Annetaan ihmisten puhua asioista.Se on tervettä.Alkuperäinen kirjoittaja hardstuff:Aihe loppuunKALUttu ? no comments ?
Haha! Vaikka olisin täyshomo, puolihomo, kaappihomo, täyshetero, bi-seksuaali, heteroseksuaali, kaappihetero niin lausuntoni on sama. Epäilykset ei muuta tekstini sisältöä.Alkuperäinen kirjoittaja Täh ????:Hei heteroystäväni ???
Kauniit kasvot ????
Suuret rintalihakset ???
Kenenköhän suuntautuneisuutta nyt on syytä epäillä ? Armeijakaverinko ??
18 cm? se on jo aika iso nimittäin 2-4cm suurempi kuin normaaliAlkuperäinen kirjoittaja Uskotaan:Vähemmälläkin uskotaan, että muna on sitten jäykkänä iso, ihan peräti 18 senttinen, vai ?
Noinhan se todellisuudessa on, mutta nyky nainen haluaa elää vaan jossain fantasioissa. Onhan se kiva kuvitella, että tuntuu vaikka ei tuntuiskaan.Alkuperäinen kirjoittaja susaax:En vaan millään ymmärrä kanssa sisaria jos meilä on vaginassa sisäänpäin mentäessä 8 cm hermoitus joka aistii ja tuntee liikkeen ja muutoksen alapäässä yhdynnän aikana niin kaiki penikset jotka on yli 8 cm on turhaa pituutta se on ainosataan esteettistä kiihitusta sisaret sama vaikka sisällä olisi kuinka pitkä näin anatomian oppitunneilla yliopistolla ja allekirjoitan saman keskitykää olennaiseen.......
se herra kasikytluku nyt yrittää todistaa ?Alkuperäinen kirjoittaja kasikytluku:Vastaukseni liittyi ensimmäiseen viestiin ja otsikkooni "lepokoko on siunaus":
"Mutta halusin vain kertoa, että mun sisaren miehellä on pienin penis minkä olen koskaan näkenelläkään nähnyt."
Ja yritin selittää esimerkkini (=minä itse) avulla, että ei lepokoosta voi tehdä vielä aivan suoranaisia tulkintoja.. Ja jos tuo lepokoko on nyt 2-8cm niin kukaan saunassa olevista ihmisistä ei voi varmuudella tietää minkälainen penis on kovana. Siksi on aivan turhaa pelätä saunailtoja, tai naisten mittailla veltokkaita katseella ja hävetä toisten ihmisten puolesta seksielämän huonoutta..
Sitä paitsi oman mittani kerroin vain esimerkin tarkoituksessa ja lisäsin vielä, että rakastelutaidot ja intohimo ja itsevarmuus ovat tärkeimpiä seikkoja.
Ei se pituus niin paljon merkitse.. mutta:
Itsestäni voin vielä kertoa, että perinteinen doggystyle ei onnistu kulman ja ulottuvuuden takia..
Paha sanoa onko kirjoittaja mies vai nainen (tyttö), mutta en ole törmännyt saunailloissa mihinkään yleiseen respectin antamiseen, ei liioin naisiin jotka vertailevat miesten kaluja. Toki miehet vilaisevat, mutta eiköhän siellä usein sellainen tavallinen heilahtele.Alkuperäinen kirjoittaja Mitä mitä ihmettä:se herra kasikytluku nyt yrittää todistaa ?
Että jos miehellä on saunassa pieni kalu, niin siitä kuitenkin kasvaa iso muurinmurtaja juhlakunnossa ? Oletko kehittänyt ongelman siitä, että iso kalusi ei näytä miltään saunassa ?
Sen tiedän, että kaluja on kaiken kokoisia tuolla kesämökkien saunoilla nähty. Kokemusta on tullut myös siitä, minka kokoisiksi ne tupoavat juhlakunnossa. Usko nyt hyvä mies, että niistä pienistä ei koskaan ole kasvanut isoja, korkeintaa keskinkertaisia.