Uusinta: jippii, mulla uusi tukka :)

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Nyt on kuulkaa hyvät naiset aika käydä optikolla :D. Tai sitten te ootte juoneet mut nätiksi :D :D.

Mutta tukasta tykkään itsekin, vielä enemmän kun jaksan (toivottavasti) sitä huomenna laittaa. Niin ja en mä ollut ekaa kertaa hiuksiani pätkimässä. Mä olen joskus leikannut PITKÄT hiukset lyhyiksi itse ja ehkä tsiljoona kertaa otsatukkaa jne..

Mies muuten nauroi että jo on eukko vähään tyytyväinen, itse saksittu tukka saa riemuitsemaan :D :D
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja PalstaVasara:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja PalstaVasara:
Hieno :flower: :flower:
Niin soli väärä kuva :D Muokkasin sen uudemman ja PAREMMAN tonne. Nyt peittelee ennenko kerubit kilahtaa :D
No hieno on tuokin :D. Mä aina katselen ihaillen noita monivärijuttuja. Kun itellä ei koskaan oo ollut ja ällöpihinä en malta mennä kampaamoon värjäyttämään.

Mies antoi mulle viimeks synttäreiksi kampaamokäynnin ja siis sen verran rahaa että saisin värinkin. Vaan mä taas sitten ostin kaupasta värin ja ostin itselleni ulkoilupuvun...ja vielä liian pienen sellaisen :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja PalstaVasara:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja PalstaVasara:
Hieno :flower: :flower:

No hieno on tuokin :D. Mä aina katselen ihaillen noita monivärijuttuja. Kun itellä ei koskaan oo ollut ja ällöpihinä en malta mennä kampaamoon värjäyttämään.

:snotty:
Mikä ällöpihi, mulla toi sama punanen väri on riittäny kolmeen punastamiseen ja vieläki on tippa yhteen kertaan
:LOL: Ehei, en mää kampaajalla käy, kaveri leikkaa pikkurahalla ja itte värjäilen sit...
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Nyt on kuulkaa hyvät naiset aika käydä optikolla :D. Tai sitten te ootte juoneet mut nätiksi :D :D.

Mutta tukasta tykkään itsekin, vielä enemmän kun jaksan (toivottavasti) sitä huomenna laittaa. Niin ja en mä ollut ekaa kertaa hiuksiani pätkimässä. Mä olen joskus leikannut PITKÄT hiukset lyhyiksi itse ja ehkä tsiljoona kertaa otsatukkaa jne..

Mies muuten nauroi että jo on eukko vähään tyytyväinen, itse saksittu tukka saa riemuitsemaan :D :D
Minen oo ottanu mittään :D
Miekin leikkaisin itte jos vaan yhtään osaisin..joskus tosiaan napsasin ja en oikeen viittinyt ulkona oleilla sen jälkeen,ilman hattua :ashamed:
Oon kans sanonu miehelle et leikkais ku oon oikeen ollu tylsistyny tähän päähäni,mut ei oo pentele alkanu leikkaamaan.. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mulla on päällä erotiikantappajayöpaituli
Hieno tukka ja onkohan sulla sama yöpaita kun mulla? :D Mies oli jo laittamassa sitä takas h&m:lle, mut mä ihastuin, yöppäriin siis :LOL:

Mä pääsen huomenna kanpaajalle(kirjotusvirhe tahallinen :whistle: ) *tuulettaa*
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mulla on päällä erotiikantappajayöpaituli
Hieno tukka ja onkohan sulla sama yöpaita kun mulla? :D Mies oli jo laittamassa sitä takas h&m:lle, mut mä ihastuin, yöppäriin siis :LOL:

Mä pääsen huomenna kanpaajalle(kirjotusvirhe tahallinen :whistle: ) *tuulettaa*
Tää on kyllä myös henkalta ja maukalta. Settiin kuuluu hienot harmaat trikoiset pöksyt, semmoiset vajaamittaiset :D.

Ja jos sais, niin mun mies takuulla palauttais tämän ja muutaman vielä enemmän erotiikantappajan takaisin ostopaikkaan :snotty:

Tuuppa näyttämään sitten mitä se kanpaaja teki :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mulla on päällä erotiikantappajayöpaituli
Hieno tukka ja onkohan sulla sama yöpaita kun mulla? :D Mies oli jo laittamassa sitä takas h&m:lle, mut mä ihastuin, yöppäriin siis :LOL:

Mä pääsen huomenna kanpaajalle(kirjotusvirhe tahallinen :whistle: ) *tuulettaa*
Tää on kyllä myös henkalta ja maukalta. Settiin kuuluu hienot harmaat trikoiset pöksyt, semmoiset vajaamittaiset :D.

Ja jos sais, niin mun mies takuulla palauttais tämän ja muutaman vielä enemmän erotiikantappajan takaisin ostopaikkaan :snotty:

Tuuppa näyttämään sitten mitä se kanpaaja teki :D
Sama puku
:D Niinköhän uskallan pärstääni esitellä :whistle:
 

Yhteistyössä