Uusinta: Miehen pieni penis

• Viestiketjun aloittaja Anneli
  • Ensimmäinen viesti
M23
Itsellä on kohtuullisen suurikokoinen penis (n. 16 cm, ja paksuutta löytyy ja paljon). Kärsin herkästä laukeamisesta. Penikseni hinkkaa naisen käytävää niin "kohtalokkaasti" ettei laukeamista voi välttää kovinkaan pitkään. Seksi on minun ja naisenkin mielestä kuitenkin ihanaa niin pitkään kuin sitä riittää. Kärsin myös yliherkkyydestä siinä suhteessa, että penikseni kovettuu jopa omasta kosketuksestani housujen läpi.

Isohkolla peniksellä on siis tälläiset haittavaikutukset, joten ei mielestäni "pienimunaisten" tulisi kokea laisinkaan alemmuudentunnetta.

Mistä ihmeestä
Alkuperäinen kirjoittaja M23:
Itsellä on kohtuullisen suurikokoinen penis (n. 16 cm, ja paksuutta löytyy ja paljon). Kärsin herkästä laukeamisesta. Penikseni hinkkaa naisen käytävää niin "kohtalokkaasti" ettei laukeamista voi välttää kovinkaan pitkään. Seksi on minun ja naisenkin mielestä kuitenkin ihanaa niin pitkään kuin sitä riittää. Kärsin myös yliherkkyydestä siinä suhteessa, että penikseni kovettuu jopa omasta kosketuksestani housujen läpi.

Isohkolla peniksellä on siis tälläiset haittavaikutukset, joten ei mielestäni "pienimunaisten" tulisi kokea laisinkaan alemmuudentunnetta.
olet typerys saanut päähäsi, että joku voisi tuntea alemmuudentunnetta kullistaan ?

12cm
Eksyin tälle palstalle sattumalta ja luin osan kirjoituksista.
Olen erittäin synkkänä,oikein painostaa sydämmessä.
Olen pienen kalun kantaja 12cm seisokissa.
Aina kärsinyt tilanteista jossa joudun kaluni paljastamaan,yleiset saunat,saunaillat,uimiset,ym.ym.
En viitsi edes alkaa seurusteleen kenenkään kanssa kun häpeän kaluani.
Naiset tekee ehdotuksia monesti,yhdeillan jutuista ja pidempiaikaisemmastakin suhteesta,aina kieltäydyn kun kaluni paljastuisi.

Saan paljon kehuja käytöksestäni,ulkonäöstäni,puhumisesta ja yleensäkkin asiallisena miehenä.
Ehkä em.asioiden takia saan ehdotuksia suhteistakin.
Olen määrätietoinen,pitkäjänteinen(paitsi sieltä),lapsia ja perhettä arvostava,osaan ottaa toiset huomioon,hyväsydämminen....
Toisaalta osaan pitää hauskaa ja välillä vähän "irrotella".
En käytä alkoholia,pidän kunnostani hyvää huolta.
Hyvä työ,niin palkan kuin mielenkiinnonkin vuoksi.
Kaikki kunnossa(normaalisti)niin omasta mielestä kuin ulkopuolisten mielestä.

Mutta,mutta tämä viestiketju kertoo paljon miksi elän yksin.
Nyt keskityn työhöni.
Ajattelen että kun ikää tulee lisää,niin kalun koko ei ehkä ole niin mekittävä onnellisen suhteen perustamiseen.
Nyt sitten voi puukkoa kääntää haavassa ja sanoa että nainen ajattelee myös varttuneemmassakin iässä vain kalun kokoa.
Olen nyt 45v.

Niin ja kaluni toimii normaalisti.
En kuitenkaan lopeta elämistä,mutta oottelen sopivaa hetkeä ja elän nyt täysillä ja pidän hauskaa housut jalassa:).

Ei kalu tän enempää haittaa mun elämää.

tiitukainen
tämän keskustelun luettuani toivoisin, että kaikki ihmiset maailmassa olis homoseksuaaleja.eivätpähän ainakaan pääsis sukupuolirasistiset kommentit yllättämään kun oma akka arvostelis omia tissejä ja oma ukko omaa munaa.

lapsellista.
ja niin,jos se pieni pili tai löysä pillu haittaa niin tehkää asialle jotakin,lempatkaa semmoset kumppanit. olisipa kyllä mukavaa, jos kaikkien otsassa luki et "pieni" tai "iso" ja "löysä" ja "tiukka"....sittenpähän pariutuisi pieni/löysä ja iso/tiukka niin vois jokainen valittava dorka pitää päänsä kiinni.

