Uusperheelliset kuumeilijat

juliesisko: Harmi, että r-testit ei tuu postissa, mut onneks vielä on nää ihan "tavallisetkin" apteekit olemassa :) Jännää Jännää :popcorn: Minäkin jo odotan huomista, tulehan sitten heti kertomaan mitkä viivat!

Mulla ei vielä eilenkään o+:aa tullut. Luulen kyllä vahvasti, että joko ovista ei tässä kierrossa tuu/tullu, tai sitten se huippu meni ohi niin nopeesti, etten tikkuun ehtinyt sitä saada.. Oli nimittäin tiistaina ja eilen sellasta "ovislimaa", mut tänään huomattavasti kuivempaa.. Toivottavasti sunnuntain ja eilisen peittojen heiluttelut ois osunu ees sinnepäin, jos o livahti salakavalasti ohi..

Mitäs mieltä olette, tarviisko jotain päivityksiä kierroista (tarkoitan siis näitä listoja joissa esim. Pink*.... kp18/28-36 ....yk5) vai mennäänkö vaan tälleen vapaasti keskustellen?
 
Kärsimätön
HUOMENTAAAAA!

Ikäkysymys: Oon 26 ja mies 28 ..:) ja tosiaan mun poika 4v ja miehen 5v.

Lumia: Sydämellisesti tervetuloa..uskomattoman vaikeita juttuja ootte käyny läpi! :hug: iha hirveetä..toiv. nyt tärppäis nopsaan ja sitten kaikki menisi todellakin hyvin..muistan itte, että km:n jälkeen en nauttinu raskaudesta sillee, ku oisin halunnu..nyt jotenki uskoisin, että pystyn, mutta katotaan nyt.. ja siis mulla sentään km oli aika alussa..silti se on ollu yks kamalimmista kokemuksista elämässä..

Pink: ymmärrän ton sun kannan, että pitää omana tietona ja se on oikeasti hyvä jos siihen vaan pystyy..mä en pysty, mä oon sellanen hölöttäjä, että huh huh...:D jotenki se on myös mun puolustuskeino..kerron aina kaikki, ni ketää ei pääse yllättää..muistan kyllä vahvasti vieläkin sen ku exän tädille kerrottiin iha alussa ja hän tokas "vielä ei kannattaisi puhella, itellä oli monta keskenmenoa nuorena"..sitten meni muutama viikko ja mun raskaus meni kesken..ne sen tädin sanat HUUSI mun päässä siinä kohtaa...:( mut sitte taas ku tulin uudestaa raskaaks, ni silti kerroin kaikille..saa nähä miten mun mies haluu sit tehä, koska hän normaalisti nimenomaan EI kuuluta asioistaan kellekään..meillä ehkä vielä sellainenkin tilanne, että emme usko, että meidän kummankaan vanhemmat toivois, että tehtäis lisää lapsia..varmaankin sen takia, että pelkäävät, että taas käy huonosti..eli taas tulis ero. itellä se oli myös syynä pitkään, etten halunnut enää lapsia, mutta ei enää..jos niin käy joskus, niin sitten käy. silti pitää elää niin kuin haluaa.

Omia tuntoja: tikutin eilenkin vielä varmuude vuoks ja puhdas nega tuli, joten kyllä se ovis sitte oli ja meni..:) toiv. sitte simpat ois ehtineet/kautta jaksaneet perille..alavatsalla on kaikenlaisia tuntemuksia, mutta enpäs yhtää tiiä liittyykö mahanpuruihi vai mihin..:D toiv. en jää liikaa miettimään, koska tässä on vielä se vajaat pari viikkoa, ku menkkojen pitäis alkaa..tänää vasta kp14..huoh. odottavan aika on pitkä!!!!!!!

JÄNNITTÄÄ se pankki! mitä jos ei saadakaa lainaa..!!

POSITIIVISIA PUHUREITA KAIKILLE!!!!!:) :hug:
 
Kärsimätön
Pink: ois kai se listaki hyvä, mutta tuli kans mielee, et jokane pistäis aina vaikka alimmaiseksi KP: n ni tietää vähä miten kenenki puolesta jännitellä..:D tosin ite aina varmaa kirjotan sen tekstiinki..:/ hmmmm..miten muut haluu?
 
