Uusinta: jippii, mulla uusi tukka :)

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Miten sä uskalsit itse leikata? Aika rohkea veto!
Kato ku ei ollut mitään hävittävää :D. Mä olen tällä hetkellä lihavampi kuin koskaan, rumempi kuin koskaan ja karmeimmalla tukalla kuin koskaan (paitsi nyt on jo parempi) :)



Niin ja NUPPU: Tottakai uskallat :D
 
Heli
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Kato ku ei ollut mitään hävittävää :D. Mä olen tällä hetkellä lihavampi kuin koskaan, rumempi kuin koskaan ja karmeimmalla tukalla kuin koskaan (paitsi nyt on jo parempi) :)
Jos sä olet nyt rumempi kuin koskaan niin apua.. Näytin miehellekin sun kuvan kun olit niin kaunis, ja vielä saunan jälkeen! Mieskin tykkäs että oot tosi kaunis. :)
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Heli:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Kato ku ei ollut mitään hävittävää :D. Mä olen tällä hetkellä lihavampi kuin koskaan, rumempi kuin koskaan ja karmeimmalla tukalla kuin koskaan (paitsi nyt on jo parempi) :)
Jos sä olet nyt rumempi kuin koskaan niin apua.. Näytin miehellekin sun kuvan kun olit niin kaunis, ja vielä saunan jälkeen! Mieskin tykkäs että oot tosi kaunis. :)
Tää on kyllä oikeesti käsittämätöntä. Mä en todellakaan kerjää mitään kehuja, vaan puhun ihan niin tosissani mitä ihminen vaan voi.

Siis kun mä kamppailen aivan järkkyjen ulkonäkökompleksien kanssa. Tää alkoi jo raskaana ja jatkuu vaan. Valitan jatkuvasti miehelle ja ystävilleni miten karmea ilmestys olen. Jätin nytkin menemättä yksiin pikkujouluihin kun en vaan kehdannut mennä ja välillä ihan oikeesti tuottaa vaikeuksia mennä vaikka lähikauppaan kun mietin että ihmiset kauhistelee.

Tiedän että ulkonäkö on aika harvinaisen toisarvoinen juttu, mutta kyllä mä aidosti kärsin siitä että tunnen itseni sangen rumaksi. Yleensä olen kyllä sinut itseni kanssa, mutta enpä mä oo kyllä koskaan osannut kauniina itseäni pitää.

Ja aina kun täällä joku kehuu, niin mietin vaan että mikä ihme meidän kameraa vaivaa :D .

Mutta siis kiitos kaunis kohteliaisuudestasi :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Miten sä uskalsit itse leikata? Aika rohkea veto!
Kato ku ei ollut mitään hävittävää :D. Mä olen tällä hetkellä lihavampi kuin koskaan, rumempi kuin koskaan ja karmeimmalla tukalla kuin koskaan (paitsi nyt on jo parempi) :)



Niin ja NUPPU: Tottakai uskallat :D
SOot kyllä harvinaisen kukoistava kasvoiltas :eek: Ja varmasti hoikempi ko mää ikinä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Miten sä uskalsit itse leikata? Aika rohkea veto!
Kato ku ei ollut mitään hävittävää :D. Mä olen tällä hetkellä lihavampi kuin koskaan, rumempi kuin koskaan ja karmeimmalla tukalla kuin koskaan (paitsi nyt on jo parempi) :)



Niin ja NUPPU: Tottakai uskallat :D

Höpö,höpö! Kaunis sä olet :)
 
vieras
Kiva malli.
Itsekin voisin tuollaisen leikkauttaa.Mun hiukset on ihan pikkasen olkapäiden yli.Varmaan tyyliin sellainen mikä sulla oli ennen pätkäisyä.
Kiinni harvemmin pidän mutta korvan taakse täytyy reilusti ylettyä.Mulla niin liukas ja suora tukka että valuu muuten korvan takaa pois.
 
Turkilmas
Nonnih, tässä uus tukka vähän laitettuna ja kerrankin pakkelit naamassa :).Mä ihan oikeesti meikkasin ihan vaan näitä kuvia varten. Ajattelin josko joskus edes olis vähemmän naturelli :D. Vaan sepä kostautui. Peikkis oli kaverin sylissä ja alkoi tuijottamaan mua. Raukalta tuli kunnon itku kun katsoi että kuka hemmetti tuo eukko on. Pitää vissiin vähän useammin pakkeloida jatkossa :D :D

Mutta missä on NUPPU uusien hiuksiensa kanssa?





