Uusperheelliset kuumeilijat

Kärsimätön: Menkkojen alku lasketaan siitä, kun alkaa kunnon vuoto. Tuhrupäiviä ei siis lasketa mukaan.

Mulla vuoto ohi ja nyt vaan ootellaan, et pääsee taas pissimään tikkuun ja heiluttelemaan peittoja :)
 
No niin... Sama homma kuin viime kierrossa, eli kp26 ja masussa tänä aamuna oikein ilkeän tuntuinen ja syvä/voimakas kouraisu jonka jälkeen tuli verta paperiin :( Aamulla tuli paperiin sellaista ihan vaaleanpunaista vuotoa vähän... Tästäkö ne menkat nyt sitten alkaa taas :| Nyt kumminkin tuli ihan vaaleaa verta ja huomattavasti vähemmän kuin viime kierrolla, jolloin vuoto oli heti ihan selkeää verta. En ala! :(
 
Kärsimätön
Juliesisko: TÄH? en voi uskoo..oikeesti mul oli nii vahva kutina asiast (ei kirjaimellisesti.;) ) .......siis muistanko oikeen, että sulla on viimeksikin mennyt noin, että alko tollee menkat? voi ketunkettu, jos nyt sitä oikeesti tarkoittaa! en viitti laittaa mitää toiveennostatusviestiä, kun se ei ainakaan helpota..:( :hug:

Pink: Kiitos vastauksesta! JEE TE PÄÄSETTE HOMMII...:D

ON
: TÄNÄÄN siis vahvasti KP1 ..meni meinaa alkkarit vaihtoon aamulla! :D olin ilonen! oikeesti ilonen..ku eile jo pelkäsin, että tuhruttaa pitkään!

JA siis....oon myös jotenki ilonen siitä, että uskon, et nyt mun kroppa toimii..koska tänään kp1 on tasan 14 päivää oviksesta! joten uskon siis o-tikun näyttäneen täysin oikein ja heti 14 päivää sen jälkeen vuodan! JES...:D oon kyl aika varma, et ens kierto ois lyhyempi ku tämä, mutta kathotaan..

Nyt on kauheen vahva olo, että ensi kierrossa tärppää! :D tuskin se nii menee, mutta hei toivo on korkeella...ja pah..noh, mutta kuitenkin..kaikkein ilosin oon siitä, että ens viikolla pääsee jo hommiin..;) hih hih..
 
**************23.3.2012***************

Mukana:
Eltzu84.................kp / ...................yk?
juliesisko...............kp1/26-28 ...................yk6
Kärsimätön............kp1/28-34 ...................yk2
Pink*....................kp6/28-36...................yk6
kittyb...................kp 16/8-28...................yk2
Lumia80................kp 17/ 29(-30)...................yk5
Scarleth................kp25/28........................yk5
Mahza...................kp29/28......................yk2
Rakkauspakkaus83...kp57/36-38.................yk5


Taustailijat:
mymosa
Leenuliinukka


Plussanneet:
 
Viimeksi muokattu:
Kärsimätön: Pahoittelut menkoista.. Aika rauhallisesti tunnut sinäkin ottavan:eek: vaikka olet ihmetellyt miten jotkut voi olla niin rauhallisesti..

juliesisko: Voihan... :hug: En vielä listaan vaihtanut kuitenkaan ykköstä..

Mahza: Mikä tilanne :popcorn:

Scarlethilla myös alkaa olla jännät paikat!
 