Viiriäinen
Alkuperäinen kirjoittaja tiitukainen:
tämän keskustelun luettuani toivoisin, että kaikki ihmiset maailmassa olis homoseksuaaleja.eivätpähän ainakaan pääsis sukupuolirasistiset kommentit yllättämään kun oma akka arvostelis omia tissejä ja oma ukko omaa munaa.

lapsellista.
ja niin,jos se pieni pili tai löysä pillu haittaa niin tehkää asialle jotakin,lempatkaa semmoset kumppanit. olisipa kyllä mukavaa, jos kaikkien otsassa luki et "pieni" tai "iso" ja "löysä" ja "tiukka"....sittenpähän pariutuisi pieni/löysä ja iso/tiukka niin vois jokainen valittava dorka pitää päänsä kiinni.
syyllistyy juuri siihen samaan, mistä toisia mollaa.
Miksi ihmeessä isot kauniit rinnat olisivat seksualisoidut puolipallot ? Pitikö taas päästä morkkaamaan isoja tissejä, että oma olo paranisi ? Ei se koppa siitä yhtää tokene, usko pois..

hardstuff
Tehkää niinkuin minä. loppuu iva. velttona 3 cm vehkeestäni kun sain kuulla tarpeeksi kauan vittuilua niin otin siitä jäykkänä kuvan (5 cm paksu ja 15 cm pitkä). loppuu pään aukominen kun näyttää vehkeen kuvan vaikka kännykameralla päänaukojille / epämääräisiä vihjaileville (näytetty nyt 4 eri vittuilijalle). ha-haa. suomalaiset on ihan liian kilttejä muuteskin, pitää toimia itse eikä jäädä kuuntelemaan vittuilija

pikkupili
laitoin jo edelliseen ketjuun jotta ei oo pienimunasuus haitannu. aina oon lauennu (lopulta) vaikka ois ollu kuinka löysävittunen akka alla. itseasiassa paras pano(mulle) oli tosi löysä tavara (mulle) kun viimeset 15 min oli et nyt lähtee. meinas mennä taju.

Muttamutta,
Alkuperäinen kirjoittaja hardstuff:
Tehkää niinkuin minä. loppuu iva. velttona 3 cm vehkeestäni kun sain kuulla tarpeeksi kauan vittuilua niin otin siitä jäykkänä kuvan (5 cm paksu ja 15 cm pitkä). loppuu pään aukominen kun näyttää vehkeen kuvan vaikka kännykameralla päänaukojille / epämääräisiä vihjaileville (näytetty nyt 4 eri vittuilijalle). ha-haa. suomalaiset on ihan liian kilttejä muuteskin, pitää toimia itse eikä jäädä kuuntelemaan vittuilija
jos ei kasva.
Mitäs sitten sanotaan niille vittuilijoille ?
Otanko kuvan perseestä ja sanon, että tässä olis ISO ?

hardstuff
yhden väittämän mukaan isokulliset on helpoimmin höynäytettäviä. päästä näet puuttuu puoli litraa verta ei oikeen ajatus kulje silloin. tuttavapiirissä yksi isokullinen idiootti elävä todiste asiasta ;)

Mäkin tunnen
yhden jättikullisen, eikä se ole tyhmä.
Hirveä vienti sillä kyllä on naisten parissa.
Naiset haluaa kerrankin saada jättikullia ja yleensä kuulemma paljaalla. No eihän sille tavis kumitkaan mahdu.

hardstuff
"jos ei kasva.
Otanko kuvan perseestä ja sanon, että tässä olis ISO ?"

On tää nykyaika menny liika seksikeskeiseksi muuten. Seksiä tihkuu mainoksista, telkkariohjelmista yms... ihan kun maailmassa ei olis muuta. Aika törppömäistä on miesten puolelta arvostella naisten tissejä ja vartaloa yms, kait se on joku naisten vastaava juttu toi penisjuttu sitte. Paitsi että kun sitä kuulee miesten puolelta niin sitten tulee mieleen kysyä että ookko nä homo jos jollai ne vehkeet kiinnostaa ja tekee mieli arvostella ja piruilla toisille miehille. Akkamaista suoraan sanottuna. Miten määritellään homo ? vastaus on että se on semmonen mies jolla kiinnostaa toisten miesten vehkeet. Heitäpä kysymys kun seuraavan kerran tulee puheeksi vehkeet äijäporukassa.

No ei kait
"jos ei kasva.
Otanko kuvan perseestä ja sanon, että tässä olis ISO ?"

On tää nykyaika menny liika seksikeskeiseksi muuten. Seksiä tihkuu mainoksista, telkkariohjelmista yms... ihan kun maailmassa ei olis muuta. Aika törppömäistä on miesten puolelta arvostella naisten tissejä ja vartaloa yms, kait se on joku naisten vastaava juttu toi penisjuttu sitte. Paitsi että kun sitä kuulee miesten puolelta niin sitten tulee mieleen kysyä että ookko nä homo jos jollai ne vehkeet kiinnostaa ja tekee mieli arvostella ja piruilla toisille miehille. Akkamaista suoraan sanottuna. Miten määritellään homo ? vastaus on että se on semmonen mies jolla kiinnostaa toisten miesten vehkeet. Heitäpä kysymys kun seuraavan kerran tulee puheeksi vehkeet äijäporukassa.
ne miehet toistensa munia kyttääkkään. Naisethan niitä arvostelee ja morkkaa.

