Uusinta: Miehen pieni penis

• Viestiketjun aloittaja Anneli
  • Ensimmäinen viesti
hardstuff
"Faktatieto peittoa kyllä monessa tapauksessa kokemustiedon!
Jos puhuttaisiin otoksesta niin sinun täytyisi vertailla aivan satunnaisten miesten lepokokoja ja erektiokokoja ja jos otos olisi tarpeeksi kattava voisit tehdä jotain johtopäätöksen suuntaisia."

Sitä mä just tarkoitin, että kuinka laajaan otokseen tuo sun väite perustuu ? 5 ? 10 ? 50 ? 100 ? ????

enpä ole itse homo että en tiedä itse sanoa omasta kokemuksesta, uskon mitä herra Kinsey tutkimustensa perusteella väittää. Montako kikkeliä sua on sitten päässyt poraamaan, sitä mä tarkoitin, kun kerran esität tällaisia väitteitä? Jotta perustuuko sun MUTU riittävän laajaan otantaan, sanotaan vaikka näin se sitte...

Capitan
Alkuperäinen kirjoittaja kasikytluku:
Kyllä mm Alfred Kinsey on tutkinut ja mitannut ja tehnyt niitä johtopäätöksiä, joita voidaan tiedemaailmassa pitää lähes faktoina.

Tuon linkittämäni tohtorin lausunnosta en tiedä muuta kuin, että se tukee yleistä käsitystä ja sen takia sen nopeasti löytäneenä linkitin (sivusto on tasokas).

Faktatieto peittoa kyllä monessa tapauksessa kokemustiedon!
Jos puhuttaisiin otoksesta niin sinun täytyisi vertailla aivan satunnaisten miesten lepokokoja ja erektiokokoja ja jos otos olisi tarpeeksi kattava voisit tehdä jotain johtopäätöksen suuntaisia.
Tässä muinoin oli eräällä WinCapitalla myös hyvin tasokkaat sivut, joten luotettavat kuín vuori juuri siitä syystä.
Siinä meni monta kasikytlukulaista retkuun ja menetti tyhmyyttään rahansa.

Eli luotetaan jatkossakin vain tasokkaisiin sivuihin, eikä esim kokemukseen, joka näyttää tulevan kantapään kautta, hih!

Antteksi, mutta
Alkuperäinen kirjoittaja Miesh:
Alkuperäinen kirjoittaja Mitä mitä ihmettä:
se herra kasikytluku nyt yrittää todistaa ?
Että jos miehellä on saunassa pieni kalu, niin siitä kuitenkin kasvaa iso muurinmurtaja juhlakunnossa ? Oletko kehittänyt ongelman siitä, että iso kalusi ei näytä miltään saunassa ?

Sen tiedän, että kaluja on kaiken kokoisia tuolla kesämökkien saunoilla nähty. Kokemusta on tullut myös siitä, minka kokoisiksi ne tupoavat juhlakunnossa. Usko nyt hyvä mies, että niistä pienistä ei koskaan ole kasvanut isoja, korkeintaa keskinkertaisia.
Paha sanoa onko kirjoittaja mies vai nainen (tyttö), mutta en ole törmännyt saunailloissa mihinkään yleiseen respectin antamiseen, ei liioin naisiin jotka vertailevat miesten kaluja. Toki miehet vilaisevat, mutta eiköhän siellä usein sellainen tavallinen heilahtele.

Teinien juttuja. Mitä kukakin meidän kaluista ajattelee, niin herttaisen yhdentekevää.
minkälaisissa saunoissa nämä miesh...at saunoo?

Onkohan
Alkuperäinen kirjoittaja kasikytluku:
Hei, ei minulla mitään henkilökohtaista ongelmaa ole. Juurihan ylistin kuinka hyödyllistä lepokoon pienuus on! Yritän vain rohkaista ihmisiä saunomaan ilman, että tarvitsee miettiä niitä lepokokoja. Toisaalta on tärkeämpiäkin asioita kuin peniksen pituus, joten vaikka jalkojen välissä heiluisi mikropenis niin ei sitä hävetä tarvitse. Okei ei se sitten kai heilu. :p

"The resting blood supply to the penis varies from person to person and so their penis in the flaccid state will appear different – but this bears NO RELATION to the size when erect. "
Dr Keith Barnard, GP

http://www.netdoctor.co.uk/ate/menshealth/207690.html

Siinä ihan lääkärin lausunto, harmi vain kun en löytänyt tutkimustuloksia.. Sinulla on varmasti kokemusta enemmän, mutta entäs niitä faktoja?

Pakko nyt vielä muuttaa:

Että jos miehellä on saunassa pieni kalu, niin siitä kuitenkin VOI kasvaa iso muurinmurtaja juhlakunnossa ?
oikein englanniksi kirjoitettu "lääkärin" lausunto yhtäkuin fakta, ilman tutkimustuloksia ?

