Tervetuloa
Rakkauspakkaus! :wave: Teilläkin tuota ikäeroa.. Me ollaan suunnilleen saman ikäisiä!
juliesisko :hug: Voiskohan se vielä plussaksi muuttua.. Mulla tosiaan esikoisesta vasta viikon päästä näytti plussaa.. Mut ei kyllä mitään vuotoja ollu.. Olisko ne menkat sit vaan alkanu silloin kp26 ja olleet niukemmat.. Jaa-a..
Minäkään en mielelläni raskaustestiä osta apteekista, samoin pelkään et joku tuttu näkee, vaikka vähän isommalla paikkakunnalla asunkin. Nyt mulla on niitä muutama jo varastossa, kun tilasin o-testejä netistä ja kaupan päälle tuli r-testejäkin. Eka kertaa noita testejä netistä tilasin, oli niin helppoa ja halpaakin, et tuskinpa enää apteekkiin meen testin takia. Ellei sit käy kuten sulle..: /
Eltzu: Varmistan, et etkö ymmärrä mitä nuo kp ja yk tarkoittaa, vai et niistä vaan pidä kirjaa..? (kp = kiertopäivä eli kuukautisten ensimmäisestä päivästä seuraavien kuukautisten alkamiseen laskettu päivä ja yk = yrityskierto). Mulla meni hetki ennen kun tajusin nää lyhenteet tuolla toisella palstalla. Siellä on käytössä myös ON = oma napa, jonka jälkeen voi kirjottaa omia juttuja.. Ehkä nää nyt onkin teille kaikille ihan selvät, mut laitanpa kuitenkin, kun itse niitä hetki piti miettiä..
Raskausoireista: Mulla oli esikoista odottaessa ihan järkyttävä väsymys, sitä varmaan eniten "pelkään". Sit oli vähän sellanen kuvottava olo ja hajut kävi nenään. En pystyny esim. jauhelihaa paistamaan. Parisen viikkoa plussasta tuli myös rinnat araks ja jossain vaiheessa muistan, et suihkussakin piti rintoja varoa, kun sattu. Mielitekoja mulla ei oikeestaan ollu. Paitsi tervaleijonia kyllä söin, vaikka en niitä yleensä syö. Ja valkkari mulla lisäänty ainakin siinä heti alkuun. Plussan jälkeiset pari viikkoa vähän väliä piti käydä vessassa tarkistamassa, et mitä sieltä tulee ja olin varma, et alan vuotaa, mut olikin vaan sitä valkovuotoa. Pissatti myös normaalia enemmän.
Kärsimätön: Minä ainakin uskon helpostikin saavani aikaan itselleni raskausoireet ajatuksen voimalla!
Tammikuussakin, kun oli toi 36 päivän kierto, niin ehti jo vaikka mitä olla, kun oikein tarkkaan kuulosteli tuntemuksiaan.. Ja aiemminkin, jos on ollu vauvakuume, vaikka ois ollu kunnon ehkäsykin käytössä, niin on jotain oireita ollu, jos kierto pikkasen heittäny.. Ja nuorempana varsinkin tosi herkästi vaikutti kk kiertoon, jos oli esim. joku reissu tai muuta, mitä jännitin. Jännitän mahalla ja kuukautisilla
Nyt toivon tietysti raskautuvani nopeasti, mutta oon kyllä onnellinen siitä, ettei oo mitään hirveetä vauvakuumetta. Nyt pystyy rauhassa ottamaan menkat vastaan, jos ne alkaa eikä se negakaan tuntunu niin pahalta, kun ehdin siinä pitkässä kierrossa pari testiä tehdä. Uskoisin, et kesään asti menee tälleen rauhallisesti, mut sitten varmaan alkaa jo vähän huolestuttaa, jos ei mitään ala tapahtua, et missä vika.. Meillä mies kuumeilee enemmän! Mut osaan kyllä hyvin samaistua kunnon kuumeeseen, koska sitäkin useempaan otteeseen ollut!
Esikoisen jälkeen yritettiin toista saada aluille siihen asti kun lapsi oli 1½v, mut ei tullu tulosta. Silloin tuli itkukin välillä, kun menkat alko..:'( Kovasti toivoin toista pienellä ikäerolla. Sit tuli ero.. Mulla varmaan imetys vaikutti silloin, etten tullut raskaaksi.
Tämän kierron osalta olen heittänyt toivon jo menemään, kun ei sitä o+:aa tullu ja nyt on sen verran kuivaa, etten usko tulevankaan. Uuteen kiertoon siis suosiolla jo tässä vaiheessa..