 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Nonnih, tässä uus tukka vähän laitettuna ja kerrankin pakkelit naamassa :).Mä ihan oikeesti meikkasin ihan vaan näitä kuvia varten. Ajattelin josko joskus edes olis vähemmän naturelli :D. Vaan sepä kostautui. Peikkis oli kaverin sylissä ja alkoi tuijottamaan mua. Raukalta tuli kunnon itku kun katsoi että kuka hemmetti tuo eukko on. Pitää vissiin vähän useammin pakkeloida jatkossa :D :D

Mutta missä on NUPPU uusien hiuksiensa kanssa?





Tooosi kiva,pirtee!!!
Ja turhaan sä mitään paineita otat,sähän oot nätti mimmi!! :wave: :wave:

Mistä sä oot repinyt sellasen käsityksen että sulla jotain hävettävää??

Ja tiiäks tein tänään Turkilmakset!!!
Likan tukan laitoin ponnarille ja naks...Mut miten sait nätiks sen??Siellä on ihan kaamee lovi jossain ja toisessa kohdassa pitkä...
Mut kampaajalle oli muutenkin menossa...tytöllä luonnokihara ja niin takkuinen heti kun sitä ei kolmasti päivässä harjaa!!

On mun iso pieni rölli!!
Nyt sillä tukka kun sulla!!! :wave:
 
Turkilmas
Kata: Voi kun tietäis mistä noita komplekseja sikiää. Tiedän olevani sangen raivostuttava kun ruikutan koko ajan kaikille jotka vaan jaksa kuunnella (ja silti vaikka ei jaksaiskaan :D ). Kaipa tää tästä jossain vaiheessa helpottaa...ainakin toivottavasti.

Enpä tiedä miten sain onnistumaan. Mä vaan vielä sit sen napsasun jälkeen leikkelin avattuja hiuksia sieltä ja täältä :D.

Voih, mulla on pieni, suloinen, kikkaratukkasamis =) :heart:
 
sopuli
Mä leikkaan ja värjään kans koko perheen hiukset itse, myös omani! Ja meillä on usein siistimmät tukat kuin monilla muilla perheillä :D
Ei siinä ole mitään vaikeaa ja säästyy rahaa.
 
vieras
Sä oot kuule Turkilmas tosi nätti! Jo tosta saunan jälkeen otetusta kuvasta katsoin, että oot ilman mitään pakkeleitkin nätti.. Jos oot rumimmillas nyt, niin oot sitten ollut joskus ihan äLYTTÖMÄN kaunis =)
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja sopuli:
Mä leikkaan ja värjään kans koko perheen hiukset itse, myös omani! Ja meillä on usein siistimmät tukat kuin monilla muilla perheillä :D
Ei siinä ole mitään vaikeaa ja säästyy rahaa.
Meilläkin mä leikkaan miehen tukan ja mies leikkaa esikoisen. Menipä tuo viime viikonloppuna leikkaamaan jopa Peikkiksen hiukset. Jätkä on vasta 4 kk, mutta onpa siistit hiukset :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Kata: Voi kun tietäis mistä noita komplekseja sikiää. Tiedän olevani sangen raivostuttava kun ruikutan koko ajan kaikille jotka vaan jaksa kuunnella (ja silti vaikka ei jaksaiskaan :D ). Kaipa tää tästä jossain vaiheessa helpottaa...ainakin toivottavasti.

Enpä tiedä miten sain onnistumaan. Mä vaan vielä sit sen napsasun jälkeen leikkelin avattuja hiuksia sieltä ja täältä :D.

Voih, mulla on pieni, suloinen, kikkaratukkasamis =) :heart:
Sun mentävä siihen ohjelmaan missä naiset revittiin alasti ja johki isoon mainokseen laitettiin...Ja pakotettiin myötämään että on nättejä!
Joku nätti nakuna se oli...

Joo,likka on tosi tyytyväinen nyt!!
Ja niin äitikin...tiiä vaikka mäkin intoutuisin napsaseen....mulla olis tarvetta kans.
Tosta profiilin kuvasta on tukka vaan kasvanu..eikä oo oikein nätti enää kun roikkuu ja roikkuu.Lyhyenä vois mennä enempi kiharallekin!!
 

Yhteistyössä