Aivan samoin voisi kirjoittaa ( esim englanniksi ) vaikka aivotieteen tohtorin tittelillä, että kahdeksankymmentälukulaisten aivot ovat pienemmät kuin muilla vuosikymmenillä syntyneitten, vai ?

kasikytluku
"WinCapitalla myös hyvin tasokkaat sivut"

hehe. Winamp-skineistä kasattu ammattitaitoinen sivusto, muutama liikkuva mutteri ja lukuja! :D

Joo, myönnän, että nopesti lausunnon internetin syövereistä kaivoin. Hyvä, että ihmiset ovat lähdekriittisiä!

"As for starting lengths when flaccid, that also varies considerably. Even if you take the average erect length of 5 to 6 inches long, when flaccid that man may be an inch long or he may be four inches long."

Kinsey Confidential
http://www.kinseyconfidential.org/2008/01/23/qa-i-am-worried-my-penis-is-too-small/

No,no, eipäs tuokaan mitään todista. En löydä tutkimustuloksia, enkä jaksa etsiä. Enkä jaksa väitellä, koska minulla ei ole niitä faktoja ja vielä vähemmän kokemusta.

Älä anna
periksi kasikytönen.
Paina rinta rottingilla päin kokemuksien tuulimyllyjä.
Urhea ratsusi Tripla Dapuljuu tulee viemään sinut VOITTOON, jota kadehtivat kaikki nettiköpelöt ja kylän viisaat.

Anteeksi, ei pitäisi pilailla vakavalla asialla, mutta kun oli NIIN herkullinen paikka:))

kasikytluku
Hah. pakko vielä jatkaa tuon värikkään "yllytyksen" vuoksi..

"An analysis of more than thousand measurements taken by sex researcher Alfred Kinsey shows that shorter flaccid penises tend to gain about TWISE as much length as longer flaccid penises."

"Kinsey's data suggest that most penises aren't extreme show-ers or growers. About 12 percent of penises gained one-third or less of their total length with an erection, and about 7 percent doubled in length when erect."

(cbsnews - artikkeli: ei löydy kylläkään lähteitä)
http://www.cbsnews.com/stories/2008/03/19/health/webmd/main3949777.shtml?source=mostpop_story

Yritän vain rikkoa vanhoja KOKEMUSTEN kautta syntyneitä käsityksiä. Jos löydän Kinseyn koko tutkimusraportin lähetän sen tänne! Siinä on sitten lukemista ja tutkimista!

Pitääkö tämä
tulkita niin, että kaikista pienistä kaluista ei kasvakaan julmia muurinmurtajia, vaan jäävät siihen mitättömään pienuuteensa ?

Auta oi Kinsey, auta oi Barnard !!
Anna kaluni kasvaa, kasvaa ja kasvaa, kunnes se työntää naiset tietäni.

hardstuff
hohhoijaa...miten tästäkin on tullut semmonen äijien foorumi, sentäs "Ellit" on osion nimi....veikkaisin että 80 % tänne ja tähän keskusteluun kirjoittavista ja tätä lukevista on äijiä. Vaikka muka naisena kirjottaskin... ollaan me akkamaisia äijiä kun täällä roikutaan vai mitä ?

munan koolla ei ole väliä!
Alkuperäinen kirjoittaja Tyytyväinen:
Hyviä juttuja :) Uskon kyllä että naisia hävettää pienimunaisen miehensä puolesta, minua ainakin hävettäisi. Minun mieheni on taas aina ollut se, jonka munan koosta vitsaillaan, koska se on niin suuri ""levossakin"". Eikä harmita yhtään, sillä vehkeellä on helppo pitää nainen tyytyväisenä. Kokemuksia pienimunaisistakin miehistä on, en ikinä alkaisi suhteeseen sellaisen miehen kanssa, koska myös seksi on minulle tärkeää ja on niin fakta että pienellä munalla et saa sellaista tyydytystä kuin isolla, vaikka kuinka osaisit sitä käyttää.Joka muuta väittää, taitaa itseltä löytyä pienimunainen mies :)
mua ei ainakaan hävettäisi pienimunainen mies sillä täytyy ajatella muutakin kuin munan kokoa! esim luonne voihan miehetkin aatella pelkkää naisen ulkonäköä tai daisareiden kokoa mutta jos ajattelee vain munan kokoa jokaisessa suhteessa niin ei kauaa seurustele hei ajatelkaa aivoillanne älkää pillullanne

Saaratäti
"""
Tyytyväinen:Hyviä juttuja :) Uskon kyllä että naisia hävettää pienimunaisen miehensä puolesta, minua ainakin hävettäisi. Minun mieheni on taas aina ollut se, jonka munan koosta vitsaillaan, koska se on niin suuri ""levossakin"". Eikä harmita yhtään, sillä vehkeellä on helppo pitää nainen tyytyväisenä. Kokemuksia pienimunaisistakin miehistä on, en ikinä alkaisi suhteeseen sellaisen miehen kanssa, koska myös seksi on minulle tärkeää ja on niin fakta että pienellä munalla et saa sellaista tyydytystä kuin isolla, vaikka kuinka osaisit sitä käyttää.Joka muuta väittää, taitaa itseltä löytyä pienimunainen mies :)