Joo kyllä täällä nyt taitaa olla kp1 ja yk6 :( Vuoto lisääntyy kokoajan. Persetti! Kyllä sä Kärsimätön ihan oikein muistit.. Eli viime kierto oli just tää sama. Eka kerta ikinä kun menkat alko jo kp26 ja oli ollu vahvasti raskaudenomaisia oireita... Sit just tää sama juttu että kipeän kouraisun jälkeen alkoi heti vuoto. Ei oo vuosiin ollu mitään kipuja menkkojen takia... Voisko olla toinen kemiallinen raskaus peräkkäin? Tuosta viime kierrosta olin ihan varma että kyllä oli kiinnittyminen tapahtunut. Oli just oletetun kiinnittymisen aikaan pikkuista verituhru vuotoa (niinkuin tässäkin kierrossa) ja tuotakaan ei oo ollut ennen, kuin nyt vasta nää kaks... Ja kovat vatsan nippailut molemmilla kierroilla, sekä aikaisemmassa myös ihan selkeesti tunsin/näin rinnoissa muutoksia. Mut voihan se olla että ihan muistakin syistä nyt vaan kierrot ollu jotenkin erilaisia kuin ennen.
 
Viimeksi muokattu:
juliesisko: Mulla oli ehkäisyrengas käytössä ennen yritystä ja jotenkin tuntuu, että vasta nyt pari-kolme kiertoa ollut sellasta, et tuntuu, että elimistö alkaa palautua ehkäsystä. Aika usein kierrot on erilaisia aiempaan verrattuna ehkäsyn jälkeen. Ja esim. välissä ollut raskaus voi vaikuttaa kiertoon ja ikä ja monet asiat. Luulisin, et sulla vaan nyt normaali kierto on muuttunu tommoseks, niinkuin nää kaks edellistä.. Ite en ainakaan muista et mulla ois koskaan ennen ollu mitään tämmösiä tiputteluja, mut nyt se sitten kuulukin minun kiertoon..
 
Kärsimätön ja juliesisko :hug: Onnea ens kiertoon taas.

Joku kysy tosta mun pojan jutusta, laitan linkin niin saa kiinnostuneet lukea Perthesin tauti - Suomen Perthes ry

ON: ei oo menkat alkanu. Aamulla testasin selkeen negan :( Mua on eilen ja tänään paleltanu hirveesti, ja tänään on ollu ällö olokin. Mut eiköhän ne sieltä tuu viikonlopun aikana. Koitan jaksaa odotella maanantaihin, jos silloin ei oo alkanu ni sit uutta testii (vaikka niitä tuolla kaapissa kyllä oiski odottelemassa aika monta....) En jotenki usko että ois tärpänny. Ei oo yhtään semmonen olo. :(
 
mymosa
Tsemppailen taas täältä teitä..
Välillä käytävä lukemassa täälläkin, vaikkei oikein noihin yrittämisjuttuihin kommentoikaan :)
Menis toi aika niin pääsis ihan kunnolla uusperheilemään, heh..
 
Joo kylläpä se saattaa olla niin, että mulla nyt alkanu tosiaan tasoittua tää kierto. Ja nähtävästi saan taas menkkakivutkin riesakseni :( Tosi ilkee tunne ollu mahassa tänään ja vuodan ihan kamalasti... Kävin koiran kanssa lenkillä ja terveysside ei pitänyt tuolla reissulla. Aikaisemmin ollu hyvinkin kohtuullista toi vuoto. Nyt kun muistelen, niin olihan mulla tosiaan ennen pojan syntymää ja kierukan laittoa aika runsaat menkat! Sit kun poika syntyi niin pian sen jälkeen laitettiin hormonikierukka joka oli aina tonne viime heinäkuuhun saakka mulla. Parit menkat ehti tulla kierrolla 27pv sen jälkeen kun kierukka oli otettu pois. Kunnes viime lokakuussa alettiin aktiivisesti yrittää vauvaa ja sit alko kiertokin sekoilla... Josko sen nyt sit alkais tasottua tuohon 26pv :)

Mutta, uuteen kiertoon uudella innolla ja pääsempähän tosissaan testaamaan ovista nyt :) Mielenkiinnolla odotan näkeväni, että onko se ovis todellisuudessa lähimainkaan siellä missä luulen sen olevan :D itsehän oon sen bongannut aina tuolla kp12-14 paikkeilla, mut ennen en oo testannut. Vähän noloa, jos oonki ollu ihan metsässä :ashamed:
 
Pikaisesti vaan omaa napaa..
Eilen oli se akupunktio! Selkeesti oli kuulemma häikkää hormoni/vuoto asioissa, akupisteet oli kipeitä ja neuloja laittaessa kuulemma huomasi "tukkoja". Jalkoihin laittoi pääasiassa neulat ja pari myös käsiin. Lisäksi mulla on nyt pari neulaa ja sellasia akukuulia korvassa 5 pv:n ajan.

