Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

Humalassa se on tollasta, varsinkin jos tulee riitaa, ja seur.aamuna muisti pätkii, et miten se nyt menikään. Sovitte sit silleen, et toinen on toista ja toinen toista mieltä jos ette kumpikaan anna periksi. Harmillisia juttuja tollaset :/

niinpä :| paitti et mul ei ees muisti pätki. Ainoastaan se ihmetyttää et mite osasin sinne sen kämpille vaiks senki kyl muistan et menin vaa sit sinne mis näytti vähänki tutummalt. Mut semmosiahan noi on.. se o vaa siin et se oli et petty pahasti muhun ystävänä (ku lähin eikä selvitetty selvinpäin asiaa) ja mä laitoin vain et no erittäin molemminpuolista on tunne koska mua ei kiinnosta jäädä selvittämään asioit jos toinen tollei mut jättää. Noh, ei voi mittää.. :p

miracle: Missä baarissa olitte? Ettei satuttu olemaan samassa paikassa, kun itsekin olin viihteellä eilen Turussa. :D Mutta, aika mälsä kaveri sulla. :/ Kyllä pitäisi pystyä käsittelemään noi asiat heti paikan päällä, eikä vaan lähteä ja jättää toista yksin, kaiken lisäksi vieraaseen paikkaan!

ON: Vähän on hutera olo. :x Itseaiheutettua tottakai. :D Oli kyllä tosi hauska ilta. Yöllä tuli vähän riidanpoikasta miehen kanssa ja se päättyi sitten niin, että minä itkin ja mies lohdutti. Taisi siinä tulla parin päivän itkut, kun ei meinannut loppua ollenkaan. :ashamed:

Muoks. Lohtuhalit negan saaneille ja tädin yllättämille. :hug:

miracle joo kyllä mä joskus ite käytän, mut se onki tyyliin kerran joka kolmas kuukausi. ennen oon käyttäny enemmänkin.
se vähän kuuluu tähän pohjanmaalais-ruottalaisen elämään että nuuskaa, esim. mun sisko ei polta mut käyttää nuuskaa. siitä onki sanottu että se ei koskaan ota uutta nuuskaa, vaan vaihtaa sen vanhan :)

eksäkin käytti, mut se käytti sitä tosiaan niin että sitä oli pitkin hampaita ja hampaiden välissä :x sillon se oli vähän hirveetä!
tuo käyttää sitä silleen siististi että ei sitä nää eikä huomaa mitenkään. ja seksin ajaks ottaa pois ;)

just just.. nooh, kukin tavallaan :) Ja hyvähä se vain on jos sua ei nibbler haittaa :) mulle se aine o vaa nii etovaa et yöks :p ite kokeillu kyl semmosta pussinuuskaa kerran ja oksensin ja sit jätin siihe ekaan ja viimeseen kokeilukertaan :p

Onneks tulee enää harvoin viihteellä käytyä ja sillonkin yleensä aina miehen ja sen kavereitten kanssa! Poikkeuksetta tulee nimittäin aina jotain kränää, mut ollaan miehen kanssa jo niin totuttu toisiimme, että vaikka riideltäis maistissa verisestikin, niin osataan molemmat tulla vastaan ja sopia ilman suurempia tragedioita.

Tänäänkin on yks miehen kaveri tulossa meille vähän kaljottelemaan ja lähtevät kai sit baariin jatkamaan, mut ite ajattelin ottaa vaan alkoholittomia juomia ja jäädä kiltisti kotiin. Huomenna kun on työpäivä, niin siihen on hyvä vedota, vaikka työt alkaakin vasta puolilta päivin. Kyllä se kaverikin tietää näistä mein vauvahaaveista, mutkun mies ei hirveesti tykkää yksityisasioita kylillä levitellä, niin parempi pitää vaan matalaa profiilia eikä suuremmin mainostaa, että toivon olevani jo pieniin päin, eikä sen takia tee mieli kierron tässä vaiheessa alkoa ottaa.

nibbler ja muut kanssasisaret: Eipä ole tullut tähän ikään mennessä yhtään sellaista pidempää parisuhdetta vastaan, jossa mies ei olisi joskus maailman ärsyttävin ihminen. Onneksi näistä aina selvitään ja sitten mies on taas maailman ihanin, vaikkei täydellinen, niin se oikea :heart: .. Meillä ainakin menee niin, että joskus tapellaan jatkuvasti jostain ja sitten taas on pitkä aika tyyliin puoli vuotta menee ilman yhtään riitaa. Ja sitten on niitä aikoja, kun toista masentaa ja stressaa ja toisen on vain kestettävä. Kai se on, mitä pidempää sitä yhdessä taivaltaa, niin sitä enemmin näitä vaiheita tulee. Ja hyvä niin. Minusta ainakin tuntuu, että juuri ne vaikeat ajat yhdistää eniten. Mikä ei tapa niin vahvistaa kai parisuhteessakin (nimimerkillä parisuhteessa kohta yhdeksän vuotta maailman ihanimman ja ärsyttävimmän miehen kanssa..) Me naisethan ollaan tietty aina erehtymättömiä.. :LOL: Ehkä tässä "vauva hankinta vaiheessa" nyrppii tuo miehen ajattelemattomuus erityisesti. Tässä vähän rakkausfiiliksiä kaikille, tämän runon minä lausuin häissäni miehelleni tossa.. oho siitä on jo neljä vuotta..

"Minä sinua rakastan, tiedän sen
Se ei ole vain hetken huumaa
Se on nuotion hehku hiljainen
ja roihua polttavan kuumaa.

Se ei sammu, kun sammuvat hallayöt
Se ei kuole, kun maassa on routa.
Se kestää arjet ja pehmeät yöt,
Se kestää, on myrsky tai pouta.

