Uusinta: jippii, mulla uusi tukka :)

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Piru vie, ketju meni rikki heti. Pakko hehkuttaa kun mä olen niin innoissani. Mulla tosiaan on ollut ihan karmeat hiukset. Edellisellä kerralla kampaajalla se leikkasi aivan karmean takatukan mulle. Ei ne ollut ennen kampaajaakaan kaksiset, mutta kampaajan jälkeen kamalat.

Olin menossa saunaan ja kauhistelin kylppärin peilistä lärviäni ja hiuskuontaloani. Mitta tuli täyteen: vetäisin hiukset ponnarille ja saksaisin ponnarin poikki :D.

Nyt ei oo takatukkaa laisinkaan, jippii!! Lopputulosta en vielä tiedä, kun hiukset on märät, mutta sen on pakko olla parempi kuin se pirun takis :D
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Saaru:
Jee! täällä toinen uuden tukan omaava! Tukka lyheni aikas paljon (taas) ja värit vielä odottaa kaapissa. Kyllä taas passaa ;)
kuva kuva kuva :D

Muoks: mä ajattelin myös värjätä heti kun vaan saan aikaiseksi ostettua hiusvärin (eli varmaan ens viikonloppuna)
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Saaru:
Jee! täällä toinen uuden tukan omaava! Tukka lyheni aikas paljon (taas) ja värit vielä odottaa kaapissa. Kyllä taas passaa ;)
Laita kuva:)

Mie oon kans miettinyt et jotai piristystä kaipais hiuksiin..ponnarilla vaan pidän ja värikin on semmonen tylsä maantien ruskee,kun omaa väriä oon koittanut vaihteeks kasvattaa näkyviin.
En vaan oo keksiny että mitä tälle tekis kun en hirmu lyhyttäkään haluais.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Saaru:
Jee! täällä toinen uuden tukan omaava! Tukka lyheni aikas paljon (taas) ja värit vielä odottaa kaapissa. Kyllä taas passaa ;)
kuva kuva kuva :D

Muoks: mä ajattelin myös värjätä heti kun vaan saan aikaiseksi ostettua hiusvärin (eli varmaan ens viikonloppuna)
Voi hitsiöläinen, nyt on tukka jo niin sutturalla. Kauhialla tohinalla koitan leipoo ja siivoilla. Huomenna syndejuhlat.. *kääk* nyt varmaa piirakkaki palaa uuniii....

 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Asiasta toiseen. Eilen kerroin siinä toisessa ketjussa niistä lahjakorteista apteekkiin. Selviskö tuo tilanne?
Se oli kyllä tosi hyvä idea, mutta päädyin lupaamaan lainaksi sen verran mitä mulla on yhdellä "unohdetulla" tilillä. Siellä ei varmaan ole edes sitä viittäkymppiä, mutta lainaan sen mitä siellä on.

Ja ilmoitin samalla että lisää ei tipu ennenkuin vanhat on maksettu.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Asiasta toiseen. Eilen kerroin siinä toisessa ketjussa niistä lahjakorteista apteekkiin. Selviskö tuo tilanne?
Se oli kyllä tosi hyvä idea, mutta päädyin lupaamaan lainaksi sen verran mitä mulla on yhdellä "unohdetulla" tilillä. Siellä ei varmaan ole edes sitä viittäkymppiä, mutta lainaan sen mitä siellä on.

Ja ilmoitin samalla että lisää ei tipu ennenkuin vanhat on maksettu.
Ok. Mutta ei siinä menetä mitään vastaisuuden varalta selvittää tämmöinen mahdollisuus. Tai osta joululahjaksi:)
 

Yhteistyössä