HELLOUDIDOU!
no nih! nyt tuli väli, että pääsee tänne jauhamaan taas jottai hölmöö..
tääl on KOOPEEKUUS..
eli kp6
tuntuu, et se on JO kp6! on tää hassuu, ku tässä kohtaa menee aika nopeesti, mutta sitte ovikseen jälkee alkaa se HHHHHHHHIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTAAAAAASSSSSSSTTTTIIIIIIIIIIIIII menevä aika...
se vaa tökkii ja matelee ja tökkii :stick:
Pink: Mielenkiintosia ohjeita! en oo ikinä kuullu, vaikka kaikenlaisia vinkkejä tässä nettielämää selaillessa lukenut..
noh, jännä nähä tuleeko sulle vaikutuksia kiertoon tms...
Juliesisko: mä luulen ainaki, et mä rupeen testailee ain aamusin..ainaki mulle noi testit näyttäny kyl mihi aikaa päiväst vaa, mut aamusin mul tulee sit ainaki suurinpiirtei samaan aikaan testattuu joka kerta..
ja tosiaa testailun alotan nyt perjantaina eli kp 8..mun edelleenki vahvan uskon takia, et kierto ois ny lyhkäsempi..
haha..mistähä tällasetki uskot tulee..
Mitäs mää höpäjäisin...hmm..ilonen on fiilis ollu..
laivareissu tais tosiaa tehä terää...ja oon ruvennu nii pal nauttii "pillerittömyydestä"..siis niin paljon paremmin huomaan, että oon oma itteni nyt!!!!ai että!
ja kohta saaki alkaa pakkaa....! muutto siis 27. päivä ens kuuta!!
koko elämä muuttuu taas...oma piha, esikoisen päiväkodin vaihto...kaikki!
Tossa miettisin, että vkl pääsee askartelemaa muksuje kans pääsiäisjuttuja! yks juttu, mist en oo innoissani, on virpominen.
mitäs muksujen päälle laittais??siis me mennää vaa parille tutulle virpomaan, ei muuta..
mutta kuitenki..munia varmaa maalaillaan ja oksat koristellaa, siin saa olla tarpeeks..
AIVAN ihanaa, et kohta pääsiäisloma!!!!!!
meil on lapsivapaata, joten jos vaan säät sallii, ni luulen, että menee paljon aikaa pyörän selässä. Ostin just uuden kypärän, joka on TODELLA hieno!