Kärsimätön
Mites muuten te muut: ootteko urheillu normaalisti läpi raskauden..? mä tosiaan laihduin tossa eron jälkeen sen vajaat 30 kiloa, enkä aio hankkia niitä takaisin..haluisin VÄHINTÄÄN lenkkeillä ja käydä salilla normaalisti..toki jos kieltoja tulee, ni otan ne vakavasti, mut myönnän kyllä että sen verran pakkomielteinen toi asia mulle nykyää on,että helpolla en ala vaan makoilemaan..ja siis muutenha se ois ookoo, mutta oon kauhee herkuttelija, joten mun on ns pakko liikkua paljon,että pysyn tässä painossa..

raskauskiloja mulle ei viimeks tullu iha kauheesti, oisko ollu 12kg, mutta ne lähti samantein..ainut mitä jäi, on kauheat arvet ja löysä nahkareppu vatsan kohdalla..sitä tietty pahensi vielä mun laihtuminen..löysää nahkaa hirvee määrä..:(
 
Kärsimätön
Ai nii..täytyy leijuu vielä..mä oon ollu ny kohta pari viikkoa polttamatta ja eilen juoksulenkki tuntus jo TODELLA erilaiselta..käytän siis sähkötupakkaa apukeinona siihe saakka ku on pakko..seki tuntuu aika koukuttavalta, mutta kun sen riskejä ei juur tunneta, ni en ehkä uskalla vetää sitä sitten joskus kun oisin raskaana..mut toiv. ny pysyy motivaatio korkeella tän asian suhteen!!!!täytyy sanoo et on vierähtäny tovi siitä ajasta, ku oon ollu ees näi kauan ilman...:ashamed:
 
Kärsimätön: Mulla taas puolustuskeinona on nimenomaan se, etten huutele asioistani. Vältän sillä sen, että joutuisin myöntämään oman pettymyksen/epäonnistumisen muille.. Näin me ollaan erilaisia :)

En oo ikinä ollu mitenkään urheilullinen. Esikoista odottaessa kyllä kävin vielä yli lasketun ajankin mammajumpassa, pyöräilin kauppaan ja välillä kävelin ja uin. Kävely alkoi jo joskus ennen 30 viikkoo olla hankalaa, kun tuli liitoskipuja. Muuten kyllä voin tosi hyvin raskausaikana enkä viime metreilläkään ahdistunut mahasta tms. Raskaus ainakin silloin sopi mulle ja kovasti odotan, että saisin sen taas kokea. Painoa mulle tuli jotain 12-14kg, mut ne lähti puolessa vuodessa ilman sen kummenpaa ponnistelua, imetys vei kilot! Nyt painan saman verran kuin silloin kun aloin esikoista odottaa, n.60kg.

Ennen raskautta mittasin myös rinnan, vyötärön, lantion, reiden jne. ympäryksen ja pari kertaa sitten raskausaikana ja synnytyksen jälkeen uudestaan. Nekin mitat tossa tammikuussa otin nyt uudestaan ja aikalailla samat oli. Raskausaikana näkyvästi oikeestaan vaan maha kasvoi, mutta muutamia senttejä kyllä mittanauhan mukaan tuli vähän joka puolelle.

Minun puolesta voidaan laittaa kierrot aina viestin loppuunkin. Mut vois vaikka kerran viikossa yrittää päivittää kokonaistilannetta, niin näkis yhdestä viestistä ketä täällä on?

Mulla siis nyt kp18/28-36 ja yk5.
 
