle että en jaksa TAAS! :D No eilen me sit kumminkin harjoteltiin taas vaikka testistä en viivaa saanut. Eilen alkoi olla vähän limat sen kaltaista että jotain vois alkaa tapahtua, tänä aamuna alavatsaan juili inhottavasti, liekkö se ovis sieltä tulossa sitten- testaan taas illalla sitten! Niin ja toihan on tosiaan kans mulle se syy testata kun kiinnostaa oonko ollu ollenkaan oikeilla jälijjä ovikseni kanssa :)

Eli kp13 tänään... Tulin just töihin ja mua väsyttää ihan sikana! :( silmät ei meinaa pysyy auki. Noh, kohta pääsee tankkaamaan lisää aamukahvia, jospa se siitä! Mites muilla pyyhkii? Kaheen vähän oon nyt kommentoinut mitään kun omaa napaa vaan käyny hehkuttamassa : / Mut luen kyllä aina kaikki viestit ja oon hengessä mukana :D
 
Nyt yritän ainakin pikaisesti jotain kommentoida.. Maha kyllä murisee jo siihen malliin, et syömäänkin pitää joutua..

juliesisko: Minäkin toivoisin tyttöä ja mies poikaa.. Vaikka tyhmältä tuntuu tuollaisia toiveita myöntää, mut niin se vaan on..
Iholla sarjaa en oo kattonu..
Minäkin PALJON oon miettinyt, et miten mies suhtautuu lapseeni, jos saa oman.. Se vaatii meillä varmaan vielä keskusteluja.. Varsinkin, kun nyt on viimesen vuoden - puolen vuoden aikana jotenkin miehen ja lapsen välit huonontunut.. Jotain esimurkkuikää lapsella ja miehen kans eri käsitys siitä, et miten näihin tunteenpurkauksiin pitäs suhtautua yms.. Mut jos raskaaksi tulen, niin pitää kyllä työstää asiaa vielä ihan kunnolla..

Minäkin raskauskeijulta olen tikkuja tilannut, kun sieltä minun tutkiskelujen perusteella halvimmalla sai.

Mahza: Paljon jaksamista koko perheelle :hug:

Ovistikuttelusta pitää kertoo... Maanantaina lähdin töistä kotiin ja tarkotus oli, et käyn kaupassa samalla.. Mut pitikin sitten soittaa miehelle, et voisko se käydä, kun samoihin aikoihin töistä oli lähdössä, mulla oli nimittäin järkyttävä pissahätä ja pakko oli kotiin mennä pissalle, kun piti se testi tehdä! Mies vähän naureskeli langan päässä, kun selitin sille pissahätääni ja kipitin jalat ristissä autolle :LOL:

ON: Eilen oli o+, jos oikein tulkitsin, pitää vielä tänään varmuuden vuoks testata, et onko kuitenkin tummempi vielä kun eilinen vai joko on haalistunut.. Ja eilen peitotkin sitten heilu, kun lapsi saatiin unille.. Ja tänään vielä siihenkin varmistelut ;)
Mies oli kyllä ihana eilen! Sillä on tiistaisin harkat ja yleensä sen jälkee ei kyllä sänkypuuhat enää ota onnistuakseen, mut kun kerroin tikusta, niin sano heti, et jätänkin sit harkat väliin, et voi hänkin sen verran uhrautua =) Oon tainnu muutaman kerran sanoo, miten pahanmakusta on greippimehu ja merisuola jne... :LOL: Ja yleensä kun sitä on kovastikin tökkinyt noi "pakolliset" peiton heiluttelut, niin eilen olikin sit ihan eri fiiliksellä! JeeJee :heart: kivaa oli!

Ja greippimehu on muuten oikeesti vaikuttanu limoihin! Selkeesti enemmän on nyt oikein sellasta kananmunan valkuaista :)
 
**************4.4.2012***************

Mukana:
Eltzu84.................kp / ...................yk?
kittyb...................kp 3/26-37...................yk3
Mahza...................kp9/28-34......................yk3
juliesisko...............kp13/26-28 ...................yk6
Kärsimätön............kp13/28-34 ...................yk2
Pink*....................kp18/28-36...................yk6
Lumia80................kp 29/ 29(-30)...................yk5
Scarleth................kp37/28........................yk5
Rakkauspakkaus83...kp69/36-38.................yk5


Taustailijat:
mymosa
Leenuliinukka


Plussanneet:
 
Pikasesti taas aiheen vierestä. Sain just kuulla että mun mummi on nukkunut pois. Meidän perheessä on nyt näitä suru-uutisia satanut niin paljon, että vois olla aika seuraavaks saada se plussa... No, kohta on kai ovisaika, katotaan miten käy.

Luen teidän juttuja ja oon hengessä mukana, mutta nyt ei jaksa kommentoida sen enempää, tsemppiä vaan kaikille!
 
Kärsimätön
MOIKKA KAIKKI PÄÄSIÄISTIPUSET!

Mahzalle ensin lämpimät suuret halaukset!!!!!!!:hug: kamala saada tuollaisia uutisia!!!!!!elämä ei ole reilua..plussan todella ansaitsisitte..mun pappa kuoli kun odotin lasta..mulle kovasti sanottii sillo, että tää on elämän kiertokulkua..sä synnytät uuden ja kierto jatkuu...jollain sairaan oudolla tavalla se autto mua...harmitti vaan hirveästi se, ettei pappa ehtiny pientä nähdä..oli tosi lämmin, lapsirakas henkilö..:(

Pink: ihanaa, et miehes on messissä! mun täytyy ilokseni todeta, et tääl on tapahtunu sama reaktio!!!JES! hyvä meiä miehet! :D

Julie-Sisko: mites, saitko plussan??o-tikkuun siis..mul ei vieläkää..:( oireet sulla kuulostaa hyviltä!

