Kiitos Kärsimätön! :heart: Ja oon muutes ihan samanlainen, en kestä yhtään odottelua tietämättömänä Oon semmoinen äkkipikainen muutenkin että heti pitää kaikki tapahtua Pakko se on pitää nyt ittensä positiivisena. Toki alkava loma teki varmasti osansa siihen että en menny ihan möksis tuon negan takia. Itseasiassa vieläkin tuolla jossain takaraivossa "kummittelee" että josko sittenkin myöhäinen plussa vielä... Kun edelleen tosiaan tuntemuksia että olis raskaana :O Saa nähdä! Kohtahan se on jo taas käsillä uus aika yrittää vauvaa alulle Ja mun kierto sillä lailla lyhyt kun joillakin se on kovasti +30 ja oon aina siunaillu että en IKINÄ jaksais odottaa niin kauaa Hmm... Aijon tosiaan testata vielä uusiksi mahdollisesti ens viikolla jos nämä oireet vielä jatkuu. Ihan kaiken varalta!
Met lähetään perheen kans kohta möksälle rantasaunomaan ja makkaran paistoon,ehkä mahdollisesti pilkille yms. ja ollaan sit ihan yötäkin siellä. Näin loman alkamisen kunniaksi Meillä siis mökki ihan lähellä, joskus vaan käydään saunomassa siellä ja tullaan kotiin Vaikka oon aina haveillu että sais mökin jostain kauempaa, kuin olis ihanaa lähtee sit sinne aina ja vaihtaa kunnolla maisemaa! Mut näillä mennään
Met lähetään perheen kans kohta möksälle rantasaunomaan ja makkaran paistoon,ehkä mahdollisesti pilkille yms. ja ollaan sit ihan yötäkin siellä. Näin loman alkamisen kunniaksi Meillä siis mökki ihan lähellä, joskus vaan käydään saunomassa siellä ja tullaan kotiin Vaikka oon aina haveillu että sais mökin jostain kauempaa, kuin olis ihanaa lähtee sit sinne aina ja vaihtaa kunnolla maisemaa! Mut näillä mennään