************ 1.3.2012 *************


Mukana:
Eltzu84.................kp / ...................yk?
kittyb...................kp / ...................yk?
juliesisko...............kp / ...................yk?
Kärsimätön............kp14 /28 ...................yk1
Lumia80................kp / ...................yk?
Pink*....................kp18/28-36...................yk5


Taustailijat:
mymosa
Scarleth


Plussanneet:



Tein nyt tällaisen listan kokeeksi, päivitellään, jos ken jaksaa..
Scarleth: haluatko "mukana"-listalle?? Kyllä teidät uusperheeksi voidaan laskea:)
 
Viimeksi muokattu:
Kärsimätön
Hitsi kun ny on nii tarkkana kuuntelemassa kroppaa koko ajan..on jatkuva painon tunne alhaalla ja pientä menkkajomotuksen tapaista tunnetta ja sitten tissit on oudot, ne ns. tuntuu isoilta..:D eikä ne toudellakaa oo sitä..;) tää on nii ärsyttävää..luulen, et saisin kehitettyy noi fiilikset iha aidosti itelleni vaa ajattelemal niitä..:D
 
Kärsimätön
Heh..mitkäköhä oli niitä oikeita oireita?? mä en enää ees muista, mitä sillo tunsin..

yks juttu oli, ajattelin et alkaa elämän kamalimmat menkat, repi ja sattus maha tosi paljo sillo ku menkkojen piti tulla..siinä raskaudessa ku meni kesken, oli rinnat tosi herkät, nännit oikee sattus suihkussa..se loppus just enne ku alko tulee verta...:( mut sit taas onnistunees raskaudes ei tuntunu tisseissä juur mitää..oksentaminen ja muut alko onnistunees raskaudes vast joskus viikolla 7..väsyny olin ku mikäki mut en muista koska se alko......

Mitä muut muistelee???

:)
 
Tänään kummalista päänsärkyä. Siis yleensä, kun mulla tulee päänsärky niin se on sit sitä että sängynpohjalle ajaa ja särkylääkettä on otettava. Nyt omituista jomotusta ja se on sillain pätkissä... Välillä tuntuu kipua ja kohta taas ei mitään, ennkuin taas palaa... Tulin just pelaamasta sählyä ja nyt tuntuu "kuumotusta" rinnoissa. Eilen illalla huomasin saman, jomotus alkoi tisuissa sen jälkeen kun olin ollu pelaamassa sulkapalloa.

Vatsassa tuntuu tosi hassulta, sillain "kuplii" ja pierettää koko ajan :ashamed: Tänään sitten kans röyhtäyttänyt kamalasti. Ilmavaivat ei oo mulla ihan tavallisia yleensä.

Se mun omituinen vuoto on nyt loppunut. Sehän siis alkoi viime sunnuntaina (kp26) ja normaali kierto 27-28pv. Tosiaan tuntui alavatsassa sellainen pieni kouraisu ja sitä seurasi vuoto. Vuoto oli sunnuntain todella niukkaa, maanantaina vähän enemmän (silloinkin siteeseen tuli vain pientä tuhrua) kun tiistaina taas hiipui ja hiipui.. Välillä se loppui kokonaan ku tiistai iltana taas vähän jatkui, eilisen päivän ihan niukkaa vuotoa tuli vaperiin pyyhkiessä ja tänään ei enään mitään. Koko tämän ajan olisin tosiaan pärjännyt yhdellä terveyssiteellä kun normaalisti se pitää vaihtaa monta kertaa päivässä. Lisäksi mulla on menkkojen aikaan aina ahdistava ja "likainen" olo, nyt ei oo ollut mitään tuollaista. Huomenna se toivottavasti nyt sitten selviää, että onko kyseessä ollut "valekuukautiset" :) Kirjoitinkin jo aikaisemmin tuolla, että alussa pelotti että on mennyt kesken, mutta nyt kun kuitenkin raskausoireita tuntuisi olevan niin jos sittenkin...!

Pink*: Tuun ihan varmasti aamulla ensimmäiseksi kertomaan tänne mitä testi näytti :)
 
Kärsimätön : Esikoinen mulla ei ole ollut suunniteltu vauva, joskin sitten kun ilmoitteli tulostaan niin todella haluttu ja odotettu :heart: Isänsä kanssa ei olla oltu kimpassa missään vaiheessa mutta yhdessä ja hyvässä hengessä lasta odotettu ja sitten hoidettu /kasvatettu. Poika käy isällään pääsääntöisesti nykyään viikon/ kuukausi. Alkuun kävi jokatoinen viikonloppu mutta nykyään meillä on välimatka pidempi joten siksi näin.