Mulla on myös vatsan kans kaikenlaista ongelmaa ja koska se on "krooninen" vaiva, niin hoiti myös sitä. Arveli, että voi olla, et maha pitää ensin saada kuntoon ennen kuin elimistä alkaa korjata hormonitoimintaa. Mut siis kumpaakin nyt hoiti, saa nähdä mitä tapahtuu..

Neulojen laitto ei juurikaan tuntunut, tai osa ei tuntunu ollenkaan ja sit ne muutamat pisteet hetken nipisti, mut sit oli ok. Pientä kihelmöintiä tuntui jaloissa. Olossa huomasin sellasia muutoksia, et rinnat tuntui illalla painavilta (yleensä sellanen tunne vaan ennen menkkoja). Nukkumaan mennessä oli jotenkin outo olo, vähän niinkuin ois vatsatauti tulossa. Ja aamulla oli tosi kova nälkä! Vaikka illalla söin enemmän kuin yleensä.

Menkat voi kuulemma nyt alkaa suht piankin ja sitten sen ekan vuodon jälkeen huomaa, et miten kierto muuttuu. Eli nyt odottelen vuotoa..

Muutamia vinkkejä ruuan suhteen sain: Merisuolaa pitäs syödä (sen sanoi jo puhelimessa aikaa varatessa ja olen nyt syönytkin), sit lämmintä ruokaa esim. keittoja ja sipulia sekä vähän jotain thaikastiketta. Sitrushedelmiä pitää välttää. Greipistä kysyin erikseen, koska sitä olen nyt juonut, se on ok. Kalaa myös suositteli.

Et sellasta.. Nyt vaan jännäillään tapahtuuko missään mitään muutosta:popcorn:

Mut akupunktio ei ollut siis mitenkään kauhea kokemus, suosittelen!
 
**************26.3.2012***************

Mukana:
Eltzu84.................kp / ...................yk?
juliesisko...............kp4/26-28 ...................yk6
Kärsimätön............kp4/28-34 ...................yk2
Pink*....................kp9/28-36...................yk6
kittyb...................kp 18/8-28...................yk2
Lumia80................kp 20/ 29(-30)...................yk5
Scarleth................kp28/28........................yk5
Mahza...................kp32/28......................yk2
Rakkauspakkaus83...kp60/36-38.................yk5


Taustailijat:
mymosa
Leenuliinukka


Plussanneet:
 
Viimeksi muokattu:
Kärsimätön
HEIPPPPPPPARALLLLLLLLLAAAAAAAAAA!!!!!!

AIVAN USKOMATTOMAN LOISTAVA laivareissu takana! Mikää ei ois voinu paremmin mennä! :) :) :) :)

Pink: ihana juttu, että akupuntio oli noin kiva kokemus! itse oon ollu kerran, kun mun niska meni täyteen lukkoon moneks päiväks ja sitä ei saatu lääkkeillä auki..vaikka sain siis niin vahvoja lääkkeitä, että oksensin ensimmäiset jo apteekissa ulos, kun lääkäriltä yhden sain...:( noh, sitten pääsin neulojen alle ja kun ne olivat ekan pätkän paikallaan olleet, niin tämä henkilö sai jo käännettyä mun pään oikeaan asentoon, ilman, että mun ois tehny mieli kuristaa ketää..:D joten siis, uskon sen hyviin vaikutuksiin kyllä! :) varmasti tuli tsemppaava olo ja oikeasti muutenkin rentoutunut jne olo..:)

JA KIITOS SUN AHKERASTA LISTAN PÄIVITTÄMISESTÄ!! :)

Mahza: Kiitos linkistä, luin kokonaan läpi..miten teillä asia huomattiin? ja miten teillä siinä edetään?