ON: mä täällä makaan saikulla! :( mulla meni toi selän juttu tosi pahaks..tai oikeestaan selkä ei enää tuota tuskaa, vaan se hermosärky jalkaan varpaisiin asti...voin sanoa, että olen ollu sahaamassa jalkaa osiin monesti!!!!eilen aamulla sitte menin lääkäriin..kaaduin jo eteisessä, kun oikee jalka ei pitäny yhtään..:( refleksitestit repuutin, sekä kantapäillä kävelyn..vasen siis toimii kyllä, oikee ei..:( noh, lääkäri epäili esim. välilevyn tyrää tai pullistumaa, mutta nyt odotellaan, että lähteekö itsestään..tiistaina uusi aika ja jos refleksejä ei sillo tuu, ni kuviin..:(
Mies on ollu aivan ihana, auttanu ja tsempannu parhaansa mukaan, jopa potkinu välillä, ku mun raivo on menny jo iha naurettavaks...oikeasti hän tuli repii mun pois, ku sillo ed.yönä vaan potkisin sohvaa...mä suoraa sanoen vaan halusin jonku muun kivun tilalle..se särky oli nii raastavaa. ja autto mies toisellaki tavalla..täällä on eilisenki aikana aamuyöllä jo sekstattu ja sitte päivällä..naurakaa vaan, mutta se auttaa!!!!!!! tai siis...sen aikana en pystynyt tietty yhtää keskittyy kipuun, joten se oli hyvä! :) :) ;) ;)

mutta noh, enivei..panacodilla mennään tiistaihin asti! siitäkää kuulemma ei pitäis olla haittaa´raskautumisessa..:)

MUTTA MISSÄ ON MUN OVIS!!!!!!!! koko ajan saan viivoja, mutta ei oo tasapaksuu viivaa näkyny! :( peekele..ärsyttää..eli pitkää kiertoa kohti taas..:(

Eli täällä kp 14 päällänsä...toiv. ny tulis pian, ettei pääsiäispupuilut tuu menee ns. hukkaan..;) mul on kyllä kp 19 asti saikkua, että aikaa ja jaksamista pitäis sille touhulle olla! :D

Nii ja siis meillä tosiaa mies nyt eilenki kyseli tikkutuloksia..:) ihana..hah.haluu varmaa tietää, että KOSKA tää jyystö taas loppuu..:D:D;) :p
 
Huomenta! :) Ihan ekaksi Mahzalle edelleen jaksamisia ja iso halaus :hug: Mä oon uskonu aina siihen, että kun vastoinkäymisiä sattuu kohdalle toinen toisen perään niin käännekohta on pian tulossa! Saat pian kokea suurta onnea :) Ja mä muutes uskon kans kohtaloon (ehkä hölynpölyä) elikkä uskon että kaikella tapahtuvalla on aina jokin tarkoitus. Tuolla ajatuksella myöski oon selvinny kovistakin paikoista kun elämä mullakin ollu aikamoista soratietä... Voisin kertoilla näitä juttuja vaikka kuinka paljon, mutta en viitsi rasittaa täällä ketään niillä :D

Kärsimätön en oo saanu plussaa minäkään :( En oo saanut mitään viivaa sen sunnuntaisen haalean viivan jälkeen!

Eilen tosiaan limat vaikutti lupaavilta ja olin varma että saan sen plussan kun menin kotiin, mut ei... Ehkä tänään? Siis nyt ei oo ollu kumminkaan ollenkaan vielä sellaisia limoja mitä oli viime kierrolla jo kp12... Ja tänään siis kp14. Ollaan kummiskin heiluteltu peittoja nyt jokatoinen päivä sieltä sunnuntaista saakka. eli tiistai iltana oli viimeksi sessiot ja tänään se taitais taas olla aika ;) Onhan tää melkoista kalenterihommaa "millon saa sekstata" mut toisaalta meillä ainakin se jotenki piristää! Ukko tietää että tänään on puuhaa illalla ja se vihjailee pitkin päivää aina että "illalla sitten" ... :) Semmonen kiva flirtti päällä koko ajan.

Pink* mulla ei vieläkään oo menny jakeluun että millaista greippimehua sen pitää olla? Siis käykö joku greippijuoma mitä ne myy jotain.. juicci mehuja yms? Vai pitääkö sen olla ihan oikeesti tujua greippimehua, esim. suoraan puristettua? Tekis mieli kokeilla mut en tiiä saanko juotua :D Kyselin tästä aikasemminki joskus, en tiiä onko mulla menny vastaus ohi vai etkö oo ehtinyt vastaamaan, mut sori jos hätyytän :)
 
Kärsimätön
Juliesisko: höh..mahtaako noihi testeihi voida luottaa..tai noh, viime kierrossa kyllä pystyi...voiks olla jotenki, et joskus ns. vahvempi ovis? :D hitsi mitä selityksiä mäki keksin...noh, ei täs auta ku jatkaa pissaamista..:D ja mielellää sitä toistaki juttua..:D

Greippimehuista tietääkseni Valion maitotölkin näkönen mehu on ainaki tuohon tarkoitukseen sopiva..:D käytin kahdessa kierrossa sillo esikoisen aikaan..sillo tärppäs, mut en voi sanoo et sil ois ollu sen kans mitää tekemistä..:D mistä sitä ikinä tietää..terveellistä se kumminki on, joten ei haittaa ainakaan..:D limoihin oon ymmärtäny et vaikuttaa..tekee juoksevammaks tai jotai...:D mä en oo nyt ollu limoistakaa mitenkää selvillä, ku on ollu tota miehen litkua, mitä sieltä on tullu..:D
 

Yhteistyössä