Mut elikkä niitä raskausoireita silloin: en tiennyt mitään ennenkuin tajusin että menkat oli myöhässä viikon. Olin tuolloin 18v ja elin aika villiäkin elämää jotenka en kamalan tarkkaan seurannut myöskään kiertoa :snotty: En sillon jotenkin myöntänyt itelleni että raskaanahan tässä ollaan, uskottelin itelleni että se on jotain muuta! Sitten kerran vain (suihkusta tultua) pysähdyin äimistelemään peilin eteen että miten mun tissit näyttää tolta! Ne oli ihan kummallisen näköiset ja niinkuin isommat kuin ennen :D Olin myöskin ollut väsynyt ja pää oli kipuillut. Menin terkkarin kun menkat oli ollut myöhässä kaks viikkoa, enkä silloinkaan vielä suostunut uskomaan että olisin raskaana! Selitin lääkärille että "yhtäkkiä alkaa vaan aina nukuttamaan, on vähän huono olo ja päätä särkee. Lääkäri kirjoitteli jotain ylös siinä ja oli oikein mietteliään näköisenä. Tuumasin sitten , että "on mulla kyllä menkatkin myöhässä 2 viikkoa" :p Lääkäri katsoi mua niinkuin idioottia, pudisteli päätään ensin ja tuumasi että "joo, jospa tehään sulle raskaustesti" :LOL: Voi että on jälkeenpäin nolottanut toi!

Plussahan sieltä sitten tuli. Ensin itkin ihan hulluna, mut hyvin äkkiä mulle tuli tosi onnellinen olo, musta tulee äiti!

Mulla oli tosiaan esikoista odottaessa kamala himo salmiakkiin ja maitoon. Mitäs mielihaluja teillä on ollut? :)
 
Mukana:wave:
Kp 35/36-38 yk5
Itte 28v(poika 7v),mies 44v(tyttö 14v ja poika 16v),taivalta takana reilu 3 vuotta.yks aikanen km joulukuussa(syyskuusta yritetty siis)...kirjotin äsken pitkän tarinan,mut se hävis:stick: joten motivaatioo uuteen värssyyn ei just nyt ole:)
Mutta siis "oireita" havaittavissa täällä=kipeitä vihlomisia havaittu ja reilusti!
Lauantaina aamusta testaillaan ja jos ei näy ja tätiä ei kuulu,niin sit ensviikon lauantaina uusiks :)Tässä lyhyesti :)
P.S Mä söin ekassa minttujäätelöö ja PALJON!!!!Sen jälkeen en sitä suuhuni ookkaan laittanu ;D
 
Scarleth: haluatko "mukana"-listalle?? Kyllä teidät uusperheeksi voidaan laskea:)
Pink, kyllä sä voit mut laittaa listalle, kirjoittelen sitten sen verran kuin kirjoittelen :) Mulla siis nyt kp 11/28 ja yk lienee 5... mullahan on myös lapsettomuushoidot meneillään eli ekan ivf:n punktio oli eilen ja nyt jännätään, onko huomenna alkionsiirto vaiko ei. Takana yksi keskenmennyt raskaus alkuvuodesta, eli ekaa yhteistä lasta siis yritetään nyt.
 
Huomenta! Täällä yksi "aamuvirkku" tai oikeammin jännittäjä joka aloitti sängyssä pyörimisen jo 02:00 :( Eilinen päänsärky yltyi ihan kamalaksi ja jouduin sitten sinne sängynpohjalle. Menin nukkumaan jo 20:00 maissa eilen ja nyt sitten nousin lopulta tekeään sen raskaustestin kun se kummitteli mielessä: negatiivinen : /

Jännästi osasin asennoitua jo, kun odotin että testi on valmis. Tuli sellainen olo että ei tää nyt oo sitä! Kun vielä eilen olin aivan varma että oon raskaana... Tottakai petyin kun näin ettei plussaa tullut, mutta ihmeen neutraali olo nyt. Oon aikaisemmilla kierroilla jopa puhjennut kyyneliin kun oon negan saanut. ihanaa että tulin tänne palstalle! On kanssaihmisiä joille tilittää ja he ehkä jopa ymärtääkin ;)