Juliesisko: Kattosin just, et mehä mennää ny samoilla KP:llä..! :DMEIL TULEE JÄNNÄÄ!!!!! :D :D :D alotetaanko tikutus samaa aikaa? :D pahottelut kuitenki vielä tädistä..:( :hug:

ON: Eli tosiaan, vaikka vähän ns. "puuskuttava" olo tällä hetkellä tuon tehdyn reissun jälkeen, niin FIILIS ON VIELÄKI NII KORKEELLA!!!!!!!! :) :) oli nii ihanaa,että en voi sanoin kuvailla..ja siis r-juttuja en oo ajatellu hetkeekää vkl aikana...! jes!

Mut hei, nyt sille on taas aikaa..:D eli nyt kp4..menkat toiv. tekevät loppuaan nyt..on ollu hiukan kyllä oudot menkat...yleensä vuodan suht paljon ainakin kahtena päivänä...nyt on ollu tasasen niukkaa koko ajan..paitsi sillo torstaina ku tuli vaan ne "varotustipat"..noh, toiv. tää ei tarkota sitä, et kroppa ei ois vielä palautunu normaalitilaan.....melkee tekis mieli alottaa tikutus tosi aikaseen....en tiä miks sellanen olo...mul niitä tikkuja tosiaa 21 oon tasan päättäny, et kun plussan tikkuun saan, ni mul EI OO LUPAA sen jälkee tikutella enneku sitte r-testillä! eli...luulen, et alotan tikuttaa perjantaista...kp 8...ja toivon, ettei tarvis tikuttaa kauheen kauheen pitkään...eli toivon lyhyttä kiertoa..:)

IHANAA KEVÄISTÄ PÄIVÄÄ KAIKILLE! :)
 
Hip hei, täällähän ollaan oltu taas aktiivisia :) Kiitos Pinkille listan aktiivisesta päivittämisestä - en ole pudonnut kelkasta vaikken olekaan pariin viikkoon keskustellut :heart:
Meillä yrityskerrat jääneet oviksen aikoihin vähäisiksi. Kerrasta nyt on napsahtanut, jos on napsahtanut. Tosin en oo ovista tikutellut millään lailla, vaan luottanut sokeasti nettilaskureihin. Viimeksihän kierto oli 37 päivää, joten laskureiden tulokset voi heittääkin. Nyt kp 18. Ensi viikon lopulla ois sit taas jännäpäivät, ellei niagarat yllätä ennen sitä... Jotenkin viime kierrolla petyin niin pahasti "turhaan" tehtyihin testeihin, että uskon pystyväni nyt tässä kuussa paremmin itseni hillitsemään ja tekemään sen testin vasta sitten, kun oikeesti kuuluu.

(no voin tunnustaa että nyt tässä kirjoitellessa alkaa "kuume" nousta ja vähän jo jännittää ;D Palstalla on jännä vaikutus.)

Ei muuta kuin plussatuulia ja ihanaa alkanutta kevättä kaikille :heart:
 
Pikasesti taas omaa napaa.... Eli tein aamulla testin, negaa näytti. En kyl muuta uskonutkaan, kun ei lainkaan ole semmonen olo et raskaana olisin. Alkais vaan ne menkat niin vois yrittää uudestaan.
Kärsimätön, poika alko ontumaan vasenta jalkaa ja valitti nivuskipua. Mentiin lääkäriin ihan muista syistä (kova vatsakipu) ja siellä kirurgi tuon huomas ja pani pikassti lähetteen lasten kirurgille. Toistaseks poika siis pystyy liikkumaan, mutta välillä meinaa itku tulla kun ontuminen selvästi haittaa menoa. Toivotaan että paremmat ajat olis edessä.