""""

Mä olen kyllä pitkälti samaa mieltä tämän nimimerkki Tyytyväisen kanssa.
Helpompi on olla se, jonka miehen elimestä vitsaillaan sen suuruuden takia, eikä pienuuden.
Esimerkkinä käy hyvin vaikka nuo kuuluisat mökkisaunat, joissa varsikin kolmen neljän parin kesken ei oikein kannata järjestää kahta erillistä saunavuoroa. J avaikka porukkaa olisi enemmänkin, saattaa alueen geometria vaikeuttaa toimintaa, jos sukupuolijaosta pidetään kiinni. Eli akat sisään ja ikkunat umpeen kun miehet menee saunasta uimaan ja silleen, heh!
Vaikka se vähän lapselliselta kuulostaakin, niin isokaluisen miehen vaimona tunnen saavavani jotain respektiä itseäni kohtaan. Lähinnä kiusoittelevaa vitsailua, mutta otan se ihan kohteliaisuutena.

Parinkymmenen vuoden sekamökkisaunomisen perusteella voin sanoa, että myös laajan tuttavapiirimme miehet jakautuvat isolle kartalle. On aivan mitättömäm pieniä kaluja tai pippeitä ( miten vaan ), on keskikokoista ja sitten sitä himoittua suurta saalista.
Itsetunto on suurin havaitsemani ero ihmisten kesken. Isokaulinen mies on selvästi itsetunnoltaan vahvempi, mutta myös isokaluisen vaimo kulkee rinnat pystymmässä kuin pienikaluisen. Keskikoisten kohdalla ei ole tuntumaa, kaikkea löytyy.
Myös poikkeauksia on. Se porukan pienikaluisin on yllättäen ehkä kaikkein vahvin itsetunnoltaan. Toki paljon auttaa hänen ylivoimainen älykkyys ja asioiden hallussa pitäminen. Vaimoparkaansa se kuitenkaa ei ole vaikuttanut, vaan hän todella häpeää sitä pientä nakkia, joka miehensä jalkovälistä vilkkuu.

Huomatkaa, että näistä asioista ei jutella porukassa, vaan ehkä kahdenkesken. Suurin osa tukeutuu tekemiini havaintoihin. Katseisiin jajutteluun jne.

Hyvää mökkikesää. Ei se yhteissaunominen ole niin perverssiä kuin tiukkapipot antavat ymmärtää.

sivupersoona
Entä jos se pienikaluinen osoittautuu itsensäpaljastajaksi. Miten sitten suu pannaan?
Veikkaan, että suurinosa naisista pelästyy pienikaluista paljastajaa ja soittaa poliisit paikalle. Mikä siinä yhtäkkiä on niin pelottavaa?

Kauheeta !
Eilen tuli telkkarista se dokumentti maailman pienin penis.
Katsoitteko ?
Mun miehellä on ihan yhtä pieni, voiskohan sen tyrkyttää johonkin ohjelmaan ? Sillä pippelillä vois takoa rahaa.

jiikoo_
Alkuperäinen kirjoittaja Saaratäti:
"""
Vaikka se vähän lapselliselta kuulostaakin, niin isokaluisen miehen vaimona tunnen saavavani jotain respektiä itseäni kohtaan. Lähinnä kiusoittelevaa vitsailua, mutta otan se ihan kohteliaisuutena.
jaa-a, tuollaisiin kaveriporukoihin en ole törmännyt. On jätetty kyllä kalut ihan rauhaan niin naisten kuin miesten kesken. No, tapansa kullakin. Ei myöskään ole naureskeltu riipputisseille.

kaöle3
Alkuperäinen kirjoittaja Pertsa:
Tässä faktaa:

""On hyvä tietää, että siittimen koko ei korreloi seksuaaliseen tyytyväisyyteen. Ranskassa tehdyssä tutkimuksessa (yht. 904 miestä) velton siittimen keskimääräiseksi pituudeksi saatiin 10.2 cm (mittaus häpyluun alareunasta siittimen kärkeen). Täydessä erektiossa olevan siittimen mitta oli keskimäärin 14.5 cm (vaihtelu 9 - 19 cm). 76 %:lla miehistä siitin oli mitaltaan 12 - 16 cm ja ainoastaan 12 %:lla siitin oli pitempi kuin 16 cm. Erektiossa olevan siittimen ympärysmitta tyvessä oli keskimäärin 11.2 cm (vaihtelu 9 - 15 cm) ja kärjessä 11.0 cm (vaihtelu 8 - 14 cm). Tutkimusten mukaan siitin on pieni silloin, jos sen pituusmitta veltossa asennossa on alle 7 cm. Siitintä voidaan suurentaa joko kirurgisesti tai venytyslaitteella (AndroPenis-laite). Mikropeniksen syyt vaihtelevat. Syiksi on esitetty testosteronin puute sikiön kehityksen aikana kohdussa, geneettinen virhe (genetic make-up) tai androgeenien vaikuttamattomuus (androgen insensitivity).""

Yhteistyössä