hardstuff
Sori vaan mut kyllä se on niin että kundit kyttää, morkkaa ja ivaa joskus. Akkamaista, eikös ? tai itsellä huonoa itsetuntoa kun pitää tolleen pönkittää. Tai homo ? omasta kokemuksesta tämmöistä....

kissa pöytään
"Tuon maanvajoamisjutun olen itse saanut tuntea vuosia sitten. Olimme kanssa tuttavien mökillä ja me naiset oltiin verannalla, kun miehet oli rannassa saunalla. Oltiin otettu viiniä ihan mukavasti ja äkkiä mökin emäntä hönöpäissään keksi muka hyvän jutun. Kun miehet meni uimaan, niin juostaan rantaan katsastamaan äijien munat kun ne nousee vedestä, että kenellä on komeimmat ja isoimmat. Tähän väliin pitää sanoa, että emäntämme halusi rantaan siitä syystä, että hänen miehellään on kuulemma valtava kalu ja vielä ympärileikattu."

Nostetaan nyt tämä keskustelu vielä esille. Sun pitää Heli ottaa asia puheeksi, rohkeesti vaan siinä porukassa. Kysyt van että no miks ei juttu vehkeistä kulje kun sä oot paikalla ?

Herra-BMW
Ei niin suurta puppua, ettei osa totuutta.
Useiden naisten kanssan seurustelleena tiedän, että naiselle oman miehensä iso kalu on kuin auto sille miehelle.
En nyt tarkoita, että se olis naiselle jokin oman vajavaisuuden jatke, mutta kyllä sitä kelpaa esitellä.
Voin hyvin kuvitella, että juuri mun tyttöystävä voisi ehdottaa viiniä reippaasti naukanneena, että mennääs rantaan tiiraamaan ukkojen munat.

Miesk0
siis oikeesti. Mun poikaystävällä on 8cm ja itken aina välillä sen takii... Just saunaillat on oikeestikki pahimpii ja mua hävettää ihan hirveesti ku muilla mun tyttökavereiden poikaystävillä on hirveet molot ja ne heiluu ihanasti. Auttakaa!!

juupash_34
"jos ei kasva.
Akkamaista suoraan sanottuna. Miten määritellään homo ? vastaus on että se on semmonen mies jolla kiinnostaa toisten miesten vehkeet. Heitäpä kysymys kun seuraavan kerran tulee puheeksi vehkeet äijäporukassa.
Ihme porukkaa. Eipä ole kavereiden kanssa juteltu toisten kaluista.

No, en olekaan 17-vee jääkiekkoilija tms.

JOkke-koira
Alkuperäinen kirjoittaja Heli:
Usko nyt, kyllä se on niin pieni, että hävettää. Toimii loistavasti ja mukavasti mene muutenkin. Eli vika on korvien välissä. Onko se luvatonta, tai tavatonta ?

Pätemisestä en ole puhunut mitään. Yhdistän sen sitten sellaiseen jättikaluun. Sillä pädetään. Keskiverrolla ollaan keskivertoja, ei pädetä. Ollaan huomaamattomia. Ääripäät huomataan, ei keskivertoa.

Niin-no. Ikää on jo tuplateinin verran.
En sano muuta kuin
,MENE TERAPIAAN! tai lopeta suhde.Tuo ei ole enää terveellistä/normaalia.

Sivupersoona
Alkuperäinen kirjoittaja Miesk0:
siis oikeesti. Mun poikaystävällä on 8cm ja itken aina välillä sen takii... Just saunaillat on oikeestikki pahimpii ja mua hävettää ihan hirveesti ku muilla mun tyttökavereiden poikaystävillä on hirveet molot ja ne heiluu ihanasti. Auttakaa!!
Ei ainakaan kannata hävetä. Kun kuitenkin rakastatte häntä, niin eikö hänessä kuitenkin ole jotakin parempaa kun muissa pojissa, koska olette rakastunut häneen. Kyllä se pienikin tehtävänsä hoitaa. Kilpailkaa joskus kenen miehellä on pienin ja sievin.

uuniperuna
olisinko sen täydellisempi, jos omaisin 7-8 cm pidemmän kuin tämä about 14-senttinen.Tälläkin on saatu 2 lasta ja muuten menee kohtalaisen hyvin.Kun ei mitoilleen mitään yksinkertaisesti voi, uskoi mihin jumalaan tahansa!

sohvis
Peniksen koko voi olla mitä hyvänsä.Jos suhde perustuu tosi rakkauteen,silloin koolla ei ole väliä.Pelkkä ajatuskin saada nauttia kahdenkesken vällyjen alla saa hormonit hyrräämään.Siihen ei tarvi isoja jättikaluja.Sitten myöhemmällä iällä kun ei enää mikään kiinnosta,voisihan kokeilla miltä tuntuu saada isoa,munaa tai pimppaa.

avaragemiehisyys
Oletetaan että näin normaaleissa parisuhteissa ei seksiä harrasteta yötä päivää. Niin ehkä pientä munaa voi korvata muilla ominaisuuksilla, jotka saattavat olla tietyille naisille tärkeämpiä? Munastahan tässä puhutaan, mutta irtomunia saa lähikaupasta..

Yhteistyössä