Kaikille tsemppiä ja plussatuulia. Koitan ehtiä kommentoimaan teidänkin juttuja, nyt ei vaan kykene keskittymään taas mihinkään. Tuhat rautaa tulessa :) Iloista kevättä kaikille!!!!
 
Kärsimätön niin tosiaan näyttää että samaa rataa mennään :D Ja kiitos myötätunnosta :heart: Mulla on yllättävän hyvä ja rauhallinen fiilis taas kumminkin! Oon täynnä energiaa uuteen yritykseen :)

Odottelen innolla oviksen testailua, testien mukana tulleen ohjeen mukaan siis mun pitäis aloittaa testailu kp9 elikkä sehän olis tuleva lauantai... Oon menossa viikonlopuksi äitini luo kylään ja mies on tuolloin muualla reissussa, mutta tokkopa se ovis nyt ihan tuolle viikonlopulle vielä sattuukaan :) Jos se on silloin kun luulen sen olevan, elikkä edelleen joskus kp12-14 niin se sattuu harmillisesti just vähän ennen pääsiäistä- pirskatti kun voisi parilla päivällä siirtää niin olis pääsiäisenä hyvää aikaa heilutella peittoja kun on töistä vapaata monta päivää :LOL: Mitenköhän tuon testaamisen ajankohdan kanssa... siis mihin aikaan päivästä? Ohjeessa luki että 10-20 välillä. Mietinkin nyt, että tetsaisinko joskus päiväsaikaan jo työpaikalla, vai odotanko kotiin saakka ja pääsen testaamaan vasta 16:30 aikaan? Töissäkin olis kyllä ruokatunnilla puoleiltapäivin hyvää aikaa testata rauhassa :) Loppuisi nyt tuo vuoto jo että pääsisi pikkaisen harjoittelemaan, ihan kauheet seksihalut ollu pari päivää :snotty:

Pink* kiva kuulla että akupunktio oli positiivinen kokemus! Mulla jäi mietityttämään, että siis mihin noi ruoka jutut vaikuttaa? Oon pudonnu jo kärryiltä :D Siis vaikuttaako ne kierron tasoittumiseen? Mullahan on kyllä hyvinkin säännöllinen kierto kuitenkin, mut miten toi merisuola pitää syödä? sipulia syön tosi paljon ja tonnikalaa mut kaikki muu kala kyllä on aika vähällä käytöllä... Mut varsin mielenkiintoisia juttuja :)
 
juliesisko: En osaa sanoa, et mihin nuo ruokajutut vaikuttaa.. Sellasia ohjeita vaan sain. Osa liittyy varmaan niihin vatsavaivoihin, mut tuo merisuola ainakin oli sellanen, et jotenkin tähän hormoni asiaan vaikuttaa. Sen ohjeen kun sain jo aikaa varatessa, eikä sillon ollut mitään puhetta mahasta. Ja sitä merisuolaa otetaan ihan sellasena hippuna, vaikka 1-2 hippusta päivässä.

Oon käsittänyt, et keho voi olla kylmä tai lämmin. Mulla ilmeisesti jotain kylmyyttä kehossa ja luulisin, et lämpimät keitot liittyy siihen. Ja varmaan se, et sitruksia pitäis välttää. Ja se mausteinen thai kastikekin ilmeisesti lämmittää kehoa.. Oisko noin, mene ja tiedä..

En tiedä johtuuko akupunktiosta vai ei, mut eilen ja tänään on päänsärkyä ollut..
 