En tikuttele oviksia, mutta laskin että oikea aika olis taas tuossa seuraavan viikon loppupuolella. Ikävä kyllä mies on lähdössä just viikonlopuksi tuolloin reissuun ja viikollakin mun äiti on meillä käymässä, ja ukkokulta on jotenkin ollut aina vähän varautunut harrastamaan seksiä anopin ollessa saman katon alle :D Mutta pitää yrittää johonkin väliin sovittaa vauavahommiakin, tai sitten vaan yksinkertaisesti odotetaan taas seuraavaan :)

Pakko muuten kertoa... Kun tilasin niitä testejä apteekista ihan sen takia kun en halua mennä apteekkiin kylillä, sinnehän sattuu AINA joku tuttu sitten, se on karman laki. Ukko vielä oli mulle sanonut, että no älä höpötä siinä, ei siellä kukaan katso! No, tämä mamma meni apteekkiin, otti hyllystä kaksi raskaustestiä ja meni kassalle. Maksoin, myyjä laittoi testit pieneen pussiin ja kun lähdin kassalta kohti ulko-ovea, huomasin että työkaveri (miespuolinen) seisoo selän takana :snotty: En sitten tiedä missä vaiheessa oli siihen tullut, oliko testit olleet jo pusissa piilossa vai näkikö se mitä ostin. Mut pointti siis se, että kyllä siellä AINA joku tuttu on paikalla vaikka kuinka salaa yrität ostaa :LOL:
 
Sain nukuttua testin jälkeen vielä :) Melkoinen ressi mulla on ollut kyllä päällä sillä näin viime yönä todella ihmeellisiä unia, siis sellaisia oikein lennokkaita joissa ei oo päätä eikä häntää, mitä näen juurikin silloin kun mulla on stressi päällä.

Nyt kumminkin ihmetyttää edelleen, että mist nämä omituiset olot? Edelleen tunnen rinnat epätavallisiksi, vatsassa on vääntöjä ja aamulla taas tuntui vähän jomotusta päässä, joskin meni äkkiä ohi. Ja olihan ne mun "menkat" tosi oudot! Onko kellään ajatusta, mistä tämmöinen voisi johtua?
 
Mulla oli joskus ku pelkäsin olevani raskaana, siis sillon en ollut parisuhteessa vaan.... no kumminkin ni sillo tuntu et oli kaikki mahdolliset raskaus oireet jne ku panikoi että oli raskaana, ja sit ku kävi ostaa testin ja sielt tuli negatiivinen ne sit se pärähti nii et menkatkin alko. Tai sit oon myös joutunu todistaa sen ku oikein toivoo et olis raskaana ni tuntuu kaikki raskaus oireet...ja ku tekee testin ni ne kohta loppuu ja menkatkin alkaa. Mä en oo oikein koskaan noista kierroista ollu mukana ja nuo kaikki kp / jutut ja yk jutut on ihan hepreaa....antakaa anteeksi maalaisuuteni. :)

Mut kuule juliesisko kyllä se plussa vielä tulee :heart:
 
Viimeksi muokattu:
************ 2.3.2012 *************


Mukana:
Eltzu84.................kp / ...................yk?
kittyb...................kp / ...................yk?
Lumia80................kp / ...................yk?
juliesisko...............kp5/26-28 ...................yk5
Scarleth................kp11/28........................yk5
Kärsimätön............kp15 /28 ...................yk1
Pink*....................kp19/28-36...................yk5
Rakkauspakkaus83...kp36/36-38.................yk5


Taustailijat:
mymosa


Plussanneet:
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Rakkauspakkaus! :wave: Teilläkin tuota ikäeroa.. Me ollaan suunnilleen saman ikäisiä!

