Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

Mun äiti on kertonu mulle et se on tullu melkee ajatuksest jo raskaaks ku ne on vast suunnitellu tekevän lapsii ja molemmist samal taval... mul nyt ei sit oo ihan niin käyny..

Koko aamun ollu tosi huono olo ja meinasin jo oksentaakki ja selkää särkee..... en tiiä mitä mahtaa olla... mahaa nippailee koko ajan mut varmaan mahatautii... en usko et raskaana olisin vaik se kyl käväsee välil mieles=)

Sain just siivottuu ku on vapaapäivä mut kyl seki aika raskast oli ku huono olo koko ajan... saas nähdä et pystyykö huomen menee töihin... kumpa tää oliski sitä

:)

Zande mä kyl olisin jo hakenut, mut sit taas jos sulle on jo tulossa ne testit, niin ehkä odottaisin niitä kuitenkin, jos malttaisin :p ... mul on kans pakki ollut sekaisin pari päivää ja tänään koko maha turvoksissa. Mut ei kait tää meikäläisellä ole mitään muuta, kuin maha on vaan menny jostain ruosta sekaisin tai jotain...

Jos mä nyt yritän olla hakematta ku en viittis lähtee pois kotoo ku on paha olo... en usko et meen huomen töihin jos illal on viel tämmöne olo ku heikottaa ain välil ja pelkään et pyörryn... mut pakko on huomen sit men lääkärii hakee sairaslomaa... katotaa nyt ku täytyy men pian koiran kans lenkil et jos eksynki toho lähel olevaa apteekkiin... =)

nibbler mä luulen, että kuulun siihen 10 % joukkoon jotka eivät ensimmäisen vuoden aikana raskaudu..

Meillä nyt siis alkoi seitsemäs yrityskierto.. Mutta toisaalta varmaan mun pomo on tyytyväinen niin kauan kun en raskaudu.. Kun meillä muutenkin on osastolla hankaluuksia tällä hetkellä järjestää miehitys oikeaksi..

Ja itsekin haluaisin pysyä tuolla helpommalla puolella.. Kun meillä aamussa on 3-6 hoitajaa ja 10 potilasta.. Että melkeinpä joutuu kovemmin tekemään töitä, kun joutuu pois omasta yksiköstä..

KP

juuri tässä mietinki, että jos raskautuisin, niin voisin kokeilla yövuoroa alkuun, että jos se olisi sellainen tarpeeksi kevyt työvuoro..
Mutta saa nähdä..
Tuskinpa meille vielä sitä lasta saadaan..
Tuntuu, että ei mua ole äidiksi sittenkään luotu vaikka lapsia rakastan..

KP

Stop tykkänään kiharapää, ei saa vaipua epätoivoon :hug:
Toki myönnän, et itsellä on joskus käynyt sama ajatus mielessä, mut täytyy jaksaa ajatella positiivisesti. Vaikkakin positiivisuus on kaukana, kun täti tulee tai testi näyttää negaa :ashamed: Meillä nyt yk 7, ei saa lannistua. Kyl se haikara viel joku kaunis päivä tulee :hug:

Hei kaikille. Aloin kaivata samanhenkisiä keskustelijoita, kun paha kuume on saanut yliotteen. Menin kihloihin joulun tienoilla ja siitä lähtien ollaan oltu vähä että, jos vauva nyt on tullakseen, niin sitten tulee. Ehkäisy jätettiin pois. En hetkeäkään kuvitellut, että tärppäisi ekasta kierrosta, mutta heti jäi menkat pois ja innostuin kunnolla. Tänään tuli paluu maanpinnalle kun testi näytti negatiivista... :ashamed: Todennäköisempää on, että menkat jäi pois kun olen jo toista kuukautta ollut todella kipeä. Maksa-arvot on koholla, perna ja imusolmukkeet on laajentunut ja vatsahaava uhkaa... Nyt pitänee seuraavan kierron ajan käyttää ehkäisyä, että pääsen paranemaan ennenkuin palaan taas pilvilinnoihini! Toivotan kaikille Positiivistä kevään odotusta! :heart:

Mä päätin nyt et kun mies tulee pian kotiin ni haen apteekista testin... on niin karsee olo ja jos tulis plussa ni vois olo parantuu=) mä kyl oon jo valmistautunu negaan ku se on jo niin tuttuu... ilmottelen heti ku oon päässy testaamaan...

hk 86 tervetuloa mukaan!! laitappa kiertopäivä/kierron pituus ja yrityskiertojen määrä niin kaippa tuo miracle sut päivittelee mukaan :D

zande plussatuulia puhaltelen!!!! :saint:

(.)tänään on nippaillu tai oikeestaan vihlonu ja oikeen särkenyt mahaa..lämmöt todella korkealla jo 36.8, normaalisti 35.8. palelee, väsyttää, niveliä särkee, on niin raskaana oleva olo!! huomiseen kituutan testin kanssa!tää mahakipu ei ole tädin aiheuttamaa, ei tunnu siltä. soitin jo laakäriin ja pääsen huomenna labraan otetaan hcg, tulehdusarvot ja pissatulehdusarvot..koska jokin niistä mulla on nyt, toivotaan että ensinmäinen-raskaus :saint:

Yhteistyössä