Kärsimätön
HEIP!

kunha ilmotan äkkii itestäni! :D elossa ollaa..EILE päästii reenaa, mite peitot heiluu ja OHOH,MIES jo sanos, et OLI JO AIKAKIN, et menkat loppus!!!!! :D :D WOW!

täällä siis kp 5........vieläki vähä mietityttää, et onks kroppa heränny, ku ne menkat oli tollaset, mut......kai sen sit näkee...:D

Palaan paremmi huomenna..ollu vähä kiirus päivä.:D
 
Kärsimätön
HELLOUDIDOU!

no nih! nyt tuli väli, että pääsee tänne jauhamaan taas jottai hölmöö..:D :D

tääl on KOOPEEKUUS..:D eli kp6 :D tuntuu, et se on JO kp6! on tää hassuu, ku tässä kohtaa menee aika nopeesti, mutta sitte ovikseen jälkee alkaa se HHHHHHHHIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTAAAAAASSSSSSSTTTTIIIIIIIIIIIIII menevä aika...:D se vaa tökkii ja matelee ja tökkii :stick:

Pink: Mielenkiintosia ohjeita! en oo ikinä kuullu, vaikka kaikenlaisia vinkkejä tässä nettielämää selaillessa lukenut..:D noh, jännä nähä tuleeko sulle vaikutuksia kiertoon tms...:)

Juliesisko: mä luulen ainaki, et mä rupeen testailee ain aamusin..ainaki mulle noi testit näyttäny kyl mihi aikaa päiväst vaa, mut aamusin mul tulee sit ainaki suurinpiirtei samaan aikaan testattuu joka kerta..

ja tosiaa testailun alotan nyt perjantaina eli kp 8..mun edelleenki vahvan uskon takia, et kierto ois ny lyhkäsempi..:D haha..mistähä tällasetki uskot tulee..:D

Mitäs mää höpäjäisin...hmm..ilonen on fiilis ollu..:D laivareissu tais tosiaa tehä terää...ja oon ruvennu nii pal nauttii "pillerittömyydestä"..siis niin paljon paremmin huomaan, että oon oma itteni nyt!!!!ai että! :) :) ja kohta saaki alkaa pakkaa....! muutto siis 27. päivä ens kuuta!! :) :) koko elämä muuttuu taas...oma piha, esikoisen päiväkodin vaihto...kaikki!

Tossa miettisin, että vkl pääsee askartelemaa muksuje kans pääsiäisjuttuja! yks juttu, mist en oo innoissani, on virpominen.:D :D mitäs muksujen päälle laittais??siis me mennää vaa parille tutulle virpomaan, ei muuta..:D mutta kuitenki..munia varmaa maalaillaan ja oksat koristellaa, siin saa olla tarpeeks..:D

AIVAN ihanaa, et kohta pääsiäisloma!!!!!!:) :) :) meil on lapsivapaata, joten jos vaan säät sallii, ni luulen, että menee paljon aikaa pyörän selässä. Ostin just uuden kypärän, joka on TODELLA hieno! :) :)
 
juliesisko: Kahdessa edellisessä kierrossa oon käyttänyt ovistestejä vasta. Tilasin samalla myös r-testejä ja niiden mukana tuli yksi A4 jossa toisella puolella toisen ohje ja toisella toisen. Tein sit eka silleen, et aamupissasta sen ovistestin ja pidin sitä siinä pissassa 3 sekuntia, kunnes tajusin, et olin vahingossa lukenu r-testin ohjetta. Sitten aloin tekeen testin vasta töiden jälkeen eli n. klo 17 ja pidin tikkua pissassa 5 sekuntia. Musta kyllä tuntui, et siinä oli jotain eroa.. Aamupissasta ei näyttänyt yhtään mitään, mut iltapäivällä tuli aina haalee viiva ja sit se o+:kin lopulta.
Eli neuvoisin kyllä tekemään klo 10-20 välillä, kuten ohjeessa, niin ei jäis arvailuille varaa.. Toisilla toki herkemmin näyttää noi testit, mut silti..

Nyt en oikein tiedä, et alkasinko testailla ja missä vaiheessa vai ootanko vaan et tulee nyt menkat (akupunktiossa arveli, et voi melko nopeestikin alkaa hoidon jälkeen) ja tähtään sit ens kiertoon.. Kp11 ois nyt, viikonloppuna varmaan "normaalitilanteessa" alkasin pissiä tikkuun.. Ehkäpä ootan, et jos tulee jotain lisääntynyttä valkkaria, niin sitten tikutan..