juliesisko :hug: Voiskohan se vielä plussaksi muuttua.. Mulla tosiaan esikoisesta vasta viikon päästä näytti plussaa.. Mut ei kyllä mitään vuotoja ollu.. Olisko ne menkat sit vaan alkanu silloin kp26 ja olleet niukemmat.. Jaa-a..
Minäkään en mielelläni raskaustestiä osta apteekista, samoin pelkään et joku tuttu näkee, vaikka vähän isommalla paikkakunnalla asunkin. Nyt mulla on niitä muutama jo varastossa, kun tilasin o-testejä netistä ja kaupan päälle tuli r-testejäkin. Eka kertaa noita testejä netistä tilasin, oli niin helppoa ja halpaakin, et tuskinpa enää apteekkiin meen testin takia. Ellei sit käy kuten sulle..: /

Eltzu: Varmistan, et etkö ymmärrä mitä nuo kp ja yk tarkoittaa, vai et niistä vaan pidä kirjaa..? (kp = kiertopäivä eli kuukautisten ensimmäisestä päivästä seuraavien kuukautisten alkamiseen laskettu päivä ja yk = yrityskierto). Mulla meni hetki ennen kun tajusin nää lyhenteet tuolla toisella palstalla. Siellä on käytössä myös ON = oma napa, jonka jälkeen voi kirjottaa omia juttuja.. Ehkä nää nyt onkin teille kaikille ihan selvät, mut laitanpa kuitenkin, kun itse niitä hetki piti miettiä..

Raskausoireista: Mulla oli esikoista odottaessa ihan järkyttävä väsymys, sitä varmaan eniten "pelkään". Sit oli vähän sellanen kuvottava olo ja hajut kävi nenään. En pystyny esim. jauhelihaa paistamaan. Parisen viikkoa plussasta tuli myös rinnat araks ja jossain vaiheessa muistan, et suihkussakin piti rintoja varoa, kun sattu. Mielitekoja mulla ei oikeestaan ollu. Paitsi tervaleijonia kyllä söin, vaikka en niitä yleensä syö. Ja valkkari mulla lisäänty ainakin siinä heti alkuun. Plussan jälkeiset pari viikkoa vähän väliä piti käydä vessassa tarkistamassa, et mitä sieltä tulee ja olin varma, et alan vuotaa, mut olikin vaan sitä valkovuotoa. Pissatti myös normaalia enemmän.

Kärsimätön: Minä ainakin uskon helpostikin saavani aikaan itselleni raskausoireet ajatuksen voimalla! :D Tammikuussakin, kun oli toi 36 päivän kierto, niin ehti jo vaikka mitä olla, kun oikein tarkkaan kuulosteli tuntemuksiaan.. Ja aiemminkin, jos on ollu vauvakuume, vaikka ois ollu kunnon ehkäsykin käytössä, niin on jotain oireita ollu, jos kierto pikkasen heittäny.. Ja nuorempana varsinkin tosi herkästi vaikutti kk kiertoon, jos oli esim. joku reissu tai muuta, mitä jännitin. Jännitän mahalla ja kuukautisilla :)

Nyt toivon tietysti raskautuvani nopeasti, mutta oon kyllä onnellinen siitä, ettei oo mitään hirveetä vauvakuumetta. Nyt pystyy rauhassa ottamaan menkat vastaan, jos ne alkaa eikä se negakaan tuntunu niin pahalta, kun ehdin siinä pitkässä kierrossa pari testiä tehdä. Uskoisin, et kesään asti menee tälleen rauhallisesti, mut sitten varmaan alkaa jo vähän huolestuttaa, jos ei mitään ala tapahtua, et missä vika.. Meillä mies kuumeilee enemmän! Mut osaan kyllä hyvin samaistua kunnon kuumeeseen, koska sitäkin useempaan otteeseen ollut!

Esikoisen jälkeen yritettiin toista saada aluille siihen asti kun lapsi oli 1½v, mut ei tullu tulosta. Silloin tuli itkukin välillä, kun menkat alko..:'( Kovasti toivoin toista pienellä ikäerolla. Sit tuli ero.. Mulla varmaan imetys vaikutti silloin, etten tullut raskaaksi.

Tämän kierron osalta olen heittänyt toivon jo menemään, kun ei sitä o+:aa tullu ja nyt on sen verran kuivaa, etten usko tulevankaan. Uuteen kiertoon siis suosiolla jo tässä vaiheessa..
 
Pink*: joo niin se taisi nyt olla että ihan oikeiat menkat ne oli ja vatsanpurut yms. voi toki johtua mistä vaan. Lisäksi hetihän ne tuntee mukamas moninkertaisina vielä kun toivoo että ne on todellisia! :) Kyllä minä sen plussan vielä saan, kiitos tsemppauksesta :heart: Päivittäisitkö mulle ton listan vielä eli kp 5/26-27 ja yk 5 taitaa olla nyt sitten :) Mä ostin eilen kaks testiä joten yks on nyt sitten vielä jemmassa kaapissa. Ja tilasin 4 testiä netin kautta joten on niitä sitten mistä käyttää taas hysteerisenä :LOL:

Tosiaan en oo tikutellut enkä kovin aktiivisesti muutenaan ovista tarkkaillut, oon vaan laskenut suunnilleen sen ajankohdan millä viikolla se olisi ja silloin sitten harrastellaan kumminkin aika normisti kuin muutenkin... Nyt ajattelin kumminkin alkaa vähän pitää kirjaa lämmöstä. Nimittäin kiinnostuin (kun vasta viisaampi neuvoi että se pitää mitata suusta/emättimestä/peräsuolesta) asiasta kun silloin kp28 ekan kerran mittasin ja lämpö oli 3:na aamuna peräkkäin 37,0 tuntumassa ja tänä aamuna olikin sitten laskenut, 36,5. Netistäkin nää kyllä löytyis kun jaksais selata, mutta kysyn teiltä! Elikkä oonko ymmärtänyt oikein että lämpö laskee juuri ennen ovista? Ja oviksen jälkeen nousee (jotain 0,5 astetta? tms) ja pysyy korkeammalla aina kuukautisiin saakka kunnes taas vähän laskee sitte? Jos taas raskaus on alkanut niin lämpö pysyy korkealla vielä raskauden edetessä. Vai oonko ihan pihalla :p
 
juliesisko: Päivitys tehty. Noista lämmöistä en osaa varmaks sanoa, kun en ite ole niihin perehtynyt..

Ilmoitan jo valmiiks, et poistun aurinkoon :cool: reiluksi viikoksi, 13.päivä varmaan palailen tänne. Käyn kyllä tänään vielä tsekkaamassa tilannetta.

Pitäkää putiikki pystyssä!!:D
 
Ihanaa lomaa sulle Pink*! Mullakin ens viikko lomaa mutta kotosalla vietän perheen kanssa :heart: Varmasti ainakin minä käyn ens viikon aikana aktiivisesti täällä kurkistelemassa ja kommentoimassa :) Ja kiitos Pink* kun pidät tota listaa yllä :) ite oon huono nuissa tuommosissa :ashamed:
 
Kärsimätön
:kiss:TERE TULEMAST UUDET!

Tääl on saatu laina ja huome tiedetää tuleeko pian muutto..:p iik..:)

voi kauhee, nyt on nii omanapaista juttua, mutta siis KOKO ajan ihme menkkafiilis päällä! MIKS? onks vaa nii sekasi kroppa täs ekas kierros..tissitki oudot.. emmäätajuu..noh, aion testata sinä päivän ku menkkoje pitäis alkaa, koska MÄ EN KESTÄ sitä odotteluu..:x se on mulle ku tää hymiö :stick: oon maailman kärsimättömin..mieluummi tipahdan korkeelta ja kovaa HETI ku elän tietämättömänä..

Juliesisko: NO HÖH. oisin kyllä silti halunnu että sulle ois plussa pärähtäny! ihanan positiivine oot silti! MUISKIS! :heart:

Pink: MÄÄKITAHRON!!!!!!! aurinkoon siis. noh, kesää odotelles..:D

Meil tulee olee nii kauhee härdellivkl, et mä en kestä yhtää!!!!! noh.....kyl se siit.

MUT HEI, OOTTE IHANII! PALATAAN TAAS!!!!!!!!!!:popcorn:
 

Yhteistyössä