Minä sinua rakastan, katsohan,
kuinka kirkkaasti tuikkivat tähdet.
Joka päivä ne sinulle lahjoitan,
jos kanssani matkalle lähdet.

Ja kun kuljemme raskain askelin
ja aika tuo murheita tupaan,
pidän kädestä sinua silloinkin,
yhä rakastaa sinua lupaan.

Minä rakastan sinua silloinkin,
jos ehdimme korkeaan ikään.
Olet edelleen minulle suloisin,
ei hellyyttä sammuta mikään.

Mitä siitä, jos ryppyjä poskiin saat
taikka kumaraan selkäsi taipuu.
Kun näen silmäsi kirkkaat ja kuulakkaat,
taas polvilleen rakkaus taipuu."
(- A-M Kaskinen-)

Moi! Täällä pinossa taitaa olla mun kiertopäivät yhden jäljessä... nyt tänään taitaa olla 21.. mut ei se nyt tietty niin vakavaa ;) noin viikko pitäis odotella ja vois testailla. Ens viikonloppuna on jo jännää! No, ei mulla kummempia, kävin lukemassa juttuja ja plussatuulia tosiaan kaikille! Onneks en ole muuten jutuista päätellen ainoa, joka silloin kun tulloo otettua usein menee miehen kans riitelyks. Onneks meilläkin osaraan sopia, vaikka tosi kovia ollaan suustamme välillä toisille, kun alkaa tunteet nousta ja yleensä se on se mustasukkaisuus, joka aiheuttaa riitoja... Mutta hauskaa lauantaita kaikille! :wave:

Helou nibbler! Kuis teidän leffamaraton meni? Tulin pikaisesti käymään kirjottamassa. Miehen soittoa oottelen, et alan pukee ajovaatteita päälle; lähetään käymään kelkkailee =) Sit ihanan rentouttavaan saunaan, ja ehkä olut tai kaks.
Todella kaunista tekstiä linna :heart:
Mut nyt täytyy alkaa laittaan hynttyitä päälle ja sit menoks :wave:

no tottahan toki kaikis suhteissa on huonot ajatkin enkä usko et sellainen suhde kovin antoisa edes olis missä ei yhen yhtä riitaa tulis. Mut kokonaisuus onneks ratkaisee ja siks oon erittäi onnellinen miehestä joka saa mulle aina hymyn huulille vain olemalla siinä mun vierellä :) oli muutes Linna kaunis runo :)

miina tätiä ei kuulu eikä näy!!!! mikäs sulla tilanne...? :saint:

linna oikeen kaunis runo, juuri sopiva häihin ja lausuttavaksi sille oikealle :D mulla on kanssa toi että mun mies on maailman ärsyttävin ja maailman ihanin mies!!!

Tilanne on se, että luulen että mun kohalle saapi laittaa nyt kp1/31. Eiks se mee niin? ku tänää ois ollu kp32? Koska tänään tuli jo punertavaa vuotoa pyyhittäessä, ja särkee. :( Elikkäs yk3 lähti käyntiin.

Tsemppiä JJ-t toivotaan et menkat ei ala..!

heipsulivei!
Tuli ihan nälkä, kun luin teijän kuulumisia neljältä päivältä. Tarvii lähtee kauppaan. Oon jo ihan sekasin mitä kenellekin kuului, mutta uusia on tullut ja tädit ei oo lakannu vierailemasta :(. Jouduin tänään tenttaukseen, että koska me aletaan oikein tekemään vauvaa! En kommentoinut mitään, me ei olla puhuttu kellekään asiasta. Ei vitsit, kun tärppäis niin olis hieno yllättää kaikki!!! :) Tsemppiä kaikille ja varsinkin niille, joilla on ollut rankka baariviikonloppu. Mulla ihan myötätuntokrapula täällä, noi riidat on sitten tosi ikäviä ja jää harmittaan pitkäks ajaks. Hyvää alkavaa viikkoa!! B)

Tilasin mammaksilta 10 herkkää testiä joten testaan varmaan ens viikolla kun tulevat... ei millää jaksais odottaa plussaa tai sit tää kierto venyy taas niin ku tos syksyl oli kp120 ku menkat alko...

Oonko ihan hölmö ku mietin tällasia, mut mua pelottaa ihan hirveesti etten ikinä voi tulla raskaaks..et nää yrityskierrat aina vaan uusiutuu ja kohta ollaaki yk8 eikä vieläkään mitään. Siis tiiän tää on tyhmää tällee miettii ja panikoida mut minkäs sille voi..Sit viel ku on ollu noita kemiallisia raskauksia, ni seki pistää miettimään..Tuntuu niin epätodelliselta että mulla vois olla oikeesti nyytti joskus sylissä, oma nyytti. :heart:

miina noita juttuja varmaan jokainen täälä miettii.. :ashamed: itse pelkään enemmän sitä että raskus ei kestä, jos tässä vielä raskautuu..plussasin viimeksi jo yk 2 niin sen asian suhteen olen positiivisellä mielellä liikenteessä, mutta keskenmenoa pelkään :eek: en tiedä kestäisinkö sitä :/ jos keskenmenoa ei olisi ollut niin meillä olisi nyt yk 8, eli näköjään sitä joutuu odottamaan |O

no mut JJ-t ethän sä ole kovin kauaa yrittänyt ku sulla kuitenkin oli raskaus. Ja ainahan sitä selviää vaiks tietty kovasti toivoo ettei kesken mene ku raskaaksi eka ny tulis. Mut pitäis vaa yrittää posit. ajatella ku eikös sitä kummiski sanota et valtaosalla jolla on km ollu ni seur. raskaus kuitenki menny hyvin :)

Yhteistyössä