Vielä noista testeistä.. Mulle on edelleen vähän epäselvää, et minkä ajan päästä se tulos on luettava?! Ohjeessa oli kai jotain, et muutaman minuutin jälkeen.. Jotenkin epäselvästi kuitenkin minun mielestä. Mulla heti alkaa se viiva tulla ja ehkä muutaman minuutin päästä näyttää, et se ei enää muuta väriä. Roskiksesta kun oon sitten myöhemmin kaivanu vielä tikun, niin ehkä aavistuksen tummentunu vielä.. Mut jos joku tietää, et minkä ajan päästä se ois luotettavin, niin otan kiitollisena tiedon vastaan.
 
**************29.3.2012***************

Mukana:
Eltzu84.................kp / ...................yk?
Mahza...................kp3/28-34......................yk3
juliesisko...............kp7/26-28 ...................yk6
Kärsimätön............kp7/28-34 ...................yk2
Pink*....................kp12/28-36...................yk6
kittyb...................kp 21/8-28...................yk2
Lumia80................kp 23/ 29(-30)...................yk5
Scarleth................kp31/28........................yk5
Rakkauspakkaus83...kp63/36-38.................yk5


Taustailijat:
mymosa
Leenuliinukka


Plussanneet:
 
Kärsimätön
Hellou rakkaat sisaret!

KooPee 7! JIIHAA..:D eilenki tuli peittoja heiluteltua..meillä siis selkeesti kevät..:D no ei kai...mut juu siis nauroin vaan itteäni sen jälkeen, ku tuli kummiski sit mielee heti tyylii pikasesti, että "heh hyvä, jos ovis oliski jostai syystä TODELLA aikasin ja simpat TODELLA sitkeitä...:D :D :D voi elämä...:D

Ovistestit: hmmm....pitäiskö munkin sitten kuitenkin testata aina kun tulen kotiin....en ees lukenut noita ohjeita..:snotty: mulla kyllä sillo näytti sen plussan iha vahvana aamupissasta, että sinääsä.......MUTTA toisaalt ku testais aina työpäivän jälkeen, ni ois ehkä rauhallisin mielin siitä, että jos näyttää plussaa, ni pääsee heti illalla hommin...:D sit se on niiko "pois päiväjärjestyksestä" nopeesti..;) mut mä oon kyl kovasti ruvennu sitä miettii, et yritän kyl tehä sen täl kertaa jotenki nii, et mies ei miettis asiaa..pelkään, et sen halut tyylii lähtee,ku rupeen mainitsee asiast taas...nyt ku hää on ollu vähä viriilimmällä tuulella..;)

Toi tikun tulkitseminen ..mä uskon, et on luotettava vaan pari minuuttia..kun mulla se kunnon plussa pärähti, ni oli kyllä nii tumma, että siit ei voinu erehtyy, mut sit taas haamut on aina vahvistunu, jos kattelee niitä myöhemmin........

Pink: sinuna kyllä pistäisin ns. yritykset täysiin tähänki kiertoon! tai siis..ei ny millää paineella, mutta kun ei koskaa tiä miten sun kroppa reagoi tohon hoitoon..voiha sulla olla ny iha peruskierto kuitenkin...:)

Mahza: halaus ja rutistus..:hug:

TÄS KIERROSSA TÄNNE ON PAKKO JO TULLA TILASTOLLISESTIKIN PLUSSIA!!!! IHAN VARMASTI!

mitä ootte muute ajatellu, KUN me plussaudutaa, jäädääkö samaan ketjuun höpöttelee vaan? me tehtii sillai joskus tuolla Helistimen puolella, ku tutustuttii jo tyylii nii hyvin, ettei kukaa enää jaksanu mennä mihkää muualle..:D mun mielest ois ainaki hienoo..tietty sitä tiiä, vaikka itekää enää ei jaksais kirjotella yhtäkkiä, mutta kun itteeni vähääkää tunnen, ni epäilen, et nii ei kävis..:D
